-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz blueye #15363 üzenetére
Az akkor 1 éves múlt swiftben 27ekm-nél elkezdett nyöszörögni egy hátsó szilent hidegben (tök egyszerű cserélni), és ráfogták, h a futómű az nem garis alkatrész. Mondtam nekik, h az előző céges toyota 13 éves korában ugyanoda járt, ahonnan vettük (Toyota Kovács), úgyhogy jó biznic lenne cserélniük gariban egy ~10eft-os valamit, de nem akarták. Röviden ennyi. Azóta nem volt márkaszervízben a vas, csináltuk szerelő haverral fele annyiért.
-
Ck.
addikt
válasz blueye #15371 üzenetére
Hmmm...fura. eddig minden ledes autónak és nem autónak amiket vezettem, volt egy kis folt a bevilágított útszakaszon, egyszerűen a fénytörés miatt. BMW, Mercedes, Volvo, Nissan, Skoda, Audi, Scania, Wrightbus, stb. illetve a Lexus. Utóbbinál ami más, az a folt eltérő. citromsárga színe a távolsági kapcsolásakor.
Mik a tünetei egy haldokolni készülő ledes körtének, fényszóró testnek?
[ Szerkesztve ]
-
blueye
veterán
válasz blueye #15531 üzenetére
Azt is csak ma vettem észre hogy nincs holtter figyelő benne, amikor egy bécsi rendszamos hasonló Rav4 mellett mentem el és abban volt. Igaz régen vezetek, a jobb tükör már hiányozna (1200es Zsigaval vizsgáztam, azon még nem volt )
Amit hamarabb észre lehet venni az a tényleg vacak duda 😀[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz blueye #15890 üzenetére
Ja, az 1.2t nagy csalódás volt, nagyon kevés a CHR-be. Főleg az új 2.0 hybrid szimpi... Ezért is lett volna jó ha corolla cross méretéhez képest arányában hozta volna a rav4 belső terét (tehát legalább 500 liter csomagtér, és jobb hátsó lábtér ha nem is rav méretű). Mert a 4,45 az csak kezelhetőbb belvárosban mint a 4,6 méter. De belső térben én óriási különbséget éreztem.
-
OCTAMD
őstag
válasz blueye #15914 üzenetére
Nálam nem,mert eleve már így is magas volt a léc,hiszen egy 2010.decemberi Auris Hybrid és egy 2015.szeptemberi Auris Hybrid kombi mellé jött,így rosszul esett volna ha a C-HR jóval többet eszik
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
KTTech
veterán
válasz blueye #15918 üzenetére
Viszont Ck. nem Mo-n él...
Egyébként az érdi emelkedőben nincs semmi nehézség, a régi 3-as Golfomat sem erőltette meg (1.6-os szívóbenzines volt 101 LE-vel).
Az mondjuk igaz, hogy Mo-n rengetegen idegbeteg akik ön és közveszélyes módon vezetnek... ha valaki betartaná a szabályokat, azt letolják az útról, csak hogy 3 perccel korábban érjenek valahova, vagy megmutassák, milyen erős kocsit vezetnek - és ezt többször is tapasztaltam. Felénk ez nem szokás, aki ilyet tesz, arról tudni lehet, hogy kelet-európai származásúwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz blueye #15925 üzenetére
Nem panasznak írtam, megy ez a rav4 is rendesen. De az allgrip automata 140 lovas 1.4t scross eszméletlenül durván szedegette a pacskert.... Könnyű súly és összkerék. Erre szoktam mondani hogy akkor amikor átültem nem éreztem az összkereket, most meg érzem hogy nincs (rav4 első kereke azért jóval hamarabb elpörög, és nyilván az scross előtti i30 1.4 szívó benzinben nem igazán volt ami elpörgessen bármit...)
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz blueye #15940 üzenetére
Az azert egy kicsit mas szerintem...
En nemigen szoktam erre tulsagosan figyelni bevallom oszinten, de az valoban eszreveheto, amit a kulfoldi forumokon is irtak illetve egyesek vitorlazaskent emlegetnek. Szoval gyorsitasz akarmennyire majd mikor elerted a kivant sebesseget akkor egy picit felengeded a gazpedallt. Millimeterekrol beszelunk, ha nagyon PRO akarsz lenni akkor ezt jatszod ugy, h gyorsitasz az elerendo sebesseg fole majd engeded beesni es kezded elolrol. Szerintem ez mar erossen a fillerb*szas kategoria, de valoban mukodik.
Egy egyszeru peldan keresztul igy kepzeld el:
Kituzott cel 100km/h --> gyorsitasz 105-ig majd hagyod lassan, nagyon finoman a sebesseget visszaesni 95-ig. Utanan meg kezded elolrol. Nekem igy vezetni iszonyat faraszto nemhogy autopalyan, de legtobbszor meg autouton is. Amikor kertek alatt kozlekedek es egyik falun keresztul gurulok at a masikba majd 25km-en keresztul ugy egy kicsit konnyebb ezzel jatszani, de ott is igenyel nemi odafigyelest.
A valoban fillereskedo holland Prius csoportban olvastam, h ezzel 0.3 es 0.6 litert lehet megtakaritani.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz blueye #16001 üzenetére
Nem trollkodás, csak próbálom megérteni, hogy mi a baj vele. Eddig még azon kívül, hogy "jaj ne csináld, mert baja lesz", még semmilyen konkrét érvet nem írt senki. A linkeden is csak menet közben nem javasolja, meg ott is csak ennyit ír, de hogy konkrétan mi baja lesz (főleg mondjuk egy hybrid rendszernél), attól, hogy álló helyzetben üresbe teszed, arról semmi.
Google sem talál semmi olyat, ami miatt ne lehetne.[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Ck.
addikt
válasz blueye #16090 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, mert nagyon ritkán megyek ilyen tempóval és azt is csak rövid szakaszon. A pillanatnyi fogyasztás mérő egy grafikon és nincs pontosan beskálázva, de 10-en litereket mutatott, a 20-tól nagyon messze volt. Egy ilyen vegyes dugó-100-120-130-160+ km/h szakasz után telitanktól telitankig + 2 kattanásra 10,2 liter volt.
-
duracell89
senior tag
válasz blueye #16092 üzenetére
Kb 2 év és 65e km után váltak el útjaink és vettem mást. Mikor müködött jól, akkor hihetetlen jó autó volt, de sem időm, sem kedvem nem volt szórakozni a problémákkal viszonylag gyakran. Mivel sokat megyek, feltétlen bizalmat várok el az autó felé, kérdés sem lehet, hogy bármi probléma legyen. Ez egy ilyen árú és korú autónál ez vállalhatatlan volt, megszabadultam tole. A Lexus valljuk be elég.... gagyesz itt-ott a bmw-hez képest, de használati tárgyként verhetetlen és ami IGAZAN szamít (kényelem, csend, megbizhatóság, teljesítmény, biztonság), abban kiváló. A többi fancy frinc-franc, ami a BMW-ben volt (választható parfüm, gesztusvezérelt levegoben hadonászós idrive irányítás, hangulatvilagítás este, digitális kulcsról autó "sétáltatás" meg parkolas, kijelzorol 500 iranyba allitható ulesek stb stb) kb. egy hónap után eszembe se jutott, hogy van, szinte semelyik extrat nem használtam és csak autóként funkcionalt az is...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz blueye #16884 üzenetére
Igen, csak kifejezetten a 2,5-nél leírásban is benne van hogy melyik részt kell használni negatívnak (szemből nézve a motort baloldalt aránylag elől, szép masszív fém fémkör még a negatív jel is rajta ha jól emlékszem), amíg a pozitív a biztosítékdobozban meg jobb hátul van. Kb 1-1,2 méter lehet a távolság és a zsebbika vezetéke nem elég hosszú hozzá. Először egy múlt nyári Usa toyota közleményben láttam (ha nem azt használod bikázásra nincs gari tartalommal, valami vezérlő elektronika tudd sérülni csillió költséggel) és sajna az én magyar nyelvű leírásomban is benne van megnéztem (mármint a negatív oda nem bárhova, 22-es leírás)...
-
őstag
válasz blueye #16888 üzenetére
Nekem a leírás megfelelő részének képe alapján nehezen vitatható egy garis nem fizetnek kitétel ha nem így bíkázom be (a szöveg az fordítás gondolom ami nem a legpontosabb). A és D között meg nem ér el a mobilakku vezetéke.
szerk: a társasház garázsában nem fér be (szó szerint, kicsi társas ház, már az scrosst sem vittem le), mondjuk olyan haver sincs akire rábíznám (mondjuk ez kisebb gond taxiban nem halnék bele csak utálom, de bárhol áll ez a probléma)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz blueye #16935 üzenetére
Ja, valószínűleg az lesz hogy semmi plusz óvintézkedést sem teszek, és reménykedek hogy kibírja a 3 hetet. Annyi hogy a reptérre nem a rav4-el megyünk (otthon vagy én vagy az assistance megoldja, reptéri parkolóba nem akarok azzal is szívni hogy jön be az assistance), vagy jazz vagy taxi.
-
-
KTTech
veterán
válasz blueye #16974 üzenetére
A zsebbika semmi más, mint egy egyszerű 12V-os akku, ami képes rövid időre nagy áramot leadni... semmilyen kárt nem tud tenni az autóban. Elemi fizika: nagy áramot csak akkor tud kivenni valami az akkuból, ha elég kicsi a belső ellenállása - és ez nem igaz a kis akkura, illetve a kapcsolódó számítógépre sem, így normál 12V-os feszültségforrásként remekül tud működni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz blueye #16977 üzenetére
Kanadából nem vennék, de ott láttam (mondjuk az én problémámat nem oldja meg, de ha lenne garázsom és itthon lehetne kapni akkor megvenném, és használnám is, gyári cucctól és csepptöltéstől nem félek)
Viszont benne van a használati útmutatóban (az én magyar nyelvűmben, nem csak az amerikai reportban sajna) pontosan hogy hova kell rakni a negatív részt (nem a jó lesz az bárhova ami...). Zsebbikáztam már sok autót, de nem leírás szerűen ezt most ezen a saját autón nem merem (és elhiszem hogy voltak emiatt károk és gari visszautasítások).
-
őstag
válasz blueye #16987 üzenetére
10k megy bele évente a kicsibe, a nagyba meg 25k+. Egy anyóslátogatás 500 km. Használjuk csak rapszodikusan. Elég sokszor 2 autóval megyünk külföldre nyaralni uncsitesókkal 7-8-an is. De hatalmas autó se lenne megoldás, én nem szeretnék pl évente 30-szor anyóshoz menni nekem elég 10 is (vagy itthon ülni kocsi nélkül)
-
őstag
válasz blueye #17131 üzenetére
Ha jól tudom az indulás után a nagy akksi is "játszik" szóval ha beindul minden pöpec lesz (és pár kilométer után a "kicsi" is rendben lesz mert a "nagy" meg a benzinmoci is tölti). De remélem kibírja, beszélgetünk itt csomó mindenről de inkább megadnám neki a bizalmat mielőtt ez vagy azt kikapcsolgatok (illetve szélvédőn belülre kiteszek egy napelemet ami igazán piti tolvajnak megérhet egy üvegtörést).
-
KTTech
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest