-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Yosolo28 #69698 üzenetére
Paioli gázrugós teleszkópot kapott minden Replika modell. Apró különbségek vannak, mint műszerfal (fordulatszámmérős), és társai. De mint írtam, a lényeges dolog az eltérő fényezés és matricázás. A többi csak figyelemfelkeltő apróság.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #69701 üzenetére
fordulatszámmérő és teleszkóp VS fényezés és matrica
hát egy kicsit máshogy gondolkodunk páran a fontosságról szerintem -
Tothgera30
Ármester
Mivel adott esetben jó pár éves használati tárgyról beszélünk, így egy használt robogónál nem hinném hogy ezek az "extrák" lennének lényegesek, persze taknyos kölyökként biztos lehet vele villantani. A fontosság szerintem a gyáriasságnál kezdődik,
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Rivaul
addikt
Napok óta bújom a netet de nem jutok előrébb. Lehet csak szerzek egy másik motort is. De nem tudom egyszerűen eldönteni. Aerox vagy Runner? Hol az egyikre hajlok hol a másikra. A 150e körüli kategóriába néztem őket 2004 környékén és 50-es persze. Fontos a megbízhatóság. Valamelyikre rá tudtok beszélni hogy könnyebb legyen dönteni?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Yosolo28
csendes újonc
-
x50benelli
csendes tag
válasz sirály69 #69695 üzenetére
Nekem az van, eddig jó, igaz 5e km sincs még benne, a használthirdetések között több 15-18en ezer km futással eladó, tehát olyan rossz nem lehet...
Ár érték arányban a legjobb kínai robogó, igényes kidolgozás. Fék/futómű se rossz szerintem.
2-4e km közöttihez 240-250e-ért hozzá jutsz, ennyiért bőven jó ha nem akarsz 10en éves japánt/olaszt vagy bármit.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #69692 üzenetére
Na, ezt a videót majd megnézem...
(#69705) Rivaul Az a helyzet, hogy 150-ért nem fogsz kapni normálisat ezekből a robogókból. Egyébként a kényelmi sorrendről pont nemrég beszéltünk itt a fórumon, szigorúan csak az én véleményem szerint így követik egymást nálam: Runner, SR, Aerox
(#69709) x50benelli "2-4e km közöttihez 240-250e-ért hozzá jutsz, ennyiért bőven jó ha nem akarsz 10en éves japánt/olaszt vagy bármit"
Nyugodtan lehet ennyiért venni tizenéves olaszt vagy japánt, hiszen nem a kor számít hanem az állapot és, hogy mennyi kilométer van benne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dtomka
veterán
válasz sityupityu #69711 üzenetére
"hogy mennyi kilométer van benne."
Pl: ~10 éves robogóba mennyi (lenne) ~ a reális km?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Dtomka #69712 üzenetére
Az enyém 20 éves, nincs 6.000 km benne. Más egy szezonban belecsavar ennyit.
Egy 2T 50 ccm robogónál 30 ezer km már előre vetíti a blokk megbontását. Ha pedig megbontottad, onnantól nincs megállás, valamiért mindig szét fogod szedni, muszájból.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
perge666
veterán
válasz Dtomka #69712 üzenetére
Az én mocim most volt 9 hónapos,és szűk 1700km van benne.
1 éves korára szerintem túllépem kicsivel a 2000-et,és ha így fogom használni,akkor 10 éves korára lesz benne 20000km.
Pedig én csak napi 6-7km-t megyek vele heti 6 napot+ ha néha úgy alakul,elmegyek motorozni. ( mostanában kevesebb időm van rá,de fogok rá szentelni több időt ) -
x50benelli
csendes tag
válasz martillo #69714 üzenetére
Az enyém most lesz 4éves, 4600km van benne, nem megyek annyit, hogy megérje a majd 2x ár pl. egy sr50-hez képest. Magasabb futásnál kifizetődő lehet nem kínait venni.
(#69711) sityupityu
Állapot számít, de 250e-ért nem veszel karcmentes garázsban tárolt sr50-et 10e km alatti futással.
Azt 400e körül kell keresni, nekem meg annyit nem ér.[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
válasz x50benelli #69716 üzenetére
-
Dtomka
veterán
válasz macilaci78 #69713 üzenetére
& (#69714) martillo & (#69715) perge666
Köszönöm a válaszokat! -
Topikgazda
válasz x50benelli #69716 üzenetére
Hát azért a 400 az kicsit túlzás, ahhoz már tényleg pofa kéne.
Viszont 250-300 között már lehet találni kis szerencsével remek példányokat.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #69721 üzenetére
& (#69722) BlackPriest
Köszi nektek is! Akkor az enyémet sokat használták, vagy csak nem tekerték vissza a km óráját.
10+ éves és ~15k van benne. -
martillo
tag
válasz BlackPriest #69722 üzenetére
Az elso hoig hogy oldod meg a motorrol valo lefagyast?
Hany reteg es milyen cucc van rajtad a legnagyobb hidegben? -
BlackPriest
őstag
válasz martillo #69724 üzenetére
ha nagyon hideg van, akkor aláöltöző, farmer, bélelt esőálló kantáros nadrág. felül aláöltöző, póló, pulcsi, téli béléses dzseki, gallér (vagy mi a bánat, a mellkast is melegítő garbó féle izé), teljes fejes maszk, dög nagy kézvédő. tavaly decemberben még mentem. nem élveztem, de utálom a buszozást
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
pandoukht
csendes tag
Sziasztok! Csinálom az A1/B125-ös jogsit. Pár éve egy Honda SH 50-vel járok, amitől a végén megválnék. Lenne rá mit költeni (valószínű fékellenőrzés, kipufogó-csere, karburátor tisztítás), de lehet vele menni úgy is, ahogy van. Mit gondoltok, milyen a piac, érdemes belerakni mondjuk 40-50-ezret, és felújítva meghirdetni? Vagy úgy, ahogy van, tudva, milyen állapotban van (egyáltalán nem szakadék), olcsóbban, és aztán majd aki viszi, megoldja, amit akar ebből, és ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Lett most egy malaguti centro sl50-em amit használhatok.
Egy olyan kérdésem lenne hogy mennyire normális az hogy olyan büdös lesz a ruhám (leginkább a hátam alsó részén) mint az állat? Értem én hogy 2t meg minden de ez komoly? Nehezen viselem, pedig nem rossz móka lenne, de hazaérek és kb olyan mintha 4 órát fát vágtam volna az erdőben egy láncfűrésszel.
Füstölni nem füstöl a gép.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
martillo
tag
válasz BlackPriest #69725 üzenetére
Errol a belelt, esoallo kantaros nadragrol egy linket nem tudsz esetleg kuldeni?
-
perge666
veterán
válasz BlackPriest #69725 üzenetére
Én legtöbbet még hóban is motorozok.
Akkor megyek kocsival mikor nagyon rossz az út,és r*hadt hideg van,ez összesen1 hónap az évben kb.[ Szerkesztve ]
-
pandoukht
csendes tag
válasz sityupityu #69727 üzenetére
Kösz! A fékekre azért ránézetek (mert nálam már határeset), aztán meglátjuk. A korához képest szép a gép.
-
pandoukht
csendes tag
válasz Ferdzsoo #69728 üzenetére
Nekem akkor volt büdös mindenem, amikor az üzemanyagcső szivárgott picit, és a benzin ráfolyt a blokkra. Csak cseppekben, és eltartott egy darabig, de összegyűlt a benzinsár a blokk tetején, és gondolom, a hőre út közben szépen elpárolgott, rám. Amióta meghúztam, nincs gond.
-
macilaci78
nagyúr
Már egy ideje fékezéskor és sztenderen is villant a motorolaj lámpa, így gondoltam, kényeztetem a vasat. Az 1 litert benyelte szépen a tartály, de már ujjal elértem a végét. Kellett vele menni pár kört, mire már nem volt szag a gép körül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Dtomka
veterán
válasz spanglee001 #69734 üzenetére
Jah
Akkor játszunk 1 kicsit::
~ 1 hó = 1 500 km
~10 hó = 15 000 km ha így nézzük akkor az enyémbe nincs is sok -
BlackPriest
őstag
válasz martillo #69729 üzenetére
bocsánat, rosszul mondtam a kantárt, nadrágtartót vettem hozzá ilyet vettem
#69730
én fosok tőle, volt pár csúnya megcsúszásom, nem akartam bukni. téli gumit sem vettem[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
-
Ferdzsoo
addikt
válasz sityupityu #69737 üzenetére
Aha, melyik az ajánlott? Mert ha ezen múlik...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topikgazda
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dtomka #69741 üzenetére
Mindját megkeresem milyen van most benne...
Mertha azt mondjátok az nemigen lehet akkor ne vegyek feleslegesen 1 literrel...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
suste
veterán
válasz Dtomka #69712 üzenetére
Régebben: 50ccm 2T: 2-3000km/év
Most: 125ccm 4T: 4-5000km/év
Az alap felhasználáson kívül a szükség is nagy úr!
Kb ugyan abban az időintervallumban használtam a robogókat (ápr.->okt.), de a 125-össel 35-40km-re is szívesen elindulok. 50-essel kb a 15-20km volt a max ami jól esett.....
Az 50-est kb 12.000km-rel adtam el ismerősnek 2016 elején, és nála most még nincsen benne 16.000.[ Szerkesztve ]
-
martillo
tag
válasz BlackPriest #69736 üzenetére
Koszi, ezen a linken jobban korulnezek majd, beruhaznek par dologra.
-
Topikgazda
válasz kukutyi #69594 üzenetére
Szia!
Múlthéten nem volt időm rá, de ma próbáltunk utánanézni a dolognak. Sajnos semmiféle információ nincs ezzel kapcsolatban, hogy menyi olaj kell bele. Volt minden abban a nagy dossziéban ami néztünk, de erre vonatkozólag semmit sem találtunk.
Marad az a megoldás a számodra ha nem te csinálod, hogy valakivel szétszedeted aki jártas a teló javításban, és összerakáskor lehet elméletileg látni, hogy menni kell bele.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Kobun1980
aktív tag
A km dologgal kapcsolatban az lenne a kerdesem (ami gyanusan hulyeseg, es naiv), hogy mennyire lehet valosnak tekinteni a robogokban levo km-eket.
Vasarlas elott nem mindegy, hogy pl. egy 2009-esben van 9-10000 km, mig egy adott esetben dragabb 2012-esben akar 24000.
Lehet ezeket valami uton ellenorizni, hogy azok valos km-ek, vagy sem?
Illetve tobb peldany eseteben azt irjak, hogy pont par honapja romlott el a km ora, de ot ez nem zavarja...
Kerulendok?
Pl. Piaggio NRG-ket, vagy Runnereket talaltam alacsonyabb km allassal, mint az SR50-eket, es nem egyszer ujabbak is.. -
x50benelli
csendes tag
válasz Kobun1980 #69746 üzenetére
Itthoni első tulajost nézz ha lehetséges. Annak többnyire lehet hinni.
Én mérnök ismerőstől vettem. Ez rendesen be lett járatva ahogy kell, nem tépte neki soha. Még az oldaltámasztót is módosította kicsit, így nem lötyög, mint gyárilag. Sőt pl. kerékagynál a csavart újrahúzta nyomatékra, meg még 1-2 helyen. Gyárilag meg volt tépve mind. Olyan szépen gurul alig akar megállni gáz nélkül.
A minap megkérdezték az aldi parkolóban a hangja/külső alapján, hogy új? (Valami x-maxos csóka volt)[ Szerkesztve ]
-
papuska86
újonc
Üdv!
Adott egy 2005-ös évjáratú Piaggio NRG MC3 vízhűtés robogó. A gond az vele, hogy felfőzi a vizet.
A hengerfej és tömítés csere után is ugyanezt produkálja. Milyen más lehetséges ok következménye lehet ez?
Válaszokat előre is köszönöm. -
Dtomka
veterán
Én mióta megvettem költöttem rá ~50-60k-t és még fogok is. Ha majd 1x eladom, akkor aki megveszi elégedett legyen.
(#69747) x50benelli
Ez rendesen be lett járatva ahogy kell, nem tépte neki soha.
A legfontosabb a bejáratás. De néha azért ki kell maxolni, mert ha nem akkor ellustul... én így tudom. -
lbence
aktív tag
Amikor vettem a robogót, sokszor én is kicsit büdösnek éreztem a kipufogó szagát még a Schwalbe után is, de ahogy kifgyott belőle az olaj, és is a fent linkelt Castrolt vettem, azóta semmilyen szagot nem éreztem.