Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omli85
őstag
válasz czanga #14801 üzenetére
Bolttal hiába kakaskodsz semmilyen alkatrészre nincs garancia amit számlás beszereléssel kell igazolni ha nincs róla számla munkalap stb. A fogyasztóvédelem sem fog semmi számodra pozitívat reagálni erre a boltot meg nem ijeszted be egy fogyivédelem emlegetéssel le szarja kb mindenki. Egy esetben lehet kibújni ez alól ha szakmádat tekintve képesített vagy az alkatrész cseréjére akkor általában ki lehet bújni a számlás beszerelés alól. Amúgy gyártóval kell felvenned a kontaktot részletes hibaleírás és dokumentáció stb. Valszin bevizsgáltattatható velük a cucc de neked kell valószínű végigcsinálni, hogy kikerüld az eladási láncok/boltok garanciáztatási rendszerét mert azokban nem fog visszakerülni a gyártóhoz vagy ha igen a költségeket így is úgy is rádhárítják bárdniál csináltam ilyen folyamatot anno hidd el jobban jársz ha magad intézed .
Amúgy re mindenkinek egy "kis" időre elvesztem sűrűek lettek a mindennapok Lega még megvan problémamentesen éljük a mindennapokat.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Azért az ilyentől agyfaszt kapok mikor basznak kicserélni egy 2K-s csavar alátét kombót és inkább pasztáznak aztán utána meg aki hozzányúl szopjon... olajcserénként dobom a csavart alátétet a kukába én nem fogok szopni egy szakadt dificsavarral vagy olajteknő csavarral az tuti
Parci: Nah gz azért csak össze állt a gép bár nem irigylem a tortúrát mait megjártál vele baszki de most így meg már nem szabad ám eladniASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz A.Winston #14337 üzenetére
Viszkozitáson kívül figyelni kell a specifikációra ahogy Qru is írja. Személyes véleményem az ha jót akarsz magadnak kerülöd messziről a Castrolt akkor se raknám saját autóba ha fizetnének érte. Volt, hogy 5-6K km után le kellet dobni mert konkrétan hallottad a motor hangon, hogy szar az olaj olajcsere után érdekes módon megszűnt a jelenség.. És ezek ilyen tucat autókon voltak mint Fabia, Octavia, Dokker, Caddy dizel benzin vegyesen a közös tényező a Castrol Magna vagy Edge volt mindig...
0-20-as olajból olcsó amúgy se nagyon van ami specifikációban is jó szóval nálam a sorrend kb ez : Motul, Mobil 1, Total (mobil total kb egál).
EmilF amúgy többnyire TOTAL-t használ szervizelésnél pl.
TOTAL-ból a QUARTZ szériás olajok teljesen rendben vannak (a classic széria mondjuk csak olyanba aminek minden mindegy).
#14330Qru : Fújd meg szíjspray-el (jó a legolcsóbb akármi is Motip vagy bármi) ha új a szíj nyugodtan adhatsz neki mire ismét megszólal úgy is cserélni kell[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Ahogy óhajtod
Nagy családi kirándulásra indultunk az ország másik felébe korai indulás tervezve előre összepakol stb. Reggeli gyerekek beépitve az autóba (2.5 éves a nagyobb a picur 7 hónapos) csomagtartó "puposra" pakolva. Elindulunk tankolás go pálya tempomat 140 forgalom fasza időjárás is az volt (12-i hevege volz ez).
Haladunk gond nelkül egyszercsak Érd előtt valahol hirtelen bolint egyet a verda tempomat off műszerfal karácsonyfa de aotor jar autó megy sport módban ragadva villog semmi mod álaszhó nem működik, elektromoskézifék hiba stb... pont jött egy pihenő gyors ki is álltam a pitbe xD.Megallunk kezifeket ugye nem engedi mert hogy szerinte nem jo, kirakom P-be halgatom jar rendesen minden mocitető felnyit sehol nem folyik semmi viz is oké olajszinteket ellenőriztem indulás előtt. Leállítom ujrainditom ugyanugy karacsonyfa, meg szerencse hogy van a kocsiban mindig egy BT-s OBD olvasó (THINKDIAG) rá eresztem az autóra mindent is dob hibára motorvezerléstől kezdve ami letezik kb az autóra. Asszony kerdezi mi a helyzet mondom neki most vagy egyszerre romlott el minden es kuka az autó aminek kurva kicsi az eselye vagy szarakodik az akksi mert akkor szokott ilyen karacsonyfát produkálni egy modern autó... Kitöröltem a hibákat mondom elindulunk ha valamit visszadob akkor irany haza valahogy ha nem akkor megyünk tovább.
Szerencsére a kaland kb ennyi volt gond nelkül elmentünk Regécre meg vissza hazafelé egy Eger kornyéki kitérővel hegyi kacskaringós elmenyautózással olyan cirka 1200 km lett a hetvége vége semmi hiba nem jött vissza azóta még ment bele vagy 300 de hibajelenség semmi generatorra raneztünk villamosságis cimbivel semmi baja.
Most jön egy új rocket bele amúgy is csere érett volt az akksi de azert baszodjon meg hogy igy jelezte .[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #14298 üzenetére
Maszkolószallaggal körberagasztod alul felül oldalt majd a betűk pozícióját jelölöd a szalagon alul felül utána levesz tisztít ugyanoda pozícionál és visszarak. Mi így szoktuk a sok betűs macerás, Ha egyszerűbb akkor izmosabb ragasztó a szövegre majd betű alávág és egyben lehúz majd ugyanúgy vissza. Vagy rendelsz aliról újat amit simán fel tudsz tenni egyben rajta van a segédmatrica.
Én fényezés után nem is raktam vissza jóvanazúgy .[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Gyári ide vagy oda azért max 4-5 évente jobb azt lecserélni a 10+ éves coolant csere számomra olyan mint a 40K-s olajcsere . Mondjuk kicsi az eséje hogy valaha is lesz szalon null kilométeres subarum szóval sanszos, hogy nem a gyári lötyi lesz benne mire hozzám kerül.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #13196 üzenetére
EmilFrey nem gyárit tesz bele ugyan azt teszik bele mint a mazdákba meg tolyotákba valami pirosat az enyémbe is azt tették. Rá kérdeztem de csak ennyit tudtak megmondani hogy piros ... Van elvileg gyári száma a lötyinek az alapján be tudják szerezni de az alapján bárdi meg unix is be tudja szerezni de ők is többnyire EmilFrey-en keresztül veszik. Valahol elvileg meg volt a gyári szám nekem (ha megtalálom akkor majd bedobom ide) de én elengedtem mert rohad drága volt azt tudom.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Elvileg tartományon kívüli hőmérsékletet jelez szóval lehet, hogy a túl hidegre is bejelezhet nem csak a túl melegre.
Ha folyamat a hóban kúszik a difi simán vissza hűtheti annyira az olajat, hogy bejelez a szenzor mert olyan szinten romlik az olaj viszkozitása ami árthat a kenésnek.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
R.I.P. Ken Block
Azt hiszem nyugodtan írhatom hogy stílusteremtő volt az ember ezt senki sem vitathatja.
Emlékszem mikor az első gymkhana videót láttam anno ezer éve kerestem aa szavakat, hogy ez ki meg honnét jött meg nemnooormális . A bubus videóit meg hát külön imádtam .ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Persze nem olyan rossz az de nekem személy szerint pl a levorg azért is nem játszott mert 1.6-os motorral volt csak belőle a piacon nekem az meg nem adta ha már végre Subarut veszek az ne 1.6 legyen .
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
MightyCarMods csinált egy korrekt kis swap-ot amúgy elég érdekes a vidi mennyire csere szabatosak a dolgok az egyforma padlólemez miatt.
Igazából ezt konkrétan így ebben a formában gyártani kellet volna!
Nekem tetszett szik a Levorg is de azzal a lófasz motorral amivel gyárilag van még bottal se piszkálnám .https://www.youtube.com/watch?v=fsTuDAunUzc&t=12s&ab_channel=MightyCarMods
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Van 5 sebességes is jah.
#12803Qru emlékeim szerint az 5EAT-t 2005-2014-ig rakták elég sok mindenbe Lega Fori OBK Tribeca. Sőt európai piacra inkább ez került be manuál váltóval pl nem is jött elvileg euba a BR-es Lega GT-sem csak USA egy része Japán meg Ausztrália.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Boldog karácsonyt kollégák
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
A 20K teljesen jó én elégedett voltam a 26-al is idén most néztem ráadásul a bubu még csak B9 a Civic van B10-ben.
Sajna a kötelezővel szerintem mindenhol így van ha évente újra kötöd jobb ajánlatot kapsz mint a meglévő szerződésed. Én eddig nem foglalkoztam vele mert vagy nem változott az amúgy korrekt díjazás vagy csak minimálisan lett volna jobb ajánlat ha újra kötöm.[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
A hét elején megkaptam az új bitosítás díjszabást 26-ról 33-ra változik... Szerencsére van Allianzos ismerős szóltunk neki, hogy ez így annyira nem oké, hogy 2 autó meg a ház biztosítás is náluk van aztán itt drágulgatnak a dolgok...
Tegnap estére megjött az új díjkalkuláció.
Igazából ebben az a szomorú csak, hogy cirka 20 éve náluk van minden biztosításom és így is ha nincs kontakt akkor lehúzzák az embert... Alapból a minden évben újrakötés is egy vicc, hogy kedvezőbb ajánlatot kapjon az ember aki meg több éves ügyfél azt simán lehúzzák.. Nem fordítva kéne ennek lennie? ..
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12674 üzenetére
Nem feltétlenül tudtommal elég ha nálad van a régi matrica csak meg kell lennie pl szélvédő csere után ha nem tudod átragasztani. Volt cégemnél a céges kocsi kesztyűtartójában volt a kivágott üveg a matricával mikor kérte a közeg bemutattuk megköszönték és mehettünk tovább. (több menyében több igazoltatásnál se mvolt belőle semmi műszakin sem) Igaz ez 6 éve volt azóta nem tudom szigorítottak e a szabályozáson nekem is átragasztott a matrica a Legán mert mát volt szélvéddő cserélve rajta látszik is a matricán majd januárban kiderül műszakin szólnak e érte .
#12668Jorus : Levétel előtt készíts fotót amin a vonalkód meg a sorszáma kiolvasható legyen, mert ha ezek nincsenek meg vagy annyira sérült a matrica akkor nem adnak ki új matricát és bevonják a jelenlegi rendszámot és új rendszám új matrica új forgalmi persze a te kontódra. Cimbora pont így járt szélvéddő csere után...ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
EU-ban a szabályozások miatt valszi nem is nagyon lesz már semmi extra lassan semmiből se.
#12645sattak : A WRX töredékét adja az eladásaiknak míg a polulárisabb modellek mint pl az OBK amerikában idén a top 25-ből 22. helyen van eladásban ezért elég egyértelmű mit keres a piac.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Egyetértek az volt az utolsó valahogy kinéző Imprezza az újabbak nekem special nem tetszenek. Újabb OBK mondjuk nekem is adja majd 10 év múlva talán lesz is rá keret alighasználtan ...
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Bemutatkozott az új Subaru Impreza [link]
Hát olyan semmilyen lett véleményem szerint. :(
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz czanga #12607 üzenetére
Van olyan sajnost amit nem lehet préselni. Ahogy nézem nekem a Legánál is aggyal cserélős a csapágy. Ha oda kerül majd kiderül, hogy valamilyen módon szétszedhető e de az beszédes, hogy gyárilag is csak aggyal együtt van a csapágy cikkszámozva és utánygyártottba se hozza máshogy. Persze más tíusnál lehet máshogy vagy.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12564 üzenetére
Lakcím ,autó szín, teljesítmény, életkor és talán még a jogsi megszerzésének ideje is befolyásolja a kötelező díját. Nekem 26K az éves a Lega GT-re a kis 1.4-es Civic-re meg 21K mindkettő B10 teljesítményben meg azért kicist nagyobb difi van mint az az 5K ...
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12532 üzenetére
Ez a régebbi óracsoport sokkal menőbb mint az újabb
#12534Qru :
Hát nálunk ha anyósékat meglátogatjuk az egy ezres pördülő így azért gyorsan szaladnak a km-ek[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
241K az autóban a motorban olyan 130K környéke mert olyan 110K környékén motorcsere volt benne fejből nem tudom most a pontos számot de valahogy így.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
No én is beállok a sorba
Olajcsere volt mikor bontottam le az alját gyanúsan olajos volt a kartelvéddő mint kiderült az olajteknőnél szivárog az olaj... Ez ugye pasztás szóval a pasztázás pusztult meg. Csakhogy ahoz, hogy levegyem le kell bontani a kiput a kipucsonkot sőt ahogy néztem a turbónál is meg kell bontani meg kb mindent ami ezekkel összeköttetésben van.. Szóval lesz majd egy jó pár órás móka valamikor ha tudok fűthető műhelyt keríteni a szomszédban.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Az is kérdés, hogy milyen váltó olaj ment bele és mi a bele való. Mert pl nálam az 5EAT-be a Dex3-as olajat csak ideiglenes használatra javasolja pl. Persze friss olaj lévén ennyi idő alatt ha ugyan ez a helyzet nem kéne, hogy probléma legyen belőle.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Gépes váltó olaj cserénél is úgy kell számolni, hogy ha 9-10L olaj van a váltóban akkor legalább egy 5L többlet olaj kel la teljes töltésen felül mert ennyi többlet olajat elhasznál a gép is mire teljesen átmossa a teljes váltót és aztán tölti rá a friss töltési mennyiséget. Gépenként változhat de általában kb ennyi a szükséges többlet olaj az átmosáshoz. A fapados megoldás gép nélkül igazából annyival hátrányosabb, hogy több olaj megy el és azért nem egy húde olcsó az automata váltó olaj literje, hogy az ember esetlegesen eldobáljon plusz 10 litereket. Persze kérdés egy képes csere mennyire lehúzós mert néha tudnak olyan árat mondani, hogy leseggel az ember. Persze váltója válogatja melyik mit igényel és miért annyi a csere költsége amennyi.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12348 üzenetére
Ismerem meg követem is de még valamelyik videójában ő is mondta, hogy nem mindig jó alternatíva a cvt de mindegyiknek vannak előnyei és hátrányai is. Amúgy asszem pont ezt a videót megnézve döntöttem végül, hogy nem kell cvt .
Félreértés ne legyen egy automata váltó javítása se olcsó de pl szerintem a strapát kicsit jobban bírják egy manual detto főleg ha egy kis extrát is ki akar hozni az ember az autóbol.
Mondjuk az is igaz, hogy anno azt mondtam automata váltós autóm sosem lesz oszt ez mégis az lett és nem bántam meg rohadt kényelmes és ugyan nem egy DSG de teszi a dolgát ez is. Manualnak jobban örültem volna de szerintem 5gen Lega GT-t európában nem is lelhető fel manuál váltóval kombiban pláne.
#12359sattak : "Az átlagosságból nem lehet megélni. Hosszabb távon. Szerintem."
Hát sajnos rosszul gondolod mert az hozza a nagy lóvét a gyárnak és nem a kevés példágyban eladott "nagyot szólós" dolgok.[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12344 üzenetére
Igen az olajcsere is okoz gondot főleg, hogy a subaru szerint nem kell olajat cserélni a cvt-ben legalábbis usa-ban többnyire ez volt az info minden szervizben. Gyakorlatban is elég körülményes de cserélhető akár otthon is ha kicsit is ért az ember a dolgokhoz (nem olyan "egyszerű" mint egy sima automata olajcsere).
Volt akinél előbb megdöglött minthogy cserélni kellet volna az olajat. A megcsúszást egyáltalán nem tolerálja és ha egyszer megsúszik kb vége is. A korai verziók eléggé alul voltak tervezve az összkerekes hajtáslánchoz ha ehhez hozzápakolsz egy erősebb motort akkor kész is..
Amcsi cvt-s lega gt-k pl egyáltalán nem bírták a strapát a cvt-s outbackek detto nem bírták a terepezést. Az újabbakról nincs infóm én a 2010-15 körüli modellekről olvastam szinte csak negatívumot.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz kenguru99 #12342 üzenetére
Én cvt-vel tuti nem vennék subarut lehet, hogy a legújabbakkal nincs gond de a korai 2010+ évekről elég sok a negatív tapasztalat külföld fórumokon.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz sattak #12223 üzenetére
Szokták nyomatni ezeket a videókat hogy lehűtve öntögetik az olajakat kis csöveken és hogy az 5W meg a 0W mennyivel gyorsabb hidegben.... Na aztán ezután jött pistabá, hogy akkor neki 5W-s olaj kell mert az higabb hamarab odaér... és akkor magyarázd meg neki, hogy azért ez nem így működik. Ha 10W alatti olajat nem javasol a gyártó semmilyen éghajlati körülmények között akkor azt bizony nagyon nem ajánlott beletenni a motorba mert az olajzási rendszer furatok stb úgy van kialakítva, hogy az adott viszkozitás mellet működik és akkor a specifikációkat nem is említem amik az újabb modelleknél szintén baromira nem mindegy. Meg szoktak lepődni mikor 40K az olajcsere mert a zsiguli után az új autóba már 0W-s olaj kell...
#12224sattak:
Biztos ecu probléma ? Nem lehet, hogy valahol vákumcső problem van? Ha gyepa után jön elő én először mechanikus problémára gyanakodnék vagy valami szenzor is szarakodhat. Élő adatokból nem látszik semmi műszerrel olvasva?[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12196 üzenetére
No közben megnéztem viz körön van a turbo is de nálam ugye máshol van mint egy wrx-en pl.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12196 üzenetére
Jogos rá nézek majd.
Qru: Gyártók szerint az olajak is kibirnak 20k-40k km-t.. xD
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12079 üzenetére
"Azért kell ott, mert a turbósban az nem csak tágulási tartály, hanem kiegyenlítő tartály is. Azaz a turbósban a hűtőkör része a tartály, belefolyik üzem közben a víz, és onnan folyik tovább. (Mint egy volkswagen-nél pl.)
Nem turbósnál csak 1 cső van és csak a felesleg jön ki a szelepen keresztül, majd szívja vissza."
Na az enyémen pl nem így van pedig turbós benzines egy sima "zsákutcás" kiegyenlítő van a hűtőn amibe egy kis csövön tud bedolgozni vagy vissza szívni és ennyi.Többieknek :
Fagyállóhoz Aisin Ultra Long Life isj ó alternatíva mivel ez is P-OAT foszfá alapú cucc.
10 évet egyik fagyálló sem megy el max 5 évente csere mert minden jellegű tulajdonsága romlik és a nullához konvergál és több lesz a leves mint a hús mikor elkezd szanaszét korrodálódni minden.
A fékfolyadékot is nagyon ajánlott 2 évente ellenőrizni és cserélni mert higroszkópikus folyadék ezért szépen megköti a levegő páratartalmát ezáltal változik a forráspontja plusz korrodálódik idővel a rendszer is.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Nekem a gyári tárcsák előre 46K/db lenne
ZIMMERMANN SPORT 44K/db kedvezménnyel így majd az meg fel előre hátra meglátjuk, hogy milyen lesz.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Keverék összetétel miatt kutakodok kicsit mert pl a textar keményebb keverékekkel operál ami jobban eszik a tárcsát. A ferodonak vannak "lágyabb" betétkeverékei de az meg nem mindig praktikus utcára az, hogy porol vagy nem az nagyon nem érdekel . Ami kopik az valamennyire porol is persze vannak már direkt emiatt kevésbé porolós betétek is pl textar ePad jelöléses betétek.
Ha lesz elérhető készleten Zimmerman betét előre hátra akkor az lesz mellé valszin nem fogok nagyon variálni.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Tavaly év elején hoztuk el az autót úgy is kimosdatnák magukat, hogy biza ők kicserélték csak azóta elhasználódott ....
Csúszkákkak semmi baj nem az oldal irányú mozgással van baj hanem a tárcsa belső felén a belső ív egy része eloxidálódott és szarul (sávosan) koptatja a betét felületét (valszin egyszer régebben volt valami csúszka gond és szarul koptatta meg a tárcsát az előző szett betét). kivülről ami látszik semmi baja belül takarja a porvéddő így ugye esélytelen volt észrevenni, amúgy is viseltesek már vastagság még oké de megkezdte már a belső szellőztetést az idő vasfoga szóval mindenképp cserés lesz az összes tárcsa. Már leltem hozá Zimmerman lyuggatottakat előre hátra már csak valami jó keverékű betétet kell keresni hozzá ami kevésbé sezi a tárcsát.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Kis sztori itt is jutott a hétre nyest kontra automata váltó vízhűtő csö... mákomra "csak" megszurkálta a fogával így a csere megérkezéséig ideiglenesen meg lett ragasztva a cucc..
A másik gyengus volt a kézifék így lekaptuk a hátsó tárcsákat mert anno úgy hoztuk el az autót, hogy kértem az összes betét cserét a nagyszervíz mellé ki is volt szépen számlázva a tétel csak épp kicserélve nem lettek a fékpofák...
A tárcsák is cserések lesznek mert a belső felük eléggé szarul eszi az új betéteket ...Kapott új hátsó kanyarstab szilenteket is mert a gyáriak kicsit kottyantak már.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz Lacerta #11893 üzenetére
Kb 5500 egy szürke rendszám nem egy ökör ára és nem kell szórakozni a rendszám pakolgatással . A lemezcsavaros kókányolókat én is felcsabaroznám valahova... lemezcsavarokkal..
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
4 évszakost fel nem teszek autóra hát egyelőre át lett gumizva nyárira. Szóval idén már nem sos nyári gumira azért valami sexy felnit tennék a gépre de eddig eredménytelen a vadászat.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz Sub-ZeRo #11704 üzenetére
Az igen szép darab ezekre is el lehet költeni a világ minden pénzét
#11701Qru néztem azt a felnit de annyira nem adja árban mondjuk jó téli alternatívának simán megvenném ha az kellene .
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Még egy utolsó teljes polírozás van vissza és kész. Lövök majd képet ha teljes pompájában lesz a paripa . Ezzel vártunk, hogy tuti rendesen meghúzzon az új fényezés mindenhol. Biztosító azóta se fizetett még amúgy...
Elég morcin néz ki így lebontottan az eleje amúgy egészen beindította a fantáziámat
Kapott új első fényszórókat mert a gyáriakban a xenon projektor odavolt már nagyon. Be lehet hozzá szerezni jobbat mint a gyári az upgradet is meg tudnám oldani van leírás meg minden hozzá de akkor már a lámpa "búrát" is cserélni kellene viszont se időm se energiám nem volt ezzel foglalkozni meg kivárni míg minden megjön aliról. Majd tartaléknak lehet, hogy később megcsinálom.Következő móka szelepfedél tőmítés csere lesz nem vészes de it ott már látszik hogym egfáradtak és nekem ez már baxa a szemem de egyelőre kell az autó majdnem minden nap. Ház körüli felújítások átalakítások tartanak továbbra is... meg tető csere lesz pár hónap múlva szóval van most egyéb prioritás olaj nem tűnik el belőle tankolásonként ellenőrzöm a szinten szóval nem para inkább esztétikai jellegű a dolog..
Plusz mikor lekerült az első lökős közelebbről szemügyre véve hát arra is rá férne egy fényezés szóval még azt is be kell iktatni valamikor. Szerencsére bőven maradt festék meg a fújást is megoldja a szomszéd csak idő kell mikor lecsiszolom..
Felniket hajtok most amúgy de egyszerűen képtelenség értelmeset találni hozzá kéne egy garnitúra a gyári gummának a gyári aluk meg maradnának a téliekre. 18" 7,5 széles 5x100 et55. Sok alternatíva nincs mert néztük, hogy peremezés nélkül et50 az alja kb ami elfér különben bele ér a perembe ha berugózik. Plusz nagyon amúgy se térnék el mert nem cserélgetném a kerékagyakat a csapágyazás miatt két évente egy elbaszott felniméret miatt ..
Tömören ennyi
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Hát én a Balaton déliparton lakom szerintem az neked messze lenne . Amúgy ha nem nagy a hiba kevertess javítófestéket gyári színkód alapján és azzal javítsd le mielőtt felüti a rozsda.
Amúgy a kis felverődések se olyan kis melók főleg metál fénynél mert jó tenyérnyi felület lesz javítva meg egybeködölve polírozva mire fasza lesz. Sokan ugye ezt pont azért nem is vállalják mert nehéz jól megcsinálni inkább komplett elemet szeretnek fújni csak az meg több lóvé az előbbi megoldás meg viszont a fényezőnek melósabb macerásabb.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Helyben lett csináltatva karosszériás szakikal meg szomszéd fényező azt a részét ő intézte.
#11667MasterMark :
SKF Meyle FAG és hasonló nagyobb nevek gyári beszállítók ezért drágábbak mert sok esetben a gyári is ezek eggyike főleg európai márkáknál japánoknál ritkább. Nipparts és társait el kell engedni egy ezres suzukiba oké de Bububa tuti nem raknám. Amúgy ha van szerelő ismerős egy máskás szett is megvan 30-35K-ból kedvezménnyel valamelyik nagyobb autós boltból.
Tiédhez amúgy ez a két gyári szám mert változás volt:
28373AG000 régi
28373FG000 új
Sztori annyi, hogy tavaly júniusban költöztünk és a költözés napján egy Nissan Juke telibevert minket hátulról. Asszony 8. hónapban plusz épp házfelújítás közepén voltunk szóval összejött minden.
Csomiajtó lökős lámpák hátfal kuka szerencse a zserencsétlenségben, hogy a vonóhorog konzolja sokat felfogott azváznyulványok nem deformálódtak a Juke eleje elég magas így az üközés nagy részét elvitte a csomiajtó az domború helyett homorú lett...
Ami még szerencse volt, hogy lámpák repedtek de működtek továbbra is csomiajtó nem nyílott de szélvédő pl nem pukkant ki az autó használható volt csak a csomagtartóba a hátsó ülésről kellet pakolni..
Aztán jött az alkatrészek felhajtása hozzá na az külön egy kis regény abba most nem mennék bele... volt ott is szívás rendesen köszönhetően a covidnak meg átbaszós embereknek.. Február végére lett meg minden hozzá úgy, hogy tavaly augusztus végén kezdődött az alkatrész beszerzés.. Minden eredetire lett cserélve hátfal az kotta új japánból a csomiajtót meg lökőst lámpákat komplettbe végül egy front törött diesel legáról sikerült beszereznem számlásan egy korrekt figurától. Elötte egy illető jól megszopatott 4 hónapig vártam a semmire de végül legalább a pénzt visszakaptam..
Itten egy kép a sérülésről.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #11664 üzenetére
Aggyal együtt vannak az utángyáttottak gyári szám szerint sem bontja külön a csapágyat.
Persze biztos van külön csapgy is csak kérdéses ki lehet e normálisan szedni az agyból a régit meg utánna az új is normálisan megáll e benne az más kérdés.btw kész lett a verda a múlét héten nem volt egyszerű az elmúlt cirka 10 hónap.. már csak a biztosítót várom, hogy csengessen mert egyelőre a saját pénzem áll benne...
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Rég jártam erre ház felújítás költözés okán időm nem nagyon van semmire. Sajnos költözést nem úsztuk meg probléma mentesen nem mintha nem lett volna az egész nap egy kész káosz belénk jöttek hátulról.... Baja nem lett senkinek szerencsére. Viszont pont a legrosszabkor jött nyolcadik hónapban vagyunk a házon is van meg mit csinalni menni kell ezer felé igy autót nélkülözni nem igen lehet a biztosító nem egy kapkodós típus... A karszakertő jelezte mivel 10+ eves az autó igy számoljak vele ha márkaszervizbe viszem gyári uj alkatrészek árát nem fogja fizetni a biztosító mert avulás van. Szóval megtörik az autónkat a biztositó meg majd fizet valamennyit... csodálatos ez a rendszer.
Az az egy szerencse, hogy használható az autó es közlekedni tudunk vele.
A fő probléma hogy bontott alkatrész nem is nagyon van én legalábbis eddig nem nagyon találtam. Egy csomi ajtó meg hátsó lökős mindenképp kell azok menthetetlenek. Ha esetleg van valakinek ilyen jellegű infója privatban dobjon egy üzenetet. Sajnos csak korlátozottan van időm jelenleg csak mobilról olvasni a topicot.[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Köszi első körben én is koszos lencsére gondolok csak ahhoz ki kell vennem a fényszórót ahhoz meg le kell vennem a lökőst szóval nem egy 5 perces művelet lesz.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Totál egyetértek a kasztni és futómű épségének megtartásával sajnos a többség csak azzal foglalkozik ami szem előtt van ami az autó alatt van azokon megy a spórolás meg fillérbaszóskodás az esetek túlnyomó többségében mert, hogy az úgy sem látszik. Megszisszentik itt ott, hogy műszakin ne kössenek bele és kész.
Csak aztán mikor a rohadó kasztni mellet a szétkopott futómű öli a gumikat meg mindent is akkor hirtelen a szerelő lesz a köcsög, hogy le akarja húzni mert, hogy biztos nem kell ennyi mindent cserélni az autón amiben van 300K meg 20 év... Félreértés ne legyen nem angyalok a szerelők se találkozok napi szintel eléggel tudnék mesélni cifra dolgokat de az átlag autósnak az autó használati cikk idehaza pláne az autók áltlag éretkorát tekintve annyi az autó, hogy tankolják aztán mennek vele ha megáll akkor fejvakarás és szerelő. Felelős autótartás az nincs :/ tisztelet a kivételnek.
Más téma megejtettem az első olajcserét Motul 5W-40 8100 X-cess ment bele tekintve, hogy jön a nyár meg, hogy nagy a talpam és egy úttal volt kis idő tüzetesebben is átnézni az autót alulról is. Semmi aggasztót nem találtam itt ott felületi rozsda a lengőkarokon ami kb tipikus minden ennyi idős autónál a kaszti nem rozsdál de rá fér egy védelem frissítés tekintve, hogy ahogy néztem ezen még a gyári van és meg kopott már itt ott. Cirka 7000-es etapot mentem az olajjal kb ide is fogok beálni a cserére. Egyszer töltöttem rá kb 5000km után 2decit de akkor is csak inkább óvatoságból mintsem szükségből.
Ahol némi olaj szivárgást vélek felfedezni az mindkét oldalt a szelepfedelek tömítése kezd megfáradni. Nem tocsog az olajban de itt ott már megfogja a porszemcséket szóval az kövi olajcserénél cserés lesz. Az még jó móka lesz majd amennyi hely van de kivitelezhető.
A kipu is kap majd egy kezelést nem fúj ki de látszik rajta a 10 évnyi korrodálódás már szépen szóval azt is lekezelem majd mert bassza a szemem de lehet kap egy kicsit buborgósabb rendszert de ez még távoli projekt. Jelenleg házfelújításban/költözködésben vagyunk plusz hamarosan bővül a család szóval idő most ezekre a projektekre nem nagyon van.Lenne kérdésem viszont a topiklakókhoz MasterMarkot már kérdeztem de neki halogén fényszórós a bubuja. Szóval ezek a projektoros xenonok ilyen gyengék lennének fényerőben? Legalábbis halogén lámpához szokott szememnek ezek nekem elég gyengének tűnnek. Beállítással nincs gond az ellenőzizve lett csak a fényerő nekem kicsit kevésnek tűnik. Izzók cserélve lámpák polírozva. Kövi lépcső majd az lesz, hogy lámpa ki és megnézem a projektorok nem e piszkosak vagy valami de mindenesetre ha valakinek van infója tapasztalata az ne tartsa magában .
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz Petester #11088 üzenetére
Minden kínai eredetű viccet félre téve van pénz vissza garancia szóval majd kiderül egyelőre előtte egy dash borítást is kell intéznem ebay-ről mert az enyém gyári navis és abba nem passzol a fejegység mert nincs a beépítő keretnek hely fűrészelgetni meg nem fogok .
Szerencsére ahogy nézem litvánoknál mindent is bontanak ebből a szériűból és el is adják elég korrekt áron.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz Petester #11073 üzenetére
Special én is ki fogom műteni a gyári navit kap egy modernebb bele való technikát mert sajnos sokat nem ér már manapság a 2010-es technika. Csak lemezről megy a navigáció se android autó se egyéb finomság legalább bt audió van az praktikus.
Van bele jó féle Android 10 + PX6 kombós fejegység német raktárból elfogadható áron ami egy az egyben bele megy.
Amúgy így pár hónap együtélés után jelentem nem bántuk meg, hogy megvettük a bubut . Imádom én is meg párom is kényelmes ha kell akkor sietni is tud vele az ember. A fogyasztás városban elég acélos de én kb ide is vártam kb 17L+ viszont pályán 140 körüli tempomattal simán tud 10L környékét átlagosan 9L alá is sikerült bemenni kényelmes közlekedéssel ha nem pályáztunk. Köszönhetően a covid helyeztnek most nem sokat van használva mert sehova se mehet jóformán az ember így csak cirka 3000+ km ment eddig bele de probléma szerencsére egy szál se kop kop.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
VAG esetén ez általában azért egyszerűbb mert ott a tömeggyártás elvén minden benne van az autóban csak konkrétan felszereltség függő, hogy mi van beépítve az autóba extraként. A vezérlő tudja kábelezés is ott van a legtöbb esetben csak nincs beépítve az extra cucc. Utólag viszont ha beépíted bekapcsolhatóak a funkciók a megfelelő programmal feltaníthatóak.
Előfordulhat, hogy ha a feltételek adottak ugyan ez kiviélezhető lehet egy Bubu esetén is de ennek konkrétan utána kéne menni megnézni pl csatik vannak e a kábelkötegben vagy totál más kábelköteggel jön ki az autó ha nincs bele kérve az extra stb. Amennyiben a kábelköteg oké az már biztató jel .
Ehhez viszont egy ügyes szaki kell nem márka szerviz stb mert a márkaszerviz ilyennel a büdös életben nem fog foglalkozni. Plusz 10-ből 9 esetben ott sem Bubu specialisták dolgoznak hanem betanított munkások sajnos ... Márkaszerviz/kereskedésnek az amúgy sem érdeke neki az az érdeke, hogy ha nincs ez a funkció és kéne vegyél olyan modellt amiben van .ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Pontosan DOT3 és DOT4 fékfolyadékok glikol bázisúak ezeknél viszont azért érdemes figyelni egy fontos dologra mivel megkötik a vizet (a levegő páratartalmából is) így változik a forráspontja ami rontja a hatásfokot illetve mivel a víz forráspontja alacsonyabb így egy komolyab fékezésnél ha vizesedik a rendszer lehetnek érdekes meglepetések mikor átmelegszik minden plusz emelett még korrodálódhat is a fékrendszer.
Ezért is ajánlott két évente cserélni a fékfolyadékot a teljes rendszerben. A legtöbb autóban 1L ről beszélünk ami nem arany árban megy még ha kicsit pepecselős is max 1.5L-el át lehet öblíteni a rendszert.
#11018Acheron : KösziASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
API SN jelenlegi legfrissebb szabvány (ezt tudja az X-Clean EFE) ami visszafelé kompatibilis tehát a "nagyobb" betűjel tudja a régebbi specifikációt így teljesen megfelel a követelménynek. Általában a legtöbb motorolajnál így van ez, hogy a "magasabb" jelölés visszafelé kompatibilis. Ahol viszont kőkeményen be kell tartani a szabvány számokat vagy legalábbis nagyon oda kell figyelni az az automata váltó olajok ott ez a metodika nem feltétlenül igaz bizonyos szabványok esetében. Illetve néhány hajtómű olajnál sem mindegy sem a szabvány sem a viszkozitás.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #11009 üzenetére
Írtam pü-t
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Viszkozitás meg specifikációk meg vannak akkor az fél siker ha meg kicsit nevesebb a gyártó akkor annyira azért tartani sem kell attól, hogy szar lenne az olaj persze ha biztos forrásból veszi az ember. Innét onnét kéz alól olajat részemről soha még ha nagyon jó áron van akkor sem. Rengeteg a profin csomagolt hamisított "prémium" olaj sajnos. Motullal mellé lőni nem nagyon lehet persze a megfelelőt kell beleönteni . Olajszűrőn és olajon sok minden el mehet ezeken annyira nem éri meg spórolni mert utána a gépműhely megkéri az árát...
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Vannak azert jo olajai is a Totalnak de erröl sajnos konkrét info nincs igy inkább nem bízom a véletlenre. Autós szakmában dolgozok képben vagyok az alkatrészekkel gyártókkal olajokkal stb ;).Itt jelezném is szívesen segítek bárkinek ezzel kapcsolatosan ha valamit keresni kell gyári számok adatok stb. ;)
Petester: Hát ráhibáztál :D de balaton déli partról származok szóval sokat járok keresztül az országon ha családot látogatunk :D
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Total 5W30-at tettek bele de pontos olaj típus nem szerepel a számlán és nem is kaptam rá érdeleges választ. Én mondjuk ezen meglepődtem mondjuk azért 5-6K-t csak kibír ez is de azért majd szemmel tartom mennyire romlik az állapota az olajnak. Kövi cserénél úgy is Motul megy bele és szerintem maradok majd kb a 6K körüli olajcsere periódusnál.
Törődni meg hát kell vele 10+ éves autóról beszélünk azért nem árt foglalkozni is vele ez ilyen tisztában vagyok azért azzal mit vásároltam elég rég óta volt ez tervezgetve hogy legyen idő felkészülni .
Kiegészítésenk még annyi új gyertyákat is kapott most mivel csúsztak a szervizeléssel így kértem, hogy akkor már azt is cseréljék ki .
Illetve még ami "extra" az egy Greddy Full Auto Turbo Timer amolyan hülyebiztos megoldásnak építették be gondolom az amatőrködő tulaj miatt de hasznos kis cucc.
#10988Parci hát mi is elég sokat megyünk egy családlátogatás oda vissza kb 800-1000km de ezzel most hétvégén mentünk 340-et és meg se éreztem olyan kényelmes. A futómű meg a fene gondolta, hogy ilyen jó kis direkt érzésre én azt hittem nyúlósabb hajósabb családi kombi lesz aztán nem .
Köszi mindenkinek a gratulációkat .ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Oké bár a fogyasztása engem special nem érdekel . Dieselt sosem fogok venni faragott zsigulikkal kezdtem a 20l átlagfogyasztas sem zavart különösebben. Rzzel meg jelenleg báratságos ismerkedős 11-12 környeke igaz ebben meg nagyrézt pálya volt meg hát nem is ütöm vágom csak használom.
Majd maximum asszony kap egy takarékosat .
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
A motorgenerál be van tervezve igazából úgy is vettük meg, hogy azt idővel meg kell ejteni. Szépen megkapja majd a kovácsolt belsőséget meg ami kell. Csak a megfelelő műhelyt kell majd megtalálni hozzá .
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Igen, hat mondjuk hozzájuk valószínű többet nem megyek ..
Elég kalandos volt mire eljutottunk odáig, hogy elhozzuk az autót és többet inkább nem bíznám rájuk.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
Subaru Legacy Kombi 2.5GT (BR / EJ255)Régóta bakancslistás tétel volt egy bubu anno persze mint mindenkinek egy Impreza WRX volt az álom. Idővel viszont változnak az igények családi kombi kellet ami kényelmes és ha kell megy is . És ha már eljutottunk odáig, hogy ilyet vásárolunk akkor közös együtt értésben párommal úgy voltunk csak is Subaru lesz a következő családtag.
Sokáig keresgéltem többször is láttam a hirdetést illetve volt még egy Svájcból behozott is anno hirdetve. Múltját tekintve elég szépen vezetett minden nagyobb szervizt felvezettek a könyvbe azokat is amik mér nem garis időn belül voltak. Sajnos az első gazdája ténylegesen egy amatőr barom volt aminek motorcsere lett a vége . Utána már több odafigyelést kapott. ( tervezek össze állítani majd magamnak egy digializált szervizelési listát az autóról talán ha szerencsém van ki tudom kérni a szervizekből a felvezetett szervizelések alkalmával pontosan miket is csináltak az autóval. ) A váltó tavaly lett javítva szervizelve egy darabig ahhoz se kell hozzá nyúlni. Átvétel előtt én kértem egy friss nagy szervizt mert 10K km-en belül esedékes lett volna szóval új gyári vezérlés van rajta friss olajjal szűrőkkel plusz friss fékbetétekkel.Korához és a benne lévő km-hez képest jó állapotban van esztétikailag is persze itt ott kisebb sérülésekkel bal eleje és hátulja volt javítva de semmi komoly sérülés nyoma nem látható a karosszérián.
Tömören ennyi
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
válasz Petester #10851 üzenetére
Gazdára talált az ha a grafit szürkéröl van szó.
Hozzánk került ezúton szeretnék csatlakozni a bubus táborhoz .Kis kiegészítő infó róla 110k km-nél blokk csere volt benne szóval a motorban jelenleg 110k van kb.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest