Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ceia
őstag
Duke Nukem, valódi 3D motorral és nagyfelbontású textúrákkal, de maradjon a grafika alapvetően ugyanaz, és csapjanak hozzá még egy világot.
Valamint jó lenne Duke Nukem 3D 2, és igazi Quake 2, ugyanazzal a grafikával, de új ellenfelekkel és új fegyverekkel kiegészítve. A többit én nem tartom érdemesnek modernizálni, nagyon speciálisak. Már nem úgy jönne le. Talán még a Blood, de az is elég speciális, nem biztos, hogy modernizálva is hozná azt a hangulatot és élményt. Bár nem ide tartozik, de ha már felújítás, én a Need For Speed első és harmadik részének is örülnék!it's more fun to compute
-
-
Redneck
nagyúr
Nem akarok belemenni, de régen elég sok Quaket toltam. A mostani Doom és Eternal marhára nem az eredeti Quake játékmenet, ezzel a kivégzős scriptelt szarsággal, és a platformer részekkel... A QC sem az a hősökkel, meg a képességekkel. Egyiket sem bírtam tovább 1-2 óránál. Értem hogy most ez a menő, de aki klasszikus játékmenetre vágyik, nem ezeket favorizálja.
Anno elfogadtuk a Q1-Q2-Q3 váltást, még ha voltak is eltérések. Nem emlékszem hogy a LAN-okon annyira visszasírtuk volna az előzőt, mindig az aktuális pörgött.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
wjbhbdux
veterán
> aki játszott vele, az azzal szeretné azonosítani, ami volt is.
Ezzel csak az a baj hogy a Quake közösség képtelen bármi újat elfogadni. A Quake 2-re is ugyanígy fanyalogtak. A 3-ra is. A 4-re is. A QC-ra is. Egyszerűen nektek semmi se jó, minden játékra lehet írni kifogást. Közben az Eternal meg pont Quake játékmenetet vitte át a Doomba nagyobb közönségnek, de AZ SE jó, tényleg semmi. Ja meg ott a rakás retro shooter a Steamen amik szószerint másolatai a régieknek csak másszínű kicsit a pixelmaszat de valamiért azok se jók.
id pedig mindig újít. és mindig szerez új játékosokat vele. Doom 2016 fanok is fanyalognak az Eternalon, majd az Eternalt kedvelők is fognak a következőn, ez már csak így megy.
A hírhez, a Kingpin remastert várom leginkább, azzal nagyon rég játszottam. Sin is jöhet, de azt nemrég elővettem és egész jó még ha sikerül az egérgyorsítást kilőni.
[ Szerkesztve ]
/s
-
podtibi
senior tag
Nem rossz, bár sok kérdést felvet. Pl. hogy minek és mennyire is lesz ez most jobb. Aztán vannak dolgok amiket nem is érdemes bojgatni. Nem tudom eldönteni hogy a hírt olvasván örüljek vagy sírjak.
Ezt inkább rád bízom.
-
kwzatz
őstag
Nézd, alapvetően az elejétől az volt az érzésem, hogy csak trollkodni jöttél, mert állításod szerint fél órát játszottál vele, ami alatt arra jutottál, hogy "abszolút egyszerű játék", nem tudtad, hogy a tutorialt ki lehet kapcsolni, azt írtad kritikának, hogy lineáris, miközben gyakorlatilag az összes hasonló shooter az és régen is az volt, azt írtad, hogy "a régi koromsötét, nyomasztó horror volt" (amit én talán 8-10 évesen játszhattam ), tehát még abban is kételkednem kell, hogy azokkal játszottál. Talán a 3-mal, azért reménykedtél "nyomasztó horrorban".
Gondoltam, megnézem, mi sül ki ennyi mellébeszélésből, nagyjából az volt, amit vártam.
Valóban érdemes is ezt itt lezárni.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Szabi®
addikt
""Viszont az emberek gondolkodásmódját szeretem figyelni.""
Figyelhetnéd a sajátodét is ...Egyébként nem igazán tudsz különbséget tenni az objektív és a szubjektív között. Kortól függetlenül sem. Sztem ez több probléma forrása is. Én itt ezt le is zárnám. Kellemes játékot.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
Abszolút nem, a szubjektív véleményeddel, hogy nem tetszik az Eternal, nincs problémám, mindig is elfogadtam azt, hogy mindenkinek más az ízlése. Viszont az emberek gondolkodásmódját szeretem figyelni.
Pl. az, hogy "Nem tetszik a Doom Eternal, mert a neonikonok zavarnak, vagy minek bele tutorial" azt mondom, valid. Szerintem nem gáz a tutorial, pont azért, mert lehet, hogy lennének, akik a segítség nélkül adják fel a dolgot. Egyébként ki lehet kapcsolni. Hogy neked nem tetszenek ezek, abszolút érthető.
Az, hogy "nem horror", meg "lineáris", az meg olyan, mintha azt mondanád egy vígjátékra, hogy túl sok benne a poén. Még mindig nem írtad, hogy melyik volt az a régi "nemlineáris" Doom, ami olyan jó volt, gondolom nem véletlenül. Te is tudod, hogy ez nem valid kritika és semmi értelme.
Így írtad:
"Abszolút egyszerű a játék. Szinte mindig adja magát, hol-merre. Full lineáris."
Ez egy totálisan célt tévesztett vélemény, az "abszolút egyszerű" meg a mai felhozatalban mocskos nagy ferdítés. Próbáltad Nightmare-en? Told végig, aztán megbeszéljük, hogy egyszerű volt-e.
De valaki azt mondaná, hogy nem jön át neki a "lövöldözés", "nem jó érzés" benne, "nem tetszenek az ellenfelek", ez mind szubjektív, így elfogadom, még ha nem is értek vele egyet."De a készítők pontosan az olyan fiatalokra alapoztak, mint te."
Nekem a hardcore shooter aspektusa tetszik, hogy van benne kihívás a nehezebb fokozatokon. Abból, hogy Doom 1-2-ről, UT 99-ről beszélek, amit régen játszottam, nem igényelne túl sok logikát kikövetkeztetni, hogy annyira már talán nem lehetek fiatal, bár öregnek sem gondolnám magam. Így viszont érthető, hogy miért zavaros a véleményed.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Szabi®
addikt
Sztem most értünk el ahhoz a ponthoz, ahol már mindegy ki mit ír, te már csak arra vársz, hogy a magad módján több-kevés sikerrel (inkább utóbbi) cáfolhasd valaki szukbjektív véleményét.
Amit szerettem volna, azt leírtam a Doom Eternallal kapcsolatban is. Nem tetszik, nem jön be az egész koncepció, többre számítottam.
Innentől kezdve hogy te tiszteletben tartod-e más véleményét, vagy csak szisztematikusan próbálod kiforgatni/vétozni, nem érdekel.
Neked tetszik ? nyomjad, hajrá. Nekem nem tetszik, és nem is csináltam volna meg ezeket a részeket.
Köztünk annyi a különbség, hogy engem nem érdekel, hogy neked ezek miért tetszenek, viszont te láthatóan nem tudod elviselni, ha valakinek ezek egyáltalán nem jönnek be.
De a készítők pontosan az olyan fiatalokra alapoztak, mint te. -
kwzatz
őstag
Igen, én pedig leírtam, hogy az álláspontod, amiket több kommentben írtál, zavaros.
"Új játékot csináljanak, ne a régi nagy neveket futassák , csak hogy biztos legyen a bevétel."
Ez meg tényleg szuper, meg minden, de ha kicsit odafigyelsz, láthatod, hogy ez lenne a cikk témája. Nem beszélve arról, hogy minden "biztos bevételért" készül, jobb esetben minőség is társul hozzá.Most viszont már tényleg kíváncsi vagyok, tehát:
1. Nem akarod, hogy rebootolják ezeket. Oké. Ezzel szemben én úgy vagyok vele, hogy rebootolják, ha van értelme, és jó a reboot, hozzáad, minőségi. Doomnál volt értelme, tekintve, hogy 2016-ban 23 éves volt az eredeti, volt közben némi fejlődés. A mai tendencia inkább az, hogy valamit 3 évente remasterelnek, ennek szerintem sincs értelme, nem is veszek ilyet. Ráadásul ez nem remaster, még csak nem is remake, hanem reboot, ami szellemiségében hű az eredetihez, mégis modern, ráadásul eléggé hardcore, ha Nightmare-en nyomod, kevés SP játékban van ilyen kihívás mostanában. Tetszik ettől mindenkinek? Nem, nincs ezzel gond. (erre a mintára a Quake gyakorlatilag adja magát)
2. Ha már rebootolták, akkor milyennek kellett volna lennie? Itt zavaros amit írsz, mert fikázod, hogy nem olyan, mint az eredeti, miközben linearitással van gondod, meg azzal, hogy nem horror, aminek semmi értelme. A Doom 1-2 akciójáték, horror elemekkel, semmivel nem félelmetesebb, mint a 2016 vagy az Eternal, amik szintén akciójátékok horror elemekkel. A Doom 3 survival horror lövöldözéssel, de egyáltalán nem olyan, mint az eredeti, emiatt ekézték is régen is. Mind lineáris (a 3 is) és olyan egyszerű, mint a faék, mindben tudod, merre menj. Szóval itt elmondhatnád, melyik "nemlineáris" Doomra nem hasonlítanak az új Doomok, nagyon kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Szabi®
addikt
Elég hamar elvesztetted a fonalat, onnan indultunk, hogy felvetetted egy Quake rebootját egy Eternal mintájára, (lásd. második hozzászólás) amire én próbáltam kifejteni számomra ez miért nem lenne jó.
Új játékot csináljanak, ne a régi nagy neveket futassák , csak hogy biztos legyen a bevétel.
Ennyi lett volna a lényeg[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
"hogy ne rebootolják eleve, vagy ne olyan formában amihez semmi köze."
Még szerencse, hogy nem olyan formában jött, amihez semmi köze. Az továbbra is leginkább a Doom 3 volt.
De zavaros egyébként az álláspontod, hogy mit akartál, mert egyszer a tutoriallal van gond, egyszer azzal, hogy lineáris, egyszer azzal, hogy nem horror, most azzal, hogy egyáltalán rebootolták, illetve, hogy nincs köze az eredetihez. Miközben az eredetire ugyanígy elmondható, hogy lineáris, nem horror. Szóval elég nehéz megérteni, hogy mit is szerettél volna valójában."Én nagyon örülök neki, hogy neked minden tetszik amit régről visszahoznak,"
Sajnos ebből van kevesebb alapvetően."Számomra ezek a játékok akkor voltak jók, amikor a maguk idejében voltak, nyilván nem attól lesz jó egy játék, ha ezer bőrt lerántanak róla."
Ezek attól jók, hogy jók és pont, nem csak a maguk idejében. Ahogy írtam korábban, az UT '99 még most is olyannyira jó, hogy a mai kompetitív FPS-ek nálam meg sem közelítik.
Ha ezekhez a régi játékokhoz hasonlót akarsz, de mégis újat, akkor ott a Dusk, Amid Evil, stb. (amik jók ugyan összességében, de van velük több problémám is)"én szeretek eredeti formájukba emlékezni rájuk."
Akkor elindítod az eredetit. Attól, hogy van új, ebben nem akadályoz meg.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Szabi®
addikt
Te valamit nagyon félreértettél, vagy csak szándékosan kiforgatod a mondanivalót, én a régi Doomtól, azt vártam, hogy ne rebootolják eleve, vagy ne olyan formában amihez semmi köze.
Számomra ezek a játékok akkor voltak jók, amikor a maguk idejében voltak, nyilván nem attól lesz jó egy játék, ha ezer bőrt lerántanak róla.
Én nagyon örülök neki, hogy neked minden tetszik amit régről visszahoznak, tény és való hogy vannak ilyen emberek is, én szeretek eredeti formájukba emlékezni rájuk.
Ízlésekről vitatkozni nem lehet. -
Fitzgerald
veterán
Egyelőre készüljenek el a System Shock remake-el, ami már évek óta a 'kanyarban van", de valahogy még mindig nincs itt...
-
kwzatz
őstag
Ja igen, a másik ok, amiért nem volt siker, a névválasztás. Az emberek egy része már elvből utálta, szerintem kifejezetten baklövés volt a cím, eladhatóvá végképp nem tette. A behúzó ereje nem volt akkora (azért az eredeti soha nem volt olyan populáris cucc, mint egy Quake vagy Doom), viszont a negatív hangok jöttek miatta, szerintem még azoktól is, akik a büdös életben nem játszottak a régivel. Mivel nekem is tetszett a régi Prey, én is sajnáltam, hogy ez teljesen más lesz és csak a cím ugyanaz, de adtam neki egy esélyt (az Arkane-t azért már ismertem). Szerencsére a játék maga egészen elképesztő, ha ennek nincs zseniális atmoszférája valaki szerint, akkor semminek.
Egyébként a Prey 2 jelenség is frenetikus volt, először fikázta mindenki, hogy mi az, hogy nem Tommy lesz benne a főszereplő, aztán mikor elkaszálták és kiderült, hogy az új Prey teljesen más, akkor már mindenki az elkaszált Prey 2-t akarta.Egyébként vicces, mert a Doomtól azt várod, amit a Prey ad, a Prey-től meg azt, amit a Doom, aztán a végén egyik sem tetszik. Szerintem nincs olyan eleme, amiben ez a Prey nem ver fényéveket mondjuk egy Doom 3-ra.
Egyébként én szinte biztosnak érzem, hogy Quake reboot jön, nem véletlenül jött az évfordulóra tavaly a felújított változat, felmérték a reakciókat.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Szabi®
addikt
A Doom 2016-al játszottam többet, de már nem húzott be, az Eternalba meg ez a kapaszkodókról-kapaszkodóra ugrálás abszolút elidegenítette a műfajt. A fűrészből állandó jelleggel kifogyó nafta is nagyon hatásvadász volt ... Szétlőtt zombikból kipottyanó neonikonok Ehhjjj...... Kár érte ...
A Prey esetében tudtommal pontosan az történt, hogy csak egy címében Prey-t kaptak az emberek, mert semmi köze az előd Prey-hez.Ráadásul az előtte beharangozott Prey kettőt meg törölték, aminek a koncepciója egy idegenek bolygóján/hajóján játszódó sc-fi lett volna, amiben egy rendőrt? ügynököt? alakítunk. Igencsak komoly koncepció képek is jelentek meg a játékból. Aztán lett belőle egy olyan Prey ami teljesen kihalt/monoton, és kevésbé izgalmas játékélményt kínál.
Nekem ez a Prey nem tetszett, nemrég olvastam olyat is, hogy marketing okokból lett "Prey", mert így mindenki próbálta azonosítani a régi igazi Prey-el, és így eladható volt.Azért ez talán egy picit izgalmasabb lett volna, mint amit kaptunk.
Természetesen az újabbik Prey-t kétszer végigvittem, de közelében sincs annak a hangulatnak, ami a régi indián srác sztoriján alapul. Annak a Prey kettőnek meg nyilván jobban örültem volna, amit elkaszáltak.
#20 Daelion Persze, én is írtam, hogy nyilván van helye a piacon, sőt az egyik amcsi site-on kor besorolás alapján a fiatalok körében aratott nagyobb sikert, hisz nekik ez egy új ip.
A Quake esetében anno olyan atmoszférát teremtettek (idézek az egyik akkori tesztertől), hogy "szinte rohad"' a játék. Azt az atmoszférát egy mai színes, letisztult, lesimított grafikával vissza sem lehetne adni... Én nem bántanám ezeket a címeket.
-
kwzatz
őstag
Az UT nálam az abszolút kedvenc arena shooter (és all-time Top 5 játék), a játékmenet, a sok ötletes fegyver az alternatív tüzelési módokkal, a pörgősség, a játékmódok, a zseniális pályák és a godlike soundtrack. Q3 is tetszett, de ennyire az sem. A 2004 is nagyon jó, de a '99 valamiért több, mint a részek összessége, a mai napig előszedem időnként.
Sajnos az UT4 el lett kaszálva, ma már ez nem igazán megy, az arena shooterek pörgőssége valahogy most "nem divat". Sajnos a shooterek olyan irányba mentek el, hogy loadout, meg 5 percenként találkozol egy ellenféllel, akit sunyin, kúszva, fekve, bújva kell elkapnod, és ez számít "izgalmasnak", de hát kinek mi. (már csak ezért sem teljesen értem amúgy a "tinizést" egyébként a Doom Eternallal kapcsolatban) Gyanítom, hogy jön majd lassan egy olyan cím, ami aztán megfordítja a tendenciát, és a Battle Royale-okat, CoD-okat, Battlefieldeket (főleg így, hogy évről évre utálja/fikázza a játékosbázisa az összeset ) újra felváltja az arena shooterekre jellemző pörgősség. A single-player játékok terén már a Doom és a retro shooterek (New Blood játékok pl.) sikere ad némi reményt ezügyben.
"Ilyen kaliberű rebootokat akármikor csinálhatnak én vevő vagyok rá."
Én is.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Daelion
őstag
Az mondjuk tény, hogy régen nagyon sokat játszottam UT-t és ott is volt bőven ugrálás meg gyors játékmenet. 'UT1/2003/4 ment sokat'
Így elnézve azt a listát el tudnék fogadni egy értelmesen rebootolt UT-t de akár egy sima Unreal 1-et is.
Én úgy tudom, hogy összességében DOOM 2016/Eternal sikeres reboot lett, több pozitívat hallottam róla mint rosszat.
Ilyen kaliberű rebootokat akármikor csinálhatnak én vevő vagyok rá. -
kwzatz
őstag
"Megjegyzem 33 vagyok és játszottam az eredeti DOOM részekkel de én sosem gondoltam úgy rá mint egy sötét horror."
Nem hát, mert a 3. részen kívül egyik sem volt igazán az, gyanítom Szabi meg érzésem szerint csak azzal játszott, ezért írja igazságként azt, ami csak az ő személyes valósága, amiben a "Doom egy atmoszférikus horror". (leszámítva, hogy az is mocskos lineáris volt, szóval az ezzel ellentétes elvárás az, amit végképp nem tudok, honnan jön)"Ugrabugra engem nem zavart"
Persze hogy nem, mert ez a boomer shooterek lényege, mész, ugrálsz, lősz, adrenalinbomba. Végre a Doom és az Eternal hozta azt az érzést, amit a régi Doomok, Quake-ek, Unreal széria keltettek az emberben, továbbgondolva, modernizálva, talán még pörgősebben, szuper zenével, grafikával. Bár ilyen lenne minden reboot, hogy azt adja, amit az eredeti és épít rá a kor elvárásainak megfelelően. (még ha nem is tetszik minden eleme)"Shadow Warrior reboot"
Az elsőt játszottam, nekem is tetszett az is. Hasonló a koncepció.Szabi®
"A Doom eternalnak adtam egy esélyt, de az első scenarioban amikor a játék meg akart tanítani a fűrész használatára, nah onnantól volt még a programnak 25 perce, hogy a gépen lehessen, aztán delete."
Ez alapján meg gyakorlatilag nem tudod, milyen a játék (Doom 2016-tal játszottál?), és pont az a helyzet, hogy itt a célközönség valóban az a réteg lett volna, aki a fentebb említett régi játékokkal játszott és valami hasonlóra vágyott, miközben a modern elemekkel megpróbálták őket nem elidegeníteni, és új rajongókra is szert tenni. Nálad és még az emberek egy részénél ez nem sikerült, sokaknál meg nagyon.De megfigyeltem már, hogy egy játéknál azt emlegetik hibaként, ami gyakorlatilag a műfajából ered, ugyanez volt a Prey-nél is, csak ellentétes irányban. Ott az nem tetszett az embereknek, hogy nem csak "mész és lősz", miközben az egyik, ha nem a legjobb immersive sim. Ha nem játszottad, akkor neked azt ajánlanám kifejezetten (nekem is nagy kedvenc), mert a leírásod alapján sokkal inkább olyan, mint amit a Doomtól vártál.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Daelion
őstag
Nekem egyik kedvenc lövölde játékom lett a 2016 DOOM, Eternal sem rossz de azt kicsit hátrébb raknám így személyesen.
Megjegyzem 33 vagyok és játszottam az eredeti DOOM részekkel de én sosem gondoltam úgy rá mint egy sötét horror.
Az max a 3 volt amit még ~középsulis koromban játszottam és igen akkor még azért parás volt, manapság viszont sokkal jobban bejön a 2016 meg az Eternal stílusa.Ugrabugra engem nem zavart mivel Mirror's Edge is nagy kedvencem, persze kicsit fura volt ezt viszont látni DOOM-ba de meg lehetett szokni szerintem.
Tervezek is egy újra játszást majd Eternal-al meg a DLC-k egyenlőre kimaradtak de be lesz pótolva csak mostanság így is túl sok mindennel kéne játszani. 'mekkora gondok tudom 'De persze ahogy mondtad, kinek mi csak gondoltam írok egy ellenpéldát is mert van akinek bejön ez. 'Alapvetően szeretem az ilyen lövöldéket, Serious Sam, Shadow Warrior reboot részek,stb'
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
Kinek mi nyilván. Azért ha belelapozgatsz a Doom Eternal topikjába akkor látni fogod, hogy nem az én véleményem az első, ami a fentieket fejtegeti. És én még elég pátoszosan is fogalmaztam.
Én ezeket a régi nagy "történelmi" címeket nem remake-elném, vagy próbálnám meg folytatni 20-25 év után. A Doom eternalnak adtam egy esélyt, de az első scenarioban amikor a játék meg akart tanítani a fűrész használatára, nah onnantól volt még a programnak 25 perce, hogy a gépen lehessen, aztán delete. Unokatesomnál láttam még a "küszködést",ugrabugrálást az Eternalba, és semmilyen szinten nem jött be, ő már a vége felé járt a storyba, szerinte egyszer végigjátszos közepes game. Multival nincs tapasztalatom. A mostani fiatalokat/tiniket biztos behúzza, és van létjogosultsága a piacon, de aki a régi atmoszférát keresi, nah az viszont koppani fog. Sajnos a Duke Nukem-el is megpróbálták, ott a végeredmény siralmas lett. -
kwzatz
őstag
"Abszolút egyszerű a játék."
Van egy olyan érzésem, hogy nem Nightmare-en játszottad.
"Szinte mindig adja magát, hol-merre. Full lineáris."
Ez egy boomer shooter, nem azért játssza az ember, mert bolyongani akar, mindig is ilyenek voltak.
"Ez egy koromsötét nyomasztó horror volt anno."
Max. a Doom 3, ami a "legkevésbé Doom" a széria összes része közül. Ezek sokkal inkább akció játékok, némi horror elemmel a témából és az ellenfelekből adódóan."Everything is high risk, if you are a pussy."
-
negro
őstag
Ismerem a story ezert irtam atmosferat. De a vege az volt, h eszement jo volt vele jatszani es nem 1x vittem vegig ujra. Nyilvan van elfogultsag hiszen anno a soros portos 1v1ek szomszeddal, illetve LAN party-k 4v4-e vagy az iskolai alt+tab -os, oran jatszos korszak miatt A Quake az az elso resz es kesz. A strogg univerzum nekem nem jott be. Nem is emlekszem csak minimalisan a jatekra ahogy a Q4-re se, mikozben a Q1 palyak fejbol mennek es felidezem mindet kb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Szabi®
addikt
Picit ki kell hogy javítsalak, pont az első résznek nincs konkrét története, csak az amit végül Carmackék "magyaráztak", mivel amikor összevesztek studion belül akkor külön csinálta mindenki, ami eszébe jutott, így lettek a pályák olyanok, amilyenek. Nincs két egyforma korban/világban játszódó szakasz. (lásd. lentebb a Pc guru írását)
És pontosan a második rész volt az, ami már kapott egy jól felépített storyline-t, felépítették a strogg univerzumot. -
negro
őstag
A Quake-nek szeritem sose lesz mar igazi 2. resze. Eleve az a kozeg es ahogy keszult a hatterben huzodo ellentetek menten a jatek az akkori id-nel, akikbol mar senki nincs a cegnel, eselytelen azt az atmosferat osszehozni. Emlekszem nekem a Q2 is csalodas volt, mert semmi koze nem volt a Quake-hez. (Persze nagy dolog volt 3dfx-el anno a grafika de 1x vittem vegig azt a jatekot es azota se) Ugye csak marketing okokbol neveztek el Quake-nek a jobb eladhatosag miatt. Q3 -al bar sokat nyomtam online de az is csalodas volt mert single nelkuli volt. Q4... nem is id jatek, illetve Q2 folytatas volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Lehetseges, ugyanakkor ezek a jatekok meg abbol a korszakbol valok amikor meg erteni kellett a pc-hez es hasznalatahoz. Akik ebben a korban nevelkedtek annak egy modolas nem sok semmi. A celkozonseg meg a mai 30-40-50 -es korosztaly. Aki retrozni akart ezekkel de jobb grafikan az megoldotta. Illetve ahogy irtam a listan jo par jatekbol mar jott ki hivatos remake, remaster. Egy command and conquer -bol is minek egy ujabb remaster ha mar van egy remastered collection? Pont, hogy olyan jatekoknak kene szerepelni itt mint egy indiana jones fate of atlantis, railroad tycoon, stb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Redneck
nagyúr
Heretic, Hexen 2, Blood, Duke Nukem 3D, Quake 2, Goldeneye, SIN, KISS: Psycho Circus, NOLF, Alien, SW:DF, Jedi Knight, Redneck Rampage felújított verzió részemről jöhet. Plusz tulajdonképpen minden menő cím a kétezres évek végéig, csak fussanak legalább 1080p felbontáson, legalább 60 fps-sel.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Szabi®
addikt
Pedig ők voltak a célközönség. Abszolút egyszerű a játék. Szinte mindig adja magát, hol-merre.Full lineáris. Nekem nagy csalódás volt. Tutoriallal nyit, mindent szájba rág, és nyomokban sem tartalmazza a régi hangulatot. Ez egy koromsötét nyomasztó horror volt anno.
Nagyon szomorú lennék, ha egy Quake-ből is egy ilyen színes, cukormázas repetitív "valamit" csinálnának. -
kwzatz
őstag
-
csibe1
addikt
Szerintem jöjjön mind ami a képen van, aztán majd meglátjuk milyenek lesznek.
negro
A graf mod meg egyebek az szép és jó, de nem mindenki szórakozik ilyenekkel, meg állítgatja, hogy a legújabb rendszeren is elinduljon.
Felteszik a játékot ha épp PC van, aztán annyi. A többségnek itt meg is áll a tudomány,
de valahol már ez is expert szint.
Sokkal egyszerűbb csak simán betenni a lemezt vagy inkább letölteni a játékot a konzolra, aztán annyi; nem kell semmi mással foglalkozni, már ha kijön konzolra is..
" Bármi megtörténhet, még a pók is foghat halat. "
-
negro
őstag
Nem igazan tudom hova tenni ezt listat. Jo par jatekbol felelsleges lenne a remaster. Quakebol ott a Enhanced. QII -hoz rengeteg graf. mod jott mar ki akar RTX. Egy Q3 vagy UT is minek amik online jatekok voltak? Half - Life? Ott a Black Mesa. Doom, Doom2 is minek mikor 1000 szamra keszultek modok hozza. Ott a GZDoom is.
Egy Blood v Hexen, Heretic viszont mar erdekelne.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
batman91
őstag
Redneck Rampage remastert a népnek!!!
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
Montanaxy
aktív tag
Megvan tőlük a System Shock 1 Enhanced, a System Shock 2, Quake 1, Blood Fresh Supply, DOOM 64 és a Turok 1.
Jól dolgoznak, midnegyik játék játszható és élvezhető.
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
Az nem lenne jó ha a doom eternal mintájára hoznák. Egy rakás guánok lettek azok a játékok. Semmi közük az eredeti, sötét, darkos borzongó vér fps-hez. Az új doom+eternal egy tiniknek készült tutorial-es, neonikonos ugrabugra ...
A Quake az Quake, aki játszott vele, az azzal szeretné azonosítani, ami volt is.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
A Quake Remastered (Enhanced) tavaly augusztusban jött ki a 25. évfordulóra az id-től, a kiegészítőket is tartalmazza és ez a változat van fent Steamen.
Nem lepődnék meg viszont, ha rebootolnák is, a Doom+Eternal mintájára.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
addikt
Quake, Duke, Hexen, Blood.
Ezt a négyet kérem.
Köszi!5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hisense LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Ukrajnai háború
- Azonnali játékos kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- HP EliteBook / ZBook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest