Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz krx21 #80 üzenetére

    Ez nincs igy. A 30 frame/sec konzolon es PCn is ugyanannyi. A konzol azert mas, mert nem a driver allitja be a felpufferelest. Minden PC graphics driver amit lattam async vezerlesu, legalabb ket/harom kepkockara elore pufferelnek. Ez noveli a gpu kihasznalasat, am a kesleltetes is no. Konzolon en mindig csak egy kepkockara elore pufferelek, sokkal kisebb lesz a kesleltetes. A Sonynal csinaltam regen szinkron vezerlest. Ez a legjobb, am fajdalmasan sok munka van vele, romlik a gpu kihasznalas, amit machine koddal kell visszanyerni. Nem dolgozom mar a Naughty Dognak, nem tudom ma mit hasznalnak. A shared memory miatt a szinkron vezerles most mar egyszerubb, de szerintem az async hatranya egy framere nem nagy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák