-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Help pls.
Yaris II, 2009, anya kocsija. Jött valamelyik nap, h víz van az anyós oldali lábtérnél. Nem ázik be sehol, illetve megvizsgálva úgy gondolom, h ez a klíma kondenz vize.
Ha eltömődik a kivezető cső, akkor kifolyhat a víz ide? Illetve mennyire kell lebontani a takarításához a műszerfalat? Kesztyűtartót kivéve nem lehet megmatatni?Előre is köszi.
-
-
ncc1701
veterán
válasz Gombinyó #14596 üzenetére
Vannak gyártók, akik 30 ezres olajcsere periódust írnak elő, valamint váltó olajat sosem kell cserélni szerintük, mert élettartamra szól a töltet.
Mindannyian tudjuk, h a 30 ezres olajcsere periódus bődületes kamu, és bármilyen váltófelújító szakival beszélsz, azt fogja mondani, h 4év/60ekm maximum. Ha megveszed a mann filtert, akkor az kb 4eft, az olaj legyen 15eft, ha nagyon spórolsz, magadnak kicseréled. Nem kell hozzá atomfizikusnak lenni, ha ki tudsz csavarni egy csavart, már elég a képzettséged a történethez. Egy mai 8-10 milliós átlagos alsóközép kategóriás családi autónál sztem ez nem tétel.Fogyasztói társadalomban élünk, a gyártónak az az érdeke, h elhitesse, h nem kell sosem ráköltened.
-
ncc1701
veterán
válasz Tom1939 #14597 üzenetére
Anya yarisán tegnap cseréltünk olajat, 15ekm-es periódust tartok, és hosszú távon van használva, nem tépi a száját. Igaz, használok motormosó adalékot csere elött, de konkrétan fekete az olaj, ami lejön. Mint egy dízelről. Komolyan gondolkodom rajta, h leviszem 10e-re a periódust.
Amúgy ha jobban aszol tőle, már megéri lecserélned. Nem összeg. Lehet, h felesleges, de ártani biztosan nem fogsz neki. -
ncc1701
veterán
Ha gari lejárta elött eladod a kocsit, akkor természetesen gazdaságilag az a normális magatartás, h nem is foglalkozol vele extrán. Én addig tartok meg autót, míg gazdaságosan fenntartható, környezetvédelemnek is jobb í]y szerintem.
Ha igazán jól csinálnád, akkor már eleve mikor átveszed a kocsit, megrendelnéd a következőt, úgyis mondanak rá 1 évet, és mikor átveszed, eladhatod az előzőt jó áron (vételi ár felett akár), miközben ha nem tekertél bele sok métert, akkor még a szervízbe sem kell vinned olajcserére. Ismerek emberkét, aki 5-ös bömbikkel csinálja ezt. Mondjuk ehhez kell a zsebben lenni felesleges 50 millának. -
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #14646 üzenetére
Ha pályázni akarsz, akkor dízel. Igen, fuj-fúj, de ez van. Van egy szép dízel 160 pacis 2.0 Insigniám, ha nem bántom, és betartom a sebességhatárokat, akkor 5.5-6L körül elvan, pedig az 1.8 tonna felett van, 5m hosszú. Anya 2009-es yarisa eszik alatta 5.7 litert vegyesben. A 2019-es swiftem 90ekm-es átlaga 4.3l, pedig nem is hibrid. Ha városba kell autó, akkor pici, könnyű, pályára pedig egy nagy, nehéz dízel.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #14676 üzenetére
Ez 20 éve tényleg így volt. Ha ma jó sz@r kocsit akarsz, akkor német prémiumot kell venni, azt lehet rendesen szerelőhöz vinni. Toyota meg jó megbízható, golyóálló, mond ezt plö egy 1.33-as motoros yariso/auris tulajnak, aki tátott szájjal szaladt be a f@szerdőbe... Vannak megbízható típusok, ajánlott motorral. Maximum. Gyártó nincs.
Franciák amúgy meglepően feljöttek az utóbbi 5-10 évben.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Yaris II, mindig karimáig tankoltam, 385ekm-en át. Swift 2019, 90ekm, ezt is karimáig tankolom. Kattanástól még az 2 liter, az 40-50km, nem szeretek sűrűn kútra járni, nagy fájdalmam, h a kis autók alá miért nem raknak egy 60-70 literes tankot.
-
ncc1701
veterán
válasz Mandalandi #14742 üzenetére
Suzukinál ez úgy működik, h leadod a hibásat, és kapod cserébe a felújítottat.
-
ncc1701
veterán
Ez egy 2019-es vas, amikor megnéztem a szervíz könyvét, h 0w16, csak pillogtam. Castrolnak nem is volt akkor, csak 0w20, de még az első olajcserénél is 0w20-at kapott, gondolom akkor még nem volt sehol kapható. Utána volt 27eft a 4l, aztán lement a normális árszintre kb 2 év alatt.
-
ncc1701
veterán
Ford Fiestára, meg Focusra plö már rendelést sem lehet leadni.
Szlovéniában az ex kollega a feleségének most vett egy Corollát, 1 hónapot vártak rá. Annyi volt a trükk, h a kereskedő mondta, h lesz 100db, fehér, x felszereltséggel, sima 1.5 benzin. Nem ilyet akartak, de az extrásra még időpontot sem tudtak volna adni, így elhozták.
-
ncc1701
veterán
válasz galervin93 #14982 üzenetére
Teljesen normális viselkedés lehet. Btw negyed-harmad tank aalá ne engedd ebben a melegben.
-
ncc1701
veterán
válasz galervin93 #15001 üzenetére
A mostani helyzetben a saját autómat ha 3/4-ig van, már tankolom. A cégest akkor, ha a felénél van a szint.
-
ncc1701
veterán
válasz Dooonfrigo #15104 üzenetére
Felesleges cserélned, majd ha szar lesz. Sajnos ezek ilyenek, beedződik a rugó ~10ekm után, utána kemény, mint a beton.
-
ncc1701
veterán
válasz bajnokpityu #15196 üzenetére
Zenét kell hallgatni, az elnyomja.
-
ncc1701
veterán
válasz bajnokpityu #15211 üzenetére
Almát a körtével. Méret kategóriákat sorolt fel. Aki oktávia/corolla méretű kombit keres, az nem fog yarist nézegetni.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz OCTAMD #15259 üzenetére
Anya szaladgálós yarisára már évek óta 185/60r15-ös méret helyett 185/65r15-öt teszek. Ezt a céges autómon kisérleteztem ki, ott is bejött. Ilyen vacak utakon jól jön a ballonos kerék, és még így is csal az órája.
De az offtopik insigniám is 17-es kerekekkel gurul, pedig gyárilag volt 19-es is. Gumizza azt, akinek 2 anyja van. Ez így legalább kényelmes. -
ncc1701
veterán
válasz matyi012345 #15272 üzenetére
Zimmermann eléggé hibátlan oda. De trw is rendben lenne plö.
-
ncc1701
veterán
Érdekes, amit írsz, de elhiszem, de az is lehet, h kifogtál egy hibásat. Nekem a saját offtopik insigniámon most trw van körbe, nincs baja. A céges swiftre brembo került, abból sem az olcsóbb verzió, de közben már kaptam az ívet, h a brembo az mostanában szar, azt ne vegyek.
A zimmermann fúrt pedig szimplán tetszik. Mindegy, odébb lesz, egyelőre válla sincs a fékeknek. -
ncc1701
veterán
Előre megyünk, ugyebár. 2010 óta 50% felett gyengült a fingtallér, míg a környező országok valutái max 10-15%-ot, de a cseh korona még erősödni is tudott.
Erre jön rá a világrekorder áfa, plusz az autóknál a magas kereslet okozta, mindenféle hiány okozta árfelhajtó tényező.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz blueye #15363 üzenetére
Az akkor 1 éves múlt swiftben 27ekm-nél elkezdett nyöszörögni egy hátsó szilent hidegben (tök egyszerű cserélni), és ráfogták, h a futómű az nem garis alkatrész. Mondtam nekik, h az előző céges toyota 13 éves korában ugyanoda járt, ahonnan vettük (Toyota Kovács), úgyhogy jó biznic lenne cserélniük gariban egy ~10eft-os valamit, de nem akarták. Röviden ennyi. Azóta nem volt márkaszervízben a vas, csináltuk szerelő haverral fele annyiért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest