Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Memmaao #54915 üzenetére

    Te ott nézed, gondolom mefistofeles sem a kisujjából szedte a defektes gyanúját (megnézte a többiben is a nyomást például), de újabban minden fórumon megszaporodtak a "bejelzett a TPMS menjek szervizbe?" kezdetű hozzászólások, miközben ennyi alapvető fizikai ismeret kellene, hogyha lehül a levegő és utoljára 25 fokban volt ellenőrizve az abroncsnyomás, akkor talán csak fújni kellene bele, de neeeeem, inkább írunk még 30 HSZ-t mire megértetjük vele hogy "a hiba az ő készülékében van".
    Bár mindenkinek lenne annyi esze mint nektek... bár... de a tapasztalat nem ezt mutatja. Ha igaza van akkor leírtam hogyan tudja bizonyítani a defektet.

    Valamiért (az én autóm, aztán a tiétek nem tudom milyen) a jobb hátsóban mindig kevesebbet érzékel, akkor is ha valamelyik magasabb nyomásúval megcserélem és megyek utána vele, hogy frissítse a nyomás adatokat... Ne kérdezd miért. Tehát itt az érzékeléssel lesz valami, én innen tudom hogy fújni kell, mert lehűlt a levegő (így ősszel mondjuk) hogy a jobb hátsóban jelez 200kPa körüli értéket, olyankor felfújom 2,5-re mindet körben, de előtte megnézem a többi abroncsban mennyi van, mielőtt bármit is tennék, mivel ennek a 25x kPa-nak kell lennie bennük, akkor kényelmes és komfortos (nekünk!) és olyan 220kPa alatt jelez be (az enyém). Sajnos más autókról nem tudok ezügyben beszámolni, csupán a saját tapasztalataimról és arról amit benzinkúton látok.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák