Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ilyen nálunk is van egy utcával arrébb (Budapesten), a fickó a kertbe nem tud beállni a terepviszonyok miatt, de az Ampera ott áll a járda mellett és a kerítésre van szerelve egy wallbox.
De a cikk harmadik oldalán levő MX-30 kép is közterületi töltés, mert lusta voltam kinyitni a kertkaput.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
FeRRaR1
őstag
CT200h SEL-Premier van most, legmagasabb felszereltség + Mark Levinson. Ez a Lexus modell palettáján olcsó, kicsi autó annyira meggyőzött minket hogy RX lesz, lehet még idén, de jövőre biztos. Még azon filózok hogy az RX 450h vagy az L450h. A Merci plug in hibridje egy rossz vicc. No nem én mondom ezt ha nem 2 tulaj akikkel annak idején töltés közben találkoztam. Azt mondták valami 22 óra tele rakni ha jól emlékszem, nevetséges hatótáv, nagy súly, meg az egész rendszer nem működik olyan kiforrott szinten mint pár másik gyártó. Nekem is nagyon tetszett az IS, azt akartam de az asszony CT-t nekem itt a Volvo V8 úgy hogy CT lett, majd most RX. Illetve egy távlati terv hogy ha egyszer eladom / kínál valaki annyit a Volvóért hogy elengedjem akkor egy RC-F lesz helyette. Yamaha szívó V8 után még egy Yamaha szívó V8 No meg a Lexus megbízhatósága és Luxusa... Mondok egy jó példát egyik ismerősöm azért adta el a Tesla 100D-jét mert a téli hatótáv nagyon leesett. Nekem is ez volt az egyik fő ok mikor eladtam a Zoe-t. Neki volt Bentley-től kezdve minden. Most hozott ki egy új RX 450-et, és ilyen autók után azt mondja hogy szerinte ez a valaha volt legjobb autója.
-
WiZARD
addikt
Én hasonlóan vagyok. Leafem van, ha beülök asszony Golfjába (7, 1.4 tsi), akkor mintha a múltba csöppennék, ami eleve hideg, aztán lassan fűt, hangos, rezeg, nemmegy, stb.
Leafben van 44k km, 1.5 év alatt került bele, asszony is ezzel megy mindenhova ha épp szabad az autó (Golfban ~1500 km lett 1 év alatt , viszont vihetem megint olajcserére...).
Nekem innen már csak elektromos autó kell. (neki is)Vidékről Bpre 1-2 hetente megyünk, autópályán. Nem gond, erre terveztem, ennyit kibír, pont elég.
Árban közel ott tartok, mintha megtartom a használt füstöst, tankolom, fizetek rá mindent, parkolás, szervizelem és akkor még ott nem jött semmi gond tsi,dsg,stb téren.
Így meg van egy vadiúj, garis, 0km autóm.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FeRRaR1
őstag
Most hirtelen nem tudom hogy CVT-s e az IS de a CT-ben semmit nem érzek. Menet közben sokszor csak onnan tudom hogy leállt vagy elindult a benzin motor hogy lepillantok a műszerre. Az RX egy nagyon nagyon jó autó. AWD, legfejlettebb hibrid hajtás, mégis ott a 300 ló + villanyos AWD megindulás. A kényelem az a már már elektromos nyugalom és csend. Engem megvett kilóra. Formája is rám nőtt, a beltér minősége meg kifogástalan.
Számomra még korai a váltás. Elfogadom hogy sok embernek illeszkedik a mindennapjaihoz a villanyos, de nekem még nem. Próbáltam, akartam, szenvedés lett a vége. Valami könyebb jobb akksi kéne meg komolyabb cellánkénti gyors töltés. De az hogy télen a 400-nak mondott Zoe beesett 150 km-re. Mármint amit kiírt, ha fűtesz, világítasz, zenélsz az beleharap. Ne adj isten autó pálya? Hát akkor 1,5 x a szorzó fogyasztásban. Így télen nem mertem elindulni egy 100km-es útra a töltőről lehúzva. Nyáron a napok 95%-ban jó volt. Télen kb 60%. Jóindulattal sokat előre tervezve hogy mikor mit merre hogyan. De még úgy is túl sokszor volt zabszem a seggünkbe hogy biztos oda érünk e. Illetve párszor menet közben rá kellett tölteni az meg horror. Sokáig tart, nem működik, foglalt, nem Type 2 ha nem valami más... Rázárt a kábelemre és csak fél óra telefonálás után adta vissza az oszlop. Volt minden amit akarsz.
-
Somatom
veterán
Nem nagy ügy. Londonból egy seggel átjössz a csatornán. Ha megfizeted, akkor Calais -ba kimegyek érted, felállsz a verdával a trélerre és hangtalanul suhanva hazajössz úgy, hogy egyszer sem kell útközben töltéssel vesződnöd. Ez ám csak a hatótáv! Az igazi álom-villanyautózás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
FeRRaR1
őstag
Igen ezt ki is felejtettem, hogy a telefonon volt vagy 6-7 féle töltő oszlop app. Mit ne mondjak nem mindegyik volt khm "kiforrott". Mellé 2 chip kártya és akkor ez még csak a London és vonzás körzete. Északon megint más, ha csak nem egy ugyan olyan benzinkúti hálózatot találsz. Egyszer annyira meg voltam lőve hogy konkrétan a parkolóra néző hotel szobából adtam ki a konnektoros töltőmet hogy este fel tudjam tölteni... Ahhoz hogy nekem megfeleljen valós 400km hatótávot kéne hogy tudjon télen. És ezt főleg a lassú ás körülményes töltés miatt. És persze ne legyen horror az ára, meg ne toi toi wc műanyag minőség legyen. Ilyen pedig nincs egyenlőre. Amég egy Clio 10k font egy hasonló zoe meg 30k az tripla ár, körülményesebb használat. Ezt soha nem fogja vissza hozni. Nem 20 évre veszel Clio-t, illetve ott már a másik oldalon is játszana az akksi csere stb... Illetve amit kihagytam hogy sok oszlop sokkal drágább ha nincs előfizetésed. Akár dupla vagy tripla ár...
Somatom
tha_answer
Ez a gyártók és államok hibája is hogy mindig valamit le akarnak tolni az emberek torkán, és baltával faragják a szabályokat. 10 / 15 éve? Dízelt mindenkinek, támogatjuk is. Ja hogy tüdőrákos lett mindenki? Akkor tiltsuk be, büntető adót rá. Amire nemrég beszéltük rá az embereket.
Egyszer sem láttam ilyen ajánlást hogy hosszú távokra ajánlott a dízel, városba annyira nem.
Elektromos autó városba ajánlott, oda a legjobb.
Benzines vegyesbe, élmény autókba.Nem minden ember szakértő- Annak ellenére hogy a legtöbben ezt hiszik
No meg a Lexus hibrid szívó benzin + villannyal meg van a fékezési energia visszanyerés, nincs horror nagy akksi pakk és nem kell tölteni, ott a benzin ha kell messzebbre menni. Jelenleg szerintem ez a legjobb.
Meg a V8[ Szerkesztve ]
-
#26097408
törölt tag
Es szerinted a hivatalos szervizbe hozzaertobbek vannak mint Pistaba. Nekem ket eve konkretan vizzel toltottek fel az ablakmosom, telen meg befagyott es besult a motorja. Nem keves penzt fizettem ezert a remek hivatalos szervizert meg utana a javitasra.
Egyszovel ne vedd garancianak hogy hivatalosba ertenek is hozza es ott nem csesznek el semmit. -
Somatom
veterán
Sztem a környezettudatos megközelítés nem a villanyautó, hanem az a kérdés, hogy "Mindenképp autóba kell ülnöm?". Ha az emberek feltennék maguknak ezt a kérdést, őszintén válaszolnának rá és aszerint cselekednének, akkor a probléma, amiről beszélünk, nem is létezne. De, a kialakult helyzetből látható, hogy az emberek nem ilyenek és ez az igazi probléma, nem az, hogy ződ autó, vagy nem ződ autó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
7Heads Drago
veterán
Bocsi, nem akartam a lelkedbe gázolni.
Nem azt írtam hogy 3-4 év. Nálam még a 3-4 éves elektromos autó ára is sok. (2013as Aurisokat néztem nem régen pl)
Ha megnézem az árát és mivel lennék előrébb a jelenlegihez képest. Illetve ha nem elektromosra váltok hanem egy hasonló évjáratú hagyományosra. Nekem nem jön ki a matek. Persze másnak attól még kijöhet, viszont a legtöbben nem a matekot nézik.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
mjani1172
addikt
A Ducatomat újonnan vettem. Most 8 éves, van benne 200000 a kötelező túl nem volt vele gond. A Suzukim 6 éves, 40 ezer van benne, csak évente a kötelező szervíz, ugyanúgy az Atecam amit szintén űjonnan vettem , és csak egyszer volt a kötelező szervízben. Van egy Audim azzal sem volt gond.
-
mjani1172
addikt
Nem vagyok "ilyen értelemben" szerencsés.
Ez hozzállás kérdése is, én, mivel nagyon jó szemem és fülem van ezekhez, észreveszem a hibát de ha nem komoly, nem bosszantom magam, átlépem, a melóm is rengeteg, nincs időm, kedvem apróságokkal foglalkozni.
Pl: van ismerősöm akinek megkarcolták a Lexusán a lökhárítót, kicseréltette, majd tolómérővel méregette a hézagokat és most pereskedik a szervízzel.
Igaza van? Igen, mert tényleg nem 100%.
De ezen bosszankodik és megy az ideje,szvsz értelmetlenül. Megéri? -
a vezérlés 6-8 éveket kibír, tehát egy vezérléscserével akár 16 évet is elgurul egy autó, ehhez képest 60-70k-ból megvan. az üzemeltetési költségek szempontjából legjobb autómban nincs se kettőstömegű, se turbó, se automata váltó, se semmi ilyen modern filrefranc.
a bmw-t most hagyjuk, ők még mindig a robbanómotorban hisznek
"Reggelig lehetne sorolni milyen alkatrészek tudnak meghibásodni egy ICE-ban, amikkel az BEV-k nem rendelkeznek.": meg fordítva is. a belsőégésű motorokban nem divat a magasfeszültségű hálózat, a teljesítményinverter, az ilyen-olyan elektronikus vezérlés. mindenki csak attól retteg, hogy akksicsere. a többi nem szállhat el? a prohardver pc-s tápegységekkel foglalkozó topicja is üres? hát nem...
te jól jártál a sajátoddal, elhiszem. de ezt inkább kivételnek tekintsd, ne hosszú távú ténynek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Mercel
senior tag
Nekem tizenéves ladám volt, egy öreg bácsitól vettem még a munkásőr kitűző is bele volt szúrva a habosított műanyag műszerfalba.
Hát szerintem rohadt nagy mázlid volt a 29 éves zsiguliddal, ha nem volt sok gondod vele, mert az enyémet átlagosan két de max három hetente kellett szerelőhöz vinni. Általában apróságok miatt állt meg, de a végére kimondottan utáltam már.
Lassú, sokat zabáló, hangos, kényelmetlen, folyton nyűgösködő szarkupac volt, még a megboldogult kispolákom is megbízhatóbb volt pedig az egy igazi bontószökevény volt. Utána vettem egy Honda CRX-et, mintha egy másik galaxisba ültem volna át.
A sztorihoz persze hozzátartozik, hogy nagyon jó gazdától vettem és én is vigyáztam és költöttem rá, de akkor is. A kispolszkira meg szerintem senki nem vigyázott élete folyamán és egyszerűen rommá volt már használva, de az sose hagyott ott sehol.
Kiértiezt: )Marcel
-
#06658560
törölt tag
Nem szeretek annál sűrűbben megállni akkora úton, autópályán rombolva. Az meg durván három és fél óra, négy. Volt már amúgy, hogy benzines autóval Kölnből Ausztriában volt az első megállás, kibírta odáig a gép is, én is. Kutyát eleve nem autóztatok ennyit, jelenleg nem is tudnék neki megfelelő helyet biztosítani. Mentem már úgy is, hogy rakat megállással, nem befolyásolta a biztonságomat, fáradtságomat.
-
Somatom
veterán
Na, ez az. Ha nem tudod biztosan tölteni, az gáz.
Sheratan:
Hogy érted azt, hogy "közelségbe"? Úgy, hogy ismert lesz a technológia, vagy úgy, hogy az azzal szerelt autókat a hazai panellakók is meg tudják majd vásárolni? Az utóbbira dobj rá még 10 évet![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
Simán el tudom amúgy képzelni, hogy a következő generáció töltőállomásait a benzinkutakkal ellentétben (amik az olajcégek érdekeltségi körébe tartoznak) áruházláncok üzemeltetik majd. Simán megérné szerintem nekik, hogy felrakod tölteni, közben elintézed a bevásárlást fél óra alatt. Heti 2x ezt megcsinálva simán elég a napi ingázáshoz is. És még a Spar/Tesco/Lidl parkolók is jobban kihasználtak lennének (minden parkoló egy "benzinkút").
schawo: Lehet rossz példa, de telefonban hogy oldják akkor meg a 40-50-60W-os töltést? Mert nem a telep méretének növelésével, hiszen a 15-20W-hoz képest nem nőttek többszörösére a kapacitások.
-
titán
Az https://abetterrouteplanner.com/ egy olyan célszerszám, ami mindent, az időjárást (szélirány, szélerősséget, hőmérsékletet), az extra utasokat, az emelkedőket, az aksi romlását, felszereltséget (pl. hőszivattyú) mind figyelembe veszi, és tűpontosan tervez. Ráadásul a legtöbb autóval össze lehet kötni, és az autó saját jellemzőit (múltbéli fogyasztási jellemzők) is figyelembe veszi.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
kanyarodjunk vissza az eredeti kérdéshez: lámpától lámpáig történő versenyzésről szólt. ez lett kiterjesztve másik városban levő lámpáig. tehát de, megküldi, ami kifér a csövön.
tehát elvileg megy az elektromos kacatjával 130-cal az m1-en, én meg mondjuk megyek egy225-ös átlagot. Melyik ér oda hamarabb? mondom elvileg, mert az m1-en menő forgalom miatt nemigen lehet nagyon gyorsan menni.tehát vagy elfogadjuk az állításodat, hogy ezt a kérdést sebességkorláttal kell nézni, akkor az eredetiben is helytelen volt feltételezni a lámpától lámpáig kilövést, vagy az eredeti kérdést eredeti állapotában vizsgáljuk és akkor Sopronig pedál to metál.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tha_answer
őstag
felesleges altalanositani ebben. kb ugyanaz a balfasz mentalitas mint a teslamotorok beazasa konstrukcios es elmeleti hiba miatt is. ezek megoldhato problemak es meg is oldjak.
tehat mig hajtas szinten se a teslaban nem kell se bmwben elvileg elettartam alatt cserelni foelemet, addig az egyikben akksit elobb utobb kelleni fog. ez a nem mindegy.Ribi megmondta a lenyeget: ha a kornyezetvedelem lenne a lenyeg, akkor adott suly felett tiltas. dacia spring tokeletes varosba. ja hogy buksisimogatasra nem jo hat istenem
amig csodaakksi es fuzios eromu nincsen, addig nem all-in a villanyhajtas, csak tomeg szinten: villamos, troli, vonat.
individualis szinten nem tobb mint celszerszam. de ugyanez igaz a spacedieselre. varosban alkalmatlan, tiltani kellene mert uzemmeleg elerese az hosszu ido, es nem idealis hofokon levo terheles csinal ki leginkabb minden szerkezetet. ami csak tobb szemetet eredmenyez a legvegen.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
elég erősen nyomul itt a villanylobbi meg a grínpísz lobbi.
ezért úgy érzem, hogyha ebben a helyzetben bevallom, hogy nem is egy autóm van, hanem három, akkor itt rögtön elindul a virtuális lincselés
mind a három benzines, és nem villany vagy hibrid.ezért írtam, hogy csapjunk bele a lecsóba
tehát melyik autómra vagy kíváncsi?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
van egy 1999-es g astra, azzal jár a zasszony. én sokáig egy 2003-as vectrával jártam, és úgy döntöttem, hogy nem éri meg eladni, mert a piacon nem sokat ér, így megtartottam hobbiautónak, mikor vettem egy insigniát. amibe a sznob fórumtársunk nem ülne bele, mert régi ócska, három évvel fiatalabb, mint az ő szuper szekere.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Az utazás közbeni részecske kibocsájtásról van szó.
Azt azért senki sem gondolhatja komolyan, hogy a e- járműveknek nincs részecske kibocsájtása.
Gumi, fékek és a többi természetes kopás és fogyás anyaga nem nyomtalanul tűnik el az enyészetben.
Részecske formájában kerül ki a környezetbe.Egy városi benzines jármű, 1 tonna kb, képtelen akkora mellékszennyezést produkálni mint egy olyan e- jármű, aminek az akkumulátora önmagában három és fél tonna.
Valahol olvastam egy tanulmányt, ami a városi autók részecske kibocsájtásáról. Abban az elektromos járművek szennyezőanyag kibocsájtása eléri a benzines autók 60%-át. A nagyobb járművek esetében ez magasabb is lehet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
8th
addikt
A fővárosban már régen behajtási tilalmat kellett volna bevezetni a polgári személygépjárművek részére xy súlyhatár felett függetlenül attól, hogy mi hajtja. Tovább megyek budapesti lakcímmel tulajdonolni sem engednék nagy erős nehéz belsőégésű motoros autót mert a városi léttel ez nem összeegyeztethető. Így hamar eltűnnének a fővárosból a 10+++ literes fogyasztással büszkélkedő belsőégésű motoros és kamuhibrid suv-ok, a baszom nagy dízel kombik meg az összes olyan környezetszennyező autó ami nem oda való. Belsőégésű motoros autónál húznék egy 1.2 tonnás súlyhatárt abba minden városi kisautó és elég sok kompakt belefér, ami nem az így járt. Hibrid és elektromos autóknál az akkuk súlya miatt megengedőbb lennék ott 1.5 tonnás üres súlynál húznám meg a határt. Afelett kifelé a városból minddel. A belvárosba az ott lakókat leszámítva kizárólag csak elektromos autóval hagynám behajtani az embereket. Ja, hogy ez irreális és teljesíthetetlen? És? Oldják meg elvégre a környezetvédelem a cél vagy nem? Akkor nem kell félrebeszélni. Ha vasszigorral be tudnak vezetni irreális és nyilvánvalóan teljesíthetetlen környezetvédelmi előírásokat a környezetvédelemre hivatkozva akkor nosza rajta. Lehet ehhez is hozzányúlni. Mert legalább akkor csont ez is.
Amúgy ja. Én is bírom amikor lufiszájú luficsöcsű anyuka megáll az 300 lóerős dízel X6-al az óvoda előtt fél méterre a padkától mert apuka kiokosítja, hogy így kell nehogy lepadkázza a kereket. Elfoglal két parkolóhelyet meg a fél utcát és miután bekíséri a csemetéjét kifelé nekiáll csacsogni a többi anyukával. Cseppet sem zavarja, hogy úgy kell kerülgetni az autóját. Tesóm kislánya ovijába jár egy mulatós zenész gyereke is. Jön a "sztár" egy hatalmas terepjáróval (nem városi terepjáróval) megáll az út közepén feltartva mindenkit, kilapátolja meg összecsókolgatja a gyereket majd belöki az óvoda kapun. Azalatt a két perc alatt amíg ez lezajlik mindkét irányba áll a forgalom mert nem fér el két autó egymás mellett az utcában ha ilyen bénán áll az egyik. Soha nem áll be a padka mellé, megáll az utca közepén. Kellenek ezek a nagy szarok a városba, tényleg.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Rapidgatel mint a ménkű
Tegnap 12kW
első töltés 45kW, második 32, harmadik 24, negyedik 12. A hosszú töltés helyett hazafelé teherautó mögött vitroláztam, gyakorlatilag nulla fogyasztással. Leaf nem való hosszú útra, csak nagyon türelmeseknek Teherautónak jó, tegnap sok fordulót szállítottunk vele mindenfelől.Kiváló városi, és középtávú autó, de hosszú távra egy határ szar.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5