-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #9753 üzenetére
Nálam a 2016-os Yaris HSD jobban fogyaszt E10-el, mint 99-essel... és gondja nincs vele, kompatibilis. De ha sokáig nem használnád az autót (vagy nagyon lassan, hónapok alatt fogy ki belőle), akkor inkább a 98-100-ast kell keresni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #9766 üzenetére
60000-nél lett volna esedékes az eCVT olaj cseréje, fékfolyadék 2 évente ajánlott, most már kb azonnal cserélendő, ha 2016-ban volt utoljára. 90E-nél a gyertyák cseréje és a szelephézagok ellenőrzése jön.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
nagyúr
válasz Paxker315 #10255 üzenetére
Auchan kutak jó ha a MO lakosságának kb a 10%-ának elérhető.
90% nem lakik még a közelben sem, és még Auchan-ba se tette be a lábát.
Így nyugodtan kijelenthető, hogy a nagy többség számára irreleváns információ.
Inkább dühítő, hogy számukra nem elérhető."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Paxker315 #10258 üzenetére
Naponta leírja valaki a PH autós topikjába, hogy Auchan kúton tankol.
Az osztrák kutak több ember számára elérhető, mint az Auchan.
Írjam be neked, hogy Bosznia-Hercegovinában, vagy Ukrajnába mennyivel olcsóbban tankoltam? Ráadásul ott nincs bioetanol benne.
Bosznia-Hercegovina közelebb van hozzám, mint egy Auchan kút.Bocs hogy nálad akadtam ki, nem te tehetsz róla.
Csak ez a budapesti gondolkodás, nagyon idegesítő.
Kb 30 literbe kerülne nekem egy Auchan kút oda-vissza.
Interneten sokan elfelejtik, hogy nem a szomszédokkal beszélnek.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
gorgo
őstag
válasz Paxker315 #10255 üzenetére
Az Aldi vajon kitől veszi a naftát? Mintha az OMV-től venné. Kicsit nagynak tartom a difit, de nem zárom ki. Legközelebb madaras teszkónál tankolok... Meglássuk! Ha beigazolódna, megosztom. Amúgy enyhe téli viszonyok mellet 1 literrel eszik többet az enyém, de még így is 6 alatt vagyok.
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
No.01
őstag
válasz Paxker315 #10530 üzenetére
Nekem volt ilyen autom. Se metal se gyongyhaz... amolyan igazi kisaruszallitos feher.
A gondozasmentes resze meg csak-csak igaz, de szep sosem volt, se napsutesben, se tisztan, se sehogy. Mondom ezt ugy, h a Priusokon levo gyongyhaz feher fenyezes az egyik kedvencem... Iaz ujkent nem hinnem, h azt valasztottam volna.
Bar ez a szin kerdeskor elegge megosztja a nagyerdemut. En pl akkor sem valasztanek fekete autot ha adnanak melle egy korlatlan berletet a helyi mosoba.
A masik pelda az uj Corollanal aNardoManhattan szurke a.k.a. cement szurke. Mindketten imadtuk kezdettol fogva, de sajna miota a Skodakon es Miniken is elerheto itt kulfoldon annyi van belole, h mar nem is tetszik -
Gombinyó
őstag
válasz Paxker315 #10588 üzenetére
Szerintem ezekkel a spóroljunk ki mindent alsó és alsó-közép kategóriás autókból nehezen lehet csodát tenni. Örülök, hogy javult a helyzet, nekem is sokat számít a Corollán, hogy megcsináltattam, de attól még nem lesz belőle Audi.
Különösebben én se értek hozzá, így főleg nem bírálnám felül a szaki tanácsát. Nekem a kerékjárati íveket csak elöl tudták megcsinálni, ha jól emlékszem, ott is a doblemez belsejét szigetelték. -
őstag
válasz Paxker315 #10600 üzenetére
Az ADAC 2018-ban tesztelte a CT200h-t és 69,8 dB(A) zajszintet mértek 130 km/h-nál, ami sokkal rosszabb érték, mint az új Corolla TS 2.0 Hybrid a maga 68,1 dB(A) értékével (szintén náluk tesztelve).
Golf VIII: 68 dB(A)
Octavia IV: 68 dB(A)
Mazda 3: 67,0 dB(A)
Kia ProCeed: 68,9 dB(A)
Lexus UX 250h: 68,5 dB(A)
Lexus ES 300h: 66,3 dB(A)
Audi A4 Avant: 64,5 dB(A)
Audi A6 Avant: 65,4 dB(A)
Audi A8: 62,3 dB(A)"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Paxker315 #11113 üzenetére
Igen, HSD, és panorámatetős.
Többször hallani, hogy ez a verzió hangosabb az üveg tető miatt, szélzaj jobban hallható.
Megmondom őszintén, nekem nincsen összehasonlítási alapom pre-FL és FL között, de engem nem zavar a hangja. Pályán, különösen M1 Biatorbágyi szakasznál megjön a hangja ha jön egy-egy emelkedő 140 körül, de ez eddig is tart, utána csendes, csak szélzaj, kerékzaj szűrődik be. Mi párommal nagyon szeretjük. Múltkor ültem egy pár éves Jetta-ban és az is kellően hangos volt ugyanezen a szakaszon..
Hybrid rendszer mivolta miatt, egyéb hangokat is jobban hallasz mint egy normál autóban - ott elnyomja a motor zaja.Most volt hétvégén az egy éves 'évfordulónk', a mai napig imádom vezetni.
Bp-n a HSD rendszer aranyat ér.. -
flegga92
senior tag
válasz Paxker315 #11444 üzenetére
Kapott plusz zajszigetelést az FL, de a felhasználók szerint nem sok különbség van.
Kívülről nekem is jobban tetszik az FL előtti, de belül nem sikerült szépre számomra, ott rengeteget javítottak. Nem csak a kinézet, de a felhasznált anyagok minősége is sokkal jobb. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Paxker315 #11509 üzenetére
Víz bemegy mindenképp az üveg mellett valamilyen úton-módon, minden autónál gyakorlatilag Egy pötty szélvédőragasztó valószínű megfogná, kis időre oda szorítani valamivel, aztán kész, esetleges leszedés során úgyis mindegy a patentnek... De a műanyag a rést nem zárja hermetikusan, illetve valószínű az amúgy is eső járta részbe nyílik, nem ügy szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Paxker315 #11613 üzenetére
Egyik barátom is teljesen ugyanígy gondolkodik…fogalmam sincs, mit lehet ezekkel a(z)
emberekkelbarlanglakókkal kezdeni. Most készülnek egy zsír új Vitarat/RAV4-et vagy valami hasonlót rendelni, szigorúan hybrid mentesen és persze manuális váltóval.[ Szerkesztve ]
-
Yeffy
veterán
válasz Paxker315 #11681 üzenetére
na elolvasgattam a linkeket, nagyon jol tervezett rendszernek tunik, egy csomo mindent nem is tudtam rola. pl en aszittem', h sima CVT van ezekben.
igy meg aztan plane, h a Rav4 HSD lesz a kivalasztottam, 99%. mar csak egy tesztvezetest kell inteznem, majd megtalani a megfelelo modellt. van nehany dolog, amire szuksegem van, pl a lumbar support. ami, ha jol tudom, csak felsobb felszereltsegi szintekben van/volt, de javitsatok ki, ha tevedek.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #11824 üzenetére
Attól függ, melyik Yarisról van szó az például új nagyságrendekkel csendesebb, mint pl. a MK3 Yaris HSD - nem melleleg sokkal takarékosabb és sokkal jobban élhető is lett, a vezetési segédletekről és a hajtáslánc durva javulásáról.
Konkrétan most a gumizaj a leghangosabb, de ezt majd orvosolni fogom, amint elkopnak a gyári "made in hungary" feliratot igen, de maximális nyomásértéket nem tartalmazó 17-es Bridgestone Ecopia 150-ek. Egy 4 évszakossal sokkal halkabb lenne, ezt már a mk3-nál is tapasztaltam (ott 16-os Nexen BlueHD-t és Continental-t - ezek voltak rajta, amikor megvettem a márkakereskedésben - váltott a Hankook 4S2 H750). Mivel a tél felénk max -5-7°C-t és 1-3 havas napot, ellenben évi rengeteg nap esőt jelent (a hőhullám figyelmeztetést 23°C-nél adják ki), még jobb is lesz.
Megkockáztatom még első autónak se lenne rossz, főleg, hogy az első-hátsó radar + kamera + szükség esetén automata vészfékezés sok sérüléstől meg tudja védeni a kocsit 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Paxker315 #11828 üzenetére
használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar.
Ez egy ilyen Toyota betegség (szűklátókörűség), az E210-ben még másfél literes palackot se nagyon tudsz sehova rakni, az ajtó oldalzsebbe kb. az 1 literes palack fér bele (formától függően), középen meg két fél literes a könyöklő előtti pohártartóba..Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #11828 üzenetére
Ha a MK3 belső tere zavar, a MK4-é még jobban zavarna, ugyanis a pohártartó a könyöklő alá költözött. Mondjuk engem legkevésbé se zavar, 2500km-n, 30 óra alatt fogyasztottam el kb. 2L üdítőt, meg 1L energiapiát (ketten voltunk a mennyiségre, és jórészt kaja mellé fogyott el)...
Így az egyik pohártartóban szemetes van, a másikban egy rendes pohár szokott lenni 😃, a pia meg hűtőtáskában (vagy hűtőben ül a kocsiban - bár a jó öreg kondenzációs hűtő épp most adta be a kulcsot), szinte soha nem utazok egyedül, a barátnőm meg tud tölteni ha épp kell.
A zajszigetelésnél először a szélvédővel kellett volna kezdeni ugyanis az engedi át a legtöbb zajt. Csak sajnos dupla, zajcsökkentett üveg nem létezik a MK3-nál (legalábbis gyáriban), a MK4-nél pedig alapból jár (meg olyan apróságok, mint a ragasztott, merevített karosszériaelemek, amiket nem lehet zajszigetelő lapokkal megoldani, például a tűzfalnál). Nálam nincs tetőkárpit sem, szóval nem is tud csillapítani. A légterelők eddigi tapasztalatom alapján inkább növelik, mint csökkentik a szélzajt, nem is a zaj csökkentésére lettek kitalálva, hanem inkább arra, hogy esőben is le lehessen engedni az ablakokat + nagyobb sebességnél se vigye ki az embert ha kicsit leengedi. A járulékos veszteségük a fogyasztás minimális növekedése.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Paxker315 #11858 üzenetére
A takarékosság egy része alapvetően a vezetési stílustól függ, ezért igyekszik a Toyota a fogyasztáskijelzést folyamatosan a képünkbe tolni.
KTTech értékei tényleg impozánsak, de csak akkor érdemes bármivel is összevetni, hogy ha Ő egy másik autóval ugyanezen útvonalon, hasonló feltételek mellett teljesíti.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #11986 üzenetére
Ilyen gumiméretnél én se mennék 2,2-2,3 fölé, mint a Tied De R17-en, peres gumival "kicsit" nagyobb nyomás kell - a szokásos idióta Toyota méretről már nem beszélek, a 205/45R17 88V/W minden, csak nem általános... Nálam mondjuk számszerűen 0.3L/100km közt hozott ez a beállítás, amit most használok a gyári ajánlással szemben. Nem nagy érték, de ha 3.6-4.2L/100km körüli fogyasztásnál nézzük, akkor már jelentősnek mondható.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
SoulReaver
veterán
válasz Paxker315 #12048 üzenetére
Ez nagyon emberfüggő.
Van olyan munkatársam, aki iszonyat stresszes, nem tud koncentrálni és 30 éve van jogsija... Nagyon feszül autópályán vezetés közben, dugóban is két kézzel kapaszkodik a kormányba...
Én pl. meg olyan vagyok, hogy fel sem tűnnek ezek a dolgok, mint váltás, kuplungolás, jár a tekintetem mindig mindenhova és mellé sportosan is vezetek. 11 éve van jogsim, kb 400.000km-t levezettem már sok féle autóval, kis haszon autóval is.
-
dj79
senior tag
válasz Paxker315 #12684 üzenetére
Öööö... áprilisban vettem egy 2014 végi ts-t, több méterrel, viszont 3milláért, téli-nyári gumikkal, végig vezetett szervizkönyvvel, körben gyári fényezéssel a lemezeken. Lassan esedékes lesz a vízpumpa cseréje meg egy egr puceválás (össz kb 170k), azon kívül köszöni, jól van. Ahhoz képest szerintem ez drága.
(bár ha így mennek fel az árak, lassan ez lesz a realitás...)[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #12690 üzenetére
Konkrétan amúgy ilyen siralmas a piaci helyzet
2013-tól újabb 132321 km-ig futott aurisok, hibrid hajtással [link] NégyM alatt gyakorlatilag semmi, sok már 5M feletti áron. Felszereltségben Cifu kommentjét citálnám: [link] és tény, hogy az active a legnépszerűbb itthon, meg persze a kombi.[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
K82
őstag
válasz Paxker315 #12694 üzenetére
És a piaci helyzet még siralmasabb lesz. Elkezdtem még a nyáron autót nézegetni, szánok rá 2.5 milkát, gondoltam lesz olyan ami megfelel. Pár éves kombi, szívó motor, négy henger - gyk. a Kia Ceed/Hyundai i30 páros lett volna a befutó (60-70% város így a dízel kilőve, a cégnél lévő benzines autók tapasztalatából kiindulva a kis turbósok is). Háááát, ennyi pénzért nem találtam olyat ami tényleg olyan állapotban lett volna mint a hirdetésben, 90%-uknak nem sok köze volt a valósághoz. Amire már azt mondtam normális, 3.5m. Itt jött képbe az Auris HSD, ennyiért már nem a kínálat alját karcolgatta az ember - nem sokkal többért viszont már vannak faceliftes verziók. Akkor célozzuk be a 4 misit: fl utáni, 2016-17 körüli gyártású volt már 150e körüli futásteljesítménnyel. Körbejártam a környéket, szinte az összes Olaszországból behozott (fapadhoz közeli) volt, egyik kereskedő sem tudott semmit sem mutatni a kocsik előéletéről. A csúcs az volt amikor mondtam melyik autó érdekelne, kezembe nyomta a kulcsot, tessék. A kérdéseknél már elhasalt ('17 októberi autó volt, tehát elvileg lett volna rá hibrid garancia, de dokumentáció semmi), így tőle is búcsút vettem. Aztán a szomszéd településen találtam kettőt is, igaz már ötmillióért. Nagyon szívtam a fogam h kétszer annyiért kell autót vennem mint amit szántam volna rá eredetileg, de végülis ez lett a befutó. Minden papírjával, ismert és vezetett szerviz előélettel, élő garanciával. HaHu-n amiket akkor ennyiért hirdettek, leírásban mindegyik szép volt, alvázszámot/rendszámot ellenőrizve azért kiderültek a turpisságok h ott sem úgy van az ahogy leírják.
Most apóssal vagyunk bajban, gyk. kirohadt alóla a mostani autó is (nesze neked német/osztrák import), venni meg nem tudunk olyat ami jó is lenne. Neki aztán tényleg olyan kell ami szög egyszerű: ahogy bánik az autóval az még egy szimpla vasgolyót is megviselne, nemhogy egy bonyolultabb technikát. Szóba jöhet kombi Octavia, Fabia, Golf, Focus, Corolla: vagy nagyon olcsó a világ összes km-ével úgy h még a rozsda is rozsdás rajtuk, vagy ugyanez 1.5m felett kicsit kevesebb km-rel... Kollegám építkezik, "eldobós" autónak vett 700e Ft-ért tavaly egy kombi Corollát, nyár végén hasonló paraméterekkel alig pár db volt eladó, az is 1 misi felett. És a helyzet durvul, a kínálat nem lett nagyobb csak az árak.Pixel / OnePlus Pad
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI topic
- Honor Magic V2 - origami
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen videókártyát?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen