-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Winchester95
őstag
Egy nagyon fontos kérdés:
Weber karbi a piaggion.
Szivató fúvóka eltört.Valami ötlet honnan szerezzem be? Sehol nem találtam neten.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz forandor #70499 üzenetére
Rendben. Bár nagyon nem szűkült a kör... A tereprobogó viszont jó ötletnek tűnik, bár ritka és egy kicsit drágább, mint, amit rászánnék... (Ez pl. messze sincs, és tetszik is. [link]) Egyáltalán hol érdemes nézelődni? FB? Hahu? Jofogas?
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pocokxx #70503 üzenetére
kepesmotor.hu, hasznaltauto.hu....
Először is: a válasz az első kérdésedre ("50-70 körül vállalható robogó...") az, hogy nincs. Ez tuti. Ennyiért bontás érett, leharcolt, öreg szemetet kapsz. Ha bevállalsz egy ilyet, legalább 120 lesz, mire használhatóvá pofozod.
A másik, hogy szerintem rosszul közelíted meg a dolgot. Ha jól értem napi 15-20km-t akarsz megtenni robogóval, autónál olcsóbban, mégis gyorsan. A legnagyobb hiba, amit mások is ilyenkor el szoktak követni, hogy csak a vételárat nézed. Ha a spórolás a cél, akkor talán a legfontosabb a fogyasztás. Egy régebbi, kopott hengeres, széttekert motor megeszik 3-4 litert is, míg egy kicsit modernebb jól karbantartott robinál nem lehetetlen az 1-1,5 literes fogyasztás. Ez azt jelenti, hogy hetente buksz egy ezrest, ha erre nem fektetsz hangsúlyt. Aztán a vételár is szubjektív, mert míg az előbbi könnyen pénznyelővé válhat, addig egy népszerű megbízható modell ugyan most drágább lehet, de könnyen lehet hogy később ugyanezen az áron, vagy akár még drágábban is eladható.
Aztán nagyon nem mindegy, hogy a távot sok apró részletben, vagy nagyobb adagokban teszed meg, mert 10-20 perc után már nagyon fárasztó tud lenni egy kiskerekű szúnyogon ücsörögni. Ebben az esetben érdemesebb nagytestűeket nézegetni. Az meg, hogy "tereprobogó"... az meg mi az??? Pici kerék meg még recés is?! hát nem tudom...
Lényeg a lényeg, ha csak 50-70 van rá, akkor inkább maradj a biciklinél.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #70501 üzenetére
Én február környékén nézegettem ezeket,és volt több jó állapotú példány 70-80-ért.
Mondjuk azzal nem számoltam hogy nyáron fel megy az áruk..... -
Rivaul
addikt
válasz perge666 #70507 üzenetére
Olyannyira fent vannak a robogók árai hogy szimplán az anyagi haszon miatt naponta el akarom adni a roxom, pedig valójában nem akarom Egy srác most adta el a sajátját ami cca az enyémmel azonos állapot 240-ért 190 alatt nincs épkézláb darab. Még a bontószökevények is iszonyat áron mennek. De minden más is. 3-4 hónapja a felébe került minden. Tudom hogy szezonális de ez azért elég durva.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz mekkGyver #70506 üzenetére
Tegnap ráírtam a srácra, (a linkelt Stalkerre), sok mindent költött már rá, tavaly volt fúrva, új dugókat kapott. 3,6os fogyasztás mért. Autóval olyan 7 körüli fogyasztásom van vegyesben, ennél azért jobb. Szerinted meddig kéne kitolni a keretet? (tudtam én, hogy nem szabad megkérdezni... )
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #70508 üzenetére
Szezonális, egy sor jószágot meg sem hirdettek holtidőben.
pocokxx: alattam a gyári BWS 5,2-5,4 litert fogyaszt, Budapest belterület, majdnem minden utam a Rákóczi, Petőfi hídon át vezet és kb 150 kg a
z élőholt teher.
Fenntartani biztos olcsóbb, mint egy autót: szerviz, biztosítás, tárolás. És azért kurvára nem érdekel, hogy a Teréz krt hogy és miként van forgalomkorlátozva. Cserébe az időjárástól erősen függ a használhatóság.Az emlegetett 1-1,5, de akár a 2-3 literes fogyasztásokhoz olyan forgalom és 40 kilós pilóta kell a megfelelő gép mellett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
lbence
aktív tag
válasz macilaci78 #70510 üzenetére
Igen, meg 4 ütem.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pocokxx #70509 üzenetére
Persze kibicnek semmi sem drága, mindenkinek a saját pénztárcájához kell mérni. Ha pénz nem számítana, akkor én is pl. egy KTM Duke 125-öt vettem volna...
Sajnos az időpont sem az igazi, mert a szezon közepén minden túl van árazva, és az igazán jó ár/érték arányú gépeket már a hozzáértők nagyrészt levadászták. Ez azért nem jelenti azt, hogy várni kellene tavaszig, csak sokkal nagyobb a szerencsefaktor, mint egyébként.
Én áprilisban ástam bele magam a témába, és akkor képben voltam az 50-es sportmotorok árával (értékével), ami kicsivel feljebb van, mint az átlag robogóké, de a lényeg, hogy egy árszint ott is nagyjából fix, szóval, ha valami jóval olcsóbb, mint az átlag, annak valami baja van, és javíttatni kell, tehát úgyis ráköltöd később. Spórolni főleg akkor tudsz, ha te magad javítod.
Ahogy nézem, robogóknál most olyan 100-120 körül van a lélektani határ, erre számolhatsz még legalább plusz 20-30-at, mert kell (normális) sisak, első havi biztosítás (én egy protektoros kesztyűt is ajánlanék). Fogyasztásra majd ajánlanak típusokat, én annak idején Aprilia SR-t preferáltam, mert kényelmes, tartja az árát és az egyik legnépszerűbb motor. Az én ditechem 1,5 körül fogyasztott a 120 kilómmal, nyélgázas stílussal (nem mese, tényleg!), de azt nem fogják ajánlani, mert az injektor lutri, de karbis sem eszik sokat, ha be van állítva rendesen.[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
siti
senior tag
válasz pocokxx #70497 üzenetére
ugyan ilyen meggondolásból vettem én is robogót., vonzott a 2l/100km, még ki is számoltam, hogy hányszor kell berobognom munkába, hogy megtérüljön (kb 8-10 év, mivel hideget, esőt nem bírom). Élénk volt még bennem az olasz nyaralások emléke, így vespa lett. (ma már ktm duke 125 felé kacsingatok, de ha család is utazni akar velem, akkor meg fogom lépni a 125 váltást). tucat modellt néztem, hogy elérhető legyen hozzá minden bontott gyári vagy után gyártott és egész jó a közössége, megvannak a márka specifikus kis szerelői is.
4T változat, hogy mégse trabi szaggal utazzak és a legolcsóbbat vettem meg nyár végén, azzal a címszón, hogy ezek 15-20 évesek, motor generál a minimum, akkor már legalább olcsó legyen. Ez a része félig bejött, a nyár végi olcsó ár kb a téli ár maximuma volt, a motor generál pedig befigyelt (50e Ft lehet számolni, ha nem otthon bütyköli az ember, de annyi tudásom, szerszámom és időm nem volt, hogy nekiessek .Most már van, megtanított a gép mindenre)és mivel pedáns precíz ember vagyok és feljegyzem a robogóra elment költéseket a csinosítgatásokra, javításokra, alkatrészekre, már elköltöttem 243e Ft-t három év alatt. plusz benzin, biztosítás meg ruházat. ja és a robogó bekerülési ára + 220e. és mentem vele 3000 km-t. Szerintem nem vettem volna észre ezt a futás teljesítményt az autómmal. (és akkor spóroltam 60e Ft, 400Ft-os benzinárral)
Vásár után okos a paraszt, ez a pénz akkor is rendelkezésemre állt, de mégse vettem egy normális félmillás robogót, cserébe megtanultam szerelni és nyugtathatom magam, ha az elromlik, akkor mivan...Szóval robogót azért vegyél, mert jó dolog. Használni, ingyen parkolni, nincs dugó, érezni a táj illatát, kilőni lámpánál, élvezni a rendszám nélküli betyárkodást és sokkal nagyobb figyelemre nevel, mint az autó. (autóval egy koccanás nem fáj, csak pénzbe kerül). Ha szeretsz bütykölni, akkor bármit megvehetsz. még verhovina is jó lesz (bár sokat fogod szidni, meg engem is ha rám hallgatsz).
és akkor pár tipp:
lehet csak leesett a benzincső
Erre meg már ráköltötték a vételárat és megy is
vagy akár egy jog, amit már szíjjel tuningoltak
Vagy tudunk mindent róla, őszinte eladó, nem anyu használta falubanilyeneket nem vennék. ha meg lennék szorulva anyagilag és a házat árverezik a fejem fölül és valamivel be kell járni munkába, akkor talán. A szomszéd zöldséges jár ilyennel, de neki két utca a hatótávja.
Vagy ha nyugdíjas lennék és csak pecázni járnék le a tóra, de arra meg jó lesz a mostani vespa is, ha nem rohad el.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz mekkGyver #70506 üzenetére
"Egy régebbi, kopott hengeres, széttekert motor megeszik 3-4 litert is, míg egy kicsit modernebb jól karbantartott robinál nem lehetetlen az 1-1,5 literes fogyasztás."
Nagy átlagban elmondható, hogy a jó állapotban lévő robogóknak 80%-ban mindenféle tuning nélkül pont, hogy kb 3-4 között van valahol a fogyasztása. Persze valamennyire az emberen is múlik, hogy hogyan közlekedik vele, de a fokozatmentes váltónak ez az ára. A robogók mindig is többet ettek a hagyományos váltós, hasonló "tudású" 50-es gépektől.
Az a 1-1,5 litere fogyasztás meg véleményem szerint nem létezik. 50-es 4T-nél igen, de 2T-nél biztos, hogy nem. A diteches robogód talán produkálhatott ilyen fogyasztást, de karbis sohasem fog.szerk: A tereprobogó elnevezés a motor stílusára kinézetére való utalás. Viszonylag masszív darabok, az átlagtól kevesebb vagy kisebb műanyag elemek használata, gyárilag ballonos gumi (nem muszáj, hogy recés legyen) stb.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #70515 üzenetére
Amikor megvettem a Sendát,szerintem még itt is beszámoltam róla hogy 4,5liternél nem eszik többet.
Na ez teljes mértékben igaz,mert szerintem valamit nagyon benéztem,mert utolsó 3 tankolásomat is figyeltem tudatosan,és 3-3,5 liter között volt a fogyasztásom úgy hogy fojtások is el lettek már távolítva.
Amikor írtam a 4,5-öt akkor teljesen gyári fojtásos volt,ki van zárva hogy úgy többet egyen..... -
Topikgazda
-
Csabulator
tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek, hogy nagyjából megtudhassam mekkora problémával állok szemben. Van egy Honda Dio AF56 (4T) robogóm, amiből lassan, de biztosan ereszt valami. A kérdésem az lenne, hogy ez a része a motornak micsoda? Nekem hűtőfolyadék tartálynak/radiátornak tűnik, de nem vagyok egészen biztos benne.
Képek a könnyebb beazonosítás érdekében:
[Kép1][Itt látszik, hogy elég sok dzsuvát ereszt ki magából]
Előre is köszönöm a segítséget!
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
bajnokpityu
félisten
válasz sityupityu #70515 üzenetére
a ditech se evett 1.5litert valós körülmények között. 2.5-3l között viszont el lehetett járni vele, még tuninggal is.
roxim 50es hengerrel, de 17es karbival, sportdobbal, 7000nál összeengedett kuplunggal alattam, végig nyélen 6-6.5t evett. viszont 100kiló 195cm-el sik úton GPSel ment 88at.viszont, hamár belevauztam a topicba, kérdeznék, mert 7-8éve eladtam az akkori roximat, állandóan szerelni kellett), és ahogy látom, teljesen lecserélődtek a tipusok.
tehát kéne valami szupermegbizható keskeny robi, rendszámos, amivel élmény vezetni. (roxit imádtam) napi 2x15km-re, szóval valami 4T.nem kell fotel, szélvédelem nélkül is jól ellennék, viszont nem akarok szerelni. évente 1 max 2szerviz, és csók.
árat direkt nem irok, halovány fogalmam sincs, mik az árak. Azért misi alatt jó lenne ha megállna.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topikgazda
válasz Csabulator #70518 üzenetére
Hűtőfolyadék nem lehet, mert ez léghűtéses motor. Az első képen a hűtő ventilátor található. A motorolajat ereszti valahol neked tömítetlenségből adódó hibából.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70519 üzenetére
Sohasem teszteltem diteches robogó fogyasztást, így nem tudhatom, hogy mennyi lehet a valós fogyasztása. Egy diteches rendszernél mit tudtál tuningolni?
A motorra a tipp: Ha egy keskeny 4T és már viszonylag fürge gépre vágysz ami nem a fotel, hanem inkább a sport vonalat képviseli, akkor én a Gilera Runner VXR200-at ajánlom. Szerintem napi 2x15 kilométerre simán jó. Megtévesztő ám a 200 köbcenti, mert ahhoz képest tényleg nagyon megy (ez részben köszönhető a viszonylag könnyű tömegének is). Nekem egy 180-as van, és én is hasonló célra vettem. Rövidebb távokon ide-oda elugrani tökéletes, nem kell előhoznom a nagyot így.
Ha bővebb infót akarsz, hogy mik vannak még a kínálatban, akkor javaslom a nagyrobogós topikot, ott jobban útba tudnak igazítani. Nekem speciel nincs nagy tapasztalatom az egyéb nagyobb robogók terén, nem az én világom.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Csabulator
tag
válasz sityupityu #70520 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ! Gyorsan el is viszem majd egy szakihoz.
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
mekkGyver
aktív tag
válasz sityupityu #70521 üzenetére
"Tuningolni" lehet úgy, hogy jófajta sport rezót raksz rá, de a többi csak parasztvakítás. Mint régebben írtam, 8 évig használtam a ditechemet, szerintem van is fotóm (mert a memóriámban nem bízok) tankoláskori óraállásról és a tankolt literekről. Több helyen írták az 1-1,5l fogyaztást, én meg aggódtam, hogy sose ment 2 alá (de2,5 fölé se), igaz - mint írtam - rövid távokon jártam nyél gázon. Szóval simán hihető a másfél liter is!
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz sityupityu #70521 üzenetére
Nem ma volt, de mintha valamii nyomást emeltek volna, meg hozzá állítóták a variot.
A 200as runner simán jó ötlet, de meddig gyártották? Annak gondolom máhr normális villája van, ugye?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
pocokxx
Közösségépítő
Igen ez így korrekt leírásnak tűnik. Én is elkezdtem számolgatni, és engem sem feltétlen győzött meg a gazdaságossága... Ha nem költök rá semmit, akkor is kb. 1000 Ft nyerek vele minden megtett 100 km után. Ami mondjuk 2 hét intenzív használattal simán összejönne. Optimista számolással (40 hét) 20x100 km-rel spórolok évi 20,000 Ft-ot. Amiből lejön a biztosítás illetve, amit rá kell költeni... Viszont gyakran kellene mozogni kétfelé családdal, valami második jármű valószínűleg kelleni fog. Ekkor kezdtünk el gondolkodni, hogy inkább robogó, mint autó. Csak ugye itt meg a rossz idő kavarhat be, mert mi van, ha esik/hideg van, és kétfelé kéne menni....?
A linkelt Yamahas is visszaírt egyébként. Az ülés zár nem zárható, más gondja állítólag nincs. Benzin szűrőt, szíjat görgőket és aksit cserélt benne. Külföldről behozott motor, tuning nincs, tökéletes működés van. Mire lenne érdemes még rákérdezni? Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Topikgazda
válasz mekkGyver #70523 üzenetére
Na ez az, ha ráraksz egy jófajta rezót az pont elég. Többletüzemanyag kell neki, mert teljesen más fordulaton fogja leadni az (a nagyobb) erejét mint a gyári csőnél. Karburátorosnál ez ugye fúvókacserével jár ami nem gond, de itt bele kell nyúlni ebbe a viszonylag bonyolult rendszerbe ami nem olyan egyszerű, hogy utána tökéletes legyen minden. Mondjuk amit bajnokpityu írt az járható út, de nem egyszerű. Ezért sem szoktak igazán tuningolni ilyen motorokat. A variátorral való állítgatással nincs semmi gond, az teljesen járható út ennél a motornál is, nem különbözik a többitől. Itt az üzemanyag ellátás növelése csak a gond.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70524 üzenetére
Ja ja, ha ezt megtudták csinálni úgy, hogy tényleg megfelelő mennyiségű üzemanyagot kapott akkor rendben van. A variátor áthangolása meg sima csiga itt is, az nem gond.
A runnert 2005-ig gyártották a klasszikus vonallal, 2006-tól meg változtattak valamennyit a kinézetén. A műszerfal is más lett. De mag a a váz, a blokk meg minden szerintem maradt a minden régi.
Milyen normális villára gondolsz? Hogy nem zsíros hanem rendes olajos. Ha erre akkor igen. Az első 180-as 2T runner-ok még zsíros teleszkóposak voltak elől (sőt, a legeslegelsők még nem is voltak hátul tárcsafékesek sem, de ebből tényleg nagyon kevés van csak), de utána (talán 98-tól) már rendes olajos telóval jöttek ki. A 4T-k meg csak olajos első villával jöttek ki.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
bajnokpityu
félisten
válasz sityupityu #70528 üzenetére
és ezek hogy működnek igy 10 után? nyilván lehet velük baj, de ki lehet még fogni ilyen korúból normálisat, vagy inkább 3-4év után eldobósak?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #70529 üzenetére
ilyen kérdéssel odaát nem merek megjelenni, mert kikapok.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Rivaul
addikt
Valami kis csilingelést hallottam az aeroxból. Leszedtem a deknit mert azt hittem a berúgók fogasa ér össze. Korábban már láttam hogy kicsit megkoptak, gondoltam ezért. Viszont dekni nélkül is csilingelt még pedig a kuplung (harang tájt, nem csapágyak). Furcsa mert a pofák jó állapotúak és az összes rugó új benne a polini szett miatt. Viszont ami a legfurcsább hogy sztem nem ennek a kuplungnak kéne benne lennie. Ez 115-ös. Rajta is van hogy Jog 90. Elvileg 107-es kéne hogy benne legyen. Miért lehet ez benne? Van valami értelme, vagy ez volt kéznél? Így okoz valami gondot, kellene cserélnem? Ezért csilingelhet mert nem megfelelő bele a hi speed szett kontraszt/kisrugó? Tudom hogy sok a kérdés csak nem igazán értem a helyzetet.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70528 üzenetére
Na az ilyen ditech (jetforce) szopásról tudnék mesélni, mire eljutottam a jó beállításokig.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz bajnokpityu #70529 üzenetére
Ugyanazok a dolgok befolyásolják az állapotát amikre oda kell figyelni vásárlásnál mint bármilyen más járműnél. Mennyi valós megtett km van benne, mennyire vigyáztak rá, mennyire tartották karban stb. Vehetsz 10-12 éves (vagy még öregebb) motort minimális valós megtett km-el is ami patika állapotban van, és vehetsz 2-3 éves motort is, ami szinte teljesen le van amortizálva. Ezt így nem lehet megmondani, hogy milyet találsz. Ha kinézel egy típust, akkor kutatni kell és keresni addig, amíg nem találsz egy olyan darabot ami megfelel a kívánalmaidnak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz pocokxx #70526 üzenetére
hát ezt azért mindenki számolja ki magának, mert nagyon eltérő lehet az eredmény
pl én átlagban 6L-t spórolok 100km-enként, és kb 5000KM-t megyek egy évben a robogóval, vagyis ha csak 300FT/L -rel számolok, akkor is spórolok 90.000FT-ot évente
(és nem is használom minden nap, és még csak nem is minden hétköznap!!!)az előző 50-es robogóm ára 2-3 év alatt visszajött (azzal kevesebbet mentem éves szinten), és 4 év után még pénzt is kaptam a robogóért
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Erről a karbiról mi a véleményetek?
Piaggio typhoon 95 évj. 50ccm 2ütem automata szivatóshoz menne.
Már megrendeltem.
Gyári weber karbi helyett.(12-es).
Sportszűrővel gianelli sliencer kipuffal használva.https://jaszmotor.hu/product/data/337/karburator-piaggio-typhoon-17-5-es
[ Szerkesztve ]
-
mekkGyver
aktív tag
Erről beszéltem én is. Bár én csak 4 literrel számolok, de a 8 év alatt 2 robogó árát is megspóroltam, és drágábban adtam el, mint amennyiért vettem.
A gianelli rezó meg minden mod nélkül rengeteget javított a dinamikáján, pedig a gyári is rezó volt, csak lerohadt róla. Igazából az volt az egyetlen jelentősebb plusz költség rajta.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
suste
veterán
válasz mekkGyver #70537 üzenetére
Azt kell eldönteni, hogy mire veszi az ember.
Ha spórolás miatt, akkor ne a "pörög mint állat, húz mint a marha" beállítást és érzést keressük. És akkor nem 4-5L-t fog zabálni a robogónk, hanem csak 2-3L-t (50-150ccm, de vannak 250-es váltós mocik is ilyen fogyasztással).
Ez saját tapasztalat, az 50-esem sosem evett 2,5-nel többet, és végre a mostani 125 is ilyesmi. Ja, és nem 40kg vagyok, hanem 90 fölötti, a gyerkőccel együtt meg már 150kg fölött vagyunk. -
spanglee001
addikt
szerintetek ez megérett a cserére vagy még használható
és működött az oljapumpa is, ez van
létezik olyan 50es robi ami stabilan tudja tartani a 70et felüljárókon is? esetleg ha emelgetné az elejét lehetne vele bohóckodni az sem lenne hátrány, és kényelmes is kellene legyen, meg a futárdobozt is rá kellene fabrikálni és nemártana ha bírná a havi 2200km használatot[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70536 üzenetére
Persze hogy jó. Jó a te típusodhoz is, biztos nem lesz vele gond. Viszont a sportlégszűrőt jobban járnál ha elfelejtenéd. Jóval nagyobb főfúvókát kell használnod a többletlevegő matt, ráadásul semmi haszna nincs, csak a nyűg van vele. Csak a mid race/high end tuning szinten van bármi értelme a sportlégszűrnek. Ezek alatt csak a hamis illúziót kelti az erőteljes torokhangal, semmi mást.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz spanglee001 #70539 üzenetére
Hát ez nem kicsit csere érett.
Emelgetni az elejét? Ilyesmire gondoltál? Kicsit sokba fájna, és nem lenne hosszú életű futárkodásra használva.
Egy régi high end tuningos videó.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
spanglee001
addikt
válasz sityupityu #70541 üzenetére
igen olyasmi lenne a tuti de valami szebb járgány, kinézetre a runnerek tetszenek. 3havi 50k szervízbe ha beleférne az még okés, persze nem így mennék egész nap de néha jól esne egy kis kraft, az 50cc 4t után valahogy nem emeli az elejét a felüljárókon 40el araszolva
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Topikgazda
válasz spanglee001 #70542 üzenetére
3 havi 50k-ba sajnos nem fér bele. Csak a rezonátor lenne közel annyi, mert itt már mindenből a legjobb kell, hogy így menjen. Itt csúcstuningok vannak ezekben a videókban. Igen, mid a két videóban csak két BWS látható, viszont ami beléjük van fröcskölve az olyan fél millió. Alsó hangon. És csak azért, mert ezekhez egy csúcshenger mivel nem vizes hanem lékhűtéses kevesebbe kerül. Mondjuk olyan 100 ezerből megvan. És ez az összeg tényleg csak motortuning (persze ebben benne van a kipufogó is), semmi optika. És arról a sok munkáról már ne is essen szó amit nem lehet megvenni, hanem csak hozzáértéssel megcsinálni. Értsd ez alatt az amúgy mocskos kemény hengernek a járatain, csatornáin, a vezérlésén még pluszban alakítanak otthon házilag. Meg minden máson is amin csak tudnak, hogy még jobbá tegyék az egyébként is racing kategóriás cuccokat.
Bár az utcán készült mind a két videó, de ezeket már jó rész pályára, versenyekre építik. Persze vannak kivételek, de itt már tényleg nagy pénzekről van szó.Itt vannak tetszetősebb darabok (aerox, runner), pont próbálgatják őket: Malossi MHR team.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
spanglee001
addikt
válasz sityupityu #70543 üzenetére
az már tényleg sok, mondjuk nem kell hogy ennyire kilegyen hegyezve, nem akarok kilómétereket kerekezni csak lámpánál emelje meg kicsit arra meg mondjuk akár a futárdobozba helyezett plusz súly is rásegít bár nemsok ember futárkodik runnerrel
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #70544 üzenetére
Minden egyes rendelt pizzát, ételt megreklamálok legalább írásban, lehetőleg a mindenki által látható értékelési felületen, ahol a pizza a dobozban meg van csúszva, a feltét a doboztetőre van ragadva, stb. Volt olyan, hogy a pizzásdoboz hátulján lévő lyukon folyt ki a feltét, a futár meg még lóbálta is. Szőnyegre, kárpitos bútor oldalára, fa tetejére és még neki állt feljebb.
Rendelésnél online fizetek és ha a futár időben érkezett (39 perc, 1 óra, plusz a rendelés leadásakor jelzett késés), valamint a futár tud köszönni és egy "tessék a pizza", akkor megkapja az előre készített párszáz Ft borravalót.Szállítasz a XI. kerületbe? Akarod még rúgatni a kávédarálót?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Rivaul
addikt
válasz macilaci78 #70545 üzenetére
Ugye tudod hogy valószínűleg a péniszükkel kenik el a mozzarellát a pizzáidon?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #70546 üzenetére
6 évig voltam koleszos, már azt is hosszú lenne felsorolni, miket találtam a saját tányéromban, nemhogy azokat, amikről csak hallottam!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
siti
senior tag
válasz macilaci78 #70545 üzenetére
Egyetelen egyszer reklamáltam online nyílvános felületen, azóta se jelent meg azértékelésem.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
macilaci78
nagyúr
Étterme válogatja.
Az egyiknél több szempontot is lehet értékelni 1-10 skálán, ahol leírják, hogy az 1 a teljesen elégedetlen, a 10 a teljesen elégedett, 5-7 az átlagos. Ők már akkor felhívtak az értékelés leadását követő 20 percen belül, amikor a futárt és az ételt 8-asra értékeltem.
Kifejtettem, hogy a kaja finom volt, de azért tudnám cifrázni, meg a szakács se üljön a babérjain, a futár meg illedelmesen köszönt, és adta át az ételt, megköszönte a borravalót és illedelmesen távozott, ami szerintem az átlagnak kell lennie.
Amikor lehúzom a futárt, olyankor fintorog a borravalónak, flegma, úgy vágja be maga után az ajtót, hogy remeg benne az üveg, stb.De még a sokak által kritizált Pizza King is foglalkozik az ilyen észrevételekkel. Az persze más kérdés, hogy a felajánlott desszertet (backlava) inkább ki se hozzák, mondjuk, nem is szokták.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Fotók, videók mobillal
- Robogó, kismotor
- Formula-1
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Eredeti játékok OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gyúrósok ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen