Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    senior tag

    A negatívumokhoz még beírnám hogy a játék megragadt valamikor 2005-ben....
    Nagyon vártam a játékot mert a GT Sport nem hozta amit az ember egy GT-tól vár. Viszont azt is vártam hogy olyan dolgokban ami már a PS! érában is kevés volt legalább most majd fejlődjenek. A játék nagyjából két pontban fejlődött. A grafika,és a tuning lehetőség. Ennyi. 2022-ben az hogy a kormány és pedállbeállítás még mindig annyi hogy a kormányon a gombokat átállíthatod és se egy forcefeedback se egy pedál se egy holtjáték beállítás nincs hogy a komolyabb beállításokról amik idestova 20 éve bármelyik komolyabb autószimulátor részei az ma már vicc kategória. Persze ez nem érinti azokat akik conrollerrel játszanak, de ettől még egy szimulátornak viccel játék esetében ez nagyon gáz. Persze lehet én vagyok a balfax,nem találtam mélyebb beállítási lehetőséget a kormányoknál a gombokon kívül..
    2022-ben még mindig azt az otromba HUD-ot kell nézni ami kitakarja a kép javát. Ezt bekapcsolhatod, kikapcsolhatod. Vagy versenyinfó only-ra állíthatod ami konkrétan leveszi az egyébként fontos adatokat a képről úgymint üzemanyag meg gumikopás de legalább a batárnagy kijelző negyedét eltakaró kutyán nem érdeklő versenyzőlista ott marad....! Ha meg mindent kikapcsolsz semmilyen információt nem kapsz a versenyről mert rádiózás nincs.
    A hangok nem fejlődtek tovább persze már nem a 2-3 résszel ez elötti porszívógyár hangok, de azért messze nem is adják vissza számtalan általam kipróbált autó valós hangját...A grafika az bitang ami az autókat illeti a pályák már kevésbé de nem rosszak viszont egyes pályákon mikor eltávolodik a kamera rendesen 2 generációval ez elötti látványba is lazán belefuthatunk. Ide tartozik az eső effektus is, ez 15 éve még jó volt de manapság főleg egy lassan 10 éves Driveclub mellett kritikán aluli. A játékmenet is megragadt az idestova 2 évtizedes szinten legalábbis eddig mást nem láttam csak a szokásos: Utolsó helyről rajtolsz érj be első 3 helyen. Futam vége nyomogasd az X-et mert jönnek az idióta kiírások, majd automatikusan a replay nyomd el mire visszakerülsz a menübe ahol megint kiírások lépj ki a versenyből kiírások válassz másik versenyt kiírások majd végre új verseny. 10 perc játékidőből olyan 2-3 perc a felesleges információkkal és gombnyomkodással telik el MINDIG.
    Félreértés ne essék nem mondom hogy rossz játék lenne a GT7, a kötelezőt azt hozza, a menük a zenék a látvány és art, a fotómód, a bődületes mennyiségű és minőségű információ a hangulat ez mind mint a szokásos top szinten mozog. Viszont maga a játékmenet amire réééges rég ráférne egy ráncfelvarrás hogy ne legyen steril az egész mintha egy 20 éves arcade autós játékkal játszana az ember amiben otromba HUD, giccses ünneplő és pontozó animáció és már 20 éve is sovány kormány és pedálbeállítás fogad pláne a totálisan tipikus rajtolj utolsó helyről gameplay-el, ez szerintem 2022-ben már nem kis gond hanem gáz. Ha már sterilség, a belső nézet is pontosan ugyan olyan semmilyen mint 10 éve. Mintha egy képstabilizátorral szerelt kamerán át néznék ki az autóból ami nem rázkódik nem mozdul sterilen ott van az autóban, és siklik az egész az úton belülről nézve mintha sz*ron csúszna...
    Nagyon vártam ezt a játékot de nem számítottam rá hogy nagyjából ugyan azt kapom mint 2005-ben csak szebb grafikával... De játszom tovább mert a GT-t önmagában szeretem. Csak azt nem hogy képtelenek szintet ugrani a versenyeket játékmenetet és főleg kormánytámogatást és beállításokat érintő dolgokban miközben ugye ez a "real driving simulation".....

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz .LnB #39 üzenetére

    Nem találtam ilyrn funkciókat.
    Az meg hogy a GTS esport lett...A COD is esport játék volt sokszor ugye, míg valósághoz közelibb s emiatt kevésbé népszerűbb játékokból nem..:) A GT sosem volt full szimuláció, egy olyan mellett ilyen téren mint pl az Assetto lazán elvérzik. De nem is várná el az ember, ez a félszim vonal tökéletes hogy a versenyek megmaradjanak élménynek is ne csak "munka" legyen. Csak alapvető dolgokat továbbea sem változtttal ami 2022-ben már minimum elvárható egy magát szimulátornak nevező játéktól.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz DEAQ #42 üzenetére

    Milyen jellegű? Ha szimulátorról beszélünk már csak azért sem a GT mert ez inkább félszim. Amúgy AC-k modernebbek közül GTR-ek régiek közül. Félszimek között a GT és a Forza (nem a Horizon), etalon viszont a GT nagyon megragadt a múltban ami egyre kevésbé előnyös neki. Továbbá bizonyos dolgokban ami a vezetésélményt érinti a Pcars első két része is leveri...Értem én hogy bevált recept, de hogy 2022-ben még mindig ott tartunk hogy autóverseny játékban nincs edzés időmérő kvalifikáció hanem végig ez az utolsó helyről menj előre baromság megy egy olyan AI ellen ami már 10 éve is kínosan unalmas volt...Olyan az összes verseny érzete eddig mintha mindenki efy gyors safety car mögött menbe libasorban. Baromi ritkán előznek, nem hibáznak. Abszolút nem azt az érzést keltik hogy verseny van. Pár körönként jön az ünnplés pontszám majd automatikus visszajátszás amire 100-ból ha 1x kiváncsi az ember majd vissza pályamenü kilépés ünnep másikverseny duma rajt ..10 perc játékból 2-3 perc felesleges baromság es nyomkodhatod a gombot hogy győzd elnyomni. Erre adalék csak az említett problémák pontosabbam hiányosságok. 2022-ben egy magát szimulátornak kikiáltó singleplayer játékban ezekben minimum kellwtt volna fejlődni. Olyan dolgokba már bele se megy az ember hogy a pályák még mindig tükörsimák, az autó siklik 300-nál is mintha foson csúszna. De legyen nem érdekes elvégre félszim és a vezetés élménye a lényeg. Viszont az említett dolgok igenis hiányoznak és röhej hogy nincs. Remélem igaza lesz azoknak akik szerint ezt mint javítják, pláne hogy a csoda AI ha jól tudom még nincs a játékban.
    Szimplán csalódás hogy játékmenet és szimuláció tekintetében kb egy grammot sem (ja de jött a vizes fizika ami szintén vagy 20 éve a legtöbb szim része ..) tudtak fejlődni olyan játékok irányába amiknél már 10+ éve ezen alapvető dolgok már megvannak.

    Ahogy irtam durván GT fanoknak akik nem vártak semm fejlődést szuper. Nekem lejtmenet a széria a 4 után...De legalább most nem online baromság az egész .. Kíváncsi leszek javítanak-e valit rajta leglább az ocsmány HUD lehetőségeken...

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz BusinessGuy #43 üzenetére

    Továbbra is a félreértések elkerülése végett a cucc jó. Élvezem így is, azt hozza amit a GT hozott mindig is se többet se kevesebbet így akiket az említett dolgok nem zavarnak és imádja a szériát kiválóan fog szórakozni. Én sem dobom félre mert azért hiánypótló évek óta egy ilyen kaliberű félszim és a sok autótörténelem olvasgatnivaló képek fotózás mind mind csak vinni fogják nálam is a "játékidőt". :)
    Csak nekem ezek már durván hiányoznak innen egy ACC-böl visszaugorva, az elődöknél is már hiányszámba mentek ezek a dolgok de akkor még elnézte az ember hisz nem volt nagyon ellenpélda meg érezhető volt a fejlődés.. Cserébe viszont a körítés az viszi a hátán az egészet és a tuning is végre nem a primkó stage 1-2-3 szinten megy. :R

    [ Szerkesztve ]

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz .LnB #47 üzenetére

    Cobntrollerrel egyébként kurta jó, kioróbáltam rendesen odatették a haptic támogatást, ez pozitívum nagyon. :)

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Freiherr #49 üzenetére

    Azért azt se mondtam hogy nem jó kormánnyal. Csak kb ugyan azt az élményt tudja garantálni amit a ps3 éra gran turismoi. Se többet se kevesebbet. Érzed ha csúszik kapar az autó vagy elmegy a tapadás, érzed a rázókövet úgy ahogy meg a salakot. De így ennyi. Én egy T300RS-el tolom, támogatott még a t80 is. Jó lett volna legalább intenzívebbre lőni a hatásokat, semmi. Összevetésképp például ACC-ben ha véletlen nekimegyek valaminek az autó elejével sréhen a kormány konkrétan kitépi a karom ahogy kell. Itt vibrál egyet kb....
    De a legnagyobb szívfájdalmam inkább a pedálkezelés főként ami a kuplungot illeti. Inkább ne lenne, annyira szar hogy nem is használom pedig erre vártam gondolván most biztos jó lesz. Aki játszott ACC-el kuplungpedállal az tudja hogy ahogyan kell simán be tudod ott fullasztani az autót ha nem csúsztatod a kuplungot néha vagy nem jó tempóban váltasz. Itt ilyen nincs, nyomd be a pedált legalább félig és válts ha rossz a tempó akkor üresbe rakod a kocsit...És a tempó verseny közben sokszor lesz rossz mert mint mondtam a kuplungcsúsztatás fogalma is ismeretlen a fejlesztőknek vagyis ha a lábad gyorsabb és az adott pontnál feljebb lesz a pedál (ez kb a pedálút közepe) nem veszi be a sebességet, és csak azt hallod hogy visít a motor ahogy nyomod a gázt...

    Czeky: azért erröl egy autós játék tesztjében amit az újságíró is szimulátorként állít be illett volna írni mert ezek a dolgok egy szimulátor gyökeres részeinek kéne legyenek 2022-ben.

    [ Szerkesztve ]

  • BusinessGuy

    senior tag

    Két dologgal kiegészíteném a mondnivalónat mert közben tolom és nézegetem a lehetőségeket.
    1. Találtam egy minimalista ffb beállítást ott legalább az ereje és érzékenysége állítható (2 csuszkás opció) ez javít valamennyit rajta.

    2. A futam közben a menüben a nézetet lehet állítgatni. Van ott a display settinfsen belül cockpit opció, abban wobbling. Ez alapbol egyesen van. Ez a steril nézet. A 2-es azért jóval jobbá teszi a dolgot ott nincs fulla a képstabilizátoros érzés. :(

    Czeky: teljesen félreérted az elvárást egy szóval sem említettem hogy a törés hiánya gáz még ha az is, nem érdekel. A fotó móddal sosem volt gond. Csak annyi hogy ha már real driving simulationnek nevezünk valamit legalább fejlődjenek már ebben is, én ezt vártam volna. Ebben pont semmi fejlődés nincs.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz BusinessGuy #53 üzenetére

    És még egy csalódás. A motorcsere az autókban mint funkció évek óta jelen vam a forzákban szuper szörnyetegeket lehetett építeni. Itt is újításként vártuk sokan úgy én is pláne hogy annó axstate of play videóban látható volt egy vw bogár alatta pedig a benne lévő motor, ami egy porsche motor volt..Mindenki azt hitte hogy a tuning alatt az extreme opcióban a new engine a motorcsere.. Nem, az csak egy új eredeti motort rak az autódba aminek az ertelme ebben a játékban kb nulla.... Nincs motorcsere lehetőség... :(((
    Illetve megy a találgatás mert a rulett sorsolásnál adhat motort hátha úgy de az meg milyen már... :((

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz BusinessGuy #54 üzenetére

    * mégegy...Nem lehet eladni a kocsikat...Mehh...Rámentrk a mikrotranzakciókra, egy rakás autó a boltokban sem vehető, csak a used carsban ami meg időlimites...Az autóeladás kivételével meg extra pénzhez sem lehet jutni hogy legalább ne álkjon a garazsban egy rakás felesleges fos... Most komolyan...?...

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz nylontacsko #56 üzenetére

    Bocs hogy ennyi probléma van vele és bocs hogy a készítők kicsit csúnyán rámentek a mikrotranzakciókra... Még a boltokban vehető vasak csakcsak bár ott is a milla felettiekre durván pénzt gyüjteni...
    De mint írtam abból a párszáz autóból ami benne van rengeteg csak időlimites X időnként cserélődő used carsban érhető el pl Lamborghini Countach, máshol nem találtam ahogy régi m3 vagy cápa bömit se...Persze aranyáron szóval ha épp nincs annyid kb a mikrotranzakcióhoz nyúlsz vagy buktad x ideig....Ez nagyon kellett a GT szériának, ez aztán az újdonság...! És még megmagyarázzák fórumokon miért jó hogy nem adhatod el a járműveidet mint régen.... A motorcserével kapcsolatban pedig hazudtak pedig azt is promózták konkrétan a Porsche motoros Vw bogárral. Nincs motorcsere funkció a cuccban már azt is próbálták hogy ruletten nyert motorral mit lehet csinálni - csakis berakni az eredeti kocsiba.

    Nem tehetek róla elengedtem a kuplung dolgot a beállítás dolgot nyomom versenyezgetek de mindig pofán ver benne valami ami nem épp pozitívum. Nehogy már baj legyen hogy nem csak az áradozás megy szemelkenzővel a játékról, pont azért tart itt a széria mert mindig minden fan szemet hunyt az összes hiányosság fölött....

    [ Szerkesztve ]

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz nylontacsko #60 üzenetére

    Azért mert másba nemigen lehet belekötni ahogy írtam ízig vérig gran turismo csak dühítőek a hiányosságok. Ezt leszámítva beszippantott és tolom Elden Ring mellett. Eemélem legalább a hud javítva lesz és bekerül a motorcsere.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Mezcal #72 üzenetére

    Még annak se. Volt akkoriban TOCA. Voltak akkor már szimulátorok főleg pc-n. A GT mindig is egy félszim volt ráadásul volt olyan ellenfele is konzolon ami jobb szim hatásokkal bírt de sajnos eltünt a süllyesztőben, az Enthusia.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz GAI #85 üzenetére

    Egyik sem. Úgy értettem ahogy értettem. Az autó 300-nál is alig rázkódik (sokszor kb semennyire) a kormány meg konkrétan elengedhető.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz GAI #106 üzenetére

    Teljesen lényegtelen lévén az autóhangokat veti össze abban meg a GT széria sosem volt erős de legalább már nem porszívó szint...Sosem értettem hogy nem sikerül ennyire eltakálni az autók hangját.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Czeky #115 üzenetére

    Plusz a kasztrált tartalom miatt. Van rá ok bőven. 7-8 pontnál többet még mikrotranzakciók nélkül sem ér. Ahelyett hogy fel lenne töltve a régi részek rengeteg versenysorozatával és eseményével itt grindolhatsz meg farmolhatsz ugyan azokon a versenyeken ha nolyan kocsit akarsz amit nem ad a játék. Se egy bővebb endurance tartalom se bővebb kereskedésenkénti márkaversenyek. Alig akad a komolyabb versenyekből pár darab. A versenyek java a pár körös szokásos utolsóból első az is unalmasan.
    Nagyon kéne a játékba versenytartalom és a beharangozott AI. Jelenleg arra jó inkább amire a Sport.. Egymás ellen versenyen és időméréselben. A nagy singleplayer tartalom az eddigi részek töredékét teszi ki.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz ProEvoFan #117 üzenetére

    Híresen szigorú... :DDD Az utóbbi években szórják a 8-9 pontokat a játékokra főleg amik valamelyik pkatformhoz köthetőek, rég távol vannak a híres szigortól.
    A lefizették dolog meg változatlanul nem azt jelenti hogy pénzt kaptak.
    9 pont. Vicc erre. Bármilyen értékrendben. Ha ez egy 9 pontos játék akkor a gt6 legalább 10 pont...Akárcsak az elődei...

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz ProEvoFan #119 üzenetére

    Vagy csak szimplán idióták dolgoznak ott mert az hogy a FW annyit ér mint a Dying Light 2 vagy az R6 Extractionmár önmagában is vicces. A híresen szigorú edge hol felpontoz hol le, abszolút hiteltelenek de kösd az ebet a karóhoz, én meg játszom vele az első GT óta es látom amit látok.:)

  • BusinessGuy

    senior tag

    Ennyit erröl. Hivatalos teszter a GT jelenlegi metaértékeléséröl és állapotáról. Meg ennyit a pontszámokról is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák