Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz sayinpety #107 üzenetére

    Én (is) programtervező informatikusnak (programozó matematikus reformált neve mert miért ne, na de ez más téma..) tanulok de ez egyelőre nekem túl speci nem tudok hozzászólni érdemben ilyen mélységben, biztos igazad van.

    Az ubisoftot azért ne sajnáljuk. Más cég meg tudta oldani, példának a CryEngine és a Crysis 3 -at hoznám fel. Szerintem teljesítményéhez képest nagyon korrekt gépigény, jól skálázódik, gpu limites nem cpu, szvsz. egy korrekt modern motor. Az ubisoft már tavaly a FarCry3 -al leírta magát nálam, amikoris vagy fixen megvolt (vagy több) a frissítési ráta egészszeresei (=60fps pl) vagy szaggatott, rángatott, sokan még "tengeri betegek is lettek", erről is volt cikk. WD szerencsére már nem PC -én játszottam :DDD
    A pufferelés egyébként nem szokás tudtommal. Néhány helyen állítható, de jobb helyeken nem pufferelnek előre csak max. 1 frémet mert különben érezhető input lag lesz. Én anno CS:GO -ban amikor még bivaly asztali gépes voltam simán megéreztem 2es pufferelést a 3as meg játszhatatlanná tette.

    DX az no komment, a baj ott van hogy sokan még máig sem értik, hogy a Mantle nem feltétlenül egy most hirtelen 150% -os növekedés miatt kellett, hanem a jövő zenéje, Kaveri féle APU -k mélyintegrációjához szükséges alacsonyszintű hardverhozzáférés stb.. Na de hagyjuk is.

    Még annyi, hogy azért nem mondott hülyeséget a kollega azzal, hogy "30fps konzolon más, jobb mint pc -én". Persze ez teljes egészében az API, driver ésa vindaúz hibája, semmi másé.

    [ Szerkesztve ]

  • krx21

    nagyúr

    válasz sayinpety #103 üzenetére

    30fps és 30fps között nagyon sok különbség lehet még konzolon is... (lásd WD vs KILLZONE) Ezek csak mérő számok, hogy milyennek látszik az azért függ még pár dologtól...
    Legfőképp a homogenitásban, időzítésben és a vertikális szinkronizáció kezeléseben stb...
    A lényeg általánosságban kimondható, ha konzolon egy cím 30fps-el megy akkor az ott is van kb. néha leeshet 28fps-re PC-n ha valami 30fps, akkor szinte biztos, hogy számos helyen be fog esni akár 20 alá is...
    Ennyi a lényeg... Kb. A quake 1 óta vizsgálom ezt a témát, tehát új dolgot nem sokan fognak mondani...
    PC-n is csak akkor van nagyon szép finom mozgás pl: 60Hz-es monitoron, ha a Vsync be van kapcsolva és soha nem esik be 60fps alá, de ha már 58-59-re beesik megakad...
    Konzolon de még PC-n is TV-n játszok... Nekem ott a mozgásjavítás (interpoláció) be van kapcsolva és a homogén 30fps úgy fut, (látszik), mintha 60fps lenne!!, szívesen megmutatom... Persze minden hátrányával együtt, pl: megnövekedett inputlag stb, de ez is egy kompromisszum... Így például alig van különbség a 30fps-es WD és 60fps-es Wolf között!... Az inpulagot, meg meg lehet szokni, multizni nem szoktam...
    Továbbá nem szeretnék PC vs PS4 vitában részt venni, mert értelmetlen és felesleges... Mindenki valamiért megvette amije van, azt kész.... Érvelni és egóból vitázni két különböző dolog... :K

  • ldave

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz sayinpety #102 üzenetére

    Saját tapasztalat: olyan játékoknál, ahol leginkább csak előre van mozgás (pl autóverseny), szóval a terep nagy része már előre látható, engem nem zavar a magas fps érték, amikor viszont mondjuk oldalra is lehet fordulni, tipikusan FPS játékok, ott néha én is émelygek ha túl folyamatosan érzem a képet. főleg ha bezárt területen van a játék, folyosók, barlangok, TPS játéknál nincs ilyesmi tapasztalatom. Amúgy a hosszú buszozást, hullámvasutat se bírom.

    A Slime draws near! Command?

Új hozzászólás Aktív témák