Új hozzászólás Aktív témák
-
a.sebi
őstag
válasz Cobra652 #140 üzenetére
Pc n meg ingyen van a játék nem? Torrent, stb.... Ha már smucig vagy legalább számolni tudj! Az uj aaa cimek 10 dollárral olcsobbak pcn, arra ne verd a gyíkot, hogy left4dead 2 4 dollár, én is annyiért veszem használtan boxra! Mellesleg az egy lemez, és eladhatom....egy valamire való videó kártya annyi mint egy fél xbox one, es 3 ev mulva cserélheted!
De amugy nem mindegy ki mire költi a pénzét!
Ugyes vagy, pcd van menő vagy, szeretünk, nyugodj meg! -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem igazán volt normális visszafelé kompatibilitás. A Nintendo ügyelt erre, de ez azt eredményezte, hogy mindig IBM-AMD duót kellett választaniuk.
A 8-9 év a fejlesztők számára fontos. Egyszerűen ilyen időtartamra éri még megtanulni a konzolok képességeit. Ha hamarabb váltanak, akkor kötelező maradni a mostani architektúrán, mivel rengeteg pénz áll a szoftverben, amit vissza kell termelni.
Természetes fejlődés, hogy folyamatosan javul majd a megjelenítés. A PS3-on is ugyanarra a gépre készült az Uncarted 1 és a The Last of Us. A kettő grafikája elég sokban különbözik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haddent
addikt
válasz Cobra652 #182 üzenetére
De igaza van Ilyen egy nehéz felfogású lényt, mint te...
Ő sem arról beszél, hogy jelenleg nincs több fps vagy 4k pc -én. Hanem arról, hogy nem áll készen a pc jelenleg a next gen jelzőre. Mantle -n kívül borzalmas korlátokba ütköznek a fejlesztők API -k terén és ezért nem lehet a tervezett effektet/eljárást átültetni 1:1 -ben, újra kell írni. Ez erőforrásigényesebb lesz, még jobban megy a nyers erő pazarlás és még így sem teljesen olyan, mint a tervezett eredeti cucc.
Na majd ez változhat meg, ha lesznek értelmes APU -k (Kaveri elmegy..) és hozzá API.Amúgy meg nem tudom mit keresel még a fórumon (nem is csak ebben a topikban már) admin(ok) sértegetése után és folyamatos off-nak is túl offtopik szenvedéssel amit itt művelsz
Egyébként mire föl? Akkor ki szerinted "szakember"? Te? Teljes tisztelettel és komolysággal szeretnék érdeklődni a végzettséged után, kérlek oszd már meg velünk!
[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz gyuribácsi88 #180 üzenetére
+1
Térjünk már vissza az eredeti témára!
Ismétlem: aki PC-t részesíti előnyben tegye, de ne itt igazolja a saját gondolatmenetét mert ez a topic nem ara való... -
addikt
Hogy jön a The Last of Us Remastered cikkhez a BF4 meg a egyáltalán a pc-s videókártyák
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
Peat;)
veterán
"A visszafelé kompatibilitás, illetve részleges vagy teljes annak hiánya mindig is egy megszokott dolog volt a konzoloknál." Nem. Állításként írsz olyat ami egyszerűen nem igaz. Mindig is kérdésként jött elő hogy lesz-e visszafele kompatibilitás, régebben pláne, erősen érződik hogy Te leginkább a mostani generációval kapcsolatban informálódsz részletesen.
A ps3-nál nem merték meglépni hogy ne legyen, ezért az elején a sony kontójára megcsinálták. Az xbox360-at támadták is hogy szakított az elődjével. A wii szintén viszi a gamecube játékokat. Tehát az előző generációnál, 3-ból kettőnél megoldották, a 3.-at támadták. A ps3-ból akkor került ki amikor már volt értelmes kínálat ha jól emlékszem, de nem volt ps3-am.
A ps4-nél ugye az volt a koncepció hogy majd felhős játékok formájában oldják meg a dolgot, valamikor, de azóta jönnek a remastered játékok ami jövedelmezőbb, mert a sonynak sem kell kapkodnia a rendszer kiépítésével és a rengeteg akadály leküzdésével, a fejlesztőknek is jobb, mert csak felhúzzák a grafikát a 8-9 évvel újabb gépekre és beadják a népnek hogy ki is néz annyival jobban mint amit a 8-9 év indokolna, sokan megveszik, mindenki boldog.
Az előző generáció nagyot durrantott, ott lehetett beszélni 8 évnyi aktív életciklusról, most már mostohaként kezdenek el bánni velük. A mostani generáció aktív életciklusa nem tudjuk mennyi lesz, az elődökből lehetne tippelni ahogy te teszed, csak természetesen megint kijelentő, állításként adod elő.
A tisztázzuk bekezdésed meg kérdéseket vet fel. Már nem azt állítod, (egy félmondatra hivatkozva) hogy egy bemutató video minősége megegyezik az in game jelenetekkel, amiket még senki nem látott, nem. Már azt állítod hogy attól még jobb lesz, megint állítás. Sokak szemében ezért vagy hiteltelen, mert a találgatásaidat pont úgy adod elő mint a szakmailag valóban értékes munkádat. A nagyobb csoport ez alapján a találgatásaidat is ténynek veszi. Én meg a szkeptikusok táborát erősítem, igyekszem kulturáltan tenni.
-
haddent
addikt
válasz Cobra652 #166 üzenetére
Jogos, félrenéztem. Igazából lényegtelen örök bajtársad követte el #79
Gtx 760 jobb helyeken saját nevén szólítva mezei GTX670, amivel is volt személyesen dolgom, ráadásul meg is járattam csóri kártyát szenesre, pontosan i7 3770 társaságában. Elmondhatom neked, hogy 1080p ultra messze nem ment vastagon 60 felett. De biztos kitalálom
-
tarti19
senior tag
válasz Cobra652 #172 üzenetére
Persze, nyilván kevés neki a 8 giga ram, 3,8GHz-re húzott 2500K s az eredeti 8.1-es windows, azt meg nem tudom elhinni, hogy ultrán (125%) reso scale mellett stabil 60 fps-ed megvan, mert az kizárt dolog. Amint becsattogsz egy komolyabb 10-15 fős harcba, instant 60 alatt vagy.
Hozzátenném, hogy az msaa a PC kiváltsága, tehát tegyük csak fel szépen s máris láthatjuk, hogy milyen szépek az ok az árnyékok, semmi rece, csak éppen az erőforrás 20-30%-át megzabálja
Tudom 10 éve sem volt ez gond, most se az, véletlen van csak fxaa...Azért még annyit, hozzátennék, hogy nem kötekedni akarok, mert van amiben igazad van, de nem ártana a másik oldal szemével is látni, mert a világ nem csak fekete vagy fehér.
Viszont kicsit on is, haver szerencsére megveszi a LAst of Us-t ps4-re szóval biztos, hogy megküldöm én is
PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
tarti19
senior tag
válasz Cobra652 #170 üzenetére
legyél kedves értelmezni... multiban, tömegben, pörgés közepette.
Kutyát nem érdekli, hogy a single szutyok részek mennyire nem kérnek erőforrást a multihoz képest.
Igaz van már hozzá mantle Érdekes módon a PC-s BF 4 hónapokig nem volt játszható, sőt a a netcode még most is csak teszt fázisban van.
Élvezeti faktor<--------grafikaPSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
tarti19
senior tag
Az a szomorú, hogy megállnak itt sokan a grafikánál. Itt csak az a baj, hogy már messze nem olyan ütemben fejlődik a vizualitás, mint 6-8 évvel ezelőtt.
Az az igazság, hogy lassan 3 éves chipkészlettel van felvértezve a 7970-es videokártyám, de a bf 4 ultrán msaa nélkül nem tud fix 60fps-t multiban. 3 éves konfigom 350K-ba került... és ez a vga még felső kategória.
A másik amiről sokan elfeledkeznek, hogy a konzolok az életciklusok közepére lesznek igazán jól programozható státuszban, noha a mostani széria nagyon PC baráti programozással van ellátva.
Lehet itt álmodozni a pc-s brigádnak, de nem sok értelme van. Valóban szebb grafika, viszont a konzolok nyújtotta szórakoztatási potenciált nem tudja most már sok-sok év óta a PC hozni.Mivel 3 hete beszereztem egy ps4-et is, szóval van némi szemem a dolgokhoz. Plusz itthon van még egy x360 amihez gta5 ( talán az egyik legszebb játékok egyike ezen a platformon s ég és föld a ps4 kezdőcímeihez képest.
PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A visszafelé kompatibilitás, illetve részleges vagy teljes annak hiánya mindig is egy megszokott dolog volt a konzoloknál. A fejlesztők szemében ez elfogadható, hiszen 10 éves élettartamra tervezett gépekről van szó. Egyszerűen, akkor is belefognak a megtanulásokba, ha az új verzió nem lesz kompatibilis, mert 10 éves ciklusban megéri kiismerni a hardvert és megtanulni, hogy miképp hozható ki belőle a legtöbb. Aztán persze kezdik elölről, de akkor is újabb 10 év az életciklus.
Tisztázzunk valamit. Nem én jelentettem ki, hogy in-game, hanem Corrinne Yu, aki írja a játék motorját. Egyébként azon a grafikán nem tudom, hogy miért kell meglepődni. Annál még jobb fog jönni erre a generációra, de most még nem ismerik teljesen a gépeket, és még nincs is lehetőség gépi kódot írni rájuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peat;)
veterán
Ebben a topikban és a ph!-n konzol témában általában a hozzászólók nem egymás, hanem önmaguk ellen munkálkodnak. Förtelmes érzés látni nagy konzolfanként hogy mit csinált a microsoft és a sony ezzel a piaccal az új generációval. A remastered dolgokhoz is csak tapsol a közönség, régen erre vagy olyan nyomás volt hogy megoldották a kompatibilitást, vagy megrugdosták a fejlesztőket hogy dolgozzanak gyorsabban és ne a múltban kelljen élni, mert itt erről van szó.
Van olyan cím a next gen konzolokra ami még nem csúszott? Aki le meri írni hogy minden ok az új generációval véleményem szerint szintén nem a valóságban él. Engem azért bosszant a dolog mert a pc-m lassan elavul, hiszen nem mai technológia. De nem akarok olyan konzolt vásárolni amivel nem jutok előbbre. Volt wiim pl ott legalább voltak egyedi játékok, elkapott a zelda, metroid, mario stb egyéni világa. A mostani konzoloknál nem tudnám eldönteni hogy a régi pc-met vagy a konzolt kapcsolnám be(ráadásul a htpc-m is a tv-nél van), persze majd jönnek az engem érdeklő exkluzívok is, majd, pár csúszásbejelentés után.
Addig csak az ígérgetés megy, ha végre megjelenik valami akkor meg lehet már nem szól akkorát, az idő vasfoga és a folyamatos butítás által. Abu pl az új uncharted promó videonál is kijelentette hogy ingame és végig ilyen lesz... hát csinálják meg akkor majd veszek ha olyan lesz. De eddig csak segget csináltak a szájukból a konzolfejlesztők és gyárak a megjelenés óta és semmilyen kiemelkedő alkotást nem tettek le az asztalra. Ezért is van igény a minőségi ps3 címek átírására. Ps3-ra ami ment az most nem megy ps4-re, hát áthozzuk. Biztos ez a megoldás?
Engem az idei E3 kiállítás sem bűvölt el, volt 1-2 cím, de akkora a pörgés és a kiadók adóssága az új generációnál hogy ennél többet vártam volna. De biztos velem van baj és minden szép és jó, na meg ugye korlátlan erőforrás áll rendelkezésre az új amd belsővel, rekordgyorsan lehet játékot fejleszteni, szuper minőségben, tudom tudom. Olvastam elég sokszor, csak látni nem látom.[ Szerkesztve ]
-
front3r
őstag
válasz Cobra652 #162 üzenetére
Sajnos az a szomorú igazság, hogy csak te vagy itt, aki másképpen látja a valóságot. Mindenki "ellened van", nem vetted még észre? Nem is teszem hozzá, hogy nem mutattál észérveken alapuló forrásokat igazad bizonyítására.
PS5 Pro - iPhone 14 Plus, Watch S7, MacBook Pro
-
-
keIdor
titán
Valaki itt írta, hogy milyen drágák konzolra a játékok. Attól függ honnan veszed, itt PC árban mérik pl. a LoUR-t: [link]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
-
mts
tag
válasz Cobra652 #148 üzenetére
Tudok szöveget értelmezni, viszont ahogy látom te nem. Nem írtam, hogy a konzol nem távolodik a full-tól. Szimplán csak megjegyeztem (próbálom lassan írni, hogy te is el tudd olvasni) hogy érdekes, hogy a fullos grafikával jössz amikor te sem tudod most/majd (tökmindegy) kihasználni.
Persze tudom, hogy a konzoloknál még a tecsós pc is jobb. Ne is mond. Hová fajul ez a világ, hogy vannak emberek akik játszani akarnak egy konzollal és nem pixeleket számolni egy 60ezres pc-n ami mint neked hála már tudjuk, hogy jobb mint egy konzol
#150
Teljesen felesleges bármit is mutatnom mert te egyből rávágod, hogy az hülyeség mert Jancsika is megírta az xy blogon, hogy az nem úgy van, már a konzolosok is a konzolosokon röhögnek, hogy milyen idióták és hasonló baromságok
Az a baj, hogy a rózsaszín ködtől nem látsz. Persze szép dolog a szerelem.[ Szerkesztve ]
-
mts
tag
válasz Cobra652 #146 üzenetére
Előbb fikáztad a videókat amiket belinkeltek, én nem teszem. Ha érdekel keresd meg, úgyis nagy mágusnak és szakinak tűnsz.
Az a baj, hogy hülyeségeket beszélsz (persze véleményed lehet), sok embert megtévesztesz valótlan dolgokkal amiket állítasz. Nyugodtan, játsszál a gépeddel, babusgasd a kutyát nem érdekli, hogy szerelmes vagy a gépedbe. Ahogy az sem, hogy nálad, több pixelből áll egy játék.
A konzolosok nem ezzel foglalkoznak csak élvezik a játékokat amiket az ő masinájukra kiadtak. Egy konzolos nem foglalkozik azzal, amikor beteszi a lemezt, hogy jaj úristen ez pc-n biztos szebb. Ellenben a pc-sek folyamatosan azt nézik, hogy a konzol mennyivel gyengébb. És ez bizony tény. A tény meg tény amivel nem érdemes vitatkozni!
[ Szerkesztve ]
-
mts
tag
válasz Cobra652 #140 üzenetére
"úgy a pc-n is lehet lejjebb venni a grafikát"
Marha jó, hogyha mindig azzal jön a pc-s tábor, hogy nekik szebb a grafika... De ha lejjebb veszed a grafikát, akkor mi értelme az egésznek? Akkor te se max-on meg ultrán meg ilyen baromságokon játszol vele. Neked, se fullos effektek vannak/lesznek. Akkor aztán tényleg marha előnyös egy pc.
-
haddent
addikt
válasz Cobra652 #140 üzenetére
BF4 az high -on ment konkrétan, nem mid-high, na nem minha ezzel egy fanatikus hülyét most meglehetne győzni bármiről, vagy csak lebeszélni a további vitatkozásról kb 20 ember ellen ...
Disclaimer: a példa a képzelet szüleménye. A valósággal való bármilyen egybeesés a véletlen műve. -
Pöttön
őstag
válasz Cobra652 #138 üzenetére
Watch Dogs: PS4 vs PC Ultra Comparison
Assassin's Creed 4: Black Flag PS4 versus PC
Battlefield 4: PS4 vs. PC
Tomb Raider: PS4 Definitive vs. PC (Ultimate Settings)Tessék...
Én nem látok számottevő különbséget egyiknél se, főleg nem akkorát ami megérne + 100.000Ft-ot PC-re...
Meg annyira bírom , hogy még mindig ezen lovagolsz, hogy az összes multiplatform játék szebb pc-n...
És ha ez így is lenne, vagy tételezzük fel hogy szebb a pc-n, akkor is mi lesz 2-3 év múlva?
Amivel most méred össze Pc-t a ps4-el nem nagyon fog 2-3 év múlva labdába rúgni.
És akkor hogy is van ez? Drágábban veszel egy gépet amin jelenleg kicsivel "szebbek" a játékok, ami ráadásul hamarabb fog elavulni. A patc-elgetős lancheres szarságokról (Origin, uplay stb...) ne is beszéljünk.Azzal jössz hogy konzolon drágábbak a játékok?
Konzolon legalább eltudod adni normálisan ha nem tetszik, mert nem kell profilhoz kötni őket...
Ja meg nem kell őket gyűjtögetni azt nem áll benne a pénzed.
Megveszed kijátszod ha nem tetszik eladod, ha nagyon tetszett megtartod.
Pc-n a mostani játékokkal mikor tudsz ilyet csinálni?[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
félisten
-
krx21
nagyúr
Oszt mi van akkor ha a The last of Us 60fps beállítással stabilan fog futni??? Akkor mi lesz majd a tényállás a 30fps-es lehetőségre??? Nem kell sok idő kiderül, hogy fut a játék!
-
dilipok
veterán
válasz ManUnited #129 üzenetére
teljesen mindegy, hogy te vagy akarki mas mit erzetek... megmondtak, hogy olyan nincs, tehat nincs. Punktum En is leirtam, hogy van a kornyezetemben olyan, aki emelygett a hobbiton, de most tudatosult csak, hogy jol pofan kellett verni, mert biztosan szimulalt
[ Szerkesztve ]
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
ManUnited
aktív tag
És ha valakit (pl. engem) a 60 fps-ben a 30-hoz képest érzékelhető és létező "brazil szappanopera" effektus (amit főleg az általad említett 600hz-es tv-k az interpolálásukkal tudnak csinálni) zavar és ezért rakja vissza a jól megszokott 30-ra? Engem például a mostanában kiadott MGS V 60 fps videóban is zavart a túl folyamatos képi világ. Persze játékokban nem annyira feltűnő mint az átvezető videókban, de zavart.
-
HÁZIGAZDA
válasz Cobra652 #121 üzenetére
igazából tényleg vagy reagálnod kéne a konkrét dolgokra, rámutatva, hogy az itt felsoroltakból mi és miért nem stimmel... vagy tényleg inkább hagyd élni a topikot a maga medrében, mert egy ideje nincs plusz infó a hozzászólásaidban, a véleményed aburól és az oldalról meg már jól ismerjük.
harmadik út ne legyen, ennyi a kérésem...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
krx21
nagyúr
mi folyik itt gyöngyösön???
-
hommeros
őstag
válasz Cobra652 #110 üzenetére
Jah annyi egy középkategóriás PC. Mert neked milyen hardvered van 200k-ból, írd már le.
11-13k-ért veszem a PS4 játékokat, szal blabla blaaaaa amit írkálsz.[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
haddent
addikt
válasz Rabbitf_24 #123 üzenetére
Szerintem megeddzőtött már itt.
Főleg, hogy ez még csak finomkodás egy jó kis "akkoris a 4 magos cpu a jó nem kell Kaveri" vagy a "gcn rakás szar nem kell az" típusú dolgokhoz képest -
addikt
-
Madwe
nagyúr
válasz Cobra652 #121 üzenetére
Azért mert hasonló eredményt érnek el máshogy, attól még más az effekt, algoritmus... az hogy te nem értesz hozzá, nem lenne baj, ha nem ragaszkodnál a badarságaidhoz. Ezt nem az ubi hangoztaja, ennek bárki aki ért hozzá meg tudja állapítani, utána tud nézni. Egyetlen valós dolog amit írsz az az hogy az Ubi össze vissza hazudozik, de ettől még nem lesz igaz amit írsz, mert nem az Ubi mondja, s tényeket próbálsz meg megcáfolni nulla tartalommal.
-
Pöttön
őstag
válasz Cobra652 #117 üzenetére
Valahogy sejtettem hogy ezt fogod reagálni....
Arra nem gondoltál hogy a pc verzióba hasonló effektel pótolják az eredetit?
Nehéz lehet elfogadni hogy az "izom pc" ami többszöröse árban egy ps4-nek, nem tud bizonyos dolgokat kialakításából adódóan az új konzolokkal szembe.[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cobra652 #117 üzenetére
Számos ilyen effekt van az AC4-ben. Az AO-ra HDAO-t használ next-gen konzolon, míg PC-n HBAO+-t. Ezek minősége eltérő. A crepuscular rays effektre a PC egy tesszellációs-pixel shaderes megoldást használ, míg a konzol ugyanezt egy volumetric light shafts megoldással oldja meg. A lágy szélű árnyékokra PC-n PCSS van, míg konzolon compute shaderben írt CHS. A reflections effekt is különbözik PC-n és konzolon.
Ezek az effektek valóban ugyanarra jók, de másképp vannak implementálva PC-n és konzolon. Elsődleges különbség az, hogy PC-n nem áll rendelkezésre 8-nál több UAV a futószalagon, vagyis nem lehet mindenhova compute shadert használni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cobra652 #114 üzenetére
Nem a PC-vel van a baj. Sosem az a gond. A hardver képes dolgokra. Bármi amit megírnak az Xbox One-ra és PS4-re az biztosan portolható például a Kaveri APU-ra, mert bár a részegységek száma eltérő, az architektúra megegyezik. A gond itt az, hogy a PC-n nem a hardvert célzod, hanem előtte egy API-t, amin keresztül nem biztos, hogy kihasználható az adott hardver összes képessége. Ezután pedig édes mindegy, hogy tudná-e futtatni az eljárást a hardveren, ha az API oldali támogatás miatt nem tudod megírni.
Az AC4-ben azért nincs meg PC-n számos konzol effekt, mert PC-re nem ugyanazt az algoritmust használták. Nem azért tették ezt, mert a PC nem bírná, hanem azért, mert a DX11-ben 8 UAV a pipeline limit, míg konzolon ez nincs korlátozva. Ilyenkor alternatív megoldás kell az effektre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
addikt
válasz Cobra652 #111 üzenetére
"ami a nextgenek megjelenése óta cikkek és fórumok tekintetében megy egyes emberektől "hozzáértés" formájában az minden csak nem korrekt hozzáértő tájékoztatás"
Ebben csak az a vicces hogy te olyan emberekkel okoskodsz akik több száz tesztet és cikket írtak itt, és publikáltak, míg te semmit nem tettél le az asztalra, csak komment fröcsögést. És úgy repülsz rá ezekre a cikkekre mint a légy a .....
Ha ennyire zavar a téma, kerüld. Ennyire egyszerű.
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
haddent
addikt
válasz sayinpety #107 üzenetére
Én (is) programtervező informatikusnak (programozó matematikus reformált neve mert miért ne, na de ez más téma..) tanulok de ez egyelőre nekem túl speci nem tudok hozzászólni érdemben ilyen mélységben, biztos igazad van.
Az ubisoftot azért ne sajnáljuk. Más cég meg tudta oldani, példának a CryEngine és a Crysis 3 -at hoznám fel. Szerintem teljesítményéhez képest nagyon korrekt gépigény, jól skálázódik, gpu limites nem cpu, szvsz. egy korrekt modern motor. Az ubisoft már tavaly a FarCry3 -al leírta magát nálam, amikoris vagy fixen megvolt (vagy több) a frissítési ráta egészszeresei (=60fps pl) vagy szaggatott, rángatott, sokan még "tengeri betegek is lettek", erről is volt cikk. WD szerencsére már nem PC -én játszottam
A pufferelés egyébként nem szokás tudtommal. Néhány helyen állítható, de jobb helyeken nem pufferelnek előre csak max. 1 frémet mert különben érezhető input lag lesz. Én anno CS:GO -ban amikor még bivaly asztali gépes voltam simán megéreztem 2es pufferelést a 3as meg játszhatatlanná tette.DX az no komment, a baj ott van hogy sokan még máig sem értik, hogy a Mantle nem feltétlenül egy most hirtelen 150% -os növekedés miatt kellett, hanem a jövő zenéje, Kaveri féle APU -k mélyintegrációjához szükséges alacsonyszintű hardverhozzáférés stb.. Na de hagyjuk is.
Még annyi, hogy azért nem mondott hülyeséget a kollega azzal, hogy "30fps konzolon más, jobb mint pc -én". Persze ez teljes egészében az API, driver ésa vindaúz hibája, semmi másé.
[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz sayinpety #103 üzenetére
30fps és 30fps között nagyon sok különbség lehet még konzolon is... (lásd WD vs KILLZONE) Ezek csak mérő számok, hogy milyennek látszik az azért függ még pár dologtól...
Legfőképp a homogenitásban, időzítésben és a vertikális szinkronizáció kezeléseben stb...
A lényeg általánosságban kimondható, ha konzolon egy cím 30fps-el megy akkor az ott is van kb. néha leeshet 28fps-re PC-n ha valami 30fps, akkor szinte biztos, hogy számos helyen be fog esni akár 20 alá is...
Ennyi a lényeg... Kb. A quake 1 óta vizsgálom ezt a témát, tehát új dolgot nem sokan fognak mondani...
PC-n is csak akkor van nagyon szép finom mozgás pl: 60Hz-es monitoron, ha a Vsync be van kapcsolva és soha nem esik be 60fps alá, de ha már 58-59-re beesik megakad...
Konzolon de még PC-n is TV-n játszok... Nekem ott a mozgásjavítás (interpoláció) be van kapcsolva és a homogén 30fps úgy fut, (látszik), mintha 60fps lenne!!, szívesen megmutatom... Persze minden hátrányával együtt, pl: megnövekedett inputlag stb, de ez is egy kompromisszum... Így például alig van különbség a 30fps-es WD és 60fps-es Wolf között!... Az inpulagot, meg meg lehet szokni, multizni nem szoktam...
Továbbá nem szeretnék PC vs PS4 vitában részt venni, mert értelmetlen és felesleges... Mindenki valamiért megvette amije van, azt kész.... Érvelni és egóból vitázni két különböző dolog... -
sayinpety
tag
A PCn a legrosszabb, hogy a D3D11 egy olyan programozasi modellt kenyszerit, ami nem hatekony. Hagyom a techblablat, am szanalmasnak tartom, hogy a teljesitmenyt befolyasolo tenyezok nem kontrollalhatok, meg csak le sem profilozhatok. Ennel csak az szanalmasabb, hogy a D3D11 back-endet 30%kal gyorsitottam az elmult harom hetben azutan, hogy a Mantle alatt profilozhato az engine overhead. Elkepzelni nem tudom, hogyan sullyedhetet az PC ipar odaig, hogy Mantle kell a D3D11 kod optimalizalasahoz.
Kulon orom olvasni, hogy ha rossz a PC port, akkor a fejleszto a hibas. Ubisoftot sajnaltam a WD utan. A vasarlokat megertem, de nem az Ubisoft volt a hibas, hanem a D3D11 nem eleg jo API. -
mikka07
tag
Nekem se jött be last of us egy orát toltam aztán eladtam a ps3-al együtt,de lehet hogy ujra nekifutok ps4-en majd meglátjuk annyian mondják hogy jó játék hogy lehet hogy én játszottam vele keveset.off ,de ha lehet inkább új gran turismot kérnék úgy hogy ne kelljen rá 3 évet várni.
-
válasz sayinpety #102 üzenetére
Saját tapasztalat: olyan játékoknál, ahol leginkább csak előre van mozgás (pl autóverseny), szóval a terep nagy része már előre látható, engem nem zavar a magas fps érték, amikor viszont mondjuk oldalra is lehet fordulni, tipikusan FPS játékok, ott néha én is émelygek ha túl folyamatosan érzem a képet. főleg ha bezárt területen van a játék, folyosók, barlangok, TPS játéknál nincs ilyesmi tapasztalatom. Amúgy a hosszú buszozást, hullámvasutat se bírom.
A Slime draws near! Command?
-
sayinpety
tag
Ez nincs igy. A 30 frame/sec konzolon es PCn is ugyanannyi. A konzol azert mas, mert nem a driver allitja be a felpufferelest. Minden PC graphics driver amit lattam async vezerlesu, legalabb ket/harom kepkockara elore pufferelnek. Ez noveli a gpu kihasznalasat, am a kesleltetes is no. Konzolon en mindig csak egy kepkockara elore pufferelek, sokkal kisebb lesz a kesleltetes. A Sonynal csinaltam regen szinkron vezerlest. Ez a legjobb, am fajdalmasan sok munka van vele, romlik a gpu kihasznalas, amit machine koddal kell visszanyerni. Nem dolgozom mar a Naughty Dognak, nem tudom ma mit hasznalnak. A shared memory miatt a szinkron vezerles most mar egyszerubb, de szerintem az async hatranya egy framere nem nagy.
[ Szerkesztve ]
-
sayinpety
tag
Sok szakertonek uzenem, a 30 frame/sec korlat valos igenynek tunik. Nem ismerek senkit ki rosszul van a 60 frame/sectol, de mar az Intel is kuldott tobb oldalas kutatasi anyagot a kinetosis betegsegben szenvedokrol. Programozo vagyok nem orvos, szerintem a tobb frame/sec a jobb, viszont a kiado parancsa, hogy mostantol kell egy menu option a 30 frame/sec korlatra es ezt aktivalva csak egy framere elore lehet pufferelni a parancsokat.
Az Intel, MicroSoft es a Sony velemenye utan hajlok arra, hogy a kinetosis betegseg valos problema. Nem tudom segithetek-e rajtuk a 30 frame/sec korlattal, am rajtam ne muljon. Velemenyem szerint PC-n csak rosszabb lesz, mert a korlatot be lehet allitani, de a felpufferelest a driver vegzi. Ezek harom frame kesleltetesre vannak allitva alapbol. Konzolon nem gond. Be tudom allitani az egy frame kesleltetest. Szerintem Mantlelel is, de ezt az APIt most csak optimalizalasra, engine overhead keresesre hasznalom.[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
Fájdalmasan hülye vagy. Nem csak ezen kijelentésed alapján, hanem a konzol vs pc témában elkövetett sarlatán-tech ámokfutásaidből megítélve.
És lehet most azzal jönni, hogy ez nem értelmes érv, meg cáfoljam, ha tudom, de olyan téveszmék között élsz, félinformációkból táplálkozva, lázálmok között gyötrődve, hogy nem érdemes vitatkozni a témában.
Kár, hogy nem maradnak az agymenéseid a négy fal között, elég sok kárt tudsz tenni.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
hommeros
őstag
Én nem értek hozzá, de a PC moduláris erőforrásokból építhető/bővíthető, a konzol pedig fix hardver. Nem sportszerű összehasonlítani. Nem olyan szép rajta a grafika, mint jelenleg az ultra a PC-n. De az egyik 110k, a másik 500k. Ráadásul nem kell oprendszert meg egy csomó egyéb szoftvert vennem (nem mindenki letorrentezi), nem annyit fogyaszt, nem szarakodik origin és társai kliensekkel (kivétel Sony alatt egy - két f2p vagy MMO),.
A fejfájás dolog tényleg érdekes, de találtam egy érdekes topikot: [ Fejfájás fps-től!]
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Omli85
őstag
Egy egy sportkocsi lehagy egy személyautót... csak, hogy egy hasonlattal éljek.
Lehagyta a PC a konzolt ? Aham erőforrásigényben és erőforrás pazarlás tekintetében biztos.
Évek óra nincs másról szó mint, hogy nem optimalizálunk hanem megoldunk mindent erőből ha valami nem fut jól vegyél xy új hardvert a gyártók meg tolják ki futószalagon az újabbnál újabb szériákat mindenből mert erre van igény....
Azért hasonlítsuk össze akkor egy két dolgot pl Crysis 3 1080p 60FPS milyen hardver kell ehhez hmm mennyibe is kerül egy PS4 ? Megnézem melyik cirka 130K-s PC-n fogsz ilyen részletességgel jelenleg ilyen látványt elérni ergo ne beszéljünk a PC fölényéről.Ehh mire leírtam rápörögtek a srácok a témára no végül is mindegy a lényeg ugyan az.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
HÁZIGAZDA
"Majd hirtelen Abu rákezdett a szokásos konzol fölény fröcsögibe, onnantól arra reagáltam."
az a helyzet, hogy veled ellentétben Abu higgadtan és kulturáltan ír. lehet, hogy szakmailag nem stimmelő dolgokat (úgy értem, elvi lehetőség természetesen van rá), de akkor is kulturáltan. te viszont épp, hogy fröcsögizel, ezen felül az oldalt is szarozod.
ne csináld, mert kiváglak. ha érvelni akarsz, érvelj, de attól még nem lesz valami igaz, hogy állatira erőszakosan mondod, másokat pedig lenézel.
megelőzendő a fölösleges köröket: nem fogok ezügyben se mégegyszer hozzászólni, se most vitába bonyolódni. ha megfogadod a kérést, hurrá, ha nem, akkor majd az általad említett jobb konzolos oldalakon fogod tudni elpanaszolni, hogy itt mekkora igazságtalanság ért.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
addikt
Mennyi szakértő, szinte hihetetlen hogy kicsiny hazánk mennyi hozzáértőt felnevelt, és hála a jó égnek mind itt van ezen a fórumon, én meg csak tátott szájjal ámulok.
[ Szerkesztve ]
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
haddent
addikt
Hát igen, az exkluzívok ellen sok mindent nem lehet felhozni. Na meg a problémamentesség is.. Egyébként mint volt pc -és, nekem kifejezetten tetszik az új irányzat, hogy kicsit bevonnak minket a dolgokba alfákkal bétákkal, amiért nem kell fizetni előre ugyanúgy.. Na de ez már más történet.
PC -vel az a baj, hogy az előbb általam összegányolt konfig, vagy amit te írtál az elméletben elég (lehet) éppen az ekvivalenciára vagy kis főlényre. Csak itt meg is álltunk. DirectX -el (na meg azért a jelenlegi Mantle -vel is..) ennyi volt, elmélet és nem több. Jóval mélyebbre kell kotorászni a pénztárcában-zsebben, hogy mindig, minden problémával és dájrektikszel együtt hozza amit elvárunk. -
félisten
Teljesen igazad van ebben,Én is ezt írtam hogy ennyiből össze lehet rakni egy gamer pc-t ( még ha sok mindennel nem is értek egyet)
Egy szóval sem akartam én megmagyarázni hogy jobb vagy rosszabb, én a fenti válaszommal a 170 ezres videokártyára válaszoltam amit írt az előtted hozzászóló. Magyarul arra utaltam ,hogy kár végletekbe gondolkozni, mert nem GTX titannal kezdődik a gamer Pc hanem a példámmal azt mutattam hogy egy alap gamer kártya is elég ma sok mindenre , sokszor még a mostani játékfelhozatalban hozza az új generációs konzolok szintjét,Mint a cikkekben is olvashatod.
Elismerem hogy fejlődni foga Konzol, de a Pc- is ipar is változás küszöbén van. Jön a Mantle,Dx 12, és jönnek a Steamachine gépek is. Ez mind semmit nem ér ,ha bármilyen generációra nem jönnek minőségi játékok , mint a fent említett Last of Us, ami számomra etalon mindentől függetlenül, bármit is nézek benne. Grafika, hang , hangulat, történet.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
haddent
addikt
Lezárva vagy nincs, játszottam, ott voltam. HD7970, GTX670, R9 270X, HD7950, GTX770 ezek mind megfordultak nálam sok játék alatt egy i7 3770 és 16gb kiséretében. Ne akard megmagyarázni azt, amit tapasztaltam. A következő szigorúan egyéni vélemény és nagyon de nagyon minimalistán pénzszükösen raktam össze, de én ez alá nem adnék ha "ps4 -es konfigot" akarnék építeni: http://goo.gl/j3I3Xu
Ez alaphangon, csomó hiányossággal 150k. Egy kicsit is igényesebb egyén ebből röhögve varázsol 200k -t a hiányosságok alapvető pótlásával. Valóban, nem olyan rossz a helyzet, de vegyük figyelembe, hogy ez most van így. Itt a support megáll, ez nem fog fejlődni sehova. PS4 pedig "szépülni" fog, köszönhetően a tervezett időtartamnak és az exkluzív fejlesztőknek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem ,nekem egy 4 éves I7 procim van amin vígan elfut full HD ban hihg- beállításokon .. nem esik 30 alá full HD ban.de inkább 40. A belinkelt videón minden Ultra beállítás volt. Ajánlom figyelmedbe ezt is. egy 55 wattos GPu ról beszélünk , ami 120 dodóba kerül itthon meg 35 ezer forintba.
De csak hogy megnyugodj nézz egy mostani játékpéldát is.[link]
Részemről lezárva.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
haddent
addikt
Valóban, bár utálom az Apple -t, de az iphone teljesítménye is baromi jó hardveres "erejéhez" képest
És de, pontosan arról volt mindig is szó, hogy a next-gen NEM a textúra/fps/felbontás miatt lesz "pc verőlegény", hanem új effektek, új megközelítések, új AI lehetőségek, élettelibb, interaktívabb stb.. Aki mást mondott az hazudott és azt se tudta miről beszél már akkor sem.b. kérlek, legalább az általad példának felhozott videó saját bevallású leírását nézd már meg:
Min: 17; Max: 44; Avg: 25. Konzolon nincs 17 fps a büdös életben. Ráadásul az alatta futo i7 3770k az mi? Azt nem számoljuk mert pentium 4 -el is elfutna?[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem is kell elmagyaráz tudom én hogy optimalizálva van fix és stabil FPS- re konzolon a játék, ez főleg autóversenyeknél hihetetlen hogy meg oldják.
Ez alap gamer kártya, csak arra írtam ,hogy kár végletekbe gondolkodni PC nél. A videót azért linkeltem be, hogy lásd mennyire " él " a beszólásod. Tökéletesen és élvezetesen játszható rajt a játék.
Egy gamer pc nem 300 ezernél kezdődik , mert egy Ps4 árából összeraksz most is egy olyan tudású Pc-t ami hozza annak a szintjét a jelenlegi játékokban.( közel) a Jövőben mi lesz azt nem tudom ...de szerintem a játékok színvonalánál nem ez számít ,legalább is nekem nem[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
krx21
nagyúr
Ezt megint nem azért írom le, hogy félreértsd, de egyébként a konzolos 30 fps általában sokkal folyamosabb és stabilabb, mint a PC-s 30fps... Ne kérd, hogy ezt most elmagyarázzam...
Jó az a kártya, főleg ár/érték kategóriában, nem akarok én érvelgetni melyik a jobb, nem erről van szó![ Szerkesztve ]
-
félisten
minden fullon stabil 30 fps. Hozza a ps4 / one szintet. 35 k -kártya / 4 éves cpu ...[link]
Szólj ha ennél folyamatosabb a 30 fps Ps 4-en (vagy szebb)
Vagy esetleg a Battlefield 4 ben ennél folyamatosabb vagy szebb. [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
krx21
nagyúr
Már bocs, de akinek egy 750 Ti kártyával stabil a FC3 és C3, annak elég a konzol is bőven...
(#68) Cobra652: User error??? Hány youtube videót linkeljek, hogy bizony az ilyen konfigon sokszor beesik 60fps alá... Kinek mi a folyamatos... Ha beesik 60fps alá már nem lehet folyamatos a 60Hz-es frissítés miatt, de ezt már máshol,igen részletes kifejtettem...
(#79) b.: Félreértettél nem a kártyádat fikáztam...
[ Szerkesztve ]
-
Pöttön
őstag
MINDEN multiplatform cím gyengébb, szarabbul fut nextgenen
Úgy mint a Watch Dogs?
Ja de had találjam ki, az is azért laggolt egy bika pc-n is mert a fejlesztők lusta szarházik voltak, és egy csúnya rossz ócska konzol portal szúrták ki a pc-s tábor szemét...
Véletlenül se a technológiai eltérés a ludas, amiről Abu és a többi szaki cikkezett is...(#64) Cobra652: GTX770... Köszönnyük emese ez magában barátok közt 80000Ft
Csapj hozzá még egy i5-öt és már ott vagy 120-nál.
És mehetnek a tesztek
PS4 VS GTX770 + i5 (alaplap, ram, táp, hdd nélkül)...[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
félisten
Kár ebbe belefolyni és szétoffolni minden hírt , főleg ennél a játéknál mert ez többet érdemel. DE ehhez annyit hozzáfűznék hogy nem kell mindjárt 170 ezres kártyákkal jönni, mert azt a pc felhasználók 1 % -a se használja szerintem.
Most vettem egy 750 Ti kártyát 3 év garival 35 ezerért. Maxon fut rajt full HD ban a FC3 és Cr3 is. stabil fps. Egy 4 éves 870- i7 társaságában,ami 3.5 Ghz-n hasít 8 Gb ram csücsül mellette.. Átlagos gép , az új Wolf miatt vásároltam csak a kártyát,de azt is maxon futtatja full hd ban.( hozzá tenném hogy a 3 év garancia a Pc alkatrészeknél, vagy az élettartam gari azért nem mind1. Ennyi, részemről csak ,mert mind2 féllel egyetértek és semelyikkel sem értek egyetEz egy zseniális játék és megérdemli az új köntöst.
irigykedem a Ps4 tulajokra ezért. Ha lenne ps4 a nappalimba,most megvenném újra[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Peat;)
veterán
Nem haddent, a tech oldalak rohadtul nem ezt írták, Abu sem. Linkeljem be a cikkét amiben ecseteli a pc miért nem versenyezhet a konzolokkal(xbox one-t is beleértve)? Nekem az fáj hogy szinte felszólítanak egyes szakmai portálok szakértői hogy a papíron létező számok tükrében éljek...Te is jössz ilyen túlerő dolgokkal..ki a ló tökömet érdekel ez? Arról volt szó a pc lesz az aminek futnia kell a konzolok után és ezt egyesek még most is állítják, miközben egy azaz egy konkrét esetet sem sikerült prezentálni ahol ez megvalósult volna. Felzárkózás...igen és semmi több. Ennyire elég ez a generáció, ezzel értek egyet. Miért kell akkor bullshit irományokat kreálni, még ezzel a 60 vs 30 dologgal is? A 60 fpsnél ugrál a sebesség a másiknál nem annyira, ennyi oszt kész, rohadtul mindegy hogy konzol pc mi a tököm én is azonnal kapcsolnék át 30-ra. De nem erre is kell írni a nagy tudományokat, mert nem ám a teljesítményhiány az oka, ahh ugyan! Miért kell mindent megszakérteni a helyett hogy azzal foglalkoznánk ami van és adott? Kellemes gigaflops/fps osztási műveleteket, a level 10-nél már biztos izgalmasabb lesz mint pl a címben szereplő játék! A konzolok nem a farokmérésről szólta eddig hanem a normális játékokról, kevés hibával és patchel, nem volt free to play, nem volt alpha játékért fizess, a mostani generáció Minket nyúl le, te meg még asszisztálsz is hozzá hogy képviseled a gigflops/fps hülyeségeket. Ilyen alapon fogj egy iphone-t kösd rá a 4k-s tv-re és szórakozz, ott is kurva jó ez az arány.
-
Pöttön
őstag
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
Killzone vagy Infamous nincs olyan mint egy Crysis 3? Kinek akarod megmagyarázni, mert én játszottam 1080p Ultra "fix" 60fps a Crysis 3 -mal PC -én és most az utóbbi 2 játékkal is konzolon
Akkor fussunk neki újra: 1080p 60fps legyen az etalon, mert a ps4/xo soha nem is akart e fölé menni. Ha ennél több kell akkor nyilván csak PC jöhet szóba soha senki nem is mondta, hogy nem. Ezen a szinten viszont ps4/xo hardvert nagyon egyszerűen össze lehet vetni egy pc -vel, hiszen azonos architektúra. Rakj már össze egy azonos speci.jü gépet aztán nézzük meg, hogy technikailag ki van előrébb, mert azt hittem, erről beszélünk most. Ott kezdődik, hogy alkatrészt sem találsz hozzá, mert nincs jelengleg. Van Kaveri de hát egy rotty szerencsétlen egyelőre.Én nem akarok vitatkozni, pont annyira vagyok pc- és mint ps4 -es, de amit egyesek (te is) csinálnak, hogy létrehoznak egy olyan szemléletet amivel csak a pc nyerhet majd még bemesélik maguknak, hogy ezt a megközelítést a tech oldalak és a konzolosok találták ki...
Szó nincs róla, pc -ben erősebbet, jobban lehet összerakni. Jelenleg "egyszerű"
(igen kissé sértő hangnemben)végfelhasználónak talán a látszat is ugyanaz tud lenni. Várjunk még egy kevesett, a ps3 -nak kellett hány év is, hogy TLOU eljöjjön?#66 az nyilván irónikus túlzás volt, nagyon sajnálom, hogy nem tudtad értelmezni és komolyan vetted. A lényeg nem a hardveren van (feltéve, hogy a mélyintegráció lehetséges ami nálad jelen esetben kapásból ugrik ivy bridge-el meg nvidia 780-al), hisz ugyanaz. Itt API/szoftveroptimalizáltsági gondok vannak..
[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
Nem vitás, hogy a PC erősebb, csak nekem elegem lett abból, hogy optimalizálatlan minden...
Annó mikor a GTX690 volt a csúcs, nem tudtam sem a Crysis 3-mat és sem a FarCry3-mat úgy végigjátszani, hogy néha-néha ne akadjon meg... A PC-t százezres vassakkal javítod... A konzolt meg szoftveresen javítják lassan a fejlesztők...
Szerintem egyik tábor sem lehet elégedett... Egy Uncharted 4-re leszek majd kíváncsi, de PC-re akkor már persze valószínű GTX880 lesz 170.000Ft-ért... Csak kérdés minek??? Mi fog rajta futni és hogyan???
Én most a "PC fegyverkezési mániából" és annak mesterséges igazolásából kicsit kiábrándultam...
Sajnos egyik platform sem ideális... Ha nagyon nem indul be a PS4, és még játszani akarok, akkor visszamegyek PC-re... Addig legalább kijön a DX12, meg a köv.gen vga sorozat... De még bízok...
Ráadásul a legfontosabb:, játék közben nem feltétlen a grafika és az fps a legfontosabb, az csak hobbi...[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Arra gondoltál már, hogy a folyamatosság nem csak FPS -től hanem frametime -tól is függ, pl. meg még már ezer tényezőtől? De csak egy nagyon egyszerű ellenpélda arra amit írtál: 60 fps, meg se moccan 60 fps -t ír ki neked. Annak is van egy frissítési ciklusa, azon belül pedig lehet, hogy összevissza ugrál az egész. (Egy hullámos vonalat is elég messziről nézve tök szép sima egyenest kapsz)
Peat neked meg fáj ,hogy valóban nincs valós alternatíva pc keretein belül a ps4 apu -jára?
A tech. oldalak (köztük ph Abu -val) pontosan azt írogatták már tavaly nyáron megjelenés előtt jóval, hogy a "next-gen" jelző nem abból áll majd, hogy 4k 120fps, hanem felzárkózás a kor grafikai elvárásaihoz (900p-1080p/30-60fps), és onnantól a játékélményre mennek rá. Élőbb, mozgóbb, életszerűbb jelenetek, nagyobb komplexebb AI stb...
Egyébként nem tudom miről beszélünk, amikor már most vannak olyan dolgok amit a PC -ék nem kapnak meg. Amit pedig megkapnak, hát csináljunk már egy diagrammot a következőket figyelembe véve: GFlops / fps és valahova még halványan az árat is véssük fel. Hamar kiderül, hogy kb 3x -os hardveres "túlerővel" lehet lehagyni (már ahol még meg kapja a pc is az effekteket és ugyanaz a grafikai beállítás fennáll) és 10x -es áron.[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
"Láthatod, hogy nem minden az aminek látszik." Ezt a videojátékok esetében leírni eléggé baromság. Pontosan az aminek látszik, egy igazi, nem papírok között élő egyén magasról tesz rá mi van a dobozban, az érdekli amit lát. Nem azt amit ígértek. Már szánalmas ez a belemagyarázás hogy papíron így meg úgy jobbak a konzolok. Papíron én már nem játszok, elég volt az amőba.
Az a szerencséje az új konzoloknak hogy a "szak"oldalak hozzád hasonlóan elhitették a vásárlókkal hogy valóban egy csúcs pc sokszázezer forintos teljesítményét messze túlhaladó technikát kapnak meg. A idő meg csak telik és eddig azt igazolja aki azt állította hogy a mostani generáció nem lett igazán nagy előrelépés. Egy két effekttel lehet dobálózni, de ez a röhej kategória. Semmivel nem nyújtanak markánsabban más minőséget már a konzolos játékok. Sem látványban, sem fizikában és játékmenetben is a pc-s címeket idézik egyelőre. Én egyedül a játékmenetben bízom hogy javul, a többi területen olyan lassan fejlődik a fejlesztés hogy a pc-t kizárólag az anti-marketing nyírhatja ki.
A 60fps-30fps opció meg többnyire azért van, mert a 60-nél ugrál mint a nyavalya a sebesség, 40-és 60 között, ami valóban rosszullétet okoz nem egy szűk rétegnél hanem sokaknál. Akkor már jobb a 30fps, ami 99%-ban fix. De te ezt is elmagyaráztad hogy nem így van, természetesen. De írtak ide ps4 tulajok, ők sem bírták ám benyögni mi az igazság, pedig miből állna...fáj leírni? Pff..
-
Alba Game
tag
"... A The Last of Us a konzolok történelmében az egyik leggyönyörűbb hattyúdal volt, amelyet leköszönő hardver énekelt: zseniális története, mindvégig izgalmas játékmenete, lenyűgöző grafikája miatt valószínűleg még évek, évtizedek múlva is beszélni fogunk róla..."
Nah, ez szép volt. De azért e téren megemlíthetünk egy Black -et (Xbox Classic -on), Resi Evil 4-et (PS2 -n) vagy akár egy Shenmue 2 -t (Sega DC -n) is. Nemdebár ??
-
#76144018
törölt tag
B., cobra
Köszönöm, valami ilyesmire voltam kíváncsi. (A felhozott jatekokat adott szempontra vonatkoztatva hoztam fel, nyilvan kulon mufaj)
-
-
krx21
nagyúr
válasz #76144018 #54 üzenetére
Sok mindent rá lehet fogni persze, de a "történet nem kidolgozott" főleg sántít...
Pl: egy játék nem attól jó, hogy lineáris vagy nem...
Szerintem teljesen felesleges érvelgetni és győzködni a másikat, mert ez elég szubjektív dolog...
Neked nem tetszett ha egyáltalán próbáltad akkor nem és kész... De azért az tény hogy evvel a véleményeddel te vagy a kisebbség...
De ugyanakkor én meg, például soha nem tudtam volna élvezni egy WOW-t amivel rengeteg millióan játszottak... Iszonyat gagyinak véltem és vélem is... -
félisten
válasz #76144018 #52 üzenetére
De miért nem olvasol el teszteket róla ha érdekel?
Tessék egy.:[link]
Itt megtalálhatsz benne mindent mitől lett maradandó játék. ( legalábbis másoknak, nekünk)
a Történet pedig felveszi a versenyt bármilyen más hasonló típusú filmmel vagy könyvvel, végig leköt és izgalmas, sőt, drámai. (Na jó, persze nem egy Stephen King : Végítélet ) A zenéje pedig egy külön misét megérÉn végigjátszottam mindhárom általad említett játékot. teljesen más kategória mind3, de ennek a legjobb és legmegfogóbb, szívbemarkolóbb és magával ragadóbb a története. Nem agyatlan zombis hentelés,
Olyan atmoszférája van, hogy szinte beszippant. Én még ezzel is álmodtam, mikor toltam ezt a játékot. Persze van egy öreg motoros haverom a NFS szériára esküszik és szerinte világ legjobb játéka... szóval... . ÉN imádtam minden percét, de persze ehhez kell egyfajta nyitottság és együttérzés ehhez a történethez.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#76144018
törölt tag
A nekemteccetttéskész az rendes érv? Arról beszélünk, hogy itt isteníti mindenki, én meg megkérdeztem, hogy ugyan mi az ami annyira tetszik. Erre azóta sem sikerült válaszolni Én leírtam, hogy nekem ez a zombis dolog alapból nem jön be, a játék lineáris, a történet ennek megfelelően messze nem olyan kidolgozott, mint bizonyos más játékokban, a játékmenet sem hozott semmi újat. Ha ezek nem rendes érvek...
[ Szerkesztve ]
-
#76144018
törölt tag
Amikor valaki azt mondja, hogy a legjobb játék, akkor szerintem azt érti alatta, hogy a legjobb játék, azaz összehasonlítja az összes játékkal, beleértve a triológiákat is.
Egyébként én leírtam egy elég objektív okot, hogy szerintem miért nem, és egy indokot sem írtál, hogy miért de. Jól elbeszélünk egymás mellett... -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz #76144018 #48 üzenetére
"Cobra: Én a háttértörténetről beszéltem, a világról ami ki van találva mögé. (ami mondjuk a a lou-ban nincs a linearitása miatt, így nincs mihez viszonyítani. Van egy fősztori és annyi)"
Te most tényleg egy egyrészes játékot hasonlítasz egy trilógiához? (amikhez még könyvek is vannak)
Mindegy befejeztem, úgy néz ki nem tudod megérteni a lényeget.
Live-Die-Respawn
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem olvasod tovább, akkor lemaradsz a lényegről.
A technikán érdemes lovagolni. Ez alapján érted meg, hogy mi történik.
A Witcher 3-at elég nehéz lesz összehasonlítani, mert PC-n és konzolon eltérő megoldásokat használ az egyes eljárásokra. Ennek az az oka, hogy konzolra írt speckó effekteket nem hozzák át PC-re, így azokat inkább helyettesítik egy másikkal.
(#49) Televan: A DX12-t használó Xbox One játékot tényleg nagyon gyorsan lehet majd PC-re portolni. De az annyira a konzolra van szabva, hogy igen gyenge hatékonysággal futna a konzolétól eltérő architektúrákon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
Én ott látom értelmét a low level api -nak pc -re, matle/dx12 .Ha egy játékot eddig csak azért nem adtak ki pc -re mert sokáig tartott megírni és nem is érte meg nekik a belefektetett időt(pénzt). Akkor ezek után mivel könnyű a a kódot megírni. Az 500-600e pc játékosért akik még megveszi a játékokat, ki fognak adni olyan játékokat is amik az életbe nem jelentek meg volna rá. Lehet ,hogy rosszul gondolom?
Mindenbe beleugatok!!!
-
#76144018
törölt tag
Félrebeszélés. Tehát vannak a játékban zombinak kinéző zombiként viselkedő ellenfelek, akik minden tulajdonságukban a zombikat tükrözik, de nem zombik mert nem annak hívják a játékban. Ok...
Nem nekem való ez a lineáris, zombis dolog, ez tény, de valaki írhatna valami okot is, hogy mi az ami miatt neki annyira tetszik, mert én erre voltam kíváncsi elsősorban.
Abu: Szép volt, ismét kitettél magadért
Cobra: Én a háttértörténetről beszéltem, a világról ami ki van találva mögé. (ami mondjuk a a lou-ban nincs a linearitása miatt, így nincs mihez viszonyítani. Van egy fősztori és annyi) -
Abu85
HÁZIGAZDA
A helyzet az, hogy a hsz-ed elolvasva nekem nem tűnik úgy, hogy lenne bármi rálátásod a technikai dolgokra. Ezt onnan gondolom, hogy a Mantle (és más low-level API) szerinted a CPU-limit ellen szól. Na most ha megkérdezel egy fejlesztőt, akkor rögtön azt mondja, hogy arra jó, hogy lássa mit csinál a hardver. A kettő között az a különbség, hogy te csak a hatékonyság növekedését látod, míg a fejlesztő érzi, hogy nem egy évig írta a rendert, hanem csak hat-nyolc hétig. Láthatod, hogy nem minden az aminek látszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
a.sebi
őstag
Fingom sincs erről a játékról, azt sem tudom miről szól, de annyira dícsérik hogy asszem veszek egy ps4 et ( ezt most kiis fogom bontani, es nem megint eladom) es kipróbálom, végigjátszom !
[ Szerkesztve ]
-
WongFeiHong
senior tag
A 30 fps limit sztem azért lesz választható, mert a 60 fps-t nem fogja fixen tartani.Csoda lenne az ellenkezője. Na de mindegy tuti vétel!
-
tarti19
senior tag
Annyit hozzátennék, hogy közel 3x annyiba kerül pc-n játszani, mint "next" konzolokon.
Plusz tegyük hozzá, hogy messze még az optimalizáció, de már ez az a kategória, amikor a a grafika kevésbé tűnik ki a sok szempont közül.
Valahogy nem érzem zavaróan magam, amikor ps4-en tolom a PC-n már kipróbált játékokat s nem gyenge konfiggal. Noha hozzáteszem nem bírom a szegény vizualitást.PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
Televan74
nagyúr
Elnézést én csak a PC -ből indulok ki mindig.Nem tudtam hogy a AA/AF itt másra utal.
Egy kérdés. TrueAudio -t támogató játék mikor lesz a piacon? Olyan jól hangzott(stereo fülesen) a demó amit linkeltél valamikor az egyik fórumba.
Nekem PC -n nagyon jó a fix fps,legyen az 60 vagy 30 is akár,úgy vsync -el játszom, Nem szeretem mikor játék közben "behullámosodik" a kép.
[ Szerkesztve ]
Mindenbe beleugatok!!!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak olyan játékok, amelyek PC-n is low-level API-n futnak. Azok már most jobb minőséget mutatnak igen, de a legtöbb játék még nem ilyen.
Én nem tudom, hogy mit olvasol, de számos fejlesztői előadást néztem már a next-genről. Mindenki csak áradozott, hogy mennyire jól el lett találva.
Érdemes megnézni a legutóbbit. Az Ubisoft vezető programozója mondott pár érdekességet: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok előnye az API, de mint látod már PC-n is van Mantle, lesz DX12, tehát ez az előny, ha nem is tűnik el, de drasztikusan lecsökken. Ergó a PC-k idővel lehagyják a konzolokat. De ha nem jönnének az új API-k, akkor nem lenne esély erre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dilipok
veterán
ertem, ilyen ez a konzolos faj, sokkal gyengebb genetikai allomannyal rendelkezik, mint az eletre termett pc-sek... nagyon gaz, amit mondasz es ahogy mondod. Majd legkozelebb, mikor a kornyezetemben emelyeg valaki (mint ahogy a hobbiton is tette, vagy esetleg 3ds filmeknel is tapasztalja), majd azt mondom, hogy hulye, mert masok megmondtak, hogy nem is emelyeghetne. Vagy az is lehet, hogy befejezem a hazudozast, mert teljesen valotlan dolgokat hazudok megtortentnek
Lehet, hogy a jateknal valoban nem fog ez kijonni (marmint a rosszullet) es csak egy jobban sikerult marketingduma, de ettol fuggetlenul, amit irtam az all, marpedig te allitod, hogy az nem letezik
[ Szerkesztve ]
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
félisten
LOL . Ehhe za játékhoz hogy tudod hasonlítani a Mass Effectet? Mintha a Sört hasonlítanád a pálinkához, Két játék,de teljesen más a stílusuk.
Az első 30 perc is nagyon jó ,de igen kevés egy játék megismeréséhez. Én csak ezért vettem ps3-at de megérte , egy percig sem bántam meg.( még annyit hogy Mass Effect rajongó voltam egészen a több sebből vérző 3. részig, de annak a játéknak mindene volt ,csak zseniális storyja nem. Tele volt sci-fi sablonokkal, amitől Asimov felkötötte volna magát az első fára. A megvalósítás és a tálalás , ahogy ezt beadták neked, na, az volt nagyon jó. Ugyan ez igaz erre a játékra is, Majdnem. )
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
dilipok
veterán
azert mert neked, egy cikkironak, nekem(meg sokan masoknak) ez nem okoz problemat, nem ertem miert kezeled tenykent, hogy az emberek egy reszenek ez okozhat rosszulletet Orulj neki, hogy neked ez nem problema. Inkabb orulni kellene, hogy gondoltak erre is (meg ha esetleg mas is huzodik a hatterben)
[ Szerkesztve ]
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vsync is van és jobb esetben állítható cap is.
Ha a tévéd 24 Hz-en frissít és 24 fps-es filmet nézel, akkor ugyanaz a képkocka pont ugyanannyi ideig marad a képernyőn, mintha a tévé mondjuk 240 Hz-en frissítene. Semmi sem változik igazából.
Sosincs stabil fps. Láthatod, hogy a PC-s tesztjeinkben is igen alacsony lehet a minimum, míg az átlag viszont magas. Ez mindenhol így van. Ezen a cap sem segít igazából.
Szerintem simán elfogadható az a megoldás, amit itt alkalmaznak. Tényleg arról szól, hogy mindenki jól járjon. Az is, aki 60 fps-sel akar játszani és az is aki 30-cal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem gyorsítanak azok a tévék semmit. Nem is tudnak, hiszen a 24 fps az 24 fps. Kirakják egymás után egy csomószor ugyanazt a képkockát. Egyszerű marketingeszközről van szó. Olyan nincs is, hogy 600 Hz. A panel képtelen rá. Egyszerűen csak megváltoztatták a hertz definícióját, az már mindegy, hogy mit hisz a júzer.
Számos PC-s játékban is van cap. Egyszerűen hasznos, mert vannak emberek, akik nem szeretik, ha 30 fps-nél gyorsabb. Többek között én is ilyen vagyok, de ez legyen az én gondom. Jellemzően nagyon örülök annak, ha van limiter a játékban, mert nekem egyszerűen túl folyékony a 60 fps. Nem leszek rosszul tőle, de nem érzem komfortosnak. De ezek igénykülönbségek. Van aki él-hal a 60 fps-ért. A szoftverfejlesztők annyit tudnak csinálni, hogy ezt mesterségesen korlátozhatóvá teszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha hozzászokik valamihez az agy, akkor nehéz az átállás. A 24->48 fps váltás pont olyan, ami kiválthat rosszullétet. Egyszerűen nem ehhez szokott hozzá a néző.
A Sony szempontjából az élmény a fontos, tehát teljesen mindegy, hogy az alkalmazásukat mekkora sebességgel futtatod. A lényeg, hogy élvezd. Ha ez 30 Hz-en sikerül, akkor rendben, ha 60 Hz-en, akkor is. Azért van ott a beállítás.Szerk.: Minden Sony játékba bekerül ez. Mondom a Sony-nak nem célja hátrányt okozni a vásárlóknak. Ha 30 Hz-en akarsz játszani, akkor tedd meg, ha nem akkor hagyd figyelmen kívül a beállítást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván mese. Ezért lettek sokan rosszul a 48 fps-sel rögzített Hobbittól. A helyzet az, hogy az agy hozzászokhat bizonyos dolgokhoz, és ha mást tapasztal, akkor hajlamos az ember émelyegni. A Sony nem akar itt szívatni senkit. Lesz sima 60 Hz-es és 30 Hz-es mód. Ez szinte mindegyik Sony játékra jellemző, és lesz is a jövőben. Ilyet a PC-n is használhatnának a fejlesztők, mert itt is hasznos lenne ez a fícsőr.
A marketing nem csinál a 24 fps-sel rögzített filmből 100 Hz-est, vagy 600 Hz-est. Kéretik ezt megérteni, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haddent
addikt
Úgy érzem ez igazán nagyot fog szólni, nagyobbat mint eddig bármi. A sztori, a játék maga készen van, az egész fejlesztési időt pedig csak a grafika tuningolására fordították. Lehet, hogy inkább a régi nagy élvezetes játékokat kéne felújítani a mára jellemző szenvedés helyett?
-
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4-es Last Of Us nem is normál AA-t és AF-et használ. Előbbire egy GBAA szerű analitikai megoldás van, ami nem csak az élekre jó, hanem a specular mapokra is, ami nagyon hasznos. Az AF helyett egy speciális eliptikus szűrési megoldás van shaderben implementálva. Ez sokkal több sebességet eszik, de sokkal jobb a képminőség és drámaian csökken a shimmering jelenség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
laceszgamer
addikt
Félig meddig off, de eddig nem tudtam beazonosítani, hogy mire üt nálam nagyon ez a játék, de beugrott. A szabadulás és A tizenkettek című könyv... Legalábbis hangulatban mindenképp, igaz picit más az alapsztori, de a hangulat nagyon hasonló.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
krx21
nagyúr
Őszintén szólva az egész éves PS4-es felhozatalból, talán ezt a játékot várom a legjobban! Akinek meg nem tetszik, azt nem tudom milyen mércével mér, vagy milyen a szubjektív ízlése, de pláne nem értem, hogy ezt ide miért írja le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert vannak olyan játékosok, akik a 60 Hz-től émelyegnek. Nekik ez nagyon hasznos fícsőr.
Régóta téma már, hogy a 60 Hz reális lehetőség az új konzoloknál, de egy réteg nem bírja, vagy nem szokott hozzá. A ND egyszerűen megadja a lehetőséget 60 és 30 Hz-re. Azt választod, amelyikkel jobban érzed magad.
A Sony a stúdióit általánosan megkéri arra, hogy adják meg a 30 Hz lehetőségét, akkor is ha 60 Hz-en is képes futni a játék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hunzoza
csendes tag
Igen a történetben vannak klisék, a zombis körítésen szerintem azért elég szépet csavartak. Az első 30 perc alapján pedig megítélni szerintem túlzás. Én végigjátszottam, és azt kell mondjam hogy a dramaturgia és a párbeszédekbe, környezetbe rejtett apró utalások bőven kiemelik az átlagból (mondom ezt úgy hogy ps és pc vonalon elég sok játék megfordult a kezeim között).
PC-sként azért láttam bőven benne elnagyolt textúrákat, ezért is örülök neki hogy kap egy kis ráncfelvarrást. Az állítható FPS korlát pedig egy kellemes plusz, az Infamous-nél is bekapcsoltam mert elég gyakran 40-60 fps között ugrált a játék.
-
tDr1v3r
veterán
-
#76144018
törölt tag
Nem értem ezt a nagy last of us hype-ot, hogy a legjobb játék meg kutyafüle. Millió+1-edik agyatlan zombis játék, átlagon felüli történettel. (és igen, játszottam vele, kb. 30 perc elég is volt)
Ott van pl. egy elder scrolls, vagy még a mass effect is, olyan komoly történet van kitalálva mögé, ez meg csak annyi hogy fú zombik meg utolsó túlélők hú de epikkkkk!!!négynégy44!.
-
nonsen5e
veterán
Fel tudtok világosítani miért jobb ha az FPS-t 60-ról 30-ra felezhetem? Utána felnyíló opcióbab kiválaszthatom, hogy helyette több effektet, magasabb AA-t, AF-et szeretnék, vagy csak úgy öncélúan beletették mert lol?
D4: hunPH, nonsense#2596
-
sTERNI
senior tag
Még mindig nem értem, hogy erről miért kell 5000 hír... jó játék, köszönjük. Aki nem játszott vele és van PS4-e, tessék megvenni. Ennyi.
Amúgy ne kelljen már hasra esni ennyi "felturbózás"tól.szerk: PC-n ezt a rátermett modderek simán hoznák.. de hogy kell hozzá egy 100+ ezres gép és újra(!) meg kell venni a játékot.. na ez az érdekes.
[ Szerkesztve ]
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ötletem nincs, hogy a lightbart mire lehet majd használni.
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Yettel topik
- Eredeti játékok OFF topik
- OTP Bank topic
- Megszünteti a WhatsApp ezeknek a régi iPhone-oknak támogatását
- Masszívan leárazta az aktuális Xeonokat az Intel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- Canon EOS DSLR topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Xbox 360 Játékok
- Nintendo Switch Lite Animal Crossing EDITION 32+256GB CFW Tinfoil Hekate RP2040 Picofly chip
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- Beszámítás! Lenovo Legion Go 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bezámítás! Sony Playstation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest