-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Bújtam a fórumot már egy ideje, mert nyilván nem egyedüli vagyok az igényemmel, de mégiscsak leírom mik lennének, remélem tudtok segíteni:
Budapestre szeretnék venni magamnak városi robogót 50ccm-est elvileg csak munkába járásra, napi pár km.
Keretben 300 körül gondolkodom.
Hiába szeretném, nem nagyon értek hozzájuk, szóval szerelni nem szeretnék, valami megbízható történet lenne jó. Az sem baj, ha van hozzá alkatrész, illetve szerviz.
Örülnék neki ha lehetne vele haladni úgy módjával, és nem kellene rollerezni, de zajosan zúgó futár gépet nem szeretnék.
A külsővel kapcsolatban annyi, hogy nyilván a funkcionalitás az első, de a Liberty, Scarabeo stílusú gépek nem igazán tetszenek.
Ahogy olvastam eddig a fórumot, Aprilia SR50-esek, Yamaha Aerox-ok, illetve Gilera Runner-ek javasoltak.
Ezeken kívül mi a helyzet a Malaguti F12-kel (használtan olcsóbbaknak tűnnek), vagy a Benelli 49x-el (igaz kevesebb van de az árkategóriában még újabbakat találtam), vagy mi a vélemény a Derbi Variantokkal (ma láttam egy gyorsétterem futárjai azt használják. Külsőleg egész pofásak, 14-es kerék gondolom hasznosabb lehet, mint egy 11, vagy 12)?Így elsőre ezek jutottak eszembe.
Köszi előre is. -
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #69035 üzenetére
Köszi a választ.
Akkor kicsit szűkült a kör.
A 4 típus (Sr50, Aerox, Tündér, F12) közül az arkulonbsegeket mi okozhatja?
A megbízhatóság?
A másik kérdés (mert tényleg nem vagyok még képben), hogy evjaratra kell inkább figyelni, vagy állapotra?
Igy vegigolvasva a kérdésem nyilván fasz**g,mert sejtem a választ, inkább arra értem, hogy hogyan lehet hogy egy újabb, akár kevesebb km-t futott motor olcsóbb, mint egy régebbi többel?
Ha van mondjuk szervízkönyv, az segíthet?
Valószínűleg sok hülyeséget kérdezek, akár fogok a jövoben, de a 4 típusbol is van vagy 30 db eladó a hasznaltauton, illetve a kepesmotoron...
Máshol érdemes keresni?Aztán befejeztem...
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
A robogó vásárlásom a tanacsaitok alapján leszukitettem az Sr50-re illetve az Aeroxra. Gondolom nem vagyok egyedül ezzel, csak lehet nekem több idő kellett eddig eljutni.
Budapesti lévén elsősorban itt, ill. a környéken keresgeltem, az alábbiak maradtak a hirdetési oldalakon:https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/aerox/yamaha_aerox-12835214
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/sr_50/aprilia_sr_50_factory-12823825 Ez valóban 70ccm-es gyárilag, vagy át lett alakítva? A jogsi(hianya) miatt kérdezem.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/sr_50/aprilia_sr_50-12820831
Nem ismeritek valamelyiket véletlenül személyesen, illetve tudnátok, lehet igy képek alapján véleményt formálni?
Van valami szerviz, ahova el lehet vinni előzetes atnezesre? Vagy tudtok valaki független szerelot, aki ki tud jönni helyszínre?Vagy egyik sem egy akkora vétel, és inkább bovitsem a kört?
Akkor ezek jönnének meg képbe:https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/sr_50/aprilia_sr_50_factory_6500km-12794987
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/sr_50/aprilia_sr_50_keves_km-12831519
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/sr_50/aprilia_sr_50-12243177
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/sr_50/aprilia_sr_50_r_factory-12601885
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/aerox/yamaha_aerox-12831209
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/aerox/yamaha_aerox-12825468
Ha sok lett elnézést...
Köszi előre is.
-
Kobun1980
aktív tag
válasz macilaci78 #69136 üzenetére
Jogos, de nem találtam hogyan lehet.
Bocsánat -
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #69157 üzenetére
Ezer hála!!!!
De tényleg.Igazság szerint nekem is az a 3 tűnt képek alapján a legmegbízhatóbbnak, csak ebből 2 messzebb van, és nem tudom mennyire komplikált a szállítás.
A többit igazság szerint azért próbáltam linkelni, hogy hátha lenne alternatíva.
A győri Aerox kereskedos. Az nem rizikosabb, mint egy magánszemély? Vagy ez már lehet sztereotípia reszemrol... -
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Tovább folytatódik a kanosszajarasom az 50-es kategóriában.
A lakhely kozeliek szinte totál elfogytak, így szelesitettem a kört, vagy kicsit messzebb lévőkre, illetve más típusokat is belevettem.
A Piaggio NRG külsoleg annyira nem tetszik, főleg a színei miatt, ez ami felkeltette az erdeklodesem:
[link] :Tul sok infó nincs róla, én kép alapján nem tudom eldönteni,hogy karbis-e, illetve DT, vagy DD, de a színei, ára,kulso tetszik. Lehet, hogy a kereskedoi háttérnek el kellene bizonytalanitani? A külföldi forgalmi megléte itt pozitívum, vagy semmi extra?Amúgy az NRG-krol mi az általános vélemény?
Ez lenne egy másik "uj":
[link] Ebben nekem az a szimpatikus, hogy Aprilia SR50, illetve aposomek melletti település, talán az emberrel is ki lehet valamit deríteni,hogy mióta az övé, mennyire vigyázott rá, szervizhatter stb. Szintén nem írja, hogy injektoros-e, ill. javittatni kellene a leírt hibá miatt, de külsőleg tetszik, és aposomek fel tudna hozni, ami szintén nem utolso szempont nekem... A km itt mennyire lehet gond? A többihez képest soknak tűnik...[link] Ennek szolidabbnak tűnik a festese, de tudom,hogy a külcsín nem minden sot.
[link] Külsoleg úgy tűnik egyben van...de drágábbnak tartom..
Gilerabol pedig ez tűnik pofasnak:[link] Szintén csak a képek alapján tudom totál laikuskent megítélni, de nekem úgy tűnik, mint ami egyben van, illetve a színe is barati.
Szerintetek érdekes lehet bármelyik?
-
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #69252 üzenetére
-
Kobun1980
aktív tag
válasz Vanek úr #69260 üzenetére
Szia.
Köszi a segítséget. Ha jol tudom a DT és a DD között a hűtés a különbség.
Amúgy a leghuteses robogok rövid távon (nekem kb. 3-4 km lenne a bejaras) nem jobb választások, mint egy vizhuteses?
Utána olvastam, és ez alapján nem biztos, hogy rosszabbul járnak mondjuk egy DT-vel... Kár, hogy külsőleg nem az tetszik a legjobban. -
Kobun1980
aktív tag
Srácok.
Ahigy rakerestem itt, a Baboekrol nem sok pozitív visszajelzést találtam, igaz többsége a Motowell-el volt kapcsolatos.
Néztem egy robogot, ami náluk van, és "garancias":
[link]
Erről esetleg vélemény?
Illetve az SR50-nel a Street és Factory között csak a külső a különbség? Nyilván azonos paraméterek mellett, mint evjarat, blokk stb.? -
-
Kobun1980
aktív tag
A km dologgal kapcsolatban az lenne a kerdesem (ami gyanusan hulyeseg, es naiv), hogy mennyire lehet valosnak tekinteni a robogokban levo km-eket.
Vasarlas elott nem mindegy, hogy pl. egy 2009-esben van 9-10000 km, mig egy adott esetben dragabb 2012-esben akar 24000.
Lehet ezeket valami uton ellenorizni, hogy azok valos km-ek, vagy sem?
Illetve tobb peldany eseteben azt irjak, hogy pont par honapja romlott el a km ora, de ot ez nem zavarja...
Kerulendok?
Pl. Piaggio NRG-ket, vagy Runnereket talaltam alacsonyabb km allassal, mint az SR50-eket, es nem egyszer ujabbak is.. -
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Robogót szeretnék vásárolni, es kis tanácsot kérnek tőletek:
Bp.-n belül hasznalnam relatív rövid távolra olyan 4-5 km.
Összegben 400 lenne a max., de nyilván ha olcsóbb es jo, akkor jöhet
A-s jogsi nincs es itt jönne az érdemi resz: érdemes megcsinálni, es nézni 125-osoket, vagy maradjak az 50-eseknel a megbízható minarelli/piaggio blokkosok közül valamelyiknel?
A 125-osok között nem talaltam ebben az árkategóriaban akkor veteleket, max. a Vespa 125-ei, amik külsoleg is tetszenek, illetve árban is megfeleloek.
Azok közül olyan 350 korul már van mondjuk ET, vagy LX igaz olyan 15 ev koruliek.
Ezért a pénzért azonban 50-es Runnert, vagy SR-t is kapok 5-8 eveset, vagy régebbi Aeroxot.
A 125-os ET4-esek mennyire megbizhatok? Gondolom ott jóval több a behozott...
A nem buheralt 50-esek mennyire mehetnek? Többen írnak 70 km/h-t is, de nyilván lehet, hogy az csak a marketing része.
180 cm vagyok és olyan 75 kgIlletve a másik, hogy ekkor távra kell-e a vizhutes? Az NRG-k leghutessel meg kedvezobb áron vannak használtan.
Köszi előre is.
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Gondolom nagyon hülye a kérdés, de inkább vállalom :)
Használt robogó 50 ccm vásárlásakor az adásvételi megírása után van valami egyéb hivatalos teendő?
Illetve egy mintát tudnátok linkelni? Csak azért mert mindenhol , ahol eddig találtam, motorkerékpárral kapcsolatos teendők szerepelnek.Köszi előre is!'
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Hosszas kínszenvedés után végre vettem egy robit, egy 2016-os NRG DD-t.
Az olajlampa fel-fel villan. Milyen ajánlatok bele?
Illetve ha tudtok javasolni Bp-n egy ajánlott szerelot, azt is megköszönném ;)Köszi előre is.
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
50-es DD NRG-nel azt tapasztaltam, hogy hidegen nagyon szépen jár, majd pár km megtétele után (annyi a munkahely-otthon) amikor eléri az üzemi hofokot csorgosebbnek hallom. Mi lehet?
Út közben nem tapasztalom semmi extrát megy szepen, mat amennyire délután a budapesti forgalom tudok menni vele :)
Péntek délután viszem egy itt ajánlott szerelohoz, szóval ha van valami otlet, akkor azt is megnéztem vele.
Amúgy 10200 van benne, es 4000-ig szervizelve volt azóta szerintem nem. -
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Ti hogy véditek a robogotokat, ha leparkoltok valahol?
Mi a leghasznalhatobb védelem? Lelancolni? Vagy elég a féktárcsazár?
En csak munkába jaraskor hagyom hosszabb idore az utcán, ami szerencsére közvetlen az irodaepulet előtt van több másik robogoval.
Csak felmerült, hogy nem ártana valami, amivel nyugodt szívvel ott hagyhatnam máshol is pár órára, ha kell.
Bevallom láncot nem annyira szeretném, bár gondolom, hogy azt mondanatok, hogy ki kell lancolni, mert az a tuti. Még nem is mindig van hely, hogy hova...
Ha még önállóan lancolni, akkor ugyanaz a gond, mint egy féktárcsazár esetében, hogy meg lehet emelni...
Mi a velemenyem, tapasztalat, esetleg van valami ajánlott típus??Koszi
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Vettem a gyári legszuro helyére egy ketretegu betetet, illetve hozzá Motul legszuro olajat. Közben találtam itthon K&N olajat is.
Ahogy néztem teljesen más a kettő.
A Motul először hideg (lehet a hajtogaztol), majd egy nyálkás ragacs lesz belőle, míg a K&N olaj hagyományos olaj.
Melyikkel fújjam be?
Nekem a Motul túl surunek tűnik, de artani sem akarok a motorral, ha mondjuk a K&N kevés...Vagy dobjam ki mindkettőt, és vissza a gyári?😁
-
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #73838 üzenetére
Köszi István!!
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Láttam, hogy már másoknal is felmerült a gumicsere kérdése. Nekem 5, illetve 6 éves gumik vannak az NRG-n, ráadásul a 6 éves az újabb. Értem ezalatt, hogy az jóval kevesebbet futott, az előző tulaj vette rá nemrég.
Mennyire bízzak ezekben a homokban, vagy mennyire javallott a csere?
Nagyon nincsenek lekopva, de hogy mennyire kemények azt nem tudom megítélni.
Illetve milyen értékee érdemes ezeket fújni?
Köszi előre is! -
Kobun1980
aktív tag
Látom ti is gumi csere előtt vagytok. Akkor az en 73982-es kérdésemre is az az érdemi válasz, hogy javasolt a csere?
Nekem mindkettő valami szlovén márka, igaz különböznek, és 5, ill. 6 évesek. -
Kobun1980
aktív tag
válasz x50benelli #73988 üzenetére
Köszi szépen. Még nem csereltett a robogom gumit, így lehet hülye a kerdes: hagyományos gumishoz lehet vinni, vagy ők nem foglalkoznak robogokkal?
-
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #73996 üzenetére
Köszi szépen.
Igazság szerint továbbra is Bp.-n belül használom, és én is úgy gondoltam, hogy ott pláne nagyobb szerepe van a gumi kemenysegenek, csak mint írtam nem vagyok ahhoz elég gyakorlott, hogy megiteljem mennyire kemény. De mar nagyon hajlok a cserére, csak kellene egy olyan gumis találnom, akihez betolhatom a robit, és nem kell a leszerelessel babralni. :) -
Kobun1980
aktív tag
válasz macilaci78 #73999 üzenetére
Szia!
Köszi a tippet. Szimpatikusak tűnik az elmondottak, illetve a honlap alapjan, illetve örülök neki, hogy ők is forgalmazzák gumit. Nekem így a legkényelmesebb, illetve megertem az uzletpolitikat is.Markaban, tipusban van erdemi kulonbseg? Számít, hogy Michelin, Dunlop, vagy éppen Pirelli?
Köszi előre is! -
Kobun1980
aktív tag
válasz macilaci78 #74069 üzenetére
Jövő héttel nyari szünet van, így sanszos, hogy a reggeli-delutani forgalom is merseklodni fog
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok.
Egy 2016-os NRG DD-vel kapcsolatban lenne kérdesem:
A robogót pár hónapja vettem videkrol, ezt követoen at lett nezetve pár dolog ki lett benne cserelve, a folytasok kikerultek.
Azóta nem mentem sokat vele kb. 150 km-et (napi kb. 6 km-t használom), illetve kicseréltem a gyári legszurot egy mosható Malossira. Beolajozva került bele.
Nem tudom ezzel, vagy mással van összefüggésben, az elmult hetekben elkezdte azt csinálni, hogy gazadasra nem reagált egybol.
Láttam más is írta, nekem is reggelente csinálja hidegen. Ahogy itt jöttek a válaszok, az alapján betudom en is a szivatonak. A levegocsavaron állítottam kicsit, így talán változott.
Ami inkább furcsa, hogy a napokban inditasnal egyre nehezebben indul. Berugasra nem megy elsore, inditozasnal is hosszabbak tűnik, többször rá kell húzni a gazkarra.
Szerintetek összefüggésben lehet a legszuro cserevel? Ki kellene tisztíttatni a karbit? Az elvileg ki lett a szerviz során.Illetve lenne meg egy kerdesem:
A gyujtasfedel mellett van egy gumicso, ami nekem rendellenesnek tűnik:
A gepkonyv alapján ide valami másodlagos levegoztetes csatlakozna, illetve itt lehetne mérni a CO-t egy modul leszereleset követoen. (lehet baromságot írtam, de a gepkonyv alapján nekem ez jött le).
Az, hogy ez csak lóg a vakvilagba az gond, vagy nem.kell vele foglalkozni?Köszi előre is!!
-
Kobun1980
aktív tag
Köszi srácok mindkettotoknek!
Igazad van rosszul fogalmaztam a mosható legszurovel, a gyari is az.
Ha jól értem akkor a szürovel kapcsolatban is javasolt visszatérni az eredetit megfelelő olajozás után?
A szerelő srác cserélte le a kipufogot egy Gianelli Go-ra, mert merő rozsda volt a gyári.
Azt, hogy a doboz miért került le nem tudom, lehet nem fért el...
Akkor inkabb tegyek bele szivacsos?
Köszi -
Kobun1980
aktív tag
válasz x50benelli #74218 üzenetére
Nekem kedd lesz a napja 😊
Amúgy mennyire kell vigyázni a 0 km-ee gumikkal az elején? El itt is az, hogy az első 50 km-en meg kevésbé tapadnak?
-
Kobun1980
aktív tag
válasz st6969 #74369 üzenetére
Szia. Ezek valóban nem nagyok. En ugyanebben a címben jártam majd 1 évet, mire vettem egy NRG-t. Ez van a második képen. Tudomásom szerint motorikusan ugyanaz,mint az első képen szereplő Aprilia Sr50, illetve mint a Gilera Runner. Érdekes módon en árban az NRG-t találtam mindig a legolcsobbnak. Mármint ujabbakat kapsz azonos árért. 2 utemu, nekem bevált. Sulyban en 75 kg vagyok, igaz fojtas nincs benne, de más semmi , alattam viszi a 85 km-t GPS-el. En nagyon szeretem, tudom ajánlani. Ha es csak Karburátorosat érdemes nézni.
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok.
Engem is elért, hogy kb. 1,5 hét állás után nem indult az NRG. Első próbálkozásra elindult, de lefulladt. Azóta semmi.
Akksi zsír uj, 100-as benzin van benne. Nincs tökig, de még van..
De berugasra, se oninditora nem indul. Mit tudok tenni? Nagy szerelői tapasztalat nincs, de elszallitani nincs nagy ingerenciam.Köszi előre is.
-
Kobun1980
aktív tag
válasz KTMHobby3 #74444 üzenetére
Sziasztok.
Egy kis update :)
Ma reggel inditozasnal elsore elindult. Tegnap is, csak utána lefulladt, majd utána semmi.
Szóval ma elindult, nem hagytam kifulladni. Azt csinalta, hogy vagy 15 mp-ig olyan 4200-as fordulaton pörgött, utána visszacsokkent, de 2400 környékére. Normál esetben 1800 szokott lenni. Nem jöttem el vele, mert gépkocsival kellett mennem...
Így nekem mind a szikra, mind a benzin ellátás megfeleloek tűnik. Lehet mégis levego probléma? -
Kobun1980
aktív tag
válasz KTMHobby3 #74450 üzenetére
Tegnap már azt is próbáltam, akkor úgy sem akart elindulni..
Közben ma úgy alakult a napom, hogy haza tudtam menni, es visszajottem a munkahelyre robogoval. A reggeli indítás követoen most simán indult oninditoval. Befelé egy hangyaf@sznyit lassabbnak éreztem, de az még lehet, hogy placebo..
Még délután kiderül haza mi újság...Nekem inkább csak a 1,5 állás volt a furcsa. Több helyen, akár itt is többen írták, hogy állásban elég pár hetente, vagy havonta egyszer elindítani, hogy megelozzuk a tavaszi első inditaskori gebaszt...
Lehet a karburátort kellene tisztíttatni/beallittatni ismét? -
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Most újabb 1 hét állás után újra nem indult elsore az NRG. Ez volt tegnap délután. Ma elindult, es receg is, de meglehetosen fustosnek látom a kipufogógazt.
Az mivel van amúgy összefüggésben, hogy mennyire fustol a kipufogó? -
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #74652 üzenetére
Szia. Igen hidegen. Illetve talán rosszul tettem fel a kérdést:
Inkább mi okozhatja azt, hogy 1 hét állás után hidegen jobban fustol, mint amikor napi használatban van, es hidegen indítom? -
Kobun1980
aktív tag
Szia. En is nagyjából ilyen magas, illetve sulyu vagyok, es ebben a címben jártam tavalytol idén tavaszig.
En egy Piaggio NRG mellett döntöttem. Azonos blokkok szerelt, mint az Április SR50, illetve a Gilera Runner, de érdekes módon ezeket találtam olcsóbban, illetve nekem személy szerint ez is tetszett a legjobban a 3 közül.
A folytasok kerültek ki belőle, es igy mar vígan viszi az általad írt sebességet. Nem a száguldás miatt akartam en sem, egyszer mentem vele 86-ot, de 60-70 körül szoktam járni vele.
Szerintem nézd meg azokat is. Árban lehet találsz.. -
Kobun1980
aktív tag
válasz vadászcsiga #74847 üzenetére
Ööööö.... Akkor gyorsan leveszem a videókat is
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
En is megosztom veletek a. Mi napon tortenteket:
Munkahely előtt parkolok mindig. Itt nagyjából 6-8 motor, robogó áll mindig.
Ma napközben pont kint voltam, mikor egy random puffanás.
Megyek raneztek. A sztenderden lévő robogomra tárolt, es felboritotta egy másik, amit a barom gazdája csak nekitamasztott egy elsobbseg adás táblának, mivel nem volt rajta semmilyen sztenderd. Gondolok hatragurult egy kicsit és a labtarto résznél nem volt minek támaszkodni elborult.
Néztem a robogóm nyilván az elemek sérültek, klaz új kipufogón karcok.
Ami viszont a legjobban zavar, hogy a gazkaron is landolt, ami mintha beljebb csúszott volna. A probléma vele, hogy a gáz elvetelekor nem húz vissza a rugó, nekem kell mindig előre forditanom, hogy ne huzzon.
Hazajöttem vele, de kifejezetten zavaró.
Megpróbáltam csak a gumi borítást lejjebb húzni, de nem változott érdemben. Tudok valamit egyszerüen csinálni?
Köszi előre is. -
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77050 üzenetére
Szia. Nekem egy MC4-em van 2016-os.
Pont az említettek miatt vettem en is ilyet az SR helyett, es egyáltalán nem bántam meg. Nagyon szeretem.
Az első teleszkopom meg zsíros, figyelni kell rá.
Nekem amúgy külsoleg is jobban tetszik a másik kettonel, de ez persze szubjektiv, sok múlik az alapszinen illetve a matricakon. (enyém fekete zöld matricakkal)
Szerintem hátulról a legszebb az NRG.
Menetteljesitmenyre nincs panaszom.
Amugy az Aerox kisebb , illetve a bukotartoja is ennek a legnagyobb, ha jól tudom. -
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77056 üzenetére
Az enyém sincs atalakitva, a kipufogot csereltettem ki, mert az nem volt jó állapotban, illetve ki lettek véve a fojtasok, mar igy is megy rendesen. :)
A km ora szerint 92 volt a max. ami természetesen valamivel kevesebb, es az egy hosszabb utszakaszon volt, ami viszont pikk-pakk megy neki az a 75 körüli sebesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- Formula-1
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...