Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
A Ducatomat újonnan vettem. Most 8 éves, van benne 200000 a kötelező túl nem volt vele gond. A Suzukim 6 éves, 40 ezer van benne, csak évente a kötelező szervíz, ugyanúgy az Atecam amit szintén űjonnan vettem , és csak egyszer volt a kötelező szervízben. Van egy Audim azzal sem volt gond.
-
mjani1172
addikt
válasz Ezekiell #412 üzenetére
A hibrid az más Van annak is hátránya (cipeled a rohadt nagy benzinmotort feleslegesen a városban + szervízelés nem lesz olcsóbb) - szóval plugin hibridet én csak nagyon ritkán tudnék jó szívvel ajánlani.
A személyeskedést és hülye megjegyzéseidet mellőzd kérlek.
Ezt írtad, és ebből arra következtettem, de akkor ezek szerint azért nem ajánlod jó szívvel, mert jó dolognak tartod.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nem vagyok "ilyen értelemben" szerencsés.
Ez hozzállás kérdése is, én, mivel nagyon jó szemem és fülem van ezekhez, észreveszem a hibát de ha nem komoly, nem bosszantom magam, átlépem, a melóm is rengeteg, nincs időm, kedvem apróságokkal foglalkozni.
Pl: van ismerősöm akinek megkarcolták a Lexusán a lökhárítót, kicseréltette, majd tolómérővel méregette a hézagokat és most pereskedik a szervízzel.
Igaza van? Igen, mert tényleg nem 100%.
De ezen bosszankodik és megy az ideje,szvsz értelmetlenül. Megéri? -
mjani1172
addikt
Látni, hogy nem vagy otthon a témában. Ahogy az itt írók nagy töbsége sem. A villanyautó nekem is új, de pont ezért figyelek azokra akik tényleg ezzel foglalkoznak, és nem rózsaszín ködben osztják az észt. Az itt leírt villany üzemeltetési költségek köszönőviszonyban sem lesznek a valósággal.
Nézd meg Zambelly Gyuri-t a Teslaval, mondjuk a YouTubon, és utána több fogalmad lesz pl a hűtésről és az akjsi örök életéről. Mindenkinek ajánlom.
Érdemes mert ő tényleg ért hozzá.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Tehát ezt is csak magunknak köszönhetjük.
Már többször olvastam ezt az érvelést.
Ez abszolút nem így van, vagy nem ilyen értelemben.
A legtöbb idióta dologban a törvényhozók és a gyártók döntenek.Senkit nem kérdeznek meg ilyenről ez nem az átlagember hatásköre, hanem inkább(nagy) politika.
Pl :Nem akartam androidos tv-t, csak egy jó mminőségű nagyobbat. De nincs.
Nem akartam új, széteső Dsg váltót, mikor a régebbiek jók voltak, de nincs más.
Nem akartam szerelhetetlen klímakompresszort, ajtózárat, papírbútort, háromhengeres kisturbós sz.rt,de más már nincs. (vagy elérhetetlen)
Ez kényszer. -
mjani1172
addikt
válasz yodamester10 #477 üzenetére
Az, hogy jobb e a villanyautó vagy nem, szerintem felhasználási területtől függ,nyílván most ezt tolják, a többit szivatják, úgymond helyet csinálnak neki, kb mint egy teleshop reklámban az új edénynek. Az a 2030 as dátum érdekes lehet, és abban igaza van bambano-nek, hogy ez a töltögetés útközben rohadtul szánalmas,(ha utazom, számomra ez elképzelheteten, nem szeretem útközben húzni az időt) és ha nem fejlődik minden ami ehhez kapcsolódik akkor egyszerűen lehetetlen lesz ha a tömegek átülnek.
Az egész olyan érdekes nekem, pontosan olyan mint ahogy a mostani politikusok látják.
Bekerülési költség nem számít, majd megállunk 2-3 óránként nézelődni és eszegetni, ráérünk, nem dolgozunk, (fizikai munkát pláne, sőt még el is ítéljük) , a pénz úgyis jön valahonnan, majd többet kérünk. Ez agyrém.
Persze valamit kell tenni a környezetért, és jó is egy Bmw I3, nyilván Pesten belül ok, de azért nemcsak ebből áll az ország.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
10 év múlva a Modell 3 a jelenlegi tapasztalatok szerint, (az S ből kiindulva) már inkább nyűg lesz, sok gonddal, fáradt akksival.
Azért az S-nél van baj bőven.
Természetesen ez csak az én véleményem nem tény.
Én egy hete vettem új autót, és 4 évre gondolkodom előre.
A mai világban 10 évre előre senki nem lát.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz forceberg #1251 üzenetére
Itt a mobilarénán nem lehet vitát nyerni. Én leírtam egy boltról hogy adócsaló és tükközik, nekemesett az egész fórum, őrjöngtek, hisztizek, és kitettek a topicból. Aztán 1 héten belül bezáratták a boltot adocsalásért. Egész európában.
Utána visszamentem, 1 ember nem volt aki azt mondta volna hogy bocs, igazad volt.Ugyanúgy mondták a baromságaikat.
Egy gyereket egy autóval párhuzamba állítani......
Ezért én itt nem vitatkozom, csak véleményt írtam.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
A PSAnal volt idő, hogy nem voltak elérhető benzines motoruk Magyarországon, mert a magyar üzemanyaggal nem feleltek meg a környezetvédelmi előírásoknak (nem tükröztek, hanem nem adtak el motort). Itt mondjuk érdekes, hogy Romániában, Ukrajnában és tőlünk nyugatabbra nem volt gondjuk a benzinnel :)
Ez nem igaz, nem volt ilyen.Pláne a PSA motoroknál, amik sosem képviseltek normális, elfogafható szintet.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
közben rákérdeztem ismerősnél... a nagyobb benzines motorok nem voltak és most sincsenek idehaza belistázva és nincs rájuk garancia ... mivel a hazai benzinnel (95-ös) kokszosodnak ... más országban elvileg nincs ilyen bajuk...
Aha. Szóval ismét egy nagy semmi. Előre tudtam.
-
mjani1172
addikt
Mondj akkor olyan PSA modelleket vagy motorcsaládot amit itthon nem lehet vagy lehetett kapni a benzin miatt.
Nincs ilyen és nem is volt.
Kitaláltál egy dolgot amit semmivel nem támasztottál alá.
Mindegyik PSA autó volt és van itthon.
Az más kérdés, hogy a nem fogyó, túlárazott, elavult, és ezért eladhatatlan dolgokat nem hozzák.(Nem tudom, hogy konkrétan van e ilyen most, de régen volt )
De ennek semmi köze a benzinhez. -
mjani1172
addikt
-
mjani1172
addikt
Mert nem kellett itthon,a kutyának sem.
Lehet, ezért nincs itthon gyári Tesla képviselet-szervíz sem, mert nem bírja a magyar áramot.
Ugyanezért nincs az új Ampera.
Na meg az F-350 az sem bírja a magyar üzemanyagot.
Na meg a Pixel, az nem bírja a magyar beszédet továbbítani.Csak az amerikait.Szerintem ezeknek van valóságalapja,hiszen egy ismerősöm ezt mondta.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nem bizonyítottál semmit.
Az hogy egy gyár (írtam példákat többet is hátha sikerül) nem árul egy autót ,nem azt jelenti hogy nem bírja az itthoni üzemanyagot.
Kitalálsz egy valótlan dolgot, majd abból egy téves elméletet kreálsz és úgy gondolod hogy ez alátámasztja az alap blődséget.
Nincs tovább.
Vagy írj egy linket legalább.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Aha ez a bizonyíték mindenre.
Még a holdra szállást is megmagyarázza.
Egy hasonlóan értelmes felhasználó hirdeti ezt is.
Egy benzines Bluehdi.Rolly segíts mi van ilyenkor? Ez az igazi átverés, hiszen a hülye magyar úgy tudja,hogy a Hdi-be gázolaj kell.
A frankót viszont csak te tudod és Hansi a mobilen. -
mjani1172
addikt
2-2.5milla körül egy 'kínai játékautó' , max. 70-es végsebesség, és max. 150km hatótáv. Ezért az árért ez a kompromisszum nekem beleférne,
Nem értem ebben mi a jó, egy igénytelen, gyenge, balesetveszélyes, használhatatlan sz.r. Igen, bár nem láttam, de egy vagyont tennék rá, ismerem a kínaiak pár "munkáját". -
mjani1172
addikt
A többiektől is repkednek ezek a napi 15-40km-es számok amire autó KELL. Holott naponta ennyit sima bringával is örömködve lehet megoldani nemhogy e-bike-al.
De autó. És értem. Kényelmes. Megtehetjük.
Először megrökönyödtem ezen mekkora hülyeség már..... . Aztán átgondoltam, rájöttem, hogy igaz, tényleg jó lenne, több szempontból is, csak kényelmetlen, (hideg, eső) meg azért több dolognak változnia kéne, (utak, hol hagyod bicajt, ahol 5 perc múlva is ott van) de ez egy járható út. -
mjani1172
addikt
válasz Somatom #1661 üzenetére
Az eredeti twingo átugorja yarist, (sőt az egész kategóriát) MINDENBEN. Igen, még megbízhatóságban és élettartamban is, a variálhatóságban pedig nem egy kategória. A hátső ülése is dönthető, áthelyezhető, billenthető,tologatható.
És bármilyen meglepő, hátratolt hátsó üléssel nagyobb a lábhely mint a korabeli 5 os bmw-ben.
A twingo egy szenzációsan jó autó.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nem lehet hogy félreértettél valamit? Szerintem azt akarták hogy egyáltalán elindulj, mert a villanyautósok vagy hibridesek legtöbbször iszonyúan lassítják a forgalmat,és ez már sok autósnak feltűnik. Kegyetlen lassan indulnak és 40-nél már nem mennek gyorsabban.
Nekem is volt két esetem. Az egyik egy prius 2 volt aki a Kerepesin úgy indult el hogy 3. voltam mögötte a lámpánál és sárgán jöttem át, 30 sec volt míg átvánszorgott, utána 30-35 a belsőben. Csak nehogy beindujon a benzinmotor.
A másik meg egy új zöldrendszámos merci vágott elém a Mogyoródin, úgy hogy nagyot kellett fékeznem. Középre állt, ott ment végig, és 30. A sarkon mikor nagy nehezen elfordult jobbra, (a telefonját nyomogatta zöld lámpánál,) és melléértem egy pillanatra úgy láttam győzike rokona, a méltán népszerű, és szimpatikus laci volt. (vagy egy nagyon hasonló figura)
Általában ezek at autók inkább hihetetlenül lassítják a forgalmat.Nem a technika miatt.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz #16820480 #1778 üzenetére
A Teslanak a technikája tényleg jó, jól is megy, ez nem vita.
De azon kívül? Szerintem szarul néz ki, kényelmetlenül alacsony, az ülések alacsonyan vannak, kényelmetlen az üléspozíció, az egész dolog olyan mint egy sivár rendelő egy tv-vel.
A kárpitok minősége, az ülésbak, viccesen gagyi.
A kidolgozása, az illesztések, egy jobb dacia szintjén vannak.Nincs két párhuzamosan, szépen futó karosszéria elem.
A technika valóban prémium, de a többi inkább (nagyon) alsó közép.
Nem is tudnék hirtelen ilyen gagyit említeni.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Még egy dolog. Ránéztem a plugin Rav 4 árára, nem semmi. Nem mélyültem bele, de közel a duplája a sima hibridnek.
Nem tudom elképzelni, hogy kinek ér meg ennyit. -
mjani1172
addikt
Nekem sajnos (erre nagyon jó a szemem, nem biztos hogy ugyanazt látjuk.
Persze minden autót nem látok, de napi kb 30 autót -belsőt nézek meg, már 25 éve.
Kidolgozásban, illesztésben tényleg a legszarabb a Tesla.Tényleg nem tudok ilyen szempontból gyengébbet.
Tegnap kb egyszerre volt itt egy Model 3 és egy új Captur. Nem egy minőségi osztály volt a kettő. A Tesla-nál már az ajtóbecsukás hangja is borzasztó, bár ez a keret nélküliségből is fakad. Hallani,(én hallom) hogy bent zireg-zörög minden.A többihez, hogy milyen használatban, tartósságban, vagy pl a hifi nem tudok szólni, ezek amikről én beszélek ügyfélautók amiket én csak rövid ideig látok.
De ehhez pl nincs mit hozzáfűzni.És ez már sokkal jobb mint a 3, ez Y.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Valamiért úgy gondolom bármilyen számot (sőt továbbmegyek, bármit) írok úgysem fogod elfogadni, kötekedés lesz, de legyen.
Nekem nem tetszik az a fajta mentalitás, amikor pl. egyedül ül valaki (pláne, ha akkora mint egy kutya ülve) egy feleslegesen nagytestű szarban, egyszerűen irritál a pazarlás.(nem csak ez a fajta)
Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Depression #1835 üzenetére
El kell keserítselek.Most is tévedsz.Minden téren.
De a pazarlás, az mentalitás kérdése, nem anyagi dolgokból fakad.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Én olvastam a bringás ötleted.Tetszik is, és egyet is értek. De én is lusta vagyok sajnos, ezért autóval közlekedem.(Nem vagyok rá büszke).
De egy kis fogyasztású autóval teszem, (és ha lehet akkor bringa vagy gyalog).
Én úgy gondolom közlekedni azért kell és jó dolog is, amíg az ember nem akar ebből presztízst kovácsolni.
Van olyan ismerősöm akinek a felesége is kötelezőnek érzi, hogy egy Lincoln Navigatorral jöjjön menjen a városban.Valószínűleg a személyeskedő kollégának is az a természetes ha beülnek az utolsó filléren vett "nagy mergába" ezért volt a gúnyos megjegyzés.Nekem ez a mentalitás nem tetszik, én általában úgy gondolom (nem csak az autóról) legyen jó, megbízható, de ne túlzó,pazarló és feleslegesen magamutogató.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Azért a Lincoln és Corsa között ha csak fogyasztást nézzük több mint háromszoros különbség van, sarkítva háromszor annyi időre lenne elég a kőolajkészlet, ez mellé háromszor annyira szennyez, és kétszer annyi helyet foglal.
Ott ahol start stopp- ot erőltetnek, meg adblue-t és egyéb hülyeséget,minden egyes grammért,szerintem ez azért nem elhanyagolható.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Bár a dolgot nem hiszem, hogy nekünk kéne megoldani, de legyen.
Ne súly alapján osztályozzunk, hanem mondjuk hosszméret és teljesítmény.
1.Kategória: Corsa méretig, 2: Astra méretig,( ez már érezhető legyen anyagilag), felette meg legyen kifejezetten húzós.
Japánban is megoldották. Dél olaszországban voltam tavaly, az Astram volt a legnagyobb autó a városban.(nemhogy szo szerint vegye valaki) de tényleg szinte csak kis autók voltak.(500-as,smart,twingo, panda)[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz bambano #1850 üzenetére
Nem kell túllihegni, csak beszélgetünk.
Egyébként az áruterítést nem személyautók végzik.Ott már gond van ha egy személyutóval viszik a mélyhűtött péksüteményt.
Nekem erre ott vannak a teherautóim.
És nem a mentőket, meg a tűzoltókat akarja kitiltani senki.
Meg egyébként is a feleslegesen nagy autóról volt szó.
Tehát nem jó a kirohanás. -
mjani1172
addikt
válasz bambano #1858 üzenetére
Dobozos corsától kezdve HH-s méretű ford transitig
Már egyszer leírtam. Ezek mind tgk-k. Ha valaki személyautóra vizsgáztatja a dobozos transitot az elég hülye, ne foglalkozzon üzlettel,szállítással.
És még mindig, most is leirom de már csak röviden: A feleslegesen nagy autókról volt szó, példaként felhoztam egy Lincoln Navigator-t., de lehet X7 is.
Te ezt miért állítod párhuzamba egy dobozos corsa-val?
Opel omega? Az annyira felesleges, hogy a gyár sem adott neki utódot, és a vásárlók sem hiányolják. Akik vitték, csak azért vitték egy rövid ideig, mert olcsóbb volt mint a kategóriatársai. Itt a piac is helyesen ítélt, megbukott. (na meg egy igazi szar volt, és tényleg jó példa a feleslegesen nagy autóra)[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Miért is?
Mint írtam ha annyira szükséged van a norma túllépésére, akkor kifizetheted, és lehet nagy autód.Ha ez a vágyad és van is rá pénzed akkor teljesülhet ez akár a xv. kerületben.Egyébként tényleg nem tudom, mit szeretnétek Eddig az volt az álláspont részetekről hogy pl egy Leaf mindenre is elég, most hirtelen nagy a felzúdulás, ne legyen korlátozás, nagyon kell a luxus suv.
Pont azok háborodnak fel, akik eddig csak az elektromos autót erőltették.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ne haragudj de ez már inkább a Monty Python filmeket idézi.
Tulajdonképpen mi a mondanivalód értelme?[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Somatom #1950 üzenetére
Hű ez kemény téma. Régi vesszőparipám, amikor késve, de legalább lassan indulnak el.Prius 2 üzemmód.
Ezek azok, akik végig 30-al mennek, majd mikor a lámpa amihez érkeznek pirosra vált, akkor elkezdenek gyorsítani.
Az olaszoknál hasonló szituációban 15 autó megy át ott ahol itthon 5.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Somatom #1975 üzenetére
Én tényleg kívánom hogy más gondod ne legyen ezzel az autóval.
Ami a szakmabeli szerelők, és a volt tulajok szerint finoman szólva is megbízhatatlan pénztemető, temérdek elektromos gonddal.
Annak idején hoztunk egy párat németországból, de szinte mindegyiket visszahozták, minden problémával.[ Szerkesztve ]