Új hozzászólás Aktív témák
-
Elf
aktív tag
Köszönöm, a túl agy autók korlátozásának mikéntjét már értem. Oké, így megoldható.
Már csak a "miért"-en rágódok.
Érzésem szerint ahol a zsúfoltság a baj ott a túl sok autó a baj nem a túl nagy. De megint tévedhetek. -
axioma
veterán
válasz #16820480 #1892 üzenetére
1. ugy alapvetoen: igen! 2. nem kaphato 3. mopednek akarjak szamittatni - itthon szerintem beletorne a jogalkotok foga, es/vagy 50-60km max az mar a Szentendrei uton forgalmi akadaly 4. az ablakmegoldas ket dologra nem jo: emberrel beszelni vagy az automata oszlopokon barmit elintezni 5. most ez komolty, hogy csak nyitott ajtonal lehet tolteni? Az ok hogy toltooszloprol nem, de hogy csak zart helyen az azert rendesen korlatoz [pl. esoben sajat udvaron sem?]
Ennyi amit a videobol foleg latvanybol [hangot nem csavartam fel] meg a magyar citroen oldal cikkebol levettem, lehet mas gond [pl. mintha metroules lenne benne vekony merev, ne mar h kispok szintjet ne lehetne hozni 50 evvel kesobb]
Szoval pont ugyanezt autokent megvennem. De nem lesz belole auto mert mint auto nem menne at a biztonsagi teszteken, ezt sejtem a mopedsag eroltetese alatt [meg a seb.max is igy jon hozza].
Azert erdekes! -
axioma
veterán
suzuki swift 155/70 [a regi], azt jopar szaladgalt az utakon [nem tud persze 130-nal tobbet de ez itthon nem annyira szempont].
Jo, a swift rohadt lapos [utalom a majdnem fekve vezetest benne], de i3 meg az akku miatt alacsony sulypont.
Hoztak haza Hollandiabol rex-et csak benzinbol, ott volt a link a masik topikban... -
axioma
veterán
Minel nagyobb, adott helyen annal kevesebb fer el. 3.5-rol 4.5-re novekedet szgk atlag hossz 20%-kal kevesebb auto allva, 10% felett folyamatos forgalomban is, adott feluleten.
[A suly novekedese meg gyartasi, megmozgatashoz es lefekezeshez szukseges energia ill. egyeb kornyezeti hatas.] -
axioma
veterán
Ja ha neked mas a koznyelvi ertelmezeshez kepest az eletveszely fogalma, akkor azt erdemes lenne jelezni. Tehat aki nem birta a regi swift-ben utazast az ne akarjon i3-mal palyazni. [A suly egyebkent nem ertem miert egyertelmu hatrany, tobb ero kell azonos lassitashoz de jobb tapadast is okoz, nem tudom hogy a ketto milyen ara'nyban all, ehhez nem ertek. De pl. szel ellen maga a suly jobb stabilitast ad, ha csak azt nezzuk, de erre a konkret esetre a magasabb epites meg ront, az teny.]
-
#16820480
törölt tag
2. Most jelent meg, egyelőre csak franciáknál kapható, arról szólt kb a videó, hogy most megy a market polling az angoloknál, hogy oda vihető lenne-e
3. Igen, jó kérdés, hogy itthon mehetne-e így vagy milyen kategóriába kerülne, ez majd eldől, ha hozzák, de itt nem messze tőlünk a kertvárosban van egy háznál néhány hasonló méretű és végsebességű miniautó, nem tudom azok milyen kategóriában vannak, de működnek és legálisak. A Szentendrei úton meg akkor is levillognak, ha 90-nel mész, mert ott mindig siet mindenki.
4. Szerintem hang átmegy rajta zárt állapotban is Amúgy meg kinyúlni simán lehet rajta, de ilyen méretű autóval amúgy is odaállhatsz 3 centire egy automata oszlophoz.
5. Igen, ez nem egy ideális megoldás, de azért azt hozzátenném, hogy mivel egy sima villásdugója van, így esőben amúgy sem lenne célszerű tölteni, mert nincs meg az a fajta kültéri rövidzár-védelem, mint ami a többi töltőn szokott lenni.Ha autóként kell egy hasonló, akkor ott a Fiat 500e, csak kb 3x annyi az ára. De legalább egy nagyon király kis autó.
-
axioma
veterán
válasz #16820480 #1910 üzenetére
Az mar e-up meret, ha jol latom, 3.6m, ami amugy me'g mindig jo, koszi az uj tippet.
Ebben a mopedautoban a 2.4m a zsenialis, es aki ingazik tenyleg tok folosleges tobb. Akkuban is. De a Szentendrein en siman megyek 70-nel normalisan, azert 50-nel ha valodi moped lenne savon belul (majdnem) kikerulnenek, ezt viszont csak elozni lehet. Es nekem kb. nem nagyon van mas ertelmes utvonal bejarni (jo, kertek alatt fekvorendorokon keresztul lehet, de szandekosan minden parhuzamos ut lassitott, hogy ne ott keruljek ki amikor dugo van a Szentendrein).
Amugy az ablakletekeres helyett itt szerintem az ajtonyitas lesz az egyetlen megoldas pl. hogy veszel el egy parkolocetlit, velhetoen a fejed magassagaban van a magasabb epitesu autok miatt, nem er el addig a kezed azon a lyukon kinyulva.
A toltes azert problemas, mert egy belteri de kozos garazsban (bar ott a toltes aran is lehet vita, de mondjuk munkaltatonal) se hagynam igy ott. Plusz jo kerdes, akkor nincs benne ajtonyitasra indulo belso vilagitas? Vagy mindig vilagit amikor toltesz? Kicsit atgondolatlannak tunik ez a megoldas, lehet hogy azert kell ez hogy moped lehessen, nem tudom. De en orulnek ha lenne belole 70-et tudo, az mar sztem a 0-son se gond (pedig ott 90-110 kozott minden van, igaz ezzel vasarolni nem nagyon lehet es arra en jellemzoen azert jarok ), az 50-es korlat 70-nel nagyobb problemanak latszik. De siman lehet hogy ilyet mivel nem teljesit valamit nem lehet autonak arulni, passz. (smart for2 van (bar 6l fogyasztas ekkora kocsira soknak tunik, elektromos meg ugye nincs), szoval a 2 szemely nem lehet akadaly inkabb a sik uton lehet eloirt kepesseg, ahhoz meg mas biztonsagi szabalyok). -
#16820480
törölt tag
Ha megnézed, akkor ez egy full műanyag doboz, semmi gyűrődési zóna, kb egy biztonsági öv van benne és kész. Ez már 50-nel is életveszély lehet, 70-nel ütközni tuti halálos lenne. Ha meg már beleteszel plusz dolgokat, akkor megnő a súly, méret stb.
Az e-Smart jó lehetne amúgy, azt én is adnám kis városinak, de a benzines is marha drága, hát még egy elektromos mennyi lenne -
Amúgy ez a városi kisautó kategória azért elég ellentmondásos... egyfelől gazdaságos, nem foglal sok helyet (bezzeg a pöffeszkedő SUV-os), ha elektromos, akkor még tiszta is, tökéletes a városba... másfelől meg ugyanúgy szívsz a dugóban és a parkolással, égeted a benzint, foglalod vele a feleslegesen nagy helyet amikor nem használod, ráadásul tipikusan rövid utakra mész vele kevés cuccal, ami könnyebben kiváltható tömegközlekedéssel, car sharinggel, taxival, biciklivel, ami épp kényelmes. Ha meg nagyobb útra, többen, több cuccal mennél, akkor szépen bele is futsz a korlátaiba és jöhet a kölcsönautó, ahogy a cikk is javasolja... vagy ha már gyerek is van, akkor meg egyenes az út a kompakt kombi felé, hogy beférjen a babakocsi meg a sok cucc... nyilván, megvan a réteg akinek pont a városi kisautó kell, és lefedi az igényeit, de én valahol megértem, hogy nem ez a szegmens a prioritás az autógyáraknak...
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #1915 üzenetére
Csinálhattam volna fotót a kamion platójáról is, de úgy gondoltam, hogy maradjunk a kategóriánál. Az enyémnek a forgalmijában ugyanúgy szgk van, mint a Leafében és szgk pályadíjat kell fizetnem. Ja, hatótáv (extender pakk nélkül ) cirka 1200Km (80L).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
axioma
veterán
válasz HThomas #1914 üzenetére
Ez mind akkor igaz, ha bent laksz ahol me'g normalis suruseguek ezek a szolgaltatasok (car sharing pl. filatorigat korul megszunik) es kicsi a tavolsag (bringa naponta). Akiknek nincs garazs igy tolteni se tudnanak sajat e-autot konnyen/tutira.
Nekem egyik se alternativa (taxi csak az ara miatt nem) az agglobol napi ingazasra. A fortwo elektromosban viszont teljesitene, ha ilyeneket gyartananak. Mondjuk ion is masodik auto, az is az lenne, igy nezd. -
Somatom
veterán
válasz #16820480 #1919 üzenetére
Igaz, de az 9 személyes és 7 fölött magasabb a pályadíj. Ráadásul annak a homlokfelülete akkora, mint egy háromajtós, kombinált szekrényé. Kollégám olyannal jár ki. 100 -as utazó, 9 -es fogyasztás. Az enyém 130 -as utazóval 6,4. Parkolni is rémálom a Tranzittal. Az enyém még épphogy befér a Mammut mélygarázsába.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Jó hát az ingázás megint más téma, azért ott az ideális eset az lenne, hogy elővárosi vasúttal (ha van) vagy kocsival be, aztán ott váltani tömegközlekedésre, vagy valami másra.
Nekem pl az volt szomorú, amikor Pesten keresztül (külső kerületek között) kellett utaznom minden nap, munka miatt, egyedül, kevés cuccal... akárhogy is néztem, bármi máshoz képest kocsival egy órát nyertem, ami már számít... így maradt a kocsi. A villany tök jó lett volna, csak sajnos lakásban lakva a töltés túl macerás lett volna. Ma már lehet, hogy bevállalnám, bár inkább valami hibridet.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
-
válasz Somatom #1923 üzenetére
a) Kelenföld - Újpest külső része
b) Kelenföld - III kerület. Itt ráadásul közvetlen villamos visz (1-es és 19-es) plusz némi séta, viszont azzal is kb 1 óra, 1 óra 10 perc volt az út (a gyaloglásokkal együtt). Kocsival 30-40 perc, forgalomtól függően.Én alapvetően a tömegközlekedést preferáltam volna. De amikor ez volt, főleg az újpesti, akkor még nem volt ennyire elterjed az e-bike és a villanyautó sem. Plusz az extra bringa tárolása is macerás lett volna és nem szívesen bringázok Pesten a csúcsforgalomban... de egyébként valóban felmerült, ha nem lett volna kocsink, vagy gond lett volna a parkolás a végpontokon, akkor lehet bevállalom időnként.
-
Elf
aktív tag
Oké. És ha 20%-al kisebbek az autók akkor már el férnének?
Sőt: Hogy ha több autó fér el az biztos jobb?
Szerintem az lenne hogy a felszabaduló helyet kitöltenék azok akik most nem férnek oda.Persze a kisebb jobb, de lecsupaszítva az annyi hogy:
Fogyasszunk kevesebbet! A praktikust vedd nem a csillogót!
Ami látjuk milyen szuperül működik. Na megyek is bevásárolok karácsonyra. Sokat, drágán -
axioma
veterán
Igen, en hiszem hogy jobb lenne ha kisebb autok lennenek. Ugyanannyi ember kisebb helyen elfer. Es en nem hiszem, hogy annyira sokkal tobb ember engedhetne ettol meg maganak hogy autokazzon. [Egyebkent ma mar azzal is gond van, hogy a regen szabvanyos parkolohely-meretekbe nem fernek be a mai kocsik; hasonloan ha egy keresztezodesben megepitettek 5 auto szamara kanyarodo savot, ma mar csak 4 fer oda... szoval ez nem kicsinyites csak visszarendezes lenne. Ha lenne. Es ne mondjatok hogy minden meretnoveles a biztonsag miatt kellett.]
Nemreg kitoltottem egy "mekkora a labnyomod" kerdoivet. Volt rajta egy kerdes, vettem-e az elmult x idoben nagymeretu butort. Igen. Semmi mas lehetoseg nincs arnyalni, hogy egy 15 eveset ami mar nem csak csunya volt hanem nyikorgott is, csereltem le egy masik hasznaltra... (Mondjuk autora mar benne volt az az opcio, hogy ezt elektromos uzemmodban teszem meg!) Igy nekem - covid-nelkuli idokre toltottem ki - 1.3 fold elhasznalasa jott ki, de a magyar atlag is joval tobb, nemhogy a nyugati.
-
"Sőt: Hogy ha több autó fér el az biztos jobb?"
Nő az utak áteresztő képessége, csökkennek a torlódások és a dugók.
A személyautók többségében egyedül utazik a vezető. Esetleg mellette ül valaki. Ritka az, ha minden ülés foglalt.
További előny, hogy a kisebb jármű egyben könnyebb is, kevesebb energia szükséges a gyorsításokhoz. A kevesebb Nm és lóerő mellett, nem csökken a vezetés élménye. Már amennyire a városi közlekedés az élményről szól.
Parkolni is jobb kisebb autóval. kevesebbet kell parkolóhelyet keresni. A kicsi helyek is kihasználhatóak.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
tha_answer
őstag
válasz Ezekiell #1883 üzenetére
az ugyfuggo, de leginkabb klasszik liberalis
egykulcsos ado, "rabszolgatorveny", minel magasabb afa, csaladi adokedvezmeny, iskolai etkeztetes, jaradekvadaszat kokemeny megadoztatasa (nemcsak meszaros, arckonyv is), allami oktatas es egeszsegugy rendesen finanszirozva pl a jaradakszedoktol einstandolt penzbol IS, ideologiamentes problemamegoldas ami altalaban _meressel_ kezdodik, pl mint stuttgartnal , kimuvelendo emberfok bevandoroltatasa, vilagos hatarok pl mi a jogallam XD stb....
na ezt hova teszed? na nemmintha pontleszarnam.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz tha_answer #1933 üzenetére
Megvan. Csak jeleztem, hogy te kurvára nem vagy kisember ebben a témában. Mi fogyasztjuk a másik jó negyven százalékot, termeljük a szennyezést.
-
tha_answer
őstag
válasz #06658560 #1934 üzenetére
barmifele rendszer leghatekonyabb valtozasat ugy lehet elerni ha oda nyulunk ahol az egysegnyi impakt a legnagyobb. a felso 1 szazaleknal van ez.
ertem en hogy a busmanhoz kepest egy videki tiefighter nagyon sok, de nagysagrendileg aranyaiban az ideodarepkedes, hajokazas, fastfashion, suvmania, sokkal de sokkal nagyobb.
szoval sem mernokileg, sem tarsadalmilag nem erdemes nem ott kezdeni ahol a leghatekonyabb, ami pedig legfelso 1 percent "luxusfogyasztasa" visszafogasa.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Hááát.... Nem mondanám, hogy egy családi utazóautó.
Teszt.
Van olyan elmebeteg, aki kifizet 10 millát (14 mínusz kedvezmények), hogy aztán nyáron, szarrá izzadva, laprugókon pattogva, 93 -mal vitorlázzon egy kamion mögött? Ezt a komfortot egy Barkas is tudta.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Olvastad a tesztet, amit linkeltem? Az egy 14 millába kerülő, hétszemélyes szgk. Igen, van benne légkondi, de ha bekapcsolja az ember, akkor megzuhan az amúgy sem nagy hatótáv. Te egy Leaf pakolhatóságát mutattad, amire én szintén egy szgk. -val reagáltam. Erre most jössz egy totál fapad tgk. -val. Jó, az én autóm is merev tengelyes hátul, de azért összehasonlíthatatlan az utazási komfort. Sztem az enyémbe símán bepakolom azt a cuccot, ami ebbe a gnómba befér és cirka 8 óra alatt kényelmesen elviszem 1000Km -re (klímával).
Ha pedig tisztán haszonjárműként tekintünk rá, akkor igen szűk az a felhasználási terület, amiben ez az autó valóban hasznot tud termelni. Csak "mesterséges" módon, a dízelek jövőbeni korlátozások általi ellehetetlenítésével válhat valós alternatívává.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
senior tag
Franciáknál a nehéz autók megadóztatását egyértelműen környezetvédelmi szempontokkal indokolták. (A nehéz autóba több anyag kell gyártáskor, több hulladék keletkezik az életciklusa végén, több üzemanyagot fogyaszt, több aszfaltot, gumit és féket koptat, stb.) A cél egy évtizede az lett volna, hogy a személyautók egyre könnyebbek legyenek, ehelyett elindult egyfajta (biológiából ismert) fegyverkezési verseny (mindenki a többieknél nagyobb autót szeretne), ami viszont környezetvédelmi szempontból előbb utóbb katasztrófához vezet.
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
#16820480
törölt tag
válasz Somatom #1938 üzenetére
Amúgy most hova szeretnél kilyukadni? Hajtogatod a saját usecase-ed, ő leírta amit ő használ, erre jössz megint a saját usecase-eddel, hogy de arra ez mennyire szar. És? Az autósok nagyon kis százalékának van arra szüksége, hogy határidőre leautózzon 1000km-eket heti rendszerességgel. Nem az az egyetlen felhasználás létezik
Amúgy meg volt valami Toyota bejelentés nemrég, ott is szerepelt például EU-ba jövő SUV, meg egyterű, meg egyebek. Idővel lesz nagyobb választék, ne várjuk már el, hogy a pár éve indult elektromos autózás egyik napról a másikra olyan palettát mutat fel, mint a 100 éve indult ice.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #1940 üzenetére
Ezt tőlem kérdezed? Tán én mutogattam képeket egy személyatóba tuszkolt műanyag csőről? Vajon mit akart ezzel bizonyítani? Azt, hogy tgk -nak is alkalmas? Még viccnek is gyenge. Hogy is fogalmazott schawo? Én csak reagáltam.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Elf
aktív tag
"Es en nem hiszem, hogy annyira sokkal tobb ember engedhetne ettol meg maganak hogy autokazzon"
Nem arról van szó hogy több engedheti meg magának, hanem arról hogy azok az autótulajdonosok akik most hétköznap nem használják a járművüket mert nekik ez a zsúfoltság már nem komfortos azonnal elindulnak ha a zsúfoltság le csökken arra a szintre amit már el tudnak fogadni. A járművek 25-50% nem mozog nap mint nap (nyilván ez a szám függ attól hogy hol nézzük) ilyen-olyan okból.
A többivel nagyjából egyetértek. Ilyen kanyarodó sávos gondra pl. nem gondoltam és oké, értem.
Csak annyi hogy nem gondolom hogy az autók valahány százalékának a méretének 20%-os csökkentése megoldana bármit is. Pláne ha mindezt kényszerítő eszközökkel csináljuk. -
Elf
aktív tag
válasz Hieronymus #1931 üzenetére
Csak ezzel vitatkoznék:
"Nő az utak áteresztő képessége, csökkennek a torlódások és a dugók."
Torlódás és dugó nem a nagy autók miatt van hanem a sok autó miatt. Ha felgyorsul a forgalom akkor belépnek azok akiknek ez eddig túl lassú volt és megint belassul. Lehetséges hogy valamit javítana. Ettől nem zárkózok el. De szerintem nem érné meg a befektetett energiát.
A többivel egyetértek, de szerintem ez már egyéni döntés hogy mennyire takarékos autót vesz magának valaki, vagy mennyire akarja a saját parkolását megkönnyíteni.
Ezt meg minden érintettnek: Meg lettem győzve arról hogy a nagy autók valós problémát jelentenek.
-
Somatom
veterán
Pirosnál áll egy 50 méteres sor. Zöldre vált a lámpa. Mi jut át rajta gyorsabban? 12db. 3 méteres autó, vagy 8 db 5 méteres? Persze, számolhatjuk úgy is, hogy ugyanannyi autónál az 5 méteresekből hosszabb a sor, de az én tapasztalatom az, hogy a reakcióidő többet lassít, mint az autó hossza és akkor még nem kalkuláltam a Facebook-késéssel . Szvsz. ha kisebbek lennének az autók, az önmagában nem gyorsítana a városi közlekedésen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Elf
aktív tag
válasz tha_answer #1935 üzenetére
"barmifele rendszer leghatekonyabb valtozasat ugy lehet elerni ha oda nyulunk ahol az egysegnyi impakt a legnagyobb"
Igen, de mi van akkor ha nem tudunk oda nyúlni?
Mert mondjuk EU-s illetékességen túl mutat azon hogy a nemzetközi vizeken milyen hajók közlekednek?
Vagy mert Főpolgármesterként nincs behatásunk arra hogya saját lakásában ki mivel fűt ?
Akkor az amihez van jogunk rövid távon is beavatkozni akkor nem tegyünk meg?
Szerintem de.És az a jó hogy ettől még lehet küzdeni a többi területen is hogy majd legyen arra is ráhatásunk.
Nem kell elkezdeni valahol hanem egyszerre lehet több dolgot is csinálni.
Nincs olyan hogy majd csak akkor ha. Az hogy korlátozzák az autók károsanyag kibocsájtását nem lehetetleníti el a repkedés korlátozását. -
Elf
aktív tag
válasz Somatom #1944 üzenetére
Egyetértek.
És azt még nem is nézted hogy a legelöl álló autó ballra kanyarodna.Pont ma volt ezen a szép csendes szombati munkanapon hogy beálltam bringával harmadiknak a sorba mert minek nyomakodjak előre, úgyis haladunk majd.
Az első jobbra ment... volna de ott ment a gyalogos. A második ballra de már jöttek szembe. Nekem meg már piros lett. Nah... boccccskössssz. -
Somatom
veterán
Elektromos autókról beszélgetünk, miközben sztem nincs olyan nyugat-európai főváros, aminek ne lenne egy tisztességes körgyűrűje. Ha egy kamion az M1 -ről a budai oldalra szeretne jutni, akkor nem kerül 60 Kilómétert, hanem borít egy balost Komáromnál. Tudjuk, hogy ez mit okoz a 10 -es úton.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tha_answer
őstag
es miert nem tudnak odanyulni?
politikai akarat kerdese. pl kikotokbol valo kitiltas, tessek, kerozin rendes megadoztatasa.ja varj tudjuk: mert a felso egy szazalek zsaroloponetcialja nagyobb mint a kisembere.
az autok koszonik szepen tudjak amit kell, lasd stuttgart urdieselek. ha nemtetszik baszogasd a hatosagokat hogy vigyek lejebb. ja hogy az sem nem indokolt tudomanyosan? hat, az ideologiak nem szoktak figyelembe venni a tenyeket.
meresi hiban belul levo kovetelemenyek meghatarazosa kimondhatatlanul nagy sotetsegg.
mert aranytalanul nagy terhet visel el a minel kisebb emberek, azert. tehat szopjon 10-89 szazalek nagyot mert 1 szazalek megoldja okosba'. gratulalok. lasd sargamellenyes tuntetes, aminel ez robbantotta be a szikrat, teljesen jogosan.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Somatom #1944 üzenetére
Azokon a helyeken gyorsitana, ahol zold lampa ellenere nem tudsz elindulni, mert a keresztezodesen tul mar tele van 5 autoval, nem fer el me'g 4. Ahol nem dugo van, ott majdnem mindegy (a reakcioidot a harmadiktol mar nem kell nezni, a zoldre triggerelodik es indul, nem kell az elotte levore is varnia).
Amugy hogy kicsit visszakanyarodjunk ON, az elektromossal en indulaskor is jobban lekovetem az elottem levot, mint (szinten en tennem) benzinessel. A reakcioido utan sokkal gyorsabban fel tudom venni (ha kicsuszom is belole) a szokasos kovetesi tavolsagot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia