Hirdetés
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Marathon (2025)
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- The First Berserker: Khazan
- EA Sports WRC '23
Új hozzászólás Aktív témák
-
fczolika77
junior tag
Elégedett vagyok a tesztel, a kormány most nekem se hiányzik annyira. Ami negatívum, hogy lassan adja hozzá a pályákat, autókat és az online felületet.
-
kbadam83
senior tag
Sziasztok,
Akkor mi a teendő ha a World Circuitban ( amerikai rész 1, európa 3, japán 2 ) pálya van kinyílva és írja, hogy végezzel az első 3-ba. Mindegyik 1 helyezéssel elvégezve és még sem nyílik ki semmi új pálya. Tudnátok segíteni, hogy lehet tovább menni? -
Cabrioka
újonc
válasz
BusinessGuy #116 üzenetére
Aszta. Ezt de jó hogy említetted, ha jól emlékszem a GT4-ben az autómárkákhoz belépve is voltak külön versenyek de lehet hogy GT2. Osztom a véleményeid sajnos nem úgy fejlődött ahogy vártuk. Nekem mindenesetre gyerekkorom meghatározó része a Gran Turismo sorozat.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
ProEvoFan #119 üzenetére
Vagy csak szimplán idióták dolgoznak ott mert az hogy a FW annyit ér mint a Dying Light 2 vagy az R6 Extractionmár önmagában is vicces. A híresen szigorú edge hol felpontoz hol le, abszolút hiteltelenek de kösd az ebet a karóhoz, én meg játszom vele az első GT óta es látom amit látok.:)
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
BusinessGuy #118 üzenetére
Nyilván a Horizon Forbidden West hét pontos értékelésénél is levoltak fizetve (tudom, nem úgy) no meg nem voltak szigorúak...
-
BusinessGuy
őstag
válasz
ProEvoFan #117 üzenetére
Híresen szigorú...
Az utóbbi években szórják a 8-9 pontokat a játékokra főleg amik valamelyik pkatformhoz köthetőek, rég távol vannak a híres szigortól.
A lefizették dolog meg változatlanul nem azt jelenti hogy pénzt kaptak.
9 pont. Vicc erre. Bármilyen értékrendben. Ha ez egy 9 pontos játék akkor a gt6 legalább 10 pont...Akárcsak az elődei... -
BusinessGuy
őstag
Plusz a kasztrált tartalom miatt. Van rá ok bőven. 7-8 pontnál többet még mikrotranzakciók nélkül sem ér. Ahelyett hogy fel lenne töltve a régi részek rengeteg versenysorozatával és eseményével itt grindolhatsz meg farmolhatsz ugyan azokon a versenyeken ha nolyan kocsit akarsz amit nem ad a játék. Se egy bővebb endurance tartalom se bővebb kereskedésenkénti márkaversenyek. Alig akad a komolyabb versenyekből pár darab. A versenyek java a pár körös szokásos utolsóból első az is unalmasan.
Nagyon kéne a játékba versenytartalom és a beharangozott AI. Jelenleg arra jó inkább amire a Sport.. Egymás ellen versenyen és időméréselben. A nagy singleplayer tartalom az eddigi részek töredékét teszi ki. -
Megtörtént ennél a játéknál is a review bombing a 24 órás szerverleállás, a drága mikrotranzakciók és a bonyodalmasabb járműszerzéseknek köszönhetően.
Emlékszem mindenki úgy volt, hogy "GT Sport nem jó, na a GT7 az már jó lesz", erre lőn mi történik.
-
Találtgyerek
veterán
válasz
BusinessGuy #111 üzenetére
Köszönöm! Kipróbálom.
Ciccuka: Köszönöm! Kicsit modernebbre gondoltam.
-
Ciccuka
veterán
válasz
Találtgyerek #110 üzenetére
Sok autó az max módként van. Ilyen jellegű PC-s játék nemigen volt soha.
[link]Viper Racing (1998)
Sports Car GT (1999) -
BusinessGuy
őstag
válasz
Találtgyerek #110 üzenetére
Forza motorsport.
-
Találtgyerek
veterán
Pc-n van ilyen játék amúgy, mint a GT?
Sok autó ( nem csak GT3 meg Tcr ), verseny pályák és a Forza Horizon-nál kicsit komolyabb fizika. -
"Anno a Sega Rally 2 pocsékra sikerült, bár grafikailag nem volt rossz, de nagyon arcade-os lett."
Mivel Arcade játék. Go figure.WRC játékok PS2-n? Mielőtt még a Bigbenhez került volna, azért elég szemét húzás volt az ő részükről, hogy újrakezdték a számozást, a PS2 címeket figyelembe nem véve... Néhány cikknél ott virul a régi PS2-es verziókból készült wallpaper, holott az újról cikkeztek...
-
.LnB
titán
A hangokról van szó a videóban. És FM7-ben azért a viharos versenyek elég hangulatosak. Ahogy villámlik és dörög az ég a pálya körül. Dübörög a füledbe a dörgés hangja..
Ami még feltűnt nekem az előbb linkelt videóban, hogy álló helyzetben, nem mozdul a karosszéria a GT7-ben, a gázadásokkor.
-
-
.LnB
titán
Forza Horizon 5 és Gran Turismo 7 motorhangok összehasonlítása: [link]
-
Ciccuka
veterán
Közben rájöttem, hogy rosszat linkeltem be. Azzal én is Arcade (ilyesmi 2 személyes) gépen játszottam, mármint ezzel a felülnézetessel (én erre hittem, hogy ez a Sega Rally):
World Rally Championship (1993)
Sega Rally Championship (1995)
Sega Rally 2 (1998)Mert valószínűleg volt a gépen egy Sega logo, és azon a gépen futott. Az biztos, hogy felülnézetes játék és 2 személyes Arcade gép volt, de később láttam valamelyik konzolon is úgy emlékszem. Anno a Sega Rally 2 pocsékra sikerült, bár grafikailag nem volt rossz, de nagyon arcade-os lett.
-
Mezcal
addikt
-
Ciccuka
veterán
World Rally - Championship (1993)
Viper Racing (1998)
Need For Speed : Porsche Unleashed (2000)List of racing video games (de hiányosnak tűnik)
-
Ciccuka
veterán
Multiplayer része nagyon szuper volt, csakúgy, mint az 1nsane-nak.
1nsane (2000)
RalliSport Challenge (2002)
Xpand Rally Xtreme (2006)
Pannonia Rally (2008) -
-
Ciccuka
veterán
Network Q RAC Rally (1993)
Screamer 2 (1996)
Terep 2 (1996)
Mobil 1 Rally Championship (1999)
Michelin Rally Masters (2000)
Rally Trophy (2001)
Rally Championship Xtreme (2001)
Colin Mcrae Rally 04 (2004)
Richard Burns Rally (2004) -
doc
nagyúr
válasz
BusinessGuy #92 üzenetére
Mennyire kene? Nem mentem meg 300-zal, de azert nem sokkal lassabban igen - igaz, nem autoval hanem motorral, es tul sok 'razkodas' nem volt (be is b@szna ha nekiallna 250-nel razkodni a motor, azonnal halal)
-
?
Nekem ez legalább annyira testreszabhatónak tánik, mint az akkori GT, vagy még jobban, és PC-n azért ez mindent vitt:
Akkor ez szimulátor volt, szerintem. Volt benne mecha sérülés, tankolás, stb. Grafikában mondjuk a GT2 vitte a prímet, az biztos. Ez a SportsCar GT amolyan fele-fele gyerek volt, régi engine új stílussal fűszerezve PC-n, a szellemi örököse a GT-R lett (szerintem), ami már látványban is felnőtt a konzolos konkurensekhez, közben meg ott volt valami túraautós, ami nem az STCC volt, nem is TOCA, de svéd bajnokságot dolgozott fel, ami megint csak elég jó volt emlékeim szerint.
-
Mezcal
addikt
Nagyon nem. Egyrészt még nem is létezett a vérbeli szimulátor fogalma, a Toca meg nem volt szimulátor, azzal talán még többet is játszottam, mint a GT-vel. PC-n meg ott volt a Rally Championship nevetséges irányítással. A Gran Turismo a még szegényes felhozatal és az akkori technikai szinvonal miatt számított szimulátornak. A Test Drive is az volt a maga korában C64-en.
-
A DigitalFoundry tesztben azt elemezték, hogy a worst case scenario replay szempontjából, ha esőben, és hajnalban (= lámpák felkapcsolva), a sor végéről indulsz (rajt után közvetlenül, amikor még együtt van a mezőny), és akkor kell valami hátsó kameraállásból mutatnia a replay-t, amikor minden kocsi látszik, na akkor beszaggat a PS5-ön.
-
doc
nagyúr
[link]
Van motorcsere, de elég nagy szerencse kell hozzá... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Köszönöm a segítséget mindenkinek, de megnéztem és Frame rate módban van.
Szóval, nem tudom, hogy mi lehet a gond a visszajátszásnál. És azt is észrevettem, hogy inkább csinálja nagy teljesítményű autók versenyekor, mint ilyen mini cooper és "társai" verseny után, egyáltalán nem láttam még akadozást. Furcsa...
-----------------------
Nem volt könnyű menet, de sikerült - szerintem- tökéletesre megtanulni. -
doc
nagyúr
Jah, az lehet
vannak autok amik nagyon csusznak, de olyan is ami olyan mintha oda lenne ragasztva, gumitol, aerodinamikatol, aszfalttol is fugg.
De en nem vagyok nagy szimulator-addict, csak kocaszimes, nekem a GT7 szorakoztato, szep, elvezem, bar teny hogy egy kis plusz fejlodes jo lenne, de en elkonyvelem hogy 'ez ilyen', ha kell egy kis okorkodes meg fun akkor ott a Dirt 5, komolyabb, hangulatos vezetgetesre meg autopornora meg a GT -
-
doc
nagyúr
válasz
BusinessGuy #43 üzenetére
Az utolso helyrol repulorajt tenyleg gaz, jo lenne fejlodni, meg valtozatossagot rakni bele, a sok 'elnyomkodni valo' kepernyovel szinten egyetertek (marmint azzal hogy ennyire nem kene
), az AI is eleg uncsi valoban.
De az hogy "a pályák még mindig tükörsimák" nem igaz, vannak palyak ahol bordas keresztben az ut, van ahol kavics van a kanyarban, stb. -
Luzsi04
csendes tag
Raytracinges beállítást választottad?
Mert az leginkább replay-nél aktív lehet az okozhatja a gondot.
Próbáld átállitani performance módra, hátha jobb lesz.Én GT6al játszottam többet, abban egyetértek hogy ahhoz képest nem sok változást hozott a GT7. Ott is volt sok autó, pályák, körítés.
PCrol érkezve furcsa volt a mindig hátulról indulás, és a emellett is a könnyű győzelem lehetősége.
Egyelőre a licence megszerzésénél érzem hogy tud nehéz lenni, ha mindent aranyra akarsz teljesíteni.Kicsit csalódás nekem is a játék, de 2 gyerek mellett pont jó hogy gyorsan teljesíthetőek a versenyek, kihívások, nem lenne sok időm az gyakorlás, időmérő,.hosszabb versenyre.
-
válasz
Döglött Róka #78 üzenetére
Itt elvileg akkor megy le replay alatt 30-ra PS5-ön, ha a Raytracing be van kapcsolva. Cserébe sokkal szebbek a tükröződések a kocsin. De ha zavaró, akkor a settingsben ki lehet kapcsolni a RT-t.
-
Döglött Róka
veterán
Valahol ertheto, ha 60al futna le kene venni az effekteket. Akkor kilogna a lolab a palya szelen.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Döglött Róka #78 üzenetére
Hmmm köszi a választ, ez elég furcsa, ha így van megoldva.
-
Nagyon nem. Írták is előttem a TOCA-t, én még kiegészíteném a PC-s SportCar GT-vel. Kicsit később meg jött a a GT-R, ami tényleg szimuláció volt. A GT mindig simcade cucc volt, de abból a minőségi. A vezetés szerintem rendben volt anno, a kocsik viselkedése is, a törés hiánya miatt lett inkább arcade. Viszont például a gumik hőmérséklet mebedzsmentje szerintem megelőzte a korát, pláne mert nem csak grafikai elem volt, tényleg lehetett érezni a különbséget. Na meg a 24 órás versenyek izgalma, stb. Volt úgy, hogy egy hétig nem kapcsoltam ki a PS-t, úgy teljesítettem a 24h-t, részletekben, suli után. Akkor ez mind üdítő újdonság volt, csak hát eltelt bő 22 év.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
Valaki észrevette, hogy visszajátszásnál akadozik a game? HDR 4K-ba van állítva, ha ez jelent valamit. Szóval k...ra idegesítő, mert szerettem visszanézni, ahogy vége a versenynek, de így inkább kinyomom ezt a részt. Szóval, csak visszajátszásnál, játék közben minden ok.
Egyébként nekem is csalódás egyelőre a GT7. Az ok, hogy az autókra ráfeküdtek és fotórealisztikusan néznek ki, de néhány pálya kivételével néha nagyon ocsmány tud lenni ez PS5 játék.Nekem az angol az anyanyelvem ( a feleségem miatt tanultam meg a magyart), de ezek a kicseszett párbeszédeket még én is átlapozom gyorsan, eltudom képzelni azt a játékost, aki semmit nem ért belőle. Unalmas - néhány infót kivéve - és csak feltart a játékban. A HUD, ahogy volt róla szó, szintén nevetséges, vagy kikapcsolom, vagy minden szart a képembe nyom.
Egyrészt nincs szükségem ennyi infóra, telecseszve a képernyőt, másrészt az OLED sem szereti, ha mindig minden egy helyen van, bár a pixeleltolás szerencsére kivédi ezt a baromságot.
Számomra unalmas a lassú autókat vezetni és így feljebb lépkedni. Hard-on vagyok, de szerintem még így is könnyű a játék ráadásul nem kicsit csal és elég gyakran.
A tizenvalahányadik helyről való indulást is megoldhatták volna már, mert rém unalmas.De a fő kérdés az első bekezdés. Nem értem ezt a szaggatást...
-
Mezcal
addikt
válasz
BusinessGuy #74 üzenetére
TOCA-t oda-vissza játszottam akkoriban, semmivel nem volt jobb szimulátor. A Renault-val, ami a legjobb autó volt benne, ha jól emlékszem, azt néztük, hogy mennyire nem élethű a mozgása. PC meg külön műfaj, de emlékszem, hogy amikor kijött PS-re a Colim McRae Rally, ott sírtak a PC-sek, míg meg nem jelent arra is, annyira nem volt egy jó ralis játékuk, ami szim közeli.
-
Ah igen, Tourist Trophy... kár hogy az nem élt meg egy folytatást, mindannak ellenére, hogy "igérték hogy lesz". Szerintem elég korrekt spinoff volt. Nagyon tetszett, hogy a mocikat unlockolni kellett mindenféle kihívásokkal, egészen egyedi ötlet volt, és sokkal jobban jutalmazott mint GT4-ben a Driving Missions ahol csak kreditet kaptál.
-
Kicsit off, de ha már a GT4 szóba került, akkor vajon a Tourist Trophy-nak (ami ugye a GT4 engine-jére épülő motoros játék volt) miért nem lett soha folytatása? Én magam egyáltalán nem kedvelem a motoros játékokat (sőt magukat a motorkerékpárokat se különösebben), de a Tourist Trophy szerintem annyira élvezetes volt, hogy sokkal többet játszottam vele, mint a "normál" GT4-el. Persze sokkal inkább rétegjáték, de szerintem simán megérdemelt volna legalább egy folytatást PS3-ra, és most PS5-re is.
-
Szerintem azt már csak tradíció miatt hagyták a borítón.
Nem mellesleg az Amerikai változatokon (legalábbis az első három résznél) kihagyták ezt a szlogent. Ők már tudhattak valamit.Különben is miért mindenki ezen van megrőkönyödve most? Már a GT4 óta ilyen szinten ragadt a játék (sajnos), én már kihevertem a downgrade-eket.
GT 1-2-3 még olyan korban készült amikor ezek a játékok voltak korának cutting edge versenyzős játékai, ráadásul voltak bennük olyan dolgok amik miatt azokat érdemes volt megvenni egymás után. Kb. GT4 volt az a pont ahol a játék elkezdett lefele menni és egy helyben stagnálni.
Miért pont most és ilyenkor kb. 15 év után téma ez...?
Nem azt mondom hogy utálom az újabb részeket, de azért fura hogy mindenki most kezdi kapizsgálni, hogy egy ideje nem sokat változott a game azon kívűl hogy új kocsik, új pályák, új játékmódok.
De ha változtatnának akkor meg az lenne a baj egyeseknek hogy nem jó irányba változott (a la GT4 egyes downgrade-jei)... ejj de bonyolult dolog ez. Mondjuk Sport-al ez történt. -
Találtgyerek
veterán
Én örültem, hogy ide leírta. Logout-okat ritkán olvasom.
UI.: Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed BusinessGuy ! -
válasz
BusinessGuy #51 üzenetére
"azért erröl egy autós játék tesztjében amit az újságíró is szimulátorként állít be illett volna írni mert ezek a dolgok egy szimulátor gyökeres részeinek kéne legyenek 2022-ben."
Valakinek lehet nem ezek az elvárásai... elmondtad a véleményed, oké. De ne várd el, hogy minden újságíró most arról fog cikkezni, hogy mennyire visszamaradott a játék egy része amit kb. csak egy kis százalék érint, abból is csak az elitje (lásd még: Counter Strike, nap mint nap rantelnek olyan apró dolgokról ami egy Casual-nek nem tűnik fel). Az újságírók nem csak egy genre-t játszanak nap mint nap, így ilyen extrém dolgokról való írást tessen elengedni, vagy pontosabban csökkentse számításait ily téren.
Nameg ha a cég nem vette figyelembe, hogy ezen legyen változtatás, akkor lehet hogy nincs még igény hozzá (bármennyire érződik elavultnak és ódivatúnak, legalább retro gémerek örülhetnek) . Illetve jó dolog mások (na nem a fikázósok) véleményét is figyelembe venni, érdemes pl. Super GT videóját meglesni a játékról.
"Ebben pont semmi fejlődés nincs."
Hát... a Sport-hoz képest végre lett egy épkézlábabb fejlesztő rendszer, végre lehet megint alkatrészeket bizergálni, és végre visszahoztak pár régi pályát is nagy örömömre.
Mivel számomra a vezetés és a szimuláció minősége a fejlesztőkre lett bízva, így ily téren én nem fogok véleményt nyílvánítani, ha gurul akkor már öröm bódottá. És más játékokhoz hasonlítani sem fair play (legalábbis számomra ez a fajta kritika mindig is megtévesztőnek hatott, mintha nem alma ízt várnánk egy almától, hanem körtét, mivel a körtéért vagyunk oda (tudom, rossz példa)).Korrekt a véleményed, de azért nem mindenki egy szimulátor guru a világon.
De ha esetleg kiírnád a világnak a véleményed, akkor jobb lett volna Logout-on megtenni (és ezt nem sértésnek szántam, sokkal több emberhez eljutna az infó).
Szerk: Látom csökkentek az indulatok, ezt öröm látni. -
nylontacsko
senior tag
válasz
BusinessGuy #63 üzenetére
"ízig vérig gran turismo"
Ebben is egyet kell veled értenem.
Természetesen megkövetlek a korábbi hsz.-ért -
BusinessGuy
őstag
válasz
nylontacsko #60 üzenetére
Azért mert másba nemigen lehet belekötni ahogy írtam ízig vérig gran turismo csak dühítőek a hiányosságok. Ezt leszámítva beszippantott és tolom Elden Ring mellett. Eemélem legalább a hud javítva lesz és bekerül a motorcsere.
-
Freiherr
őstag
válasz
nylontacsko #61 üzenetére
Vigyázz morzsi, ilyen stílussal könnyen bajba kerülsz itt.
-
nylontacsko
senior tag
válasz
BusinessGuy #59 üzenetére
Korrekt válasz
(más meg csak "beböfög", megszólítás nélkül)
Ahogy írod, az alapján az ígért lehetőségek elhagyása érthetően okozhat csalódást.
Értem én amit írsz, csak azért pöccentem be, mert gyakorlatilag túl sok jót nem hoztál le az egész játékfelépítésről, funkciókról.
Ezt el is fogadom.
De...
Azért ennyire nem lett rossz ez a kiadás. A folyamatos összehasonlításnál lehet az eb elhantolva.
Ez más. Ez már nem az, mint volt. Természetesen elolvastam mindent amit írtál és az alapján mondom ezt.
Béke veled -
BusinessGuy
őstag
válasz
nylontacsko #56 üzenetére
Bocs hogy ennyi probléma van vele és bocs hogy a készítők kicsit csúnyán rámentek a mikrotranzakciókra... Még a boltokban vehető vasak csakcsak bár ott is a milla felettiekre durván pénzt gyüjteni...
De mint írtam abból a párszáz autóból ami benne van rengeteg csak időlimites X időnként cserélődő used carsban érhető el pl Lamborghini Countach, máshol nem találtam ahogy régi m3 vagy cápa bömit se...Persze aranyáron szóval ha épp nincs annyid kb a mikrotranzakcióhoz nyúlsz vagy buktad x ideig....Ez nagyon kellett a GT szériának, ez aztán az újdonság...! És még megmagyarázzák fórumokon miért jó hogy nem adhatod el a járműveidet mint régen.... A motorcserével kapcsolatban pedig hazudtak pedig azt is promózták konkrétan a Porsche motoros Vw bogárral. Nincs motorcsere funkció a cuccban már azt is próbálták hogy ruletten nyert motorral mit lehet csinálni - csakis berakni az eredeti kocsiba.Nem tehetek róla elengedtem a kuplung dolgot a beállítás dolgot nyomom versenyezgetek de mindig pofán ver benne valami ami nem épp pozitívum. Nehogy már baj legyen hogy nem csak az áradozás megy szemelkenzővel a játékról, pont azért tart itt a széria mert mindig minden fan szemet hunyt az összes hiányosság fölött....
-
Szerintem is jó, hogy leírja. Ezer éve imádtam (mondom, IMÁDTAM) a GT2-őt, olyannyira, hogy most elgondolkodtam egy PS5 beszerzésén is, pedig van itthon egy Xone, amit annyira kapcsolok be kábé, hogy a havi update meglegyen, és kész. PC-n tolom a PCARS2-őt, meg az ACC-t, de mondom majd MOST, na MOST beruházok megint egy PS-re, és újraélem a gyerekkorom. Hát, bizonyos értelemben véve talán a leírtak alapján ez még sikerülne is, mert ugyanazok az avittas megoldások köszönnek vissza, mint 2000-ben, de például a sérülés hiánya az szerintem k_rva gáz. Emellé a többi leírtat is figyelembe véve spórolt nekem negyedmillát a kolléga. Majdnem meggyőzött a grafika, de PCARS2-őt alapul véve az se olyan nagyon durva a realworld tesztekben. Hát erről ennyit, de azért szép próbálkozás a Sony-tól, kell is ez, mert ez a széria a PS egyik legendája, a tekkennel meg a CTR-rel együtt (amiket már box-on nyomok, lol).
-
Freiherr
őstag
válasz
nylontacsko #56 üzenetére
Te meg magadat kapcsold ki.
Nehogy már ne mondhassa el a véleményét , mert különbözik a tiedtől, ráadásul hasznos infókat oszt meg, nemcsak beböfög valami hülyeséget. -
nylontacsko
senior tag
Szerintem ne jársz vele.
Kapcsold ki.
Töröld le.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
BusinessGuy #54 üzenetére
* mégegy...Nem lehet eladni a kocsikat...Mehh...Rámentrk a mikrotranzakciókra, egy rakás autó a boltokban sem vehető, csak a used carsban ami meg időlimites...Az autóeladás kivételével meg extra pénzhez sem lehet jutni hogy legalább ne álkjon a garazsban egy rakás felesleges fos... Most komolyan...?...
-
BusinessGuy
őstag
válasz
BusinessGuy #53 üzenetére
És még egy csalódás. A motorcsere az autókban mint funkció évek óta jelen vam a forzákban szuper szörnyetegeket lehetett építeni. Itt is újításként vártuk sokan úgy én is pláne hogy annó axstate of play videóban látható volt egy vw bogár alatta pedig a benne lévő motor, ami egy porsche motor volt..Mindenki azt hitte hogy a tuning alatt az extreme opcióban a new engine a motorcsere.. Nem, az csak egy új eredeti motort rak az autódba aminek az ertelme ebben a játékban kb nulla.... Nincs motorcsere lehetőség...
Illetve megy a találgatás mert a rulett sorsolásnál adhat motort hátha úgy de az meg milyen már... -
BusinessGuy
őstag
Két dologgal kiegészíteném a mondnivalónat mert közben tolom és nézegetem a lehetőségeket.
1. Találtam egy minimalista ffb beállítást ott legalább az ereje és érzékenysége állítható (2 csuszkás opció) ez javít valamennyit rajta.2. A futam közben a menüben a nézetet lehet állítgatni. Van ott a display settinfsen belül cockpit opció, abban wobbling. Ez alapbol egyesen van. Ez a steril nézet. A 2-es azért jóval jobbá teszi a dolgot ott nincs fulla a képstabilizátoros érzés. :(
Czeky: teljesen félreérted az elvárást egy szóval sem említettem hogy a törés hiánya gáz még ha az is, nem érdekel. A fotó móddal sosem volt gond. Csak annyi hogy ha már real driving simulationnek nevezünk valamit legalább fejlődjenek már ebben is, én ezt vártam volna. Ebben pont semmi fejlődés nincs.
-
Nade, hogy érje egy kis kosz a ház falát:
Szerintem aki GT-től azt várja hogy full komoly szimulátor legyen (teljesen elvonatkoztatva attól, hogy belerakták a nevébe az első rész óta, amikor még igaz volt ez a kijelentés), az el van tájolódva, és nem ez a megfelelő játék. A Polyphony nem éppen arról híres, hogy törés fizikával áldja meg játékait, vagy hogy neon színű plakátok vannak minden kanyarban, ez nem a fiataloknak szánt níd for szpíd, de nem is a tryhard versenyzők játéka, akik elvárják hogy egy járművön miliméterre pontosan úgy horpadjon be a járgány eleje mint az a valóságban tud, ez a játék lényegében az autó szerelmesek mekkája, literálisan kocsipornó.
Nameg az utolsó helyről való indulás már-már a játék védjegyévé vált. Persze, nem tudom hogy van-e a hetedik részben Qualify a versenyek előtt (az első és harmadik részben volt...). Nameg nálam a pálmát vitte a Scapes (fényképező) mód, szerintem több időt töltöttem autók fényképezésével mint azok vezetésével (persze végigvittem a "Gran Turismo mode"-ot Sport-ban). Nálam a HUD annyira nem zavart be, igaz, az időszámlálót vissza lehetne biggyeszteni egy sarokba, de még mindig inkább ez a "futurisztikus" dizájn mintsem a "egyszerű, letisztult" dizájn, amit annyira le akarnak a torkunkon nyomni más játékokban, olyan semmilyenek.Nálam a Gran Turismo újításai úgy a negyedik résznél bökték a csőrömet nagyon:
- A kocsit követő kamera nézet szó szerint a kocsi mögé van tixózva, nincs semmi kilengése, és mivel akkoriban a harmadik részt igencsak lógtam (igazából mai napig), és azóta se sikerült megszoknom, 4-ben csak belső kamerával tudok normálisan versenyezni.
- A Rally járművek fizikája oly szinten rosszabb lett a harmadik részhez képest, hogy az leírhatatlan. Én imádtam a Rally versenyeket a harmadik részben, és nem értem, minek kellett minden autót hátulról kifarolósra átalakítani, teljesen szokatlan, pláne kontrolleren. Nem mondom, hogy kormányon rossz lenne, sose próbáltam, lehetséges hogy ott jobb, de a harmadik részhez képest ez megintcsak visszalépés volt.
Szóval röviden a negyedik részt úgy összegezném, hogy: Quantity over quality at some places. Szerencsére észbe kaptak később a Polyphony-s srácok, és opcionális változtatni a kamera viselkedésén, lletve a rally járműveket sem annyira macerás irányitani gyári beállításokkal. Ötödik és Hatodik egyelőre kimaradt, mivel PS3-al nem rendelkezek.TL;DR: Játsszatok Gran Turismo 1/2/3: A-Spec-el, mindenki jobban jár. Aki pedig már a hetediket nyomja, annak jó szórakozást kívánok!
-
BusinessGuy
őstag
Azért azt se mondtam hogy nem jó kormánnyal. Csak kb ugyan azt az élményt tudja garantálni amit a ps3 éra gran turismoi. Se többet se kevesebbet. Érzed ha csúszik kapar az autó vagy elmegy a tapadás, érzed a rázókövet úgy ahogy meg a salakot. De így ennyi. Én egy T300RS-el tolom, támogatott még a t80 is. Jó lett volna legalább intenzívebbre lőni a hatásokat, semmi. Összevetésképp például ACC-ben ha véletlen nekimegyek valaminek az autó elejével sréhen a kormány konkrétan kitépi a karom ahogy kell. Itt vibrál egyet kb....
De a legnagyobb szívfájdalmam inkább a pedálkezelés főként ami a kuplungot illeti. Inkább ne lenne, annyira szar hogy nem is használom pedig erre vártam gondolván most biztos jó lesz. Aki játszott ACC-el kuplungpedállal az tudja hogy ahogyan kell simán be tudod ott fullasztani az autót ha nem csúsztatod a kuplungot néha vagy nem jó tempóban váltasz. Itt ilyen nincs, nyomd be a pedált legalább félig és válts ha rossz a tempó akkor üresbe rakod a kocsit...És a tempó verseny közben sokszor lesz rossz mert mint mondtam a kuplungcsúsztatás fogalma is ismeretlen a fejlesztőknek vagyis ha a lábad gyorsabb és az adott pontnál feljebb lesz a pedál (ez kb a pedálút közepe) nem veszi be a sebességet, és csak azt hallod hogy visít a motor ahogy nyomod a gázt...Czeky: azért erröl egy autós játék tesztjében amit az újságíró is szimulátorként állít be illett volna írni mert ezek a dolgok egy szimulátor gyökeres részeinek kéne legyenek 2022-ben.
-
Freiherr
őstag
válasz
BusinessGuy #48 üzenetére
A te hozzászólásaid többet érnek, mint ez a " teszt".
Én is kormánnyal akartam csapatni AC után lazuláskép, de ez így egy vicc akkor még simcad- re is. -
.LnB
titán
válasz
BusinessGuy #40 üzenetére
Mivel én a GT-t csak kontrollerrel játszottam, azt hittem, hogy be lehet jobban durvítani a szimulációt, ha kormánnyal és teljesen kikapcsolt nehézségekkel játszol. De akkor túl optimista voltam.
-
.LnB
titán
válasz
BusinessGuy #44 üzenetére
Én nagyon megértelek. Sajnos minden félelmemet igazoltad.
Gondoltam, hogy ezeket a dolgokat majd megtapasztalom én is ha megveszem a játékot, dw így most nem került előrébb a prioritás listámon.
-
ForRedGlory
félisten
Belenéztem youtubeon, ahogyan tolják az arcok. Szokásos steril, unalmas, gagyi, nulla sebességérzet, scriptelt "hibázzál nyugodtan, úgyis bevárnak" AI-val. Elalszik rajta az ember, a pulzust egy pillanatig nem növeli meg. Ha ezt indy fejlesztő adja ki más néven, a kutya sem nézne rá. Jahhh...! A grafika legalább szép.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
BusinessGuy #43 üzenetére
Továbbra is a félreértések elkerülése végett a cucc jó. Élvezem így is, azt hozza amit a GT hozott mindig is se többet se kevesebbet így akiket az említett dolgok nem zavarnak és imádja a szériát kiválóan fog szórakozni. Én sem dobom félre mert azért hiánypótló évek óta egy ilyen kaliberű félszim és a sok autótörténelem olvasgatnivaló képek fotózás mind mind csak vinni fogják nálam is a "játékidőt". :)
Csak nekem ezek már durván hiányoznak innen egy ACC-böl visszaugorva, az elődöknél is már hiányszámba mentek ezek a dolgok de akkor még elnézte az ember hisz nem volt nagyon ellenpélda meg érezhető volt a fejlődés.. Cserébe viszont a körítés az viszi a hátán az egészet és a tuning is végre nem a primkó stage 1-2-3 szinten megy. -
BusinessGuy
őstag
Milyen jellegű? Ha szimulátorról beszélünk már csak azért sem a GT mert ez inkább félszim. Amúgy AC-k modernebbek közül GTR-ek régiek közül. Félszimek között a GT és a Forza (nem a Horizon), etalon viszont a GT nagyon megragadt a múltban ami egyre kevésbé előnyös neki. Továbbá bizonyos dolgokban ami a vezetésélményt érinti a Pcars első két része is leveri...Értem én hogy bevált recept, de hogy 2022-ben még mindig ott tartunk hogy autóverseny játékban nincs edzés időmérő kvalifikáció hanem végig ez az utolsó helyről menj előre baromság megy egy olyan AI ellen ami már 10 éve is kínosan unalmas volt...Olyan az összes verseny érzete eddig mintha mindenki efy gyors safety car mögött menbe libasorban. Baromi ritkán előznek, nem hibáznak. Abszolút nem azt az érzést keltik hogy verseny van. Pár körönként jön az ünnplés pontszám majd automatikus visszajátszás amire 100-ból ha 1x kiváncsi az ember majd vissza pályamenü kilépés ünnep másikverseny duma rajt ..10 perc játékból 2-3 perc felesleges baromság es nyomkodhatod a gombot hogy győzd elnyomni. Erre adalék csak az említett problémák pontosabbam hiányosságok. 2022-ben egy magát szimulátornak kikiáltó singleplayer játékban ezekben minimum kellwtt volna fejlődni. Olyan dolgokba már bele se megy az ember hogy a pályák még mindig tükörsimák, az autó siklik 300-nál is mintha foson csúszna. De legyen nem érdekes elvégre félszim és a vezetés élménye a lényeg. Viszont az említett dolgok igenis hiányoznak és röhej hogy nincs. Remélem igaza lesz azoknak akik szerint ezt mint javítják, pláne hogy a csoda AI ha jól tudom még nincs a játékban.
Szimplán csalódás hogy játékmenet és szimuláció tekintetében kb egy grammot sem (ja de jött a vizes fizika ami szintén vagy 20 éve a legtöbb szim része ..) tudtak fejlődni olyan játékok irányába amiknél már 10+ éve ezen alapvető dolgok már megvannak.Ahogy irtam durván GT fanoknak akik nem vártak semm fejlődést szuper. Nekem lejtmenet a széria a 4 után...De legalább most nem online baromság az egész .. Kíváncsi leszek javítanak-e valit rajta leglább az ocsmány HUD lehetőségeken...
-
DEAQ
csendes tag
válasz
BusinessGuy #38 üzenetére
No offense kérdezem, hogy nálad mi az etalon ilyen jellegű játékokban?
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
BusinessGuy #38 üzenetére
A Polyphony Digital végtelenül konzervatív fejlesztőstúdió, ha megnézed, az első rész óta lényegében ugyanazt a kis koncepciót tökéletesítik, és szerintem Yamauchival az élen (meg amíg sokan szeretik) ezen nem is fognak változtatni.
-
BusinessGuy
őstag
Nem találtam ilyrn funkciókat.
Az meg hogy a GTS esport lett...A COD is esport játék volt sokszor ugye, míg valósághoz közelibb s emiatt kevésbé népszerűbb játékokból nem..:) A GT sosem volt full szimuláció, egy olyan mellett ilyen téren mint pl az Assetto lazán elvérzik. De nem is várná el az ember, ez a félszim vonal tökéletes hogy a versenyek megmaradjanak élménynek is ne csak "munka" legyen. Csak alapvető dolgokat továbbea sem változtttal ami 2022-ben már minimum elvárható egy magát szimulátornak nevező játéktól. -
.LnB
titán
válasz
BusinessGuy #38 üzenetére
Biztos nem lehet a kormányt jobban testre szabni? GTS-ből is komoly esport események vannak. Ott meg már ez nélkülözhetetlen.
A többi kritikát, így látatlanban is elhiszem sajnos. A HUD kimondottan gáz, és teljesen ugyan az mint a GTS-ben.
Egy belső nézetben meg meg lehet nézni a Project Cars-t, ott a helmet cam iszonyat hangulatos.Itt írtam én is korábban, hogy "sótlan" az egész játék. Kellene bele valami jópofaság. És pont ezekre értettem ezt, amiket leírtál.
Engem is érdekel majd a játék, de pont ezek miatt nem rohanok még megvenni.
-
BusinessGuy
őstag
A negatívumokhoz még beírnám hogy a játék megragadt valamikor 2005-ben....
Nagyon vártam a játékot mert a GT Sport nem hozta amit az ember egy GT-tól vár. Viszont azt is vártam hogy olyan dolgokban ami már a PS! érában is kevés volt legalább most majd fejlődjenek. A játék nagyjából két pontban fejlődött. A grafika,és a tuning lehetőség. Ennyi. 2022-ben az hogy a kormány és pedállbeállítás még mindig annyi hogy a kormányon a gombokat átállíthatod és se egy forcefeedback se egy pedál se egy holtjáték beállítás nincs hogy a komolyabb beállításokról amik idestova 20 éve bármelyik komolyabb autószimulátor részei az ma már vicc kategória. Persze ez nem érinti azokat akik conrollerrel játszanak, de ettől még egy szimulátornak viccel játék esetében ez nagyon gáz. Persze lehet én vagyok a balfax,nem találtam mélyebb beállítási lehetőséget a kormányoknál a gombokon kívül..
2022-ben még mindig azt az otromba HUD-ot kell nézni ami kitakarja a kép javát. Ezt bekapcsolhatod, kikapcsolhatod. Vagy versenyinfó only-ra állíthatod ami konkrétan leveszi az egyébként fontos adatokat a képről úgymint üzemanyag meg gumikopás de legalább a batárnagy kijelző negyedét eltakaró kutyán nem érdeklő versenyzőlista ott marad....! Ha meg mindent kikapcsolsz semmilyen információt nem kapsz a versenyről mert rádiózás nincs.
A hangok nem fejlődtek tovább persze már nem a 2-3 résszel ez elötti porszívógyár hangok, de azért messze nem is adják vissza számtalan általam kipróbált autó valós hangját...A grafika az bitang ami az autókat illeti a pályák már kevésbé de nem rosszak viszont egyes pályákon mikor eltávolodik a kamera rendesen 2 generációval ez elötti látványba is lazán belefuthatunk. Ide tartozik az eső effektus is, ez 15 éve még jó volt de manapság főleg egy lassan 10 éves Driveclub mellett kritikán aluli. A játékmenet is megragadt az idestova 2 évtizedes szinten legalábbis eddig mást nem láttam csak a szokásos: Utolsó helyről rajtolsz érj be első 3 helyen. Futam vége nyomogasd az X-et mert jönnek az idióta kiírások, majd automatikusan a replay nyomd el mire visszakerülsz a menübe ahol megint kiírások lépj ki a versenyből kiírások válassz másik versenyt kiírások majd végre új verseny. 10 perc játékidőből olyan 2-3 perc a felesleges információkkal és gombnyomkodással telik el MINDIG.
Félreértés ne essék nem mondom hogy rossz játék lenne a GT7, a kötelezőt azt hozza, a menük a zenék a látvány és art, a fotómód, a bődületes mennyiségű és minőségű információ a hangulat ez mind mint a szokásos top szinten mozog. Viszont maga a játékmenet amire réééges rég ráférne egy ráncfelvarrás hogy ne legyen steril az egész mintha egy 20 éves arcade autós játékkal játszana az ember amiben otromba HUD, giccses ünneplő és pontozó animáció és már 20 éve is sovány kormány és pedálbeállítás fogad pláne a totálisan tipikus rajtolj utolsó helyről gameplay-el, ez szerintem 2022-ben már nem kis gond hanem gáz. Ha már sterilség, a belső nézet is pontosan ugyan olyan semmilyen mint 10 éve. Mintha egy képstabilizátorral szerelt kamerán át néznék ki az autóból ami nem rázkódik nem mozdul sterilen ott van az autóban, és siklik az egész az úton belülről nézve mintha sz*ron csúszna...
Nagyon vártam ezt a játékot de nem számítottam rá hogy nagyjából ugyan azt kapom mint 2005-ben csak szebb grafikával... De játszom tovább mert a GT-t önmagában szeretem. Csak azt nem hogy képtelenek szintet ugrani a versenyeket játékmenetet és főleg kormánytámogatást és beállításokat érintő dolgokban miközben ugye ez a "real driving simulation"..... -
.LnB
titán
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
illusion8711 #32 üzenetére
De lehet upgrade-elni, kivéve a fizikai gyűjtői kiadással kapott "ajándék" plusz példányokat, hogy ne lehessen másfél játék áráért kettőt venni.
-
GuruZone
őstag
válasz
illusion8711 #32 üzenetére
na, akkor jól tettem , hogy megvettem teljes áron a store-ban
köszi!
-
Találtgyerek
veterán
Nagyon vonzó a játék számomra, de emiatt nem veszek újra konzolt.
Egyszer már eljátszottam ezt a GT Sport-nál. -
HaZsolt
őstag
Ha a 35 ezres verziót veszed meg amiben kapsz letöltőkódot a ps4 verzióhoz az hogyan működik? Mert a ps4-be nem rakhatsz ps5 lemezt.
-
Skynet258
veterán
Nálam sem volt bekapcsolva jó ideje a PS5, most a Horizon és a GT7 miatt megy bele több játékidő. Series X-en meg meg sem tudom számolni mennyi minden van még hátra. Ebben a generációban nincs mese, akkor jársz a legjobban ha van mindkét gép. Soha előtte nem voltam így ezzel, mindig vagy ez volt, vagy az...
-
nylontacsko
senior tag
Megrendeltem egy hete a MediaMarkt-ban.
Ma kaptam tőlük emailben egy DLC kódot.
Remélem 4-én "csenget a postás" -
GuruZone
őstag
Sziasztok,
Van arra lehetőség, hogy akinek már meg van vásárolva/előrendelve a PS4-es verzió
megnézze valamilyen felületen, hogy a PS5 verzióhoz mennyiért jutna hozzá? 3000 Ft-os upgrade lehetőséget akarnak nekem bemesélni. Köszönöm!
-
Nem vagyok egy nagy Playstation fan, kizárólag a Gran Turismo sorozat érdekel a konzolra. A PS2 kompatibilis PS3 fat még mindig megvan a GT1-2-3-4-5-6 címekhez. A PS4 kimaradt, mert nem volt rá normális GT cím. Gondoltam, most itt a GT7, próbáljuk ki... nem követtem a PS5 híreket, így kicsit meglepett, hogy ez a gép még mindig nem kapható?
Lassan másfél éve hogy megjelent! Hát micsoda platform seller cím az, amihez nem kapható a platform?
-
A GT2 zenéje kicsit ettől komplexebb, mivel minden régiónak megvolt a saját zene stílusa.
A JP verzió a GT1-hez hasonlóan saját soundtracket kapott (Masahiro Andoh által), a PAL techno meg rock zenéket kapott (Fatboy Slim, Mansun, Properrelhead), míg az NA az általad említett popzenéket kapta.
Nekem egyébként a JP ost a kedvencem. Moon Over The Castle forever!Persze minden régi GT játékra jellemző volt ez.
-
PR0JECTNR56
addikt
Köszi a tesztet!
Jó látni, hogy a széria úgy képes a gyökereiből építkezni, hogy közben egy modernebb, több funkciót felvonultató, de változatlanul elegáns megközelítést ad a témának. Ha esetleg a jövőben nyitnék a konzolok felé, akkor a GT7 biztos befutó lesz.
Ez csak mellékes kitérő, de PC-n szimulátorozom (Assetto Corsa) és moddingban is utazom, így különösen lenyűgözőnek találom a GT széria autóit, egyszerűen elképesztő mennyire jól visszaadják az igazi járművek megjelenését, kétségtelenül az ő 3D járműmodelljeik a legjobbak a komplett játékiparban.
-
.LnB
titán
Egyébként ezt a Music Rally-t kicsit méltatlannak érzem a sorozathoz. Sokan kiemelik, hogy nem lett túl erős, jól kidolgozott, vagy érdekes. És ez a State of Play-es bemutatón is látszódott már. Akkor meg nem igazán értem, hogy minek?! Szegények rááldozták az energiát, de gondolom érezhették, hogy nem lesz ez annyira "acélos" opció.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Persze, de nem mindenki így oldja ezt meg, főleg, ha valamiért a zenét extrém fontosnak érzi a játékában. Amúgy nem mondták ki nyíltan, hogy erről van szó, de a következőket úgy értelmeztem:
Question: Regarding the “Music Rally”, if you want to broadcast the game live, how to solve the copyright issue of its music?
Yamauchi: The copyright of all the music in the “Music Rally” should be fine for online playback. You can rest assured that the live broadcast will be broadcast. -
Grath
HÁZIGAZDA
PS4-en nem tudtam kipróbálni a játékot, de tartalmi különbségek nincsenek, sőt, crossplayt is beígértek pár hónapja. Nyilván a töltési idők eltérők lesznek, a kontroller másként működik majd, és 4K/60 helyett visszafogottabb lesz a grafika, de maga a játék ugyanazt tudja mindkét platformon.
-
ldave
félisten
Köszi a bemutatót! Ez lesz az első játék, amit már PS5-re veszek. A sorozat első négy részében nagyon sok órám van, remélem ez most kicsit visszahúz az autóversenyzés világába.
A zenéért viszont kár, a második résznél emlékszem tele volt kortárs popzenével, mint a Cardigans vagy Moby.
-
.LnB
titán
Érdekel, szóval van nálam is kíváncsiság. De minek vegyem meg első nap? Még vannak betervezve mostanára játékok. Lehet mire a GT7 elé jutok, kap egy akciót is.
Korábban én is megvettem mindent day1, aztán sorrakerültek amikor sorrakerültek. De ez az új Sony ex árazás + az XSX és Gamepass megléte, kicsit megváltoztatta a hozzáállásomat.
-
Skynet258
veterán
Ugyanezt gondolom én is, ezzel együtt megveszem első nap mert a kíváncsiság úgyis hajt. De basszus ha valaki megcsinálná modern köntöstben a Street Rod-od, hát nekem az lenne például a nonplus ultra... Versenyzek, pénzt szerzek, újságcikkekből lecsapok eladó autókra, alkatrészekre, megyek tovább, és újra és újra ugyanez a kör, amíg el nem p*csázom a legnagyobbnak mondott vezetőt és én leszek a király. Ennyi, ezt kéne elővenni, pofozgatni, és modern grafikai köntösbe öltöztetni(mondjuk valami hasonló van My Summer Car néven).
Az a baj, hogy az autós játékokból ez a sztori rész hiányzik valahogy - és most felejtsük el az NFS féle sztorizgatást, az sz*r. -
.LnB
titán
Sajnos választ kaptam a legfontosabb kérdésemre, legnagyobb félelmemre.
Én nagyon tisztelem ezt a sorozatot. Sőt, minden komoly, szimulátor autós játékot. Sokat játszottam én is Assetto Corsa-val, RaceRoom-mal, még iRacinggel is. PC-n, kormánnyal.
De ma már nincs időm, energiám, órákat gyakorolni egy-egy pálya és autó kombót. Nincs időm komolyan multiplayerezni, bajnokságokban hétről-hétre részt venni.Laza kikapcsolódást keresek az autós játékoktól. Engem például a Forza Horizon 5 kapcsol ki (ha autós játékhoz van kedvem). Tudtam, hogy szenzációs lesz a GT7, Yamauchi neve, egyenlő a minőséggel. Ezért egyetlen kérdés foglalkoztatott csak, hogy az egyjátékos játékmódot mennyire csinálják élvezhetővé? Mennyire csinálják tartalmasra?
De ha jól olvasom, maradtak a régi receptnél sajnos. És bár a GT Sport-nál bővebb tartalom van itt (nem volt magasan a léc). Még mindig egy sótlan menüpont az egész (sokszor a szó szoros értelmében ("étel")menü ugye?)
Ráadásul itt a több millió kreditbe kerülő autók megszerzése sem egyszerű, se nem túl izgalmas.Megértem én ha a GT széria el akarja kerülni ezeket a "bulis" elemeket. De bizonyos mértékig, szerintem elférne benne. Mondjuk egy szórakoztatóbb, változatosabb karrier mód.
És pont ezért nem rendeltem elő ezt a részt most. Mert a Forza Horizon 5 után, tudtam, hogy ez a játék komolyabb lesz.Pedig ezekre a dual sense feature-ökre nagyon kíváncsi lennék, jó volt olvasni.
-
Szuper teszt! ^^
Hát igen, a jármű sérülés hanyagolása már-már a GT játékok védjegye.
De nagyon ígéretesnek tűnik. PS4-PS5-ös verziók között vannak különbségek?A pályák megemlítése plusz lett volna, elvégre rengeteg régi eredeti pályákat visszahoztak ami Sportból kimaradt.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Igen, a Cafe az az előre megírt, fixen kitalált karriermód. Azon túl is tudsz menni versenyekre, bajnokságokra meg egyéb játékmódokba, de azok már jóval kevésbé vannak "megszervezve". Mind ad valami jutalmat (pénzt vagy kocsit) is, de azokra már nincsenek külön célzott feladatok építve.
Kiegészítés: ha játszottál a régebbi részekkel, ebben is az A-Spec mód tulajdonképpen az alap (bár nem nevezik így), és azon felül van afféle intróként, felvezetésként a Cafe kampány. -
#28047104
törölt tag
Köszönet a tesztért.
Azt szeretném kérdezni, hogy ez a Cafe a karrier mód? Nincsenek egymást követő versenyek, bajnokságok?
A GT Sport játékot nagyon szerettem, de itt most nem érzem azt a nagy fejlődést.
-
Ciccuka
veterán
Nem rossz, de már nincs meg bennem az a Wow-érzés, ami régen hatott (kinézet, grafika téren).
Félig arcade, félig szimulátor
Új hozzászólás Aktív témák
gp Csak nem szűnik meg a nagy játékok áradata: a Horizon és az Elden Ring után most a Gran Turismo 7 formál igényt minden szabadidőnkre.
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest