Új hozzászólás Aktív témák
-
Slax
senior tag
Hát igen. Nincs olyan típus, amelyik hibátlan lenn. Bárki bármiből kifoghat egy hibás darabot. Sajnos ilyenkor egy kicsit fikázzák a típust, de ez van. Tudok olyat, hogy Trabant, gyári motor (első tulaj), kb 200000 km, és kétszer volt szerelőnél. Suzuki, 1620 km, 4-szer volt szerelőnél, vásárlást követő héten, az elmúlt 2 hónapban még 3-szor. Szívás, de pechesnek is kell lenni valakinek.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
joey7
őstag
az,h kisebb nem fedi teljesen a valóságot; sokkalta nagyobb hely van benne mint gondolnád.nagyon kényelmesen elférhetsz elsősorban az első üléseken,és a csomagtér is viszonylag nagy. Igen inkább női autó,de legalább erre lehet vmit mondani,a suziki se női,se férfi igazán; de ez másodlagos,meg egy kicsit lényegtelen szempont is.Családi autónak természtesen nem az igazi megoldás.
A Lacetti már inkább! -
tildy
nagyúr
Oké. Akkor azt kérdem, miért gyorsul a mienk jobban a suzinál alacsony fordulaton ? (benzinesünk van)
Amiéknban pedig elvileg 6 pcival kevesebb van.
Hobizoli: gyöngyösig 120 kb. gyorsítással , lassítással sajnos,utána pedig , mivel karácsony votl és kevesen voltak , ott már konstans 150 ... A 31esen emg lelek nem volt , ott lehetett 90el menni, kiveve a varosokat.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
róland
veterán
A követelmények ugyanazok. Kis kocsiban is meg kell lennie a megfelelő biztonságnak, hogy megkapja a kívánt csillago(ka)t. Bár egy nagyobb kocsinak könnyebb teljesíteni a feltételrendszert. (Nagyobb kaszniból könnyebb a megfelelő energiaelnyelő zónát kialakítani. Stb.)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
tboldi
nagyúr
válasz LuckyL #18041 üzenetére
Szia!
Én igen, méghozzá egy benzines GL+-t, összkerék nélkül. Nemigen vezettem (utaztam) még hasonló kategóriájú autót(/ban), valahogy eddig csak kisebb, meg nagyobb kocsikkal volt dolgom. Jobbára csak édesapám WagonR-jéhez tudok hasonlítani. Hát, annál minden tekintetben nagyobb és jobb. Én a 194 centimmel bőven elfértem elől, patentul be tudtam állítani a kormányt és az ülést is. Magam mögött már neccesebb, ha normálisan ülök, akkor a fejem épp hogy hozzáér a tetőkárpithoz, de egy kicsit "lazábban ülve" szerintem simán kibírnék néhányszáz kilométert. Ha nálam alacsonyabb lenne az előttem ülő, akkor nem is lenne probléma. Pár hónappal ezelőtt vezettem az S-Cross-t is, hiába rövidebb a Vitara, nem vettem észre nagy különbséget a komfortban. Nekem kényelmes volt, minden kézre áll. Főleg a váltót imádtam kapcsolgatni, tipikusan japánosra sikerült és jó helyen is van. Tetszik, hogy az első üléseknek van oldaltartása is. Egyedül a könyöklő hiányzott, de mint kiderült, 75000 pénzért van gyári megoldás. A középkonzol váltó utáni részét cserélik le, ha a vevő kéri. Illetve a GL+-ba lehet kérni órát is, ha valakit zavar a műanyag dugó, de ennek elfelejtettem megkérdezni az árát.
Vezetni határozottan jó volt. Érződik az a ~200 kg, amennyivel kevesebbet kell mozgatnia a motornak az S-Cross-hoz képest. A sebességérzet másabb a WgR-hez viszonyítva, mintha a Vitara lassabb lenne, valójában meg nem az. Szerintem ez a sokkal merevebb karosszériának, a jobb futóműnek és a hosszabb fokozatoknak köszönhető. Mondhatnám úgy is, hogy a WgR-ben nagyobb a félelem-faktor. Nem veszett ki belőle a "szuzukisság", ha pörgeted, nagyon élénk is tud lenni. Az úthibákat szépen veszi, nem is dülöngél annyira, mint gondolná az ember egy ilyen magasabb építésű autótól. Nem sportautó, de - szerintem - lehet élvezetesen közlekedni vele.Szóval, én csak dicsérni tudom. Ha valamire még kíváncsi(ak) vagy(tok), akkor kérdezz(etek) nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
Pikkolo^^
addikt
válasz LuckyL #18041 üzenetére
Én ma voltam vezeti és nagyon tetszett. Az egész autó kezelése nagyon könnyedd, parkolókamera elsőre kicsit furcsa volt, a kijelző elbírt volna egy clearblack kijelzőt, szépen tud tükröződni.
A kereskedésbe ahol voltam azt mondták, hogy a GL+ felszereltség szállítása jelenleg 4-5 hónap! Amit legyártanak viszik exportra, legalább pörögnek a magyar alkatrész beszállítók
[ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
válasz LuckyL #18137 üzenetére
Nem tudom, tudtad-e, hogy Magyarországon nincs olyan út ahol 150km/h a legnagyobb megengedett sebesség
Viccet félretéve: te pedig próbálj ki egy négyévszakost és aztán egy télit jégen. Aztán rájössz, hogy nagyon igaz amit a gumisok 100%-a mond: "a 4 évszakos gumi semmire nem való. Az sosem 100%-os, se télen, se nyáron..."
Amúgy az abs miatt nem blokkol a kerék, így nem is marad ott a minta. Valamennyire kenődik, de azért az erős költői túlzás, hogy ott marad a minta.[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz LuckyL #18137 üzenetére
A felhasználásnak és felhasználásunknak (főleg városi max 50km normális dinamizmussal vezetve) pont ellentmond a 150-ről vészfékezés.
Német pályára gondoltál szerintem, abban igazad van, ott életveszélyes ez a párosítás.Tigi: azért majd kérünk képeket!
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
dnelb
veterán
válasz LuckyL #18405 üzenetére
+1.
Én biztos csak google mapsot nyomatnék mirrorlinkel, ha dugó van elvisz másfelé, ha baleset van látod, szerintem nagyon hasznos.. Használt független LG G2 pl meg van már 60k körül patika állapotban, néhol még garanciával is.. Azért 4 millás kocsi mellé csak belefér[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz LuckyL #18848 üzenetére
Bonyolult=drágább.... már ha csak egy DPF szűrő is megdobja a rendszer árát+a befecskendezés. Ez már magában 300k, és hol a többi?
Évi 15k futásnál amúgy sem éri meg a Diesel. Drágább a gázolaj, drágább az autó... 800e huf felárat meg soha nem spórolod meg a fogyasztásból.
Egyébként drágább verdáknál már nem drágább a diesel, mondjuk én a bömösöket nézegettem... majd ugyan annyi a 2.0 benzin mint a 2.0 diesel.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz LuckyL #19335 üzenetére
Mekkora egy nagy város? Budapest annak számít? Csak mert szinte kizárólag itt közlekedek és parkolni is szoktam a a kiskörúton belül is.
Ahonnan az autó saját lábán fizikailag kifér, ott gurulni is lehet, még ha marha lassan is, de ha vezettél már szervó nélküli autót, akkor tudod, hogy az álló helyzet és a legesleglassabb gurulás között is óriási a különbség.
(#19336) Thome: definiáld a szűk helyet.
Ha tippelnem kéne, a sofőrök 100-ból 99-szer teljesen feleslegesen tekerik álló helyzetben a kormányt.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
roberto211
őstag
válasz LuckyL #19775 üzenetére
Nem.
Azt észre veszi az ember... Nem szoktam sűrűn senkivel versenyezgetni elvagyok magamban úton is.
De Ő direk méregetni akart.,en most lightosan menten egészen eddig, elég volt egész nap vezetni.
Amúgy hidd el nem egy b corsa "könyörülne" meg rajtam
T-Home: Ja . Akkor mar több új Swift lenne. Tényleg eddig akik jönnek mindenkinek II swiftje van?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz LuckyL #24147 üzenetére
Valakinél bejön valakinél nem.. Mindennek van hibája,tudom vagnak sosincs mert az hibátlan.. A szarozásba meg nem megyek bele mert óvodába volt divat de köszönjük..Muteromnak volt scenic, kereskedő ismeròse eladta mert annyi baja volt h használni nem tudta,muterom meg 5 évig kb semmi hibával használta de mindegy nem magyarazkodok.. Sz@rfos.az lenyeg.. FFF!!44
Kornelka: Jó jó tudjuk te minden autót ismersz és mindent próbáltál..Tjet hibatlan..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz LuckyL #24155 üzenetére
Nekem 13 éves és gyújtótrafókkal volt csak gond mivel tipushiba .. Ha nem denso vagy beru márkájú trafó van benne akkor várható h elromlik.. Kormánymű nekem hibátlan guminyomás ellenőrző is ,motorból meg nem szivárog az olaj.
És nem egy nagy szervizkönyves autó van benne 2 pecsét az is 2005ig és csókolom.. Indítókártyával szintén nincs gondom csak addig volt amíg nem ragasztottam meg mivel szétvált a kártya két része és feszítette az olvasót.. Megcsináltam,összeragasztottam azóta hibátlan. De azért beszerzek egy kártyaházat,ebayrol par ezer ft h normalis háza legyen. Az ára meg azért alacsony mert tudjuk miert. FFF. Ezert olcsó a franciának meg a fiatnak is az ára magyarországon.. Én nem akarok senkire rábeszélni semmit csupán linkeltem 2autót ami az én szájízemnek megfelel és ezért linkeltem h hátha.. Én most nem az eszem hanem szívem meg érzés alapján döntöttem.. Eddig nem bántam meg. Lehet hogy van ésszerűbb alternativa de elegem volt abból,hogy tudom nem romlik el nem romlik el de belül egy fapados semmit nem mondó sz@r... Ilyen volt pld a gastra. Lagunanal meg egyből szerelem volt mint ahogy a zasszonynál is Inkabb koltok 2x annyit rá mint opelre vagy suzukira vagy 6g kuvikra de legalabb szeretettel élvezettel ülök bele és nekem most már ez a lényeg.. Enyémbe most van 157e km vagy 159.. PasszRange Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
biker
nagyúr
válasz LuckyL #24155 üzenetére
Aki okos, úgy teker órát, hogy nem jönnek rá. És ...hatod a leinformálást.
Alapvető szokás, minden második szervizre viszik márkaszervizben, közte tekerik, tehát lazán futhatott 250-et a kocsid, miközben leinformálható élettörténete van, csak elérte a 30-at, olajcsere otthon, óra vissza 5e-re, mehet, 30-nál márkaszerviz, aztán ugyanez 60-nál, ugye hogy ugye?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
HUNPSP
aktív tag
válasz LuckyL #24459 üzenetére
Hello, köszönöm szépen a segítségedet, tippet!
(#24474) Studi
Ez a kérdés pont ma merült fel bennem is, csak nekem szedánom van. Ha jól rémlik itt valaki rakta már szedánra, azzal nagy gond nem volt, vonóhorogra tette, kicsit takarta a lámpákat, a bringa, de senki nem szólt semmit.
Egyébként a legjobb megoldás, amiért nem kell fizetni: első kereket kivenni (a bringáét, persze), így elfér a csomagtartóban.(#24472) szakallasgy1
Szervizt érdemes lehet megnézni ezzel a problémával, inkább ők értenek ehhez, ott a kormány mögött nem érdemes babrálni (bár én nem próbáltam, de megkérdezném pár helyen hogy mi lehet a gond, megcsinálják-e).[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
tomi5244
őstag
válasz LuckyL #24508 üzenetére
LuckyL: Nem erőltetném az automatát, nincs akkora probléma a lábammal, csak valahogy így szoktam meg a vezetést, hogy néhány vezetési szituban csak a kuplunggal játszom. 10 éve vezetem a corsám és semmi baja a kuplungnak (175e km). Meg félek a 4 sebességes automatától.
dReFiX: Fejér megye, Bodajk. Székesfehérvártól 20km. Bepróbálkozom még a sárbogárdi Bartánál, ha ott is leráznak, akkor úgyis tovább kell állnom Pestre.
Bandus99: Fél éven belül már kétszer is jelentkeztem tesztvezetésre az említett felületen, de nem történt megkeresés irányomban, ezért is hívtam fel őket. Ők meg azt mondták, hogy keressek egy közeli szalont. Csak annyi kellene, hogy menjek vele pár km, hogy mégis milyen az autó.
Sebaj, most még úgyis puhatolózom, majd csak találok egyet.
T
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz LuckyL #25166 üzenetére
A weboldalt megnézve ez simán "tudatmódosító" szer.
Aztán ki - ki a hite szerint eldönti magában, hogy jobb lett tőle az autó vagy sem. Ártani gondolom nem tud vele, hiszen azért arra a gyártó is biztosan figyel, nem lehet célja tönkretenni a motorokat, meg saját magát sem.Annak idején, 1995 körül marha menő volt a Metabond. Minden olajcserénél raktam a Sierrámba, pedig rohadt drága (talán 10 ezer/csere) volt. A motorjának semmi baja nem volt, ez igaz, de nem is éreztem semmi extrát...
... a tanulópénzt mindenki megfizeti, csak van, aki tagadja.
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #26685 üzenetére
Ez az autonavigatoros teszt.
Az első már éles mérésünk 20 perccel 23 óra előtt kezdődött, az utolsót hajnali fél hatkor fejeztük be. Volt tehát némi, mintegy 2,5 Celsius foknyi hőmérséklet-eltérés. Míg az első méréskor még „csupán” mínusz 1,5, hajnalban már mínusz 4 Celsius fokot mutatott a hőmérő − tehát nagyjából a teszt megvalósíthatóságának határán mértünk. Ilyen hőmérséklet mellett ugyanis még nem fagyott le a ciszternából szivattyúzott 4-5 Celsius fokos esővízzel locsolt pálya, ugyanakkor az összekötőszakaszok már igen. A hagyományos aszfalt is kapott folyamatos esőztetést, hiszen tesztünknek megszokottan része volt a száraz és nedves aszfalton, továbbá a vizes műgyantán vészfékezés, továbbá utóbbin a kapaszkodási képesség vizsgálata.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz LuckyL #27678 üzenetére
Ezt hívják hamisításnak. Nem azt kaptad amiért fizettél. A kínai piacos 500ft-os melegítőre hiába varrják rá az adidas logót és csomagolják adidas csomagolásba, attol még nem lesz 5000ft-os adidas melegítő, csak egy kínai hamisítvány. Még ha esetleg ugyanabból az anyagbol is készült volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000