Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #14855 üzenetére
Én őket találtam (E-bay -en): GERLACH Auspuffanlagen, Auto Teile Welt Online.
Kicsit kevesebb értékeléssel, de itt is van választék: Dein Auspuff -
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14813 üzenetére
még nem tudom. legutóbb valami olyasmi, hogy az első katalizátorból a betét levált és lecsúszott a középső katalizátorhoz, ahol a hőtágulás függvényében dugulást okozott (van ennek értelme?). megcsinálták, egy hétig jó volt, aztán megint gyengült. most elvileg megint jó, hétfőn megyek érte, akkor rákérdezek természetesen.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14800 üzenetére
Havernak ugyanezért nem gariztatták a hullámos EBC tárcsát.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #14800 üzenetére
Köszi, tudtam, hogy ez van (ASZF mindenhol ugyanaz kb), de nyilván nem fogok kifizetni senkinek egy raklap pénzt erre.
Olyan supportív tudsz lenni amúgy, mondták már?!
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14768 üzenetére
Az előző generáció sokkal jobban sikerült ebből a szempontból, valszeg ott még nem szólt bele annyira a környezetvédelmi korlátozás a fel használható anyagokba.
Nekem is hamar jelentkezik egy fura réteg rajta, bután foltosodni kezd a felülete.
Ha Gödöllőn nem vállalják, marad a műbőrrel való behúzás, de az annyira nem tetszik.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14768 üzenetére
Szerencsére az enyémben kopogós műanyag, az örök mint a nyomorúság.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #14686 üzenetére
Hja, hogy úgy. Értem.
Nekem nem folyt a radiátor csak amikor használtam. Az autót. -
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #14678 üzenetére
Az én évjáratom már nem fűtéscsapos.
De ugyanúgy le kellett bontani a műszerfalat a radiátorcseréhez. -
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #14664 üzenetére
Beszél az olajcseréről is, de szépen felsorolja milyen hiba mikor várható olajcsere mellett is és az milyen kiadás, mekkora munka.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14655 üzenetére
Igyekszem. Most mar lesz hol tolteni szoval a teli alom se lesz gond. Bar miota nincs tel ez jelentosen lerovidult amugy is.
Azert regen siman allt telen 1-2 honapot is telen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14653 üzenetére
Garihoz kertek, hogy milyen autoba lesz beszerelve. Az minek nekik amugy?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14142 üzenetére
Na meg is lett rendelve Zsu-tol, ott vt a legolcsobb.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14620 üzenetére
jaaaa, hogy toyota hibrid hajtáslánc. oké, igen, azt én is sunáznám egy összkerekes verzióban.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14599 üzenetére
Hat sajnos nincs. Tudnak rendelni de 4 het mire ideer Japanbol. Az arat nem is akartam megtudni inkabb... Moog lesz helyette. Oregauto, nem flancolunk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14599 üzenetére
Szigoru a szerelom, szart nem rak be szoval ez a 2 opcio volt (Mayle HD vagy EF-tol gyari).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14596 üzenetére
Lengokarbol Meyle HD lesz, a gyarit meg se mertem kerdezni mennyi lenne. Fekbol Hart Premium vagy Zimmermann van., ott az utobbit valasztottam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14596 üzenetére
Grat! Nekem is nem rég vizsgázott.
Közben kaptam időpontot a szerelőhöz, fék és lengőkar csere lesz. Ráérne de szeretek elébe menni ezeknek és már látható közelségben a cseréjük amúgy is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14569 üzenetére
Ezert nem nezegetem az enyemet, vmi uj makulat mindig talalok rajta.
Akkor a rohadast meg kene csinaltatni. Meg akkor johet a fokkolt muszerfal.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #14536 üzenetére
"Példa rá a kivétel"
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #14529 üzenetére
Köszi. Amúgy ez az instára kiment fotóm, egy pici sötétítés van rajta, ennyire nem vibrálóan feketék a műanyag elemek, szarabb a kontraszt, de vettem Volf's Black Out lötyit, az elvileg külső és motortér műanyagokra zseni.
@Qru
Köszi, igen tudom, láttam még, hogy Rocket akkut vettél te is.
Én sajnos picit megszívtam vele, pedig ajánlott sok helyen. Továbbá fekete, nem kák vagy valami más, így nem rondít bele nálam az összképbe sem. November körül vettem, a telet majdnem végig bent töltötte a házban, csepptöltésen volt, de a beépített riasztóm nélkül is lecuppan a töltöttsége viszonylag hamar. Zsu.hu-tól lett rendelve, de nem hiszem, hogy gariztatható, meg ez nehezen bizonyítható.[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #14526 üzenetére
Igen, alapból cikkszámokkal mentem volna, és emailben is már küldtem pontosan mik kellenek, de next time akkor kizárólag személyesen.
Amúgy elfogult szinte biztosan vagyok, de szép ez a motortér.
(mondjuk melóztam is vele már eleget, hogy jól nézzen ki, és jó is legyen)
Most teszt időszak jön:
Rövid táv meg volt legutóbb, ami kb 5km volt, most lesz egy 30km körüli kör valamikor, aztán egy 100-as. Közben pedig figyelek mindent. Szivárgott csak a hátőfolyadék, szóval nem komoly, de jobb figyelni az új csövek miatt is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14526 üzenetére
Nekem legalább eddig 2-ből 2x jó alkatrészt adtak VIN alapján. De tény, hogy az ügyfélélmény náluk egy nagy nulla.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #14523 üzenetére
Elképzeltem az arcukat, hogy köszönök mindenkinek... hello, hallo, szia... közben sétálok be hátra, leveszem a polcról a cuccom miután kikerestem... jah csak ezért jöttem köszi sziasztok!
Amúgy ez konkrétan nevetséges, de legalább ma is tanultam valamit. Velük még soha nem volt dolgom szerencsére. Amúgy jobb áruk úgy se lesz, mint a subarak-nak, vezérlés cseréhez is a gyári cuccokat onnan fogom inkább rendelni szerintem.
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #14509 üzenetére
Tolatásnál kifordított kormánynál ha rálépek a fékre, akkor elöl arról az oldalról amerre kanyarodok van egy csatt. Szerviz megnézte, azt mondják az újabb Subaruk mind csinálják, mozdul minimálisan a pofa és emiatt csattan. Szét szokták szedni, bezsírozzák és akkor pár hónapig csendesebb.
Qru: fogom majd mondani nekik, hogy nézzék át a biztonság kedvéért, de szerencsére amúgy csendben van a futómű.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14504 üzenetére
Random link, máshonnan is beszerezhető. Árat majd kérek rá, lehet tudok olcsón szerezni.
Amúgy olajat is
gyártanakátcímkéznek, csak mondom...
[link][ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14142 üzenetére
Közben visszacsatolva az akkis témánkra, most találtam egy ilyet:
Ez átcímkézett cucc. De vajon ez kvázi egy Rocket akksi lenne picit olcsóbban?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14479 üzenetére
"Check engine, VDC letiltva, cruise villog."
Igen az a veszmod, olyankor nincs tempomat sem.
Nekem is dobott ilyet. Szepen missfire hibat irt mind a 4 hengerre. Toroltem, visszajott akkor mar csak 3 hengerre. Toroltem es mentem inkabb a Jazz-el. Mire legkozelebb inditottam par nap mulva kutya baja sem vt.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #7997 üzenetére
Na ez öt év után megint előjött…
Mostanában egyre többet van olyan, hogy nem indít csak kattog valami relé. De eddig nem dobott hibakódot rá.
Check engine, VDC letiltva, cruise villog.
Indítani tudok, pár indítás után el is vette a check engine-t, úgyhogy megint csak valami pillanatnyi baja volt.
De azért majd ránézek a neutral sensorra valamikor, hátha látszik valami baja.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14474 üzenetére
Akkor reméljük nálad nem pasztázták meg. Miután kijött a csavar az alátétről vakartuk le a kulimászt. Nem is erőltettük, a difi után a váltót már inkább a nívón keresztül szívtuk le / töltöttük fel.
Közben kiműveltem magam általánosságban lítiumos zsírral lehet kenni a kardánkeresztet. Pl: FUCHS RENOLIT HLT 2
Már csak az a kérdés, hogy ezen van-e zsírzógomb vagy élettartamos, mint a központi dif.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14472 üzenetére
Igen ezt a kardánkeresztet emlegette. Akkor már nem annyira figyeltem rá, mert a lengőkar meg a komplett fékcsere beközlése után jött és akkor már idegállapotban voltam.
Jah és egy nagy fekete pont a Hace Car-nak, mert szerelő segéd a váltó és difi olajcserekor megpasztázta a csavart, ami úgy odasült, mint az atom. Félő volt, hogy beletöri a csavar lazításkor, mert már 600+ Nm-re volt állítva a lazító. Lejött végül de na... Ezt gyári nyomatékra kell húzni és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14470 üzenetére
Azt amúgy (kardán) érdemes/kell kenni valamivel? Mert a szerelőm meg akarta kenni már de mondtam, hogy inkább ne piszkáljuk meg. Én a "ha nem romlott el, ne javítsd meg" elvet vallom ugyanis... de ha ez a karbantartás része akkor nyilván más.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14468 üzenetére
Igen szerencsére elöl nincs nagy varia, komplett lengőkar csere van tervbe véve nálam (párban persze, ahogy kell).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14465 üzenetére
Nekem az első lengőkar alsó szilentje ami kezd gatya lenni (a 2-es számú a képen). Még nem kopog de már eléggé a végét járja...
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14465 üzenetére
nekem is kezdi (talán jobb) hátul
ma egyébként éppen jó kedve volt a kib.szott forinak, most jól megy. igaz, ma orosz klímával mentem (lehúzott ablak, klíma off), aminek nyilván az égvilágon semmi köze sincs hozzá, de most már az a gyanús, ami nem gyanús.
szívem szerint kiszereltetném belőle az összes katalizátort, meg minden hóbelevancot és megnézném úgy, rögtön ki lehetne zárni, hogy kifújó oldalon van-e a para vagy mégsem.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14461 üzenetére
Az ott is fog maradni amíg én vagyok a tulaja. Meg utána is.
Ááá, ennyire nem ástam magam bele... Tényleg csak elméleti szinten érdekel(t) a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14458 üzenetére
Na közben kaptam rá árat is, 36k lenne a két nagyobb nyereg. Plusz még akkor ugye az 1-1 tartókonzol ára. A tárcsa/betét árát nem számolom ide mert azt amúgy is cserélném most és árban nincs köztük érdemi difi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14458 üzenetére
Konzol is kellene, értettem.
El kell férnie, mert a dízelen is 16"-os az alap kerék (17-es felnivel ennyi hely van ott: [link]). De ahogy nézem már a benzines SH Forester is ezt a nagyobb féket kapta (gondolom a nagyobb tömege miatt). Mondjuk ez itt csak Parcit érinti.
Elengedem a dolgot, csak elméleti síkon érdekelt. Igazából egy WRX fék upgrade az aminek lenne már komolyabban értelme... de az meg k. drága móka lenne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14456 üzenetére
Hátul ugyanaz a 286-os fék van de az enyémen elöl 277-es van a dízelen meg 293-as. Most lehet tudnék olcsón bontott nyergeket egy motorhibás dízelről... Érdemes ezzel foglalkozni vagy engedjem el, mert a fék a bu*iknak való?
Egyáltalán kell még vmi az upgrade-hez? Vagy elég a nyereg + tárcsa/betét?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14453 üzenetére
Akihez hordom az nem présel, külön köröket meg nem akarok futkorászni.
Amúgy elméleti síkon érdemes lehet egy fék upgrade keretében 277-es helyett 293-asra váltani (elöl)? Adna érdemi pluszt vagy csak a p*csöm nőne tőle +1 centit?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14451 üzenetére
Igen a szerelő is azt ajánlotta vagy a gyárit ha nagyon vastag vagyok. Moog vajon nagyon ratyi?
Aztán a következő a komplett fék csere lesz, mert az is lassan kopáshatáron van. Érdekes, hogy a hátsók sem bírták tovább az elsőknél. De legalább abból tudom már mi lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14428 üzenetére
Végül az X-Cess Gen2 (előtte a sima X-Cess volt (Gen1)). Most meg Toyota Premium Fuel Economy 5w30-as olajat ajánlott bele a szerelő.
Lengőkarra van vmi tipped márkát illetően? Meyle amiről tudom, hogy jó...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14406 üzenetére
Ne ez engem is bosszant. Ráadásul az enyémben még csak lefelé automata. Persze így megspórolták a becsípődésgátlót de akkor is...
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #14402 üzenetére
Ilyesmire tippeltem, bár egy páratartalommérővel elegánsabban lehetett volna kezelni a problémát. Mert így zuhogó esőben simán szénné párásodik a kabin anélkül, hogy klímát kapcsolna, míg hideg, porszáraz időben időnként feleslegesen ráhűt a befújt melegre.
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Nekem már annyira nem rózsás a helyzet:
Mondjuk nem voltak illúzióim, csak 20 éves lesz lassan, nincs vitrinben tartva, meg a bajorok is sóznak, élete nagy részét meg ott töltötte.
De ahhoz képest meg nem rossz, 1-2 éven belül lakatolni fog kelleni, hogy ne legyen rosszabb. Csak kérdés, hogy megéri-e, nem tudom meddig fogjuk tudni használni. A Multimac ülést lassan kinövi a legnagyobb, de anélkül meg szűkös hátul. Vagyis annyira nem lenne vészes, ha a hátsó ülés nem lenne 2 felnőtt fenéknek kimélyítve. Így abba beül a sima gyerekülés, meg a magasító, a kettő között meg marad egy sámlinyi hely. Nem kényelmes. Talán ha egy síkba lenne hátul az ülőlap, akkor jobban szét lehetne húzni az üléseket és akkor középen több hely maradna...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14378 üzenetére
Nem tudom mennyit tudok dokumentálni, de ami tudok, majd leírok. Remélem a bódé nem igényel most törődést, lakatolni nem szeretném egyelőre. Ami szabadon marad a hasán azalatt a 2 hét alatt, amíg elkészülnek a szinterezéssel, összerakással, megpróbálom az aknából csiszolni, rozsda átalakítózni és festegetni, hogy ne üssön el annyira az új futómű alkatrészek mellett. Egy alváz mosás lehet nem ártana előtte.
Aztán ha kívülről kinéz már valahogy, jön majd a belseje, ráfér egy bőr festés a vezető ülésre, meg a kormányra is. Az ülést 2018-ban már egyszer festették, de az nem lett túl tartós. Erre van tippetek? Jorus, neked kész lett valamelyik évben, nem? Ki csinálta? Meg vagy vele elégedve?
#14377 Qru:
Igen, ebben is az van. Igazából nagyon jól teszi a dolgát, nem is alakítanám át sima gátlósra, mert azért ha öten beleülünk, meg csomagok, akkor azért jó, hogy nem lóg a segge. Na meg ha még a bringák is felkerülnek a vonóhorogra... Kell az az önszintezés!(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14368 üzenetére
Nem én csinálom, se időm, se szerszámom hozzá. Műhelyben kilazítanak mindent, hogy könnyen bontható legyen, majd jön haza. A motort felfüggesztjük és aknán kiszedünk alóla mindent elől is, hátul is. Szerencsére rugalmasak, közel is vannak. Eljönnek házhoz és nem a műhelyben kell az elfoglalt csáposért fizetnem a napidíjat, amíg elkészül homokolás, szinterezés. Ti hol csináltattátok az elemek felújítását? Galvanizálással egy helyen lett kész minden?
Szilentekből gyárit szeretnék. A hátul az egyik difi tartó szilent már el is fosta magát, amelyikben valami olaj vagy zsír van csillapítás miatt. Nyírő nem mondta, hogy cseréljük, szerinte túl van biztosítva, így is ellátja a feladatát, de nyugodtabb vagyok úgy, ha gyáriasan rendben lesz minden.Qru: Százhalombattán, Boxer Crew. Domonkossal jóba lettem. Az utóbbi időben az ügyes bajos dolgaimmal már elég sokat segítettek.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14371 üzenetére
Hát azért mindent nem de majdnem.
Ezek hozza nekem:
:8100 X-clean EFE 5W-30
:8100 X-cess Gen2 5W-40
:8100 Eco-clean 5W-30
:8100 Eco-nergy 5W-30
:8100 Eco-lite 5W-30
:8100 X-clean 5W-40Ezen a soron majdnem végig mentem már, egyedül az Eco-Lite nem volt még benne.
És tudod mit vettem észre? SEMMIT. De tényleg.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14371 üzenetére
Meg műszakin sem like-olják a PU szilentet. Mondjuk ha fekete akkor nem annyira feltűnő...
Enyémhez létezik állítható sárga Koni szett de az akciósan is horror árú. És akkor még be is kéne papírozni (vagy TÜV spy)... Vackot meg nem akarok, hogy 1,5 év múlva megint szét kelljen borítani.
Szóval ha oda jut a dolog akkor kérek egy árajánlatot tőlük. Gyári újnál biztos olcsóbb. És itt tudnak rajta keményíteni is, lágyítani is ha akarod.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14368 üzenetére
PU szilent kell és le van tudva élete végéig.
Gyári... Nekem is ez jött le a kínálatot megnézve...
Jah ha már futómű: lengéscsillapítóból mi az ajánlott? Bár egyelőre a gyári felújításán filózok Kárászy-éknál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14367 üzenetére
Köszi, leszedem.
Rendicsek. Akkor marad az X-Cess. Most nézem a Gen2 amit vettem az 3,7 helyett már 3,8-as de az már kb mindegy. A Motul olajajánló amúgy is X-Cess-t ír Race&Passion kitétel esetén.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Hétvégén nekem is ez lesz a feladat. Most a garázsban áll, lebontott első és hátsó lökössel, meg hátsó sárvédő műanyag nélkül (fényeződnek). Nekem a sárvédő ív már elkezdett rügyezni, ahol a küszöbbel érintkezik. Szóval lassan érik a megelőző lakatolás.
A műanyag küszöb toldatot nem terveztem leszedni, de látva, mi kosz jött ki neked alóla, most a legjobb alkalom rá, hogy én is megnézzem.
Meg még a tél előtt szeretnék egy teljes futómű és bölcső szét összét, homokolással, szinterezéssel és összes szilent cserével, csavarok horganyzásával. Eszméletlen rozsdás már mindene.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Prémium modell, nekem nincs ott semmi csak a pőre lemez eleve. Legalább nem gyűjti a koszt.
Jövő héten megyek olajcserére. Sokat gondolkoztam azon amit írtál a magas HTHS-es olaj összetörésről a másik topikban. Az X-Clean FE/EFE és az X-Cess-nél is azt vettem észre, hogy az első 8k km alatt 0 fogyás van, után elkezdi csipegetni. Ez simán lehet attól, hogy összetörik az olaj?! Következőre bepróbálnék egy alacsony HTHS-es olajat. Mit szólsz hozzá?
Eco-Lite? Vagy nézzek bele vmi mást? A Shell földgázos olaja is szimpi.Ezeket kell tudnia: 5W30 vagy 5W40 & API SM / ILSAC GF-4 vagy jobb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14357 üzenetére
passz, mostanáig ment a klíma, aztán nem hűtött. megnézték, mondták, hogy a rendszer nem ereszt és az elektronika is kapcsol, de a kompresszor áll. aztán kiszereléskor szúrták ki, hogy mi a baja.
egyelőre egyébként megbízom nyírőékben, korrektek voltak végig.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14353 üzenetére
magyarázta nyírő a végén, de nem jegyeztem meg. becsípett valami kábelt, leégett a bizti, de maga a kompresszor nem volt bajos. a lényeg, hogy így klímásnál sem járt, rendberakták, feltöltötték és most patent.
visszaértem a startkockára: minden oké most, kop-kop, már csak egy szekunder levegő szivattyúra várunk... meglesz az évforduló is
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #14298 üzenetére
Maszkolószallaggal körberagasztod alul felül oldalt majd a betűk pozícióját jelölöd a szalagon alul felül utána levesz tisztít ugyanoda pozícionál és visszarak. Mi így szoktuk a sok betűs macerás, Ha egyszerűbb akkor izmosabb ragasztó a szövegre majd betű alávág és egyben lehúz majd ugyanúgy vissza. Vagy rendelsz aliról újat amit simán fel tudsz tenni egyben rajta van a segédmatrica.
Én fényezés után nem is raktam vissza jóvanazúgy .[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #14314 üzenetére
& Qru
Köszi! Mondjuk amilyennek itt az autós kultúra tűnik, biztosan nem volt olaj cserélve bennük. 80-90k km közötti 5-6 éves példányokat nézegetek, szóval valószínűleg érdemes egy olajcserével kezdeni. FB25-ről csupa jót olvasok, de rengeteg EZ36D is elérhető. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14314 üzenetére
Szemeztem egy cvt-s XV-vel és Hárival beszéltem róla, azt mondta ha volt benne cserélve az olaj akkor tartósak ezek. Igaz ez egy konkrét '14-es volt (előtte szar lehúzógyűrűt használtak és emiatt hajlamosak enni az olajat, ezért régebbit nem vennék belőle)m így nem tudom csak arra a példányra értette vagy úgy globálisan...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14304 üzenetére
Tesa szalaggal az L betűt körbe húzod alul, felül, bal oldalt és megvan a fix helye.
Ha kétoldalas ragasztót használsz, akkor a megtisztított felületet megnedvesíted és úgy ragasztod fel a betűt. A víz úgy is kimegy a ragasztó alól, nedvesen meg van lehetőséged korrigálni, ha esetleg nem jó pozícióba került elsőre.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14302 üzenetére
Havert kérdeztem ő a 316i feliratot szedett le. Azt mondja damillal megvágta a gyári ragasztást és úgy szedte le.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #14296 üzenetére
+1 a T/B 7/8000-re.
Vagy szerelési ragasztó. -
czanga
őstag
válasz MasterMark #14296 üzenetére
T7000, T8000 ragasztó. Némileg rugalmas kötést ad, és egy VTi Civic gyári feliratait azzal tettük vissza barátomnak. Patent azóta is. Alapvetően én munkámhoz használom, de elég sok más téren is jó szolgálatot tesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14298 üzenetére
Igen vhogy a feluletet alatt le kene kezelni. Munezt kerdezd meg, o lakatos sztem tudja mivel/hogyan csinald.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14290 üzenetére
köszi, lehet, h megnezem indulás előtt így is, de hazajovunk, aztán lesz ami lesz
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14275 üzenetére
Igen, meg kéne nézni a hibatárolót, van-e benne hibakód vagy nem.
@Parci, ha kell hibakód olvasás szólj és rá tudunk nézni van olvasóm.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14272 üzenetére
"ha a szelep mondjuk ereszt vagy valami akkor nem tudja az olajnyomás eléggé összenyomni a kuplungpakkot, akkor is csúszhat"
De ebben az esetben kidobja a motorhiba lámpát, nem?
Nekem legalább is kidobta, mikor az egyik tömítés hibás volt, nem volt megfelelő nyomás. Bár nálunk a citromban nem volt megfelelő a nyomás, így nem zárt össze rendesen a két turbina, túl nagy volt a fordulatszám különbség a wandler előtt és után.
Szerk.: És nekünk is emelkedőn jött elő a "csekendszinn", amikor nagyobb terhelést kapott.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14260 üzenetére
köszönöm, ez így érthető, és tulajdonképpen rá is lehet húzni a problémámra:
- a kocsi alapvetően működik, használod, megy
- mintha picit többet fogyasztana, de ez ugye nehezen megállapítható
- erősen felfelénél a kettes fokozat gyanús: hiába kapja meg mondjuk 3000 rpm körül az egyesből, egyszerűen lassul: ha csúszik már a tárcsája, akkor ez megmagyarázná, elvész a hajtás egy része
- a hármas-négyes sztem jó, de szerpentinen ez nem jön elő. pályán meg működik rendesen
- az egyes fokozat jó kérdés, de azért el lehet vele indulni, meg húz minden rpm-nél, az talán nem olyan rossz.az ábrádon van low és high clutch, ha mondjuk a low clutch kopott, de a high még jó, az talán kiadná a fenti viselkedést.
bár egy gondom azért van: amikor felfelében megkapja a kettest 3000 rpm-nél és nyomom a gázt, nem az történik, hogy felpörög mondjuk 4000-re, de nem megy, hanem egyszerűen esik a fordulatszám és lassul a kocsi. olyan részen, amit szerintem vinnie kéne kettesben.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14260 üzenetére
Ezert fazok en az ilyen hasznalt automataktol. Nem olcso egy ilyen felujitas. De mndegy mert lassan ugyis kikopik a kezivalto.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #14252 üzenetére
igen, tipikus égett kuplungszag volt. csak nem tudom, hogy automatánál hogyan működik, ott is van kuplung "ugyanúgy"? szeretném szeretni ezt a kocsit, de a lanciával is ugyanígy voltam...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #14234 üzenetére
Igen, abban igazatok van, hogy a gyári motor szerepel benne (Anglia nagyon laza ezen a téren) - de a gyári motor EURO-3. Ez rajta is van a dokumentumon. Mondjuk ez a legkevesebb, hogy EU-3 vagy 4.
Ez az autó, ha nem is magyar rendszámmal, de forgalomba helyezhető, a kérdés az, hogy ki mit akar vele? -
kenguru99
senior tag
válasz MasterMark #14227 üzenetére
Az Uk-ban sincs papírozva:
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14185 üzenetére
Megvaltozott a keptarolasi rendszer es a kepek nagy resze eltunt, igy toroltem. De szivesen megmondom kinek milye van.
Ide atemeltem: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14156 üzenetére
Nekem a boltos cserélte ki, cserébe neki adtam a régi akksit.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14142 üzenetére
75D23L van benne most is, akkor maradok annál. Thx!
Amúgy nekem csak ez a kettő szerepel a manualban:
12V — 48AH (55D23L)
12V — 52AH (65D23L)[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14138 üzenetére
Juj, akkor felejtős. Thx! Előző autóból maradt egy gyári (akksi csere után nagyobbat kapott arra meg nem passzolt a gyári huzat) az tök más anyagból van, azt lehet ráhúzom majd ha ráfér. Ártani nem használ...
Közben megnéztem újra a manualt: 48Ah-t ír ugyan (12V-48AH) de az utána lévő lévő széraiszámra rákeresve (55D23L) meg csupa 60 és 65-ös akksikat dobál a gúgli.
Konkrétan ezt írja a manual: 12V-48AH (55D23L)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #14026 üzenetére
Guminyomás gyári értéken, ezt még a szervizben beállították.
A téli felni ötágú, a nyári 7. De nem hiszem, hogy itt a bibi: Dynonál márciusban a futómű állítás után ugyanezzel a szettel minden szuper volt. Most meg alig bírom vezetni. Sőt, még a téli szettel lett beállítva a futómű, ami még szuperebb lett a nyári szettel (de csak annyiban, hogy a nyári gumik csendesebbek).
Ez a kocsi mindkét szettel sebészi pontos volt. A csere után viszont nálam a majdnem vezethetetlen kategória. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #14011 üzenetére
Azért vettem nagyobbat, mert télen nekem pl simán áll 1-2 hónapot a garázsban a kocsi. Teremgarázs és nincs akksi töltési lehetőség...
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #14011 üzenetére
Élettartam, megbízhatóság...
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #14001 üzenetére
Nope
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13927 üzenetére
A kérdésem inkább arra irányult, hogy az STi-nek , esetleg már a WRX-nek is más a hajtása? Elöl pl. lehet, hogy van sperr?
. -
Qru
MODERÁTOR
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #13875 üzenetére
A motor elejen jobb oldalon van egyebkent az olaj/viz hocsrelo, az alol szokott folyni az olaj az is gyakori.
Switch Tax
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13854 üzenetére
Persze, jobb elől. És nem ott vizes (azaz ott se), hanem az intercooler mögött hátul, szemből a bal oldalt a szívócsonk mögött. A turbó előtt a blokk teteje egy részen, meg beljebb az intercooler alatt is. Illetve csöveken is látom ott, hogy folt van, tippikusan úgy, hogy mintha egyik eresztene a másikra rá, de ez lehet már csak plusz, és szimplán elrepedt.
Jó lenne megtudnom amúgy kb mennyi lesz ez a buli, hogy számolhassak valamivel, és tudjam, mi lesz utána. Megtart, elad, ilyenek. Nyilván nem az eladás a cél, de majd kialakul,
Illetve mennyi idő. Hetek vagy hónapok?[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13852 üzenetére
Igen GF8 GT Turbo. Van igen, az vezet át a túlfolyóba, a motortér elejéhez. A szelet, turbulenciát, stb értem. Mindent. Ugyanakkor egy csepp se volt hazaérve se és másnap se (nappal) megnézve a nyomas kupak mellett/alatt közvetlen. Na mind1.
Ez van, akkor ez van. Akkor majd trailer, és valamelyik szerviz… remek lesz…
Jöhet az onlyfans. -
czanga
őstag
válasz MasterMark #13849 üzenetére
Ahol vizet találtam, oda nem tud a túlnyomásos sapkától fröcsenni szvsz, illetve a tartályon se volt jele sehol.
Ugyanakkor a teszt cuccnál azt írta, hogy üzemmeleg motornál nézzük meg, de ugye sapka levételekor akkor jön ki folyadék. Nem bugyogva, de járó motornál lassan egyenletesen. Én azt gondoltam, ez még oké lehet, ha nem bugyogva teszi, de nyilván tévedhetek. Ma pedig olvastam, hogy tesztelni ilyennel hideg motornál kell, folyadék szintet lejebb szívva, mivel más esetben bele fogja tolni az eszköz csövébe.
For all:
Az lesz még szép, hogy ez mennyibe is fog kerülni, màr ha motor bontás lesz a vége. Tippem sincs, és Viktorék fele húz a megérzésem, de azt tippelem, hogy ők lennének a legdrágábbak. Amúgy az emailre (írtam érdeklődőt) se a seibiko se a Hace nem válaszolt. (ennek a kettőnek írtam csak) 🫤[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13847 üzenetére
Most egy picit kevésbé jók illetve eldugultak az elmúlt hónapok miatt a vicces de segítő válasz szenzoraim, de köszönöm és ha jól értem:
- Fixen hengerfejes az autóm véleményed szerint is.(amúgy víz nem fogyott szignifikánsan)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13796 üzenetére
Jól emlékszem, hogy Denso lapátot vettél a Legára? Azt hol vetted?
A Hondán lévő Bosoko most adta fel, egyszerre került fel Bubira is szóval lassan cserés lesz nálam is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13793 üzenetére
JDM-ben sem volt? A jo dolgokat sokszor megtartjak maguknak.
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #13791 üzenetére
No igen, arra én is kíváncsi vagyok. Most szabadságon van a csapat, augusztus 7 utánra ígértek választ. Az, hogy mit csinálnak, az elég jól le van írva, a mennyiért -et pedig meglátjuk. Elvileg leteszem az autót, kiszerelik a lámpatesteket, majd szétszerelik a ragasztott lámpatesteket (melegítve lehet csak szétszedni a ragasztás miatt)
A búrát ahol kell ragasztják, emellett polírozzák, védőréteget kap. A foncsorokat (főleg a projektorban) vákuumgőzöléssel újra felviszik. Majd összerakják és beszerelik.
Nagyon olcsóra nyilván nem számítok, de vagy ez, vagy új reflektorok kellenek, így már nem maradhat télre. -
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13783 üzenetére
Vihetem hozzád?
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13781 üzenetére
Márk, szerinted kihez vigyem, aki korrektül megnézné?
A katalizátor valszeg eléggé trutyis lehet, ezzel egyetértettem a Balázzsal (picit csipkedi az olajat, nem vészes - most kb. 6000 km után öntöttem utána kb 2-3 decit), de azért simán össze tudott ott már gyűlni sok sár). Szeptemberben újra mennénk vele külföldre, biztos, ami biztos (és nem a sárga lámpa a műszerfalon zavar - de jó lenne, ha nem érne meglepetés). -
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13779 üzenetére
Köszönöm szépen.
Amúgy ez a dadogás... úgy kb. hetente 2-3 alkalommal fordul elő, nem vészes, még akár előzés közben sem lenne az, mert nagyon rövid ideig tart (egyelőre), de alapból nem padlógázon, hanem inkább csak finom gyorsításnál.
Akkor amit én most gondolok, hogy ráférne kicserélni azt az első szondát is, a hátsót meg kiemelni. (csak ebben egyszer ezt mondta a Balázs, egyszer meg mást). Talán gyertya csere sem árt, mert tényleg a bánat tudja, mikor volt. Aztán meglátjuk. Erre talán még nem megy rá a gatyám...
Tényleg köszi!
Ja igen, ha ezzel a dííínós Balázzsal mégsem tudunk megint zöld ágra vergődni, netán megint elérhetetlen hetekig, akkor majd kérnék tőletek alternatívát...[ Szerkesztve ]
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13775 üzenetére
Igen, asszem ő is azt mondta, hogy a hátsót (ami cserélve lett) emeljük ki.
Az üzemanyagot hogyan érted, mint problémát? Minőségre? Mindig Shellt tankolok, és ha csak külföldre nem megyek, akkor mindig ugyanannál a Shell kútnál.
Kicsit azért tartok attól, hogy egy 17-18 éves, több százezer kilométert futott autóba öntöm a lóvét, a tökéletességre törekedve. Szóval, hacsak nem valami viszonylag egyszerű/olcsó a probléma, akkor oldjuk meg Ha nem, akkor együtt élek vele, hacsak nem romlik az állapota... -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13757 üzenetére
GT86/BRZ-nél legalább a futómű hangolása más. Itt még ennyi difi sincs.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13749 üzenetére
Ahonnan hozzájutottam (egy kedves barát segítségével akinek igencsak jelentős kedvezménye van egy bizonyos helyen), ott nem volt és pl Race-Shop-nál sincs,
de nem is fázom nagyon ettől a "hozzávaló" kérdéstől.Akit ismerek amúgy és ilyen van neki, azok közül egyet sem tudok aki Rotinger betétekkel menne.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13739 üzenetére
Persze, ezzel én is tisztában vagyok, de ettől még bosszantó.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #13734 üzenetére
Igen, mindig arra törekszik, hogy meglegyen a kontroll, és mindig a vezető kezében legyen az irányítás. Valahol régen olvastam is egy cikket erről, ahol valami Subaru fejes magyarázta.
De időnként túltolja, mert csak a pillanatnyi helyzetet ismeri.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest