- Xbox Series X|S
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Assetto Corsa Competizione
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- EA Sports WRC '23
Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
-
-
válasz 2ozzmexy #54493 üzenetére
"facen írogat, 200-nal b+!"
És itt akkor van igazán probléma, ha egy ilyen idióta miatt egy ártatlan ember hal meg....„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz 2ozzmexy #54503 üzenetére
Hát azért ennek kb. két aspektusa szokott lenni. Életkor és/vagy egészségügyi probléma.
Ha valaki úgy érzi, hogy fizikailag és mentálisan alkalmas a vezetésre az ritkán szokta eldobni a jogsit....Persze én nem akarok feszegetni semmit, de nem tartom túl meglepőnek a kolléga felvetését...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz 2ozzmexy #54506 üzenetére
Ok, de akkor pl ki viszi majd a gyereket? Egyáltalán nem veszélytelen pl. a buszmegállóban várakozás. A legtöbb buszon a mai napig nincs normál biztonsági öv. A kerékpár meg kész életveszély. Szerintem egy biztonságos családi autó továbbra is a legbiztosabb egy család számára. Én 21 éve vezetek, balesetmentesen. Nem hiszem, hogy csak a szerencsének köszönhető. Preventív vezetői stílus. Gondolj mindenre is.
My name is Bond, James... Dean.
-
zsolt19900
őstag
válasz 2ozzmexy #54542 üzenetére
csak azért mutattam, hogy a szerelt yoki itt pl. olcsóbb, én úgy fogok eljárni, hogy megveszem a felni és szenzor szettet és veszek rá külön gumit (ezt kifelejtettem az előbbi hszből)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Gyöször
senior tag
-
Danex
addikt
válasz 2ozzmexy #54584 üzenetére
Alapvetően a liion akksik élettartama nagyon hosszú, ha ki is hullik egy kocsiból ott is általában csak 1-1 cella merül gyorsabban mint a többi.
Ebayen stb veszik az ilyen akksikat ,hogy napelemekre kothessék.
Pl kocsiban is jó a 100% 3200mah cella, de ha lemerül 75%-ra akkor meg jó lesz napelemhez, ha már oda is kevés akkor meg elektromos fogkefebe stb.
Ez csak rajtunk áll és nem az egyik napról a másikra lesz ez meg
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #54584 üzenetére
Ezt mondom én is. Van néhány traktorom, 2 személygépjármű, egy motor amiben van akksi, 6 szünetmentes táp, Danex ez mind ólom savas természetesen. A trakikba rájöttem, hogy vegyek már 2 áttételes önindítót a gyári szarok helyett és így 154Ah helyett csak 75Ah akksi kell. Ez őrült sok hulladékot termel így is, de az ólom savasra meg van az újrahasznosító rendszer úgy gondolom. Vagy legalábbis remélem. [link]
Én biztos vagyok benne, hogy a Zsigulink üzemeltetése kevesebbe kerül a Földnek, mint akármelyik villanyosé, mondjuk az eltelt 30 évet ha egybe nézzük, ill fogjuk nézni egy mostani zöld rendszámosét.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #54653 üzenetére
Elég kimerítő Amúgy nem tudom valahogy ez a mosás sose megy, egy ilyenre amit írsz elpancsolnék kb ezreket és még szarul is nézne ki. Marad a magasnyomásús + bogároldós megoldás, aztán ha nagyon kell valahova majd a tiszta kocsi akkor elviszem valahova, aztán lemossák profin egy 5 ezresért
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #54658 üzenetére
Nekem általában 600 ft mosás, 200 ft öblítés, aztán budipapírral letörlöm a külső tükröket, hogy ne maradjon pöttyös.
A Rain-X-et mivel szoktad felvinni és letörölni, hogy rajta maradjon, de átlátszó is legyen? Én legtöbbször a bukósisakon használtam, felvittem vattakoronggal, aztán másik koronggal vagy mikroszálassal próbáltam letörölni, először csíkos, aztán opálos, aztán nagy nehezen átlátszóvá válik, de úgy érzem, addigra a nagyját le is töröltem. És hány esőt kéne bírnia, ha jól viszem fel?
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #54653 üzenetére
Én is így csinálom, 2 vödör, elemenként haladok lefelé a bélbolyhos kesztyűvel.
Egyet tennék hozzá, hogy este. Lemegy a nap elülnek a méhek, bogarak, akkor fogok hozzá kocsit mosni mert azonnal összeszarják, mosás közben is. Aztán be garázs, ajtóban fékezek oda vissza 2x leguruljon a nagyja víz, és a sárga akármivel lehúzgálom a vizet. Waxitwettel.
Kereket puha mosókefével átmázolom a végén a kerékjárati ívekkel az jól is van.
Aztán másnap clearvue. Üvegtisztító kendővel, kék szokott lenni.Én személyszerint az összes mikroszálasom hanyagolom mert szöszölnek.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54759 üzenetére
Mit beszél a szád?
Anyám wagoner-je is tudja a 150-et, pedig az egy gördülő budi, fazonra.
És annyira tudja, hogy 4 napos volt az autó, amikor az M6-on waze szerinti 160-as tempónál a sasmadár lebaszta a bal oldali tükröt, hogy rohadjon meg.
És bárki mást mond, hidd el, hazudik. Megy a swift bőven 160 felett, és hogy nem 4.x a fogasztás pályán, klímával az tuti. Nekünk pályán 8 fölött kér, országúton elég neki 5.2.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54775 üzenetére
Az egy különleges hétvége volt. Gyakorlatilag megállás nélkül ment az autó 500Km-t. Pécsen tankolás, Debrecenben újra tankolás, közben semmi megállás, országúti tempó, majd még ott elbohóckodtunk a környéken pár száz km-t, majd vissza. Akkor pont én vezettem, 3 nap 1500km. Hm, lehet mégis a csajom lesz a gyenge láncszem?
Mondjuk nem volt nehéz, kb órákon keresztül nem alig kellett kimozdítani 5. fokozatból.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54788 üzenetére
Majd megmondom neki hogy felvetetted a javaslatot
Tartós 90-110 tempó volt a 4.8 de ezt csak ilyen hosszú túrán lehet megcsinálni. E tempó fölött pedig ismét nő a fogyi, tehát nem tudom elképzelni a pályatempót 4.6-onA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54801 üzenetére
Csak papirra írt üzenet volt a szélvédőn, valaki ráírta a kocsi rendszámát, meg hogy ez húzta meg, látta is de elhajtott. Szemtanú sajna nem adta a nevét hozzá.
Ügyfélkapun nézve a rendszám egy fehér autóé, szóval valós lehet. Ennyink van, teszek egy próbát a yardnál.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
PNP
őstag
válasz 2ozzmexy #54816 üzenetére
Arra próbáltam rávilágítani, hogy félrevezet, ha elkezdjük keverni a cserbenhagyás köznyelvi (tág) értelmezését a joggal. Egy parkoló autó meghúzott sárvédőjéből nem következik a személyi sérülés lehetősége. Akkor sem, ha ülnek az autóban. Nincs az a szakértő, aki egy bizonyítási eljárásban ezzel próbálkozna.
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54838 üzenetére
Swiftbe is marha jó a kamera, én azóta nagyon élvezem a tolatást amióta azt kipróbáltam. De nagyon hasznos lenne egy kamera az első lökösre is, annyira alacsony az eleje.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz 2ozzmexy #54904 üzenetére
Már megbocsás de pont amit leírsz mond ellen a fizika törvényeinek.
Ha ugyanis egy fizikai hatás (pl. hőmérséklet változás) hatására csökken a nyomás az abroncsban akkor kérlek vezesd már le, hogy miért csak egy darabban a négyből?
Ja a tűzér meg a szívcsakra? ....és te jössz fizikával?egyébként nem érzem bántásnak csak
hülyeségnek. Remélem te sem veszed annak ezt.....
Bocsánat módosítok. A hülyeség túl erős. Inkább értelmetlen okoskodás.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz 2ozzmexy #54904 üzenetére
Tehát ha nyáron felfújtam 2,2 Bar nyomásra mert szeretek komfortos autózni, 2,7 Bar útról lepattogós helyett, és ősszel ez külső reggeli 8 fok mellett csak 1,8 Bar, akkor ne fújjak rá?? nem a benne lévő levegő abszolút térfogata számít, hanem hogy azzal milyen nyomást tud tartani. 1,8 Bar kevés! Még akkor is, ha délután a 14 fokban mondjuk 2 bar. Rá kell fújni!
Szerk: Most látom, hogy te extra kemény gumival mész, 2.6 körül, na ott tényleg tök mindegy, hogy télen 2.2re lemegy... Ha még azt hiszed, hogy 4 kereket két tizedes pontossággal be lehet állítani egyformàra akár egy kúton, akár a gyárban, na az balgasàg a javából![ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz 2ozzmexy #54913 üzenetére
Azt írod, mind a négyet mennek ész nélkül fújni... Aztán valami.péklapàtos fizika tanáros példát hozol fújàs helyett... Ha bejelez egy abroncs, hogy a határérték alá ment a nyomás, akkor miért is hiba, ha valaki mind a négyet végig nézi és fúj rá?? Amikor végig megy, látja a nyomást, jelzi a pumpa. Sőt, meg tudja nézni a tpms menüben is. Én mindig a tpms menüben kiírt nyomás szerint állítom, mert a benzinkút órája nem megbízható. A legtöbb ember Szerintem tisztában van ezzel a fizikai jelenséggel! Kémiából sokkal rosszabb a helyzet, gyakrabban öntik össze a sósavat, meg a hypot.
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz 2ozzmexy #54959 üzenetére
Igen, sajnos sok CSOK gyerek fog foganni és ez nem a jó irány. Arról nem is beszélve, hogy a 10+15M már nem az,.mint 3 éve volt. Én egy utolsó szériás 1,6 gl+allgrip Vitarát vettem 2018.06.-ban 4,75M, most 5,5M helyben a Lidl parkolóban akarta elvinni egy úr, miután kikérdezte, hány km van benne (39e).
De pl az e46os bmw is 13 évig szolgált 20e-430e kmig, ez a Vitara is majd tőlem megy nyugdíjba.[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
ldn218
tag
válasz 2ozzmexy #54959 üzenetére
A chip hiány oka inkább az hogy mikor az autógyártás megállt a chip gyártók termelését elszívta más felvevő piac ( nem csak autóba kell chip ). Aztán nem mellékesen 2020 novemberében leégett az AKM chipgyár.
http://www.automotor.hu/hirek/egy-japan-chipgyarban-bekovetkezett-tuz-miatt-sulyosbodik-a-felvezetohiany-az-autoiparban/
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mini-ITX
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs