-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Természetesen ott is regisztrált tag vagyok, ahogy Parci is, meg klubtag vagy pártoló tag vagymi vagyok. Mint kiderült, van ott egy rakás volt és jelenlegi bringás arc, akik nicknévről rámisertek.
Egyébként tavaly év végén indult el a vezérhangya, amikor jött a semmiből egy vevő a B6-os 2.0 CRTDI Passatomra, hogy akkor most kellene egy erős benzines, aztán nagyon gyorsan nagyon leszűkült a megcélzott autók köre, és utána már konkrétan 3.0R OBK-t szerettem volna magamnak. Innen kézenfekvő volt, hogy töviről-hegyire átolvasom a hazai és külföldi Subi fórumokat.
A kormányszervó motorja kicsit gyíkos, de az előző tulaj a csere költségét magára vállalta, mivel az a hiba még nála jött elő, szal csütörtökön viszem Seibikoba cseréltetni.
Igen-igen, néhány komfortfunkciót megszoktam a Passatban, de ezekről gyorsan és könnyű szívvel le tudtam mondani.
Ma hazafelé a nulláson 95-tel terveztem jönni tempomattal, de aztán jött egy RS Octi, úgyhogy inkább jöttünk együtt végig férfias tempót tolva... szal egyelőre maradt a 12 lityis átlag.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Lesz, 15-én, de mi akkor síelni vagyunk. Illetve asszon síel, én meg iszom majd vmi hüttében. Azt az 5k-t szívesen rááldoztam a klub által üzemeltetett weblap fenntartására, ha már egy rakás infót be tudtam onnan szerezni.
Igen, ez nálam is megvolt, jó kis autó a Passat, de arra van, hogy beülsz, és mész. Sose eszembe sem jutott csak azért kerülőutakat tenni, hogy még kicsit vezethessem. Asszony mondjuk örül a dolognak, mert így mindig kapható vagyok egy kis plusz vásárlásra vagy kiruccanásra. Nota bene, amikor először vezette, kitalálta, hogy neki akkor egy Impreza kell. Nők...
B7-esen lassan érik a kettőstömegű és kuplung csere nálunk is, váltó egyelőre problémamentes.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Inkább csak a tudat hiányozna neki, mivel nagyon finoman megy mindig, mindenhol.
Nem szoktam jegyezni a fogyit/tankolásokat, trip avg fogyasztás jelenleg 11.4 lityi, de ez még csak a második tank, és ebben volt finom dombmászás is. Az első 10.8 volt. Ha nem rúgnám el neki néha-néha szentem meglenne a picivel 10 alatti csak M0-on. Nem mintha ez lenne a terv.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
próbálj meg ebből a topikból majd nem kimoderálni
amúgy meg üdv, éljenek a subaruk.
ahogy Jorus írja, nekem is konkrétan az outback 3.0r-re szűkült a keresés, igaz, én egy lexus ls400-ról váltottam, így eleve kukacoskodó voltam. haverom régi outback h6-osával már egyszer voltam síelni, azt tudtam, hogy az a négysebességes automata nem a kedvencem, ötöst viszont nagyon kevés kocsijához rakott a subaru. na mindegy, ma adtam le hardcore tisztításra, ha kész, rakok fel már én is képeket.
kicsit azért ma is ordíttattam s# módban , néztek is az előttem-mögöttem jövők, hogy mi a répa van
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
azt a 3.0r lega kombit én is láttam (már nincs fent), de nálunk csak automata játszik. most van jó ára ezeknek a gépeknek, pontosabban most lehet még nem csak 250e+ km-t futott, levedlett dögökből választani. sajnos az utódnál a 3,6r motor már fehér holló, a 2,5-ös meg cvt váltót kapott
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a 15-ös felni igazából túlzás, a 215/60 volna jobb a 215/55 helyett. na mindegy, majd szitkozódom akkor, amikor cserélni kell a gumikat.
sokáig hirdetve volt az a spec.b 3.0r, hónapokig. jó gépnek tűnt. amit jorus vett, azon is látszott a képek alapján, hogy feltehetően jó vétel, az enyém meg el sem jutott a hahuig
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hát ez van. most hibátlan a téli alu szett is, conti gumi van rajta, kb. új. eladni nyilván értelmetlen, mert nem fizetnék meg, ha viszont használom, akkor 4-5 év alatt szétmennek télen a felnik is. na mindegy, majd lesz valahogy, ezeket örököltem, ezekkel főzök.
tényleg, Jorus: nálad mennyire megbízható a termosztát? nálam 16-17 fokra állítva is meleget fúj a klíma is, gondolom ideje újat tenni bele. erre hivatkozva viszem majd el a Hacéhoz szerintem, nézzék csak át.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Jaha, az már kvázi vitorlázás. Próbáltam tempomat nélkül, figyelve a pillanatnyi fogyira, de ő láthatóan jobban ért a finom szabályzáshoz, így hagytam a tempomatot. Az egy tankra számított átlagfogyi így most lement 11.8-ra, szal szentem ez beáll majd 11 körülre, ami nekem teljesen elfogadható.
Nálam csak a gyári alu jött az autóval, azon van most a téli, tavasszal felmegy rá a nyáro, aztán majd jövő télre veszel acélt a téli gumikhoz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
mennyi volt ebben a vezetés? én voltam egy ilyenen, kb. 8 autó volt egy csapat, egyenként csináltuk az egyes feladatokat, mindent háromszor lehetett próbálni. érdekes volt nagyon, de a fő tanulság az volt számomra, hogy ebből kéne egy nap úgy, hogy folyamatosan gyakorolhatok (a 8 autóval így az idő 7/8-ában csak a többieket néztem).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Ez jól hangzik, jövő hónapban szerintem benevezek egy ilyenre. Még anno a kitcar-ral indultunk 3 hobbi rally futamon, de azért az más volt. A gyakorlás során ott ül melletted a tréner, és instruál, vagy csak megmondják, mi a feladat, és mész?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
nem hiszem, hogy most tényleg kelleni fog, de persze azért vettem a thulét, hogy letudjam a témát egy életre. féláron is horror volt, 50e ft emlékeim szerint. mondjuk a rendőr tuti nem fogja a csomagtartóból kiszedetni és a méreteket nézegetni, tehát bünti ellen így is jó lesz. de azért néha tényleg kellhet.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Én nem tudok olyan pengén egyformán vezetni tankról-tankra, hogy észrevegyek fél lityis eltéréseket. legalábbis előbb gondolnék arra, hogy biztos többször léptem oda neki, mint az előző tanknál, mint arra, hogy eltérő az üzemanyag minősége.
OMV jön még szóba, mert az van M0-son kettő is. Arról mondjuk eddig mindenki jókat mondott, szal lehet, átállok arra.
Jaja, Subiklubon is ezeket írták, feleslegesen akkor nem locsolom bele a 100-ast.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
ez nettó város. időnként emelkedőkkel, időnként pöszmörgéssel a dugóban, időnként lámpák között haladósan. lehetne rosszabb is, ha tényleg dugóban állok. kb. 13-14 literre számítok ilyen agglomerációs ingázós városi közlekedésben.
sajnos ez ennyi, 3 liter + boxer + régi automata, meg 1600+ kg. cserébe azt gondolom, hogy országúton, 110-zel 7 liter körül lesz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Leadtam tegnap rendben, majd telefonálnak. Jelezték, hogy jövő hét elejére lesz meg. Kértem, hogy akkor már állítsanak futóművet, csekkolják a fagyálló koncentrációját, meg nézzék meg az utasoldalon a ventiket, mert az egyik bizonyos forulatszámon nyikorog kicsit.
Tele van ott náluk az utca meg a műhely Subikkal, nagyon jól néz ki. Volt ott négy másik Outback 4th gen. , nagyjából olyanok, mint az enyém, csak jellemzően a fapdosabb verziók (2.5-ös moci, manuális váltó, krepp-ülések), de jó volt ilyen sokat egy helyen látni.
Parci: enyém szerencsére patika belül, olyan finom bőrillat van benne, mint egy repülőben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
a ct200h-t ne bánd, az egy auris... mondjuk biztos keveset fogyaszt, meg vannak benne ülések, kormány, de a subarunak kb. az ellentéte. az ufó civic meg engem ma már untat, annyi van. és a hondának is van egy felára a neve miatt, akkor viszont azt a pénzt inkább a subaruba tenném én is.
a lexus számomra = az ls, a többi játék
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Nagyon remélem, hogy ma... csütörtökön adtam le, azt mondták, hogy jövő hét (mármint e hét) eleje. Addig a Passattal járok (még nem vitték el a szülők - ők lesznek az új tulaj), ami meglepően jó autó a maga nemében.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Igen, az EJ255-ös motorokat csak US OBK-kba szerelték eredetileg, meg még sok egyébbe.
Usage in North America:
Impreza (WRX): 2006–2014
Forester XT: 2004–2013
Legacy GT: 2005–2012
Outback XT: 2005-2009
Baja XT: 2004 - 2006
SAAB 9-2X: 2006 onlyUsage in the rest of the world:
Legacy/Outback: 2007–present
Impreza: 2005–present
Forester: 2005–2010''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Többféle van ezen belül is
EJ255
DOHC 16-valve turbo with sodium-filled valves originally designed for North American market, now sees usage in some European Imprezas and Legacies destined for Australia and South Africa. Power 210-265 hpEJ255 Version 1: Used in the 2005 and 2006 Legacy, as well as the 2004 and 2005 Forester. This engine uses the AB440 shortblock, which is the same shortblock as the 2004-2006 STI EJ257. The heads on these EJ255 are the AB650s, while the US 04-06 STI is the familiar AB640/910. The cams are the same between the EJ255 Version 1 and the EJ257.
EJ255 Version 2: Used in the 2006-2008 WRX, the 2007+ Legacy, and the 2006+ Forester. This is the newer AIS equipped EJ255, which uses a slightly different AB630 shortblock, as well as the AB820 heads. The only difference in the shortblock of this EJ255 and the 04-06 EJ257 is the pistons. They are of nearly the same construction, but have a slightly larger dish volume. As for the heads, the AB630 heads have a smaller combustion chamber, but I do not yet know the exact specs. I suspect it is around 50ccs based on the engine config spreadsheet listed. Subaru lists the CR at 8.4:1 vs 8.2:1 for the 04-06 STI engine.
Én innen szoktam bogarászni, aztán menni tovább a linkeken/fórumokon: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
fú, mobile.de-n volt egy olyan litván outback 3.6r, hogy összepisiltem magam. de igazából nem reális a 3.6-os sajnos, ritka, mint a fehér holló. ha valaha újabb outback jön, az 2.5-ös lesz a cvt váltóval... amitől szintén félek alapból, bár állítólag a subarué "az más" (dupla láncos a szíj helyett, meg kibír 300 nm nyomatékot, ami mondjuk némileg megnyugtatóbb a tipikus cvt-nél)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Igen, az első ilyen spanolás nekem is meglepő volt, és egyben olyan, nemistom... nagyon kellemes. Beállt mögém Érden a benzinkútnál levő lámpánál egy 3rd gen. OBK, és láttam a visszapillantóban, hogy a fiatal srác vigyorog és magyaráz a mellette ülő csajnak, és közben mutogat az autómra. Erre integettem nekik egyet a visszapillantóba, amire ők is. Aztán M1-M7 bevezetőn gyorsultunk egy barátságosat, aztán én maradtam külsőben M0 felé, ők meg mentek a város felé, integetés, vészvillogó, én meg refi nekik. Nagyon jó érzés volt. Ma is láttam két STi-t (vagy STi logós WRX-et) felénk, egyet a budaörsi Osánnál, egyet meg a Shell kúton, Érden, bubogtak rendesen. Persze van errefelé pár foris papa, akik nem értik, hogy mit villogok nekik, de ez ilyen.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
én évente jó, ha négyszer lemosom
(télen azért gyakrabban fogom alul, mostantól, illetve tervezek rá egy dinitrolos alvázvédelmet, hadd égjen a pénz!)viszont jelentem, hogy a mostanra tükörjeges, lejtős térkövünkről (az előbb majdnem lefejeltem...) simán indul az autó felfelé, bármikor. kanyarból azért ki lehet repíteni a jégen, nem is kell nagyon erőlködni, de amúgy elmegy bárhol, wow. a lexust ilyenkor egy hónapig félre lehetett tenni
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
vállalnak, komplett restaurálást is, hegyekben állnak náluk az autók. 40k egy teljes autópolír, én most kihagytam, megelégedtem az első lámpákkal (6500 ft). pedig ráférne a kocsira, de mivel nincs garázs és úgy is alig mosom..........
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
az a másik, hogy én dízelt tuti nem. vw-kel épp az a bajom, hogy nincs (számomra) normális motor hozzájuk, csupa tsi, tfsi, jpcdptdbdi és egyéb szörnyűségek. itt a környéken ilyen 1-2 km-eket megyek (bölcsi, bolt, gyógyszertár, bármi), képzelem, mit művelne velem egy ilyen gép.
marad a nagy szívó benya és a magas fogyasztás
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
addig voltak ilyen előítéleteim az automatákról, amíg meg nem jött a lex a maga 285 lóerejével és 6,9 mp-es gyorsulásával. ma már váltogasson, akinek hét anyja van (illetve spec. könnyű a subaruval, hiszen ott vannak a váltófülek a kormány mögött)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
szerettem én a kézit is, egy ideig együtt is használtam őket, most már csak automatánk van. elkényelmesedtem. a subinál sem használom a füleket egyébként, mert ha átrakom az s# ludicrous módba az si-drive-ot, megvesznek a ménesek, az meg épp elég
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Én képtelen vagyok megszokni a manuális váltást; se a Passatban nem áll kézre, se a Subiban. Meg persze egyetlen utcai autóban sem, mert pont fordítva történik a váltás, mint ahogy megszoktam. Utcai automata váltóknál - legalábbis, amiket vezettem eddig - a manuális váltás esetében, ha előre tolod, akkor eggyel magasabb sebességi fokozatba kapcsol, ha hátrafelé húzod, akkor meg egyet vissza. Namost ezzel szemben éveken át azt szoktam meg a Kitcarban, hogy előre felé váltok vissza, hátrafelé pedig eggyel feljebb - ahogy minden szekis váltó esetében így műxik a dolog.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
Olyasmit olvastam még anno hogy a Lega GT után maradt űrbe tervezték a Levorgot azon vásárlóknak, akiknek a Lega Wagon már túl puha, az Impreza meg túl kemény. Más téren nem kapcsolódik a Legacyhoz szentem. Olyasmi, mint a WRX Sport Wagon volt kb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Mennyi alapból a hasmagasság? Nekem vmi 14.5 cm körüli rémlik. Abból még 3 mínusz szentem sok lenne.
A Feliciámnak 12 cm volt a hasmagassága ültetve (5 állásból alulról az utolsó előttiben) H/P Sporting EXPR tagokkal (külön túlfolyós, állítható befelé és visszaút csillapítással, stb.), de az nagyon alacsony volt mondjuk már városban. És amikor leszakadt a kipufogó, mert odavertem, még a karom se fért alá, hogy feldrótozzam, így asszonyt kellett megkérnem erre, mivel neki pici a karja. Ja, és spéci emelő is kellett hozzá, mert a krokodil sem fért be. Mondjuk kanyarodni úgy tudott, mint valami sínautó.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000