Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz Źşë' #43363 üzenetére

    "sok agyhalottat nyomkodni a százezres árkategóriájú okostelefonját (még éjszaka is sötétben)"

    és mindegyiknél megnézed, hogy mit csinál, vagy honnan tudod, hogy nem e-book-ot, egyetemi jegyzetet olvasnak, vagy nem filmeznek/sorozatoznak, esetleg ugyanúgy játszanak, mint a mobilinternet előtti időkben? :D

    amúgy persze szomorú jelenség, de belőlük lesz a jó választópolgár, ugyanúgy, mint az egész életét alacsony iskolázottság* mellett kemény munkával ledolgozó nyugdíjas, akit meg a délutáni és főműsoridős szappanokkal nevelnek "tömegnek".

    * mielőtt félreérti valaki, ebből a szempontból lényegtelen, hogy lehetősége nem volt "értelmiségivé" válni, vagy lett volna, de elszúrta azt életét. az élősködő felsőosztálynak egyremegy.

    ezt a Puzsért én most láttam először, amit mond, azzal egyet lehet érteni, de ahogy és ahol az tipikus hatásvadászat (emlékszik még valaki a Sebeőkre? [én nem :) , rá kellett keresnem a nevére] az is abból akart celeb lenni, hogy majd ő "elhozza az észt"). ha erről az P. ürgéről ezt amúgy is lehetett tudni, akkor valszeg nem is véletlenül kapta ezt a kérdést, hanem polgárpuzsérpukkasztásból. ugrott is rá, lett belőle youtube videó, a csatorna meg csak örül, mert neki tökmindegy, hogy ki miért nézi/beszél a műsorról.

    Győzikében reklámot vásárlóknak is mindegy, hogy azokat a nézőket érik-e el, akiknek ez a "televíziózás csúcsa", vagy azokat, akik azért követték az adást, hogy jól lenézhessék a családot. Az RTL-nek így is úgy is pénz.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Új hozzászólás Aktív témák