Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #668 üzenetére
Feszültségnöveléssel. Az enyémet kétféle (5V, 9V), az újabbakat három féle (5V, 9V, 12V) feszültséggel lehet tölteni. De, ezek még törpefeszültségek. 42V fölött kezd bonyolódni a dolog, mert onnantól már oda kell figyelni az érintésvédelemre.
A ritkább töltéshez meg a Range Extender a megoldás. Nem tudom, hogy egy Tesla -hoz mennyibe kerülne. Az Espace -hoz tegnap vettem egy 200-300Km -es Range Extender -t 2600Ft -ért.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
titán
válasz #16820480 #668 üzenetére
A Tesla Superchargerek Auchanoknál vannak elhelyezve. Az Auchanok szabad áramát használják. Meg van rendelve nekik X amper, de azt csak kora reggelente használják ki, amikor mennek a nagy teljesítményű sütők. Ha ilyenkor nagy forgalom volna a Teslánál, mindenki nézne ki a fejéből, mert a Supercharger ilyenkor nem kap áramot csak nagyon keveset. Ez most, 2020-ban még nem probléma, de 3 év múlva lesznek nagy kerek szemek reggelente, mikor beáll 4-8 autó, és SC a 130kW helyett csak 20-at tud adni. Tesla bevállalta ezt a kockázatot (gondolom ezeken a helyeken csak rövid távon gondolkoznak), hogy ne kelljen harcolniuk az 1MW áramért a hálózati szolgáltatóval. Amíg máshol harcolnak (áramszolgáltatók egy MW-os bővítést jó, ha 2-3 év alatt teljesítenek), addig itt legalább üzemel.
Az áruházaknak pont a fentiek miatt nem megoldható hosszú távon a töltőüzemeltetés. Mi is ezért kerüljük az áruházakat. (na meg azért mert vastag borítékot kértek két láncnál is, hogy beengedjenek minket, amikor szondáztuk őket)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat