Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz 2ozzmexy #51760 üzenetére
A 2017es 1.6 motorral szereltet vettem kb egy éve 4.2m-ért. Lényegében a szalon árát fizettem érte. Mondjuk harmadennyi km volt benne. Használtautós kereskedésben 4m volt 100k km futással ugyanez, lekopott gumikkal, és valami fura rángatózással alapjáraton. Alkuról természetesen szó sem lehet. Két nap múlva elvitték. Ahogy felmegy az újabbak ára, a használtaké követi.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #51767 üzenetére
Remélem érzed te is, hogy életszerűtlen amit írsz. Azért kidobni egy jól működő, inverteres 3,5kw-os fűtésre is alkalmas klímát, mert az uv-től elszíneződött a beltéri, kicsit elrugaszkodottnak gondolnám. Kb olyan, mintha egy használtautónál kidobnád a műszerfalat, mert van rajta néhány repedés a napsütés miatt. Nem hiszem hogy így lennél bekötve
Nem azért költöttem rá. hogy ezeket visszakapjam, hanem mert akkor meg akartam csináltatni, az eredeti belső már nem nyerte el a tetszésem.
És természetes hogy mindenkinek más tapéta, csempe, stb jön be, nekünk ez így tetszett és tetszik még ma is. Modern, fiatalosat szerettünk volna, nem pedig barna fa színű oldalra nyíló konyhaszekrényt, és nem hagyományos kis ajtós beépítettet a folyosóra, azért, mert ezt magunknak csináltuk, nem másnak. De most már inkább kis kertet és saját udvart akarnánk, ezért mennénk. De nem minden áron, csak azért nem fogom odaadni fillérbaszóéknak, mert nem jön rá jobb ajánlat. Akkor maradunk. Na, ne offoljuk szét a topikot, maradjunk az eredeti témánál.Mocskosul drágák az autók
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #51776 üzenetére
Meglesem ma, köszi Engem is rohadtul zavar, hogy ha csak a csomagtérnél vagyok az van nyitva, utána meg csak a vezetőoldal és akkor harmadjára sikerül bejutnom a többi helyre Persze tudom biztonságosabb gondolom az alap, de nem hinném, hogy ezen múlna bármilyen rablás, stb.
-
addikt
-
válasz 2ozzmexy #51791 üzenetére
Szerintem érti az Úr, hogy mit jelent a központi zár fogalma.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51862 üzenetére
De, illik cserélni. És azért nem nagyon találkozol külön alátéttel, mert a szerelők jellemzően többszáz darabos készletet vesznek, benne mindenféle mérettel.
Nem tudom, ez kell-e, ellenőrizni kéne a cikkszámot.Nem lenne jobb mondjuk a Szereld Magad műhelye? Vagy egy árok fölé állni?
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51864 üzenetére
Az M13A-s WagonR-hez és az L13A1-es Honda Jazz-hez is 17-es kell, elég sztenderd méret, esélyes, hogy a K14C-hez is az való.
De ha emelsz, akkor az egész autót illene, vízszintesen kellene lennie a nagykönyv szerint.Akkor gyere Móvárra, én ingyen a rendelkezésedre bocsátom az aknánkat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51866 üzenetére
Nyilván nem gondoltam túl komolyan.
Olajszűrő leszedéshez: ez vagy ez
Bár ha függőlegesen áll, akkor mindkettővel bajban leszel, akkor egy ilyen kellene. Mondjuk nekem nem vált be, annyira nem élesek a sarkok, főleg nem a festett szűrőn, hamar elpörög.[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #51864 üzenetére
Pusztán kíváncsiságból, milyen olajat fogsz beletölteni?
A következő sorokat egy másik fórumban olvastam:
"Az egész Ecstar átcsomagolós mizéria célja hogy a hordós olaj árát ne lehessen közvetlenül összehasonlítani a piacon elérhető kínálattal ill. viszonylag észrevétlenül lehessen beszállítót váltani ha esetleg máshonnan kedvezőbb áron jönne az alsó-középkategóriás lötty (ugye hiába Eneos gyártmány ha az Eneos már a saját neve alatt nem is árulja egy ideje, okkal...)"Eddig is gyanítottuk, hogy nem egy nagy minőség az EcStar, de akkor mi lenne jó helyette?
Az olajos fórumban javasolták a Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 olajat, aminek van Dexos1 Gen2 (API SP) minősítése (állítólag ez a legjobb a benzines motorokba). Én korábban a Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30-at néztem ki, de az meg Dexos2, ami elvileg a diesel autókba való (a miénkbe túl sűrű lenne, állítólag).
Kinéztem még a Castrol Edge 5W-30 M-et is (ez API SN Plus), de erre még nem jött rá ellenvélemény.TommyY
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51875 üzenetére
Ezért szeretem a Jazz-t, ott még gondoltak a karbantartásokra, minden könnyen hozzáférhető. Kivéve a fényszóróizzókat, a hivatalos módszer szerint a kerékdob mögött kéne matatni 6 helyen eltört kézzel, de van más út is, ami ugyan több szereléssel jár, de ~10 perc alatt megvan.
-
BigBlackDog
veterán
válasz 2ozzmexy #51888 üzenetére
Jelen esetben még a régi, +2 év kiterjesztett garancia miatt kérdés a pár napos túllépés. Márkaszerviz szerint nem probléma, de ugye ez csak "mondás" volt.
Közben találtam egy ilyen doksit, itt 1 hónap/2500 km tűrést írnak.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #51903 üzenetére
Fú, insigniánál bejött az, amitől paráztam, automata váltó vacakol. Azt leszámítva is kellene ráköltenem, picit ül a segge, hátsó rugókat kéne cserélni, ha már ott van, akkor a gátló porvédőit is, de a gátlók újak, szilentek rendben vannak. Ez nem tétel, kb 100eft.
De a váltó most elbizonytalanított, szeretem a kocsit, de egy full felújítás 8-900eft. Még abban reménykedem, h egy olajcsere megoldja, ősszel lett lecserélve a fele, a szerelő haver meg ragaszkodott hozzá, h annyit töltsünk vissza, amennyi lejött, és szerintem saccra 1 literrel több van benne, mint kellene. Úgyhogy most néha ha pályán parkettázom, akkor csúszik, felpörög a moci, de nem annyira gyorsul, plusz volt, h rántott induláskor, mikor D-be raktam. Télen ment bele vagy 500km összesen, mióta ezt elkezdte, lent áll a pinyóban, várom vele a jó időt...
Kár lenne érte, nagyon szeretem a kocsit, de ennyi pénzt nem ér meg. -
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #51910 üzenetére
Én is kb ebben az irányban gondolkodom amúgy. Eleve insigniát a híre miatt csak nyomott áron lehet eladni. Ennek a mocija már 170ekm-nél széthullott a tipushiba miatt, ergo a moci ott fel lett újítva. Valami 300ekm-nél kb a komplett klíma rendszer cserélve lett, kompresszorostul, hűtőstül, volt 300eft, megvan a szla. A turbóban van kb 15ekm. A generátort tavaly újítattam fel, minden ki lett rajta cserélve. Meg teli van ilyesmi cserélt dolgokkal a verda, ezért tartottuk meg. Meg azért, mert mindenkinek tetszik.
Szerk: Tényleg tiptronic, nem hagyományos (sajnos) és van benne kettőstömegű. Meg dpf is, h tuti legyen az élmény. :Đ
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz 2ozzmexy #51918 üzenetére
+1 a lamdbaszondára ha van, tesóm Poloján volt ilyen gond (ott csak a fordulat ment fel magasra, el mondjuk nem indult), csere megoldotta.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
simonjoe
senior tag
válasz 2ozzmexy #51940 üzenetére
Nincs azóta baj vele, az akkut ha töltőre teszem, alig kell valamit töltenem és kész. A legrövidebb táv 12, a leghosszabb 25km és ez oda-vissza. Az autó full LED-es, minden ki lett cserélve benne, rajta. Szóval a fogyasztás sem őrületes. A nappali menetfény 2x9,5W ami megy szinte állandóan. Nem értem, értettem a problémát. Az akkuval várok még, alig fél éves. A töltést mértem az is rendben van teljes terhelés mellett. Várok egy darabig, de lehet, h tényleg az önindító xarakodott, nem is csodálnám, 10 éves autóról beszélünk.
Joe
-
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #51958 üzenetére
Nekem semmit nem kell matatni a TPMS menüben. Egyszerűen azonos oldal elől-hátul csere, és mindezt két szettel. Vagyis minden szenzor 4db kereket kezel nekem, minden belenyúlás nélkül, hibakód 2 perc gurulás után eltűnik.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Toby1959
csendes tag
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #52022 üzenetére
Egyszer körbekukkeroltam a szuzkóban a pollenszűrőt kivéve, vajon hol lehet a hőcserélő, de 10 másodpercet nem töltöttem a kereséssel, nem is lett meg :-)
Van itthon egy páramentesítőnk, ott egyszerűbb volt a szitu első ránézésre, azt telenyomtam sprével, lett olyan citrom illata, hogy 2 napig meg se mertük közleíteni az udvaron se :-))) olyan 3adik nap egyfolytában ventillátorozás letörte a mérgét, most 1 hónap után azt mondom, hogy jó kellemes citrom illatot lök ki magából, mikor beindítom. :-))Ha ettől nem tisztult meg akkor semmitől :-)))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #52026 üzenetére
Kicsit sincs büdi szerencsére. Minden évben kapott ózont. Csak az a fizikai koszt úgysem szedi le. De egyébként nagyon odafigyelek rá, hogy klímás szezonban otthontól vagy 5-8 kmre kikapcsolom, hogy legyen ideje leszáradni a kondenzvíznek.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #52040 üzenetére
Butaság lenne aláfeküdni mert akkor a hűtővíz hőmérséklet csökkentő furmányos szerkentyűt látnánk csak. Első körben felröhögtem, mert a bétaverziós megállapításom az volt, hogy mindkettőnknek igaza van, úgy, hogy ellentéteset állítunk. Azt gondoltam, hogy akkor jövök és dokumentálom ezt a nem mindennapi eseményt.
De helyreállt a világ rendje mert megnéztem újra és ellentmondást nem tűröen kijelentem, hogy már megint nekem van igazam. De hozzá kell tenni, hogy 2017 scross glx allgrip 6mt esetén. Hogy a vitarába hol van a töltőlevegő előhűtő szerkentyű azt nem firtatom tovább mert nem tudom .ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #52040 üzenetére
Ne lepődj meg, de az intercooler nem csak a dízel, hanem a legtöbb turbós motor tartozéka, így a benzineseké is.
-
Gyöször
senior tag
-
Zolás
addikt
-
válasz 2ozzmexy #52156 üzenetére
Az FB az nem a PH! hatásköre, itt meg a warez tiltott téma, gyanítom ezért lett törölve az egész szál. :)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Diablo 3
- Ukrajnai háború
- Renault, Dacia topik
- Hővezető paszták
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest