-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
Hali. Elkezdte a Tact hogy hidegen indítva csak bajuszcibálásra marad ébren. Melegen ketyeg mint a Doxa óra. Megy mint a barom és egy pöccintésre indul. Viszont hidegen ha 2 órája használtam akkor is punnyadozik. Próbáltam a karbin állítani de semmi. Én az automata szívatóra gyanakszok. Helyes lehet a gyanú?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz spanglee001 #69350 üzenetére
Nyugodtan mehet bele nagyobb, semmi baja sem lesz.
(#69351) Rivaul Én is ott keresném a bajt.
tween Végül is megoldódott?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz sityupityu #69352 üzenetére
Nem, nem lett meg
-
Topikgazda
-
Bib
őstag
Van valami jó gumitípus robogóra 130/60 R13 méretben? Kényelmes legyen, tapadjon ne legyen drága. 😀
-
dtsdexter
csendes tag
Na csak, hogy valami jó is legyen. Megtudják műanyagozni az idomokat (bal oldal idom, ülés alatti idom) a többit csak csiszolni kell meg újra fényezni.
Az új benzinpumpa pont baloldalon van hát annak tényleg annyi, kitört belőle a benzin bejövő tüske amire a csövet dugom tankból és fityegett alul, úgyhogy azért folyt el az üzemanyagom, meg átlyukasztotta az ülés alatti idomot. A levegőszűrő kapta a legnagyobbat, azt betolta az ülés alá, szét is tört, a bal hátsó rugóstag eltört ez amit amúgy is cserélnem kellet volna mert elfolyt belőle az olaj. A jobboldali meghajlott, nem sokat de látszik rajta, hogy ereszti az olajat az is. Most jön a kemény rész, tartottam tőle, hogy oda a hajtás rész, mivel kacsázott a feneke. Nem, a felni hajlott és tört el. egyenlőre úgy néz ki, hogy a tengely elég stabil, viszont a hajtómű olaj elfolyt gondolom szimering nem bírta. A másik nagyon jó hír, hogy (számomra) hogy a tükör nem tört el csak befordult. Nem szakad ki a menet (ami azért is fontos mert nemrég kapott új kormánykapcsolót amibe megy a tükör is). Ami érdekes, hogy nem hajlott meg a váz, ha felkerül az új felni azért nézünk rá egy futómű állítást, de a szerelő srác azt mondja, hogy a 2 tengely jó helyen van. Ha minden jól megy cakli pakli munkadíjjal együtt 100-150 körül megáll, hátsó rugóstag nélkül, azt nem talált hozzá. Hívtam a mamát, vissza hívott kérdezte mi van jól vagyok meg minden tök rendes (akart lenni v.) volt, mondtam neki kb ennyire számólt a szerelő, persze ezek mind bontott cuccok. Mondtam neki, mondom aznap még nem, de másnap majd bepisiltem úgy fájt a bal bokám (az korábban törve volt most is benne vannak a lemezek) Jó egy hétig Donalgin volt a legjobb barátom.Úgyhogy kérdés. Mennyi az esély, hogy ha találok hasonló hosszú rugós tagot az stimmelni fog? Szerelő nem mondott semmi biztatót.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Van egy '95 Aprilia Gulliverem léghűtéssel, és az első fékem nem az igazi. Cseréltem betétet benne, de szinte semmit nem ért a fékkart majdnem a markolatig tudom húzni, korábban fele távon felkeményedett. Fékfolyadékot is akartam cserélni, de a tartály kupakjának egyik csavarja annyira be van rohadva, hogy nem jön ki. El is volt nyalva a csavarfej, mivel süllyesztett nem nagyon tudok mit kezdeni vele.
Új tartályt ami egyben van a fékmunkahengerrel, csak horror áron találtam hozzá (25k, motor ér 65-70k-t).
Valamelyik hasonló évjáratú SR 50-é jó lehet hozzá? Abból bontott is van, meg az új ára sem annyira vészes. Brembo fék van rajta. -
dtsdexter
csendes tag
válasz flegga92 #69357 üzenetére
Szia nekem SR-n volt hasonló probléma, sokat nem tudsz vele csinálni, annyira pici benne a csavar. Erősen be kell fújni rozsda oldóval, vagy csavarlazítóval, hagyni kell egy jó félórát, közben párszor megfújogatni. Most jön, a drága része, kell venned egy csavarkiütőt LINK ilyet vagy ehhez hasonlót. Hálás, ha többször szerelsz, érdemes lesz beszerezni egy ilyet, vagy ehhez hasonlót lehetőleg normálisat, Genius Tools, Béta, Yato, stb pl LINK
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz flegga92 #69359 üzenetére
A bontottnak ugyan ez a hibája, Aluminium csavar az öntöttvas házban pár nap alatt úgy össze rohad mintha sosem lett volna kiszedve, de lehet vele egyébként máshogy is próbálkozni. Pl csavarhúzot kell bele ütni aztán egy gumi belsővel megtámasztani. De csavarlazitó mindenképen kelleni fog. Nekem végül azzal sikerült. Amíg nem találtam rá erre a csoda szerszámra. Többször mentett már meg Sajna sokan elfelejtik zsírózni a csavarokat olyan helyen ahol kellene. Utána meg a következő néz, hogy miért nem jön ki. Pl a villára rögzitő csavart.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
forandor
tag
válasz flegga92 #69357 üzenetére
Szia!
Hasonló évjáratú SR50-é szerintem jó hozzá.
"motor ér 65-70k-t" - Mi a fene, ennyire leharcolt? Az enyémet 150K alatt nem adnám.dtsdexter, elismerésem, hogy költesz még arra a motorra, más ember inkább eladná alkatrészenként.
Én is jobban jártam volna ha a Piaggio Zip-et inkább elbontom, mintsem, hogy rendbe rakom. Főleg, hogy ezek a kis Zip-ek valamiért nem valami megbecsült kis motorok. Rengeteget bontanak (ami végül is nekem jól jön), ráadásul eléggé hasonló blokkja van a Piaggio blokkos SR50-eshez képest.
-
flegga92
senior tag
válasz dtsdexter #69360 üzenetére
Megpróbálom még ez a bicikligumis dolgot, annyiszor olvastam már, de mindig elfelejtem.
Érdekes, hogy a másik csavar egész könnyen kijött. Ez a vas nálam van már 12 éve, de már a csavar feje akkor el volt nyalva. Pár éve volt egy nagy szervize akkor a hajtásban a kopó dolgok cserélve, fékfolyadékot is cseréltettem (már ha ki tudta szedni és nem simlizte el).
Sajnálnék tőle megválni, mert értéke nem sok van, de kopó dolgokon kívül sose volt semmi baj vele, sose hagyott ott. Pedig suhanc koromba kapott rendesen, nyélgázon állandóan télen nyáron, hétvégén naponta egy tank benzin elment.
Aztán elköltöztem panelba ahol nem tudtam tárolni, 2 évig állt, néha beindítottam kerültem vele egyet. Szerencsére sikerült egy kis tárolót szereznem ami az utcára nyílik és 3 éve jó időben üzemben van. -
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #69361 üzenetére
Én sem akartam vele nagyon foglalkozni, de így hogy kifizetik, nagyobb értéke lehet ha egyben van. És a lomokat amúgy sem tudom hova dobáljam ki, így is már van lent a pinyóban egy SR szétbontva, meg kb még egy szétszórva, még hozzá jön a csodaparipa, 30nm teli lesz a szemetemmel.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
-
flegga92
senior tag
válasz forandor #69361 üzenetére
Régebben nézegettem az árakat, ennyiért voltak fent. De nagy a szórás van amikor 90k alatt nem találni.
Amúgy jó árban vettem, egy motorszervizes hozta be a barátnőjének, felújította teljesen, majd a barátnő az utcában taknyolt vele egy hatalmasat és soha többet nem akart a motorra ülni. Aztán megvette egy fényező, 2x ment vele 20 km-t de neki túl gyors volt a babetta után Pár évet ott is állt nem is volt hirdetve, csak fater a kocsit vitte festeni akkor meglátta és kérdezte nem eladó e. 120e volt 1 új gumival és új akksival (fel se volt savazva).Gondolkodok a váltáson mert egyre több ilyen apróbb nyűg van vele, műanyag részek szép lassan törnek el minden szerelésnél. Jelenleg nem mér a km óra és a műszeregységben van a hiba valószínű, mert ha forgatom a spirált az végigmegy, önindító nem jó rajta. Fekete plexi megvan hozzá, de le van törve a füle. Tükör gumidugók hiányoznak.
Így néz ki a gép élőben csúnyábbak a karcok:
Ülés nincs kiszakadva, azok csak szöszök rajta.Imádom a gépet, annyi mindent lehet bele pakolni, lábtartón a rekesz sör is elfér. Még nagyobb bevásárlást is simán elintézek vele. Az utód az utolsó szériás SR 50 lenne, vagy valami 4 ütemű 125-ös. Csak meg kéne csinálni a jogsit rá, félek, hogy csesztetnének ha "50"-es lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Expendable
aktív tag
Nekem ez bevált: [Pirelli Evo]
-
x50benelli
csendes tag
Lehetséges, hogy a benelli x50-emet jövő szezonra ellátom egy 70-es hengerszettel+hozzá való karbi+kipufogó. Létezik olyan ehhez a szetthez való kipufogó aminek gyári hangja van? Semmi szükségem az ordító hangra. Ha esetleg csak így oldható meg akkor elvetem az ötletet.
[ Szerkesztve ]
-
forandor
tag
válasz flegga92 #69368 üzenetére
Nem mai gyerek, törődni kell vele. Enyém sem volt rendben mikor vettem. Többet van karbantartva, mint használva, de ez már meg is látszik rajta. Csomagtartójába belefér egy 20 kilós cementes zsák, és ez nem túlzás, hanem személyes tapasztalat .
Az üléshuzatom még gyári, de sajnos szakadt, ezzel is kéne majd valamit kezdenem. Egyébként ennél kényelmesebb 50-es gépen még nem ültem. -
flegga92
senior tag
válasz forandor #69371 üzenetére
Magasságom miatt nekem is kellett a nagytestű robogó. Két személlyel is kényelmesen lehet(ne) vele menni.
Régebben simán mentem vele oda-vissza 120 km-t is egy nap két részletben, nagyon kényelmes. Valós, nem óra szerinti 60 km/h utazó tempót simán bírja hosszú távon is. -
lbence
aktív tag
válasz flegga92 #69368 üzenetére
A társasházban egyik szomszéd is ilyen Gulliverrel jár, mondjuk az elég viharvert. A Zipemhez képest ez egy óriás, de el vagyok én a Zippel is.
Egyébként most Győrben elkezdtem figyelni és majdnem minden nap látoni egy Vespa Gts-t (250-es) rendszám nélkül. (Nem ugyanazt.) Nem értem, hogy a rendőrök miért nem vadásznak rájuk. Valaki ilyennel balesetet okoz, még az sem biztos, hogy fizet a biztosító, nem szabadna szemet hunyni efelett szerintem.
-
flegga92
senior tag
válasz lbence #69373 üzenetére
Havernak egy Yamaha CygnusX 125-e van rendszám nélkül egy kis városban. Ő vett a gyári króm felirat mögé ebay-ről 50-es króm számot, eddig mindig elhitte neki a rendőr. Persze volt már olyan is, hogy szolgálaton kívül mondta neki a rendőr, hogy az egy dolog hogy 125-ös géppel jár rendszám nélkül, de legalább embert ne vigyen már maga mögött...
Szerintem tisztább dolog letenni egy B125-öt ha valaki csak robogózni akar. Persze akkor a biztosításon kívül a súlyadó, műszaki stb is fizetős. -
lbence
aktív tag
válasz flegga92 #69374 üzenetére
Viszont a kötelező biztosítás olcsóbb ha júl tudom, és a két évenkénti műszaki vizsga sem túl drága. Viszont a használt papíros 125-ös robogók is drágábbak lettek, néha a 150-es olcsóbb ugyanabból a modellből..
Egyik ismerősöm is Cygnussal járt, ugyanígy papírok nélkül, de végül inkább eladta.[ Szerkesztve ]
-
Yosolo28
csendes újonc
Sziasztok!
2007-es Aerox kézi szivatós?
-
Yosolo28
csendes újonc
válasz Expendable #69377 üzenetére
Akkor az valami átalakított
-
Yosolo28
csendes újonc
válasz Expendable #69381 üzenetére
-
tween
őstag
Az a népmese igaz, hogy az indítón van egy számsor, ami alapján egy kulcsmásoló tud készíteni kulcsot?
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #69376 üzenetére
Biztos valami gond volt a gyári karburátorral, és az új vásárlásánál inkább a kézi szívatós mellett döntöttek. örülj neki, csak nyűg tud sok esetben lenni az automatával.
(#69385) tween Erről már én is hallottam, de hogy a gyakorlatban is így van e....
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kubokra
tag
Sziasztok!
Gyors kérdés.
Nincs protektoros nadrágom, városba pedig inkább csak egy tédvédővel oldanám meg. A kemény vagy a puha/géles térdvédők a jobbak? Előny/hátrány?
Illetve, a kínai cuccokat szabad venni? Ebayen relatív jó árban, jónak Tűnő dolgok (is) vannak.Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
Tothgera30
Ármester
Egy kis különlegesség Paris Bercy-ben, 1998-ból. MBK Nitro Pace F1 Assistance.
Top Perf 70ccm, Bidalot S2R, és egyéb ínyencségek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
Kis segitseg kellene sracok:
Neztem most egy Yamaha Vino-t.
Nem indul, keves a kompot, szerelo latta es hengert kell cserelni. Tulaj nem akar kolteni ra, ezert adja el.Na most, 2t 3kj Jog blokk van benne, ahogy szamolgattam ha megcsinalom, meg mindig olcsobban kijovok, mint ha egy ismeretlen allapotut veszek 3x-os aron.
A kerdes: gyorsan rakeresve lattam 10k-tol 22k-ig sima 50-es hengerszetteket(nem akarok nagyobbat).
Van sima vashenger Taiwaninak vagy kinainak jelolt) meg talaltam nicasil-ost.
Melyiket szabad/erdemes nezni hozza? -
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
Összepakoltam (megint) a robincsot. Kapott új Doppler szíjat is, csak van itt némi furcsaság, hogy tök olyan, mintha rövidebb lenne. Nem az a helyzet, hogy rossz szíjat vettem, mert ugyanolyan (cikkszámra is), mint amit eddig használtam. Még csak nem is az a baj, hogy nincs kihézagolva, hanem konkrétan csak úgy megy rá a variohüvelyre, ha hátul a tárcsa külső peremétől vagy 1 centivel beljebb van. Ami bennevolt, az új korában is kifutott teljesen.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #69392 üzenetére
Jaja, full gyarira akarom, asszonynak lesz elso robogo (az elozo Vino-t 3 honap utan elloptak).
Csak nemigazan voltam kepben, hogy a gyari hengere az milyen. -
Topikgazda
válasz nyogo83 #69394 üzenetére
Kétgyűrűs vashenger a gyári henger szinte mindig nagyon kevés kivételtől eltekintve.
Egyébként van hozzá malossi és doppler 50-es vashenger is.(#69393) mumtaz A szíj szélessége is megegyezik?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #69395 üzenetére
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #69395 üzenetére
Minden. A ráírt teljes méret is. Mármint teljesen ugyanaz a cikkszám és méret van ráírva. És ugyanaz a Doppler kevlár szíj mindkettő. Tehát gyártó, típus és adatok alapján ugyanaz a két szíj.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #69396 üzenetére
A helyedben én a Naraku-t választanám. A noname szarokkal szívtam meg a jetforce-on. Rossz a dugattyú anyaga. Gyakorlatilag sokkal többet tágul szerintem, mint a henger és eddig az 5-ből, amit elhasználtam, egyiknél sem úsztam meg kisebb-nagyobb megszorulás nélkül. Mindegy, hogyan járattam be, vagy mennyire vigyáztam rá. Képes volt az egyik 150Km óvatos járatás után is megszorulni. És egyik sem bírta 2000Km-nél tovább. Volt, amelyik csak 600Km-t bírt, aztán kuka.
Narakut egyszer használtam, és bevált. Ha az lesz, akkor a naraku emblémát a dugattyú oldaláról ne kapirgáld le.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nyogo83
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- Stellar Blade
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...