Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz tha_answer #1089 üzenetére

    Nem tudom,hogy milyen statisztikákrol és levegő minőségekrol és milyen kutatási eredmenyekrol beszélsz, de sok műholdkép van a tavaszi lockdownrol,hogy hogyan csökkent a levegő NOX tartalma európában és Kínában is. Természetesen a kibocsátások egy része fűtés és gyárak... Tehát nem csak az autó szennyez...

    Mesterséges üzemanyagra és hidrogenre is szükség lesz a jövőben, csak nem a közutakon, hanem repulokon és hajókon. Elég hülye megoldás lenne a zöld árammal rossz hatékonyság mellett hidrogént vagy mesterséges üzemanyagot előállítani és azt rossz hatékonysággal elhasznalni egy autóban (mindent számolva itt valahol 80% körüli lehet a veszteség, de lehet még több mert csak a belső égésű motorban 60% körüli a veszteség és szállítani kell plusz előállítani) miközben az áramot lehet tárolni (akkuban) és szállítani kis veszteséggel (20% körüli).

    Ezért mesterséges üzemanyagot csak ott érdemes használni, ahol az akkuk súlya vagy térfogata problémát okoz...

Új hozzászólás Aktív témák