Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szabi®
addikt
""Viszont az emberek gondolkodásmódját szeretem figyelni.""
Figyelhetnéd a sajátodét is ...Egyébként nem igazán tudsz különbséget tenni az objektív és a szubjektív között. Kortól függetlenül sem. Sztem ez több probléma forrása is. Én itt ezt le is zárnám. Kellemes játékot.
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
Sztem most értünk el ahhoz a ponthoz, ahol már mindegy ki mit ír, te már csak arra vársz, hogy a magad módján több-kevés sikerrel (inkább utóbbi) cáfolhasd valaki szukbjektív véleményét.
Amit szerettem volna, azt leírtam a Doom Eternallal kapcsolatban is. Nem tetszik, nem jön be az egész koncepció, többre számítottam.
Innentől kezdve hogy te tiszteletben tartod-e más véleményét, vagy csak szisztematikusan próbálod kiforgatni/vétozni, nem érdekel.
Neked tetszik ? nyomjad, hajrá. Nekem nem tetszik, és nem is csináltam volna meg ezeket a részeket.
Köztünk annyi a különbség, hogy engem nem érdekel, hogy neked ezek miért tetszenek, viszont te láthatóan nem tudod elviselni, ha valakinek ezek egyáltalán nem jönnek be.
De a készítők pontosan az olyan fiatalokra alapoztak, mint te. -
Szabi®
addikt
Elég hamar elvesztetted a fonalat, onnan indultunk, hogy felvetetted egy Quake rebootját egy Eternal mintájára, (lásd. második hozzászólás) amire én próbáltam kifejteni számomra ez miért nem lenne jó.
Új játékot csináljanak, ne a régi nagy neveket futassák , csak hogy biztos legyen a bevétel.
Ennyi lett volna a lényeg[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
Te valamit nagyon félreértettél, vagy csak szándékosan kiforgatod a mondanivalót, én a régi Doomtól, azt vártam, hogy ne rebootolják eleve, vagy ne olyan formában amihez semmi köze.
Számomra ezek a játékok akkor voltak jók, amikor a maguk idejében voltak, nyilván nem attól lesz jó egy játék, ha ezer bőrt lerántanak róla.
Én nagyon örülök neki, hogy neked minden tetszik amit régről visszahoznak, tény és való hogy vannak ilyen emberek is, én szeretek eredeti formájukba emlékezni rájuk.
Ízlésekről vitatkozni nem lehet. -
Szabi®
addikt
A Doom 2016-al játszottam többet, de már nem húzott be, az Eternalba meg ez a kapaszkodókról-kapaszkodóra ugrálás abszolút elidegenítette a műfajt. A fűrészből állandó jelleggel kifogyó nafta is nagyon hatásvadász volt ... Szétlőtt zombikból kipottyanó neonikonok Ehhjjj...... Kár érte ...
A Prey esetében tudtommal pontosan az történt, hogy csak egy címében Prey-t kaptak az emberek, mert semmi köze az előd Prey-hez.Ráadásul az előtte beharangozott Prey kettőt meg törölték, aminek a koncepciója egy idegenek bolygóján/hajóján játszódó sc-fi lett volna, amiben egy rendőrt? ügynököt? alakítunk. Igencsak komoly koncepció képek is jelentek meg a játékból. Aztán lett belőle egy olyan Prey ami teljesen kihalt/monoton, és kevésbé izgalmas játékélményt kínál.
Nekem ez a Prey nem tetszett, nemrég olvastam olyat is, hogy marketing okokból lett "Prey", mert így mindenki próbálta azonosítani a régi igazi Prey-el, és így eladható volt.Azért ez talán egy picit izgalmasabb lett volna, mint amit kaptunk.
Természetesen az újabbik Prey-t kétszer végigvittem, de közelében sincs annak a hangulatnak, ami a régi indián srác sztoriján alapul. Annak a Prey kettőnek meg nyilván jobban örültem volna, amit elkaszáltak.
#20 Daelion Persze, én is írtam, hogy nyilván van helye a piacon, sőt az egyik amcsi site-on kor besorolás alapján a fiatalok körében aratott nagyobb sikert, hisz nekik ez egy új ip.
A Quake esetében anno olyan atmoszférát teremtettek (idézek az egyik akkori tesztertől), hogy "szinte rohad"' a játék. Azt az atmoszférát egy mai színes, letisztult, lesimított grafikával vissza sem lehetne adni... Én nem bántanám ezeket a címeket.
-
Szabi®
addikt
Kinek mi nyilván. Azért ha belelapozgatsz a Doom Eternal topikjába akkor látni fogod, hogy nem az én véleményem az első, ami a fentieket fejtegeti. És én még elég pátoszosan is fogalmaztam.
Én ezeket a régi nagy "történelmi" címeket nem remake-elném, vagy próbálnám meg folytatni 20-25 év után. A Doom eternalnak adtam egy esélyt, de az első scenarioban amikor a játék meg akart tanítani a fűrész használatára, nah onnantól volt még a programnak 25 perce, hogy a gépen lehessen, aztán delete. Unokatesomnál láttam még a "küszködést",ugrabugrálást az Eternalba, és semmilyen szinten nem jött be, ő már a vége felé járt a storyba, szerinte egyszer végigjátszos közepes game. Multival nincs tapasztalatom. A mostani fiatalokat/tiniket biztos behúzza, és van létjogosultsága a piacon, de aki a régi atmoszférát keresi, nah az viszont koppani fog. Sajnos a Duke Nukem-el is megpróbálták, ott a végeredmény siralmas lett. -
Szabi®
addikt
Picit ki kell hogy javítsalak, pont az első résznek nincs konkrét története, csak az amit végül Carmackék "magyaráztak", mivel amikor összevesztek studion belül akkor külön csinálta mindenki, ami eszébe jutott, így lettek a pályák olyanok, amilyenek. Nincs két egyforma korban/világban játszódó szakasz. (lásd. lentebb a Pc guru írását)
És pontosan a második rész volt az, ami már kapott egy jól felépített storyline-t, felépítették a strogg univerzumot. -
Szabi®
addikt
Pedig ők voltak a célközönség. Abszolút egyszerű a játék. Szinte mindig adja magát, hol-merre.Full lineáris. Nekem nagy csalódás volt. Tutoriallal nyit, mindent szájba rág, és nyomokban sem tartalmazza a régi hangulatot. Ez egy koromsötét nyomasztó horror volt anno.
Nagyon szomorú lennék, ha egy Quake-ből is egy ilyen színes, cukormázas repetitív "valamit" csinálnának. -
Szabi®
addikt
Az nem lenne jó ha a doom eternal mintájára hoznák. Egy rakás guánok lettek azok a játékok. Semmi közük az eredeti, sötét, darkos borzongó vér fps-hez. Az új doom+eternal egy tiniknek készült tutorial-es, neonikonos ugrabugra ...
A Quake az Quake, aki játszott vele, az azzal szeretné azonosítani, ami volt is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest