-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz koxkids #7347 üzenetére
Maszlag Sándort és Juhász Jenőt (Elite autó Budapest) keresd a Facebook-on Toyota adok-veszek vagy a Prius Club Hungary adok-veszek csoportban.
Meg ToyCar-nál nézd meg.
Ők mind ezekre vannak specializálódva.
Ha nem vagy pesti, akkor is mindenképp hozzájuk menjél.
Ha mégis mástól vennél, akkor is Juhász Jenővel (Elite autó Budapest) nézesd át a vétel előtt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz koxkids #7351 üzenetére
Juhász Jenő és Maszlag Nándor valóban nagyon jó hírben állnak mind szakmailag, mind korrektségben. 2 hete vettem Priust, én is Jenővel nézettem át.
Mások tapasztalata alapján ajánlott még a Gutcar és az Auto329. Általában az ő kocsijaikat is Jenővel nézetik át.
Csatlakozz a Prius Club Hungary-hoz (és az adok-veszekhez) facebook-on, rengeteg hasznos tudást osztanak meg, Aurisról is. Pont a napokban volt, hogy a B oszlop címkéje alapján lehet azonosítani, hogy a már "erősített" inverterrel van-e szerelve. Érdemes megbízható helyről venni, mert állítólag OBD-n tekerhető. Priusnál állítólag a műszeregységet kell kibontani, aminek általában nyoma marad.Idézem:
Jó reggelt! Tegnap hallottam hogy állítólag ha az alvázszám alatti első 2 súlyérték megegyezik akkor az autó a "gyengébbik" inverterrel van felszerelve. Ha a 2. sorban lévő szám nagyobb (mondjuk pl 2050 kg) akkor az erősebbik inverter van benne. Erről tud valaki valamit? Ez igaz vagy hülyeség?
Valaki megerősítette. -
TrollBalint
addikt
válasz koxkids #7997 üzenetére
Pont a Toyota oldalán olvastam, hogy van lehetőség hasonló konstrukcióra, mint amit KTTech írt, hogy egy viszonylag alacsonyabb törlesztőt fizetsz X évig, majd ha az lejárt, akkor van egy maradványérték (pár millió) és azt vagy kifizeted és a kocsi a tied, vagy lizingelsz újat, és akkor oda beszámítják. Annyi, hogy itthon a lizing ideje alatt nincs a neveden.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz koxkids #8336 üzenetére
Nekem az 1.6 szívó 1ZR motornál konkrétan nincs előírt "rövid" periódus. 15 ezer km vagy egy év az első kötelező olajcsere.
Hovatovább a Toyota Mayernél akárkinek próbáltam mondani, hogy én 5000km-nél szeretnék egy olajcserét, furcsán néztek rám, hogy mit is szeretnék és miért. Szerintük felesleges....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Senhi
aktív tag
válasz koxkids #8838 üzenetére
Nekem a lentebb is említett kit-in van benne, teszi a dolgát, még megvan . Kényelmes, árban sem vészes és pont ott véd ahol a legsérülékenyebb a rendszer. Általában ezt ajánlják a facebook csoportokban, de amiket te mondtál azokkal sincs gond.
A blue16-ban engem az zavart, hogy kényelmetlennek tűnik minden alkalommal 3cm-re odaérinteni a szélvédőhöz a kulcsot, valahogy 2020-ban ez már nekem nem adja.Ja és persze casco. Az kötelező.
Én is Budapesten lakom és utóbbi időben jobb híján a környéken sétálok esténként kikapcsolódás képen és szoktam figyelni aurisokat/priusokat/corollákat, hogy látszik-e milyen védelem van benne. Ugye a kis villogó biszbasz ledről legalább sejteni lehet. 5-ből 4-ről semmi nem látszik így kicsit nyugodtabb vagyok, hogy nem az enyémnek állnak neki ha úgy adja...
-
-
Senhi
aktív tag
-
rbalint88
addikt
válasz koxkids #9114 üzenetére
talán vissza kellene (kellett volna) fáradni a problémával a kereskedőhöz, hátha a szavatosság keretében megoldódik a probléma.
az esetedben valószínű nem, mert 4-7 év a tpms szelepek elemének élettartama általában, tehát egy szerencsétlen véletlen, hogy pont elhozatal után jött elő, de ha a szelepcsere nem oldja meg, hanem az agyával van baj, akkor az már olyan dolog, amiről mindenképp szólj a kereskedőnek - a szelepek árát így buktad, de valószínű úgyis cserélni kellett volna nemsokára az autó kora miatt.btw nekünk a pénteken elhozott Prius 2 megy vissza a kereskedőhöz pár hiba javítására, tempomat nem működik (próbaúton még jó volt) és van még pár apróság, de mivel olyan kereskedés aki figyel a hírére, orvosolni fogják ezeket a problémákat.
-
nagyúr
válasz koxkids #9795 üzenetére
Én végül Krisalp-ot vettem a Corollámra, és eddig alapjában véve elégedett vagyok vele.
Amit gumitémában otthonosabban mozgó fórumozók írtak, az az, hogy nem ok nélkül kerülnek a gyártócsoportok csúcs márkái többe, mint a középszintűek. A Kleber a Michelin gumigyártó márkája, és amit az ilyen tesztek nem tudnak mérni, hogy a gumi hogyan öregszik.Általában a gumigyártók csak a legfelsőbb szériába szokták a gumik élettartamát kitoló adalékanyagot bőven osztani. Szóval lehet, hogy az adott tesztben picit jobban szerepelt például a Kleber Krisalp HP3, mint az anyamárka Michelin Alpin 5-öse, de 4-5 év múlva megvan az esély, hogy a csúcsmárka gumija még mindig rugalmas és az öregedés nyomai alig láthatóak rajta, míg adott esetben középszintű gumin már fel lehet fedezni a felületi repedezettséget és kevésbé rugalmas már maga a gumikeverék is.
Ezt a tesztek pedig nem szokták nézni. Én nem bántam meg Krisalpot (eddig), de utólag lehet beruháztam volna azért egy Continental, Michelin vagy Bridgestone gumiba...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
flegga92
senior tag
válasz koxkids #10351 üzenetére
Mindenképp megnézek egyet, milyen hátul. Én 188 cm vagyok, de elég elől ülök ráadásul szinte vízszintes támlával. Cégesnek szoktam egy 2018-as Fabia kombit használni, ha akkora van hátul az Auris mint az, akkor sima ügy, ott is beférek magam mögé. Ha esetleg van itt Békéscsaba környéki kombis, szívesen megnézném.
#10352 No.01
Accord volt a cél, de kicsit kezdek lemondani róla, mióta megtaláltam az Aurist, beleszerettem. Esetleg ha sikerül kifogni olcsón egy dízelt amiben gatya a dpf és a kettőstömegű + olajmelegítőt beépíteni.
12 km is bőven elég, mégha boltba is be kell ugrani. Melóba menet 3x kell megállni, dugó sosincs.
Nézegettem a Prius + is, de az nem fogott meg. Élőben meg kéne nézni mind a kettőt.A 2015 végi évjáratban 4M körül több darab is van 120-200e km-es futással, közepes felszereltséggel. Nem nézegettem a km-t, csak hogy ne 300+ legyen benne. Jelenlegi autóm is lassan a 300-at nyalja 16 évesen, bontatlan blokkal. A 30-60e km futással van valóban inkább 5m felett mennek, de ott az évjárat is 2017 nagy átlagban. A lényeg, hogy nagyon ne legyen összecsukva, parkolási sérülések miatti fényezés nem érdekel, ha szépen van megcsinálva.
1.6 benzinről mi a vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz koxkids #10509 üzenetére
Mindig érdekelt ez az RFID megoldás, standard szabványt használnak vajon? Csak mert ezekre is van scanner, ha esetleg egy mosóban hagyod a kulcsod, amin rajta van a proxy, simán másolhatják, illetve ha kifigyelnek, látják hova érinted. Nekem hasonló védelmem volt a Megane-ban mint a Pajzs. Mondjuk ha szervizbe, mosóba vittem, általában előtte kikapcsoltam a rendszert, hogy ne is lássák mivel ügyködök.
-
balazs1956
senior tag
válasz koxkids #10513 üzenetére
A KIT-In nem csak egy mechanikai védelmet jelent? Beszéltem egy szervizzel, szerintük ez egy speciálisan meghajlított lemez, ami bizonyos modulokat véd a kiemelés ellen.
Ennek hogyan lehet szerviz üzemmódja?
Szintén a KIT-IN ről szeretném kérdezni, hogy a szokásos kötelező szervizekbe víve, esetleges meghibásodás miatt, ők hogyan férnek az adott modulokhoz?[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz koxkids #10581 üzenetére
WoW! Ezek szvsz egyaltalan nem is rossz arak... OEM felnik raadasul markakereskedesbol szamlaval (ha igeny van ra)
*** Mas ***
Arrol lehet tudni v.mit, h mikro lesz a Corolla frissitese? Valamelyik angol (kisebb) autos portalon olvastam nemreg, h mar volt is frissites, de konkretan a szineken kivul mast nem irtak ujdonsagkent amit kisse nehezen hiszek el.
-
gorgo
őstag
válasz koxkids #10581 üzenetére
Lehet tavasszal én is 16"-ra váltok, köszi a tippet!
Az egyik alufelnim padkázott, az oldala karcolódott. Hol/mennyiért csiszolják/javítják/polírozzák/mittomén ?
Aztán eladom, hozzá 4 Hankook nyárival. A használt felnikért (17") mennyit lehet reálisan kérni?[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
paolinho
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest