-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #69949 üzenetére
megnéztem egy oldalt és meglepődtem:
44. § A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása
(1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani.
(2) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani. Nem kell a tompított fényszóróval kivilágítani az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló olyan lassú járművet, amely sík úton önerejéből 15 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes, továbbá a tompított fényszóróval fel nem szerelt segédmotoros kerékpárt.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
spanglee001
addikt
valaki vágja a riasztókat? [link]
muszály mindent bekötni? működik úgy hogy csak áramot adok a riasztónak? mondjuk nem tűnik annyira bonyolultnak.
ha jól értelmezem a cdi kábelét elvágom azt bekötöm a riasztóba a másik végét amelyik a gyujtás felé megy arra meg a rózsaszínt kötömnetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #69951 üzenetére
Jól van nekem is így derengett, csak azt nem tudtam, hogy idén vagy tavaly jött az új szabályozás ... de tavaly.
a cikk 2. oldalán olvasható: ITT
"A kegyelemdöfést a fentieknek a KRESZ 44.§ (7) adja meg:A forgalomban részt vevő motorkerékpárt és a tompított fényszóróval felszerelt segédmotoros kerékpárt – tompított fényszóróval – nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani."
Teljes cikk: ITT
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #69951 üzenetére
Nem tudom, ebben mi az újdonság. 20 éve csináltam az smkp jogsit, akkor is így volt. Azaz ha gyárilag van a robogón világítás, akkor világítson, mindig, ha nincs, nem kell rárakni, de ha gyárilag van, nem szerelheted le azért, hogy ne kelljen használni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Hallazeal
tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy van-e esetleg a topikban egy/több Junak-904-es tulaj?
139Fmb blokkos a jószág amúgy, és kézi szívatós. Az lenne a problémám hogy, hogy érdemes a motort hidegen indítani?
Mert most vagy túl szívattam, vagy hamar szüntettem meg a dúsítást...de valami nem a nagy könyv szerint alakult, mert kicsit erősebb gázadásra dadogott nagyon és nem tudott felpörögni.
Viszont az alapjáratot tökéletesen tartotta. A blokk már elég meleg volt ahhoz, hogy dadogás nélkül el lehessen vele indulni, de sajnos nem ez történt.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
KisTé
tag
Nos sikerült gyertyát cserélnem a robogómban de sajnos nem az a baj, úgyan úgy nem indul be hiába új a gyertya, hiába indítom semmi, hiába rúgom semmi szikra csak néha puffan egyet a kipuffogó ilyen szisszenősen, valakinek valami ötlet mi mehetett tönkre? Régebben említettem, hogy hazafelé beindítottam járattam 2percet elindult full hibátlanul majd az első piros lámpánál megálltam és leállt magától mintha elmenne az elektronika. Kulcs fordításra van visszajelzés meg minden működik tehát nem értem mi mehetett tönkre....
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #69954 üzenetére
nem mondtam, hogy újdonság, csak meglepődtem, én már nem emlékeztem rá. egy 50es krossz gépen nincs világítás gyárilag, nekem fura, hogy részt vehet a forgalomban
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
perge666
veterán
válasz BlackPriest #69958 üzenetére
Én meg úgy tudtam hogy SMKP-ra kötelező a világítás,sőt,éjjel-nappal fel kell lennie kapcsolva mind1 hogy hol mész vele,városban vagy azon kívül.....
A féklámpát tudtam hogy van olyan régi motor amin még nincs,na azt elvileg elnézik,de egy újabban már azért is büntetnek.
Meg index is ha van rajta akkor annak működnie kell,vagy le kell szerelni. ( Régebben csak lefordították,de ismerősömet azért büntették 5000ft-ra simsonnal azt hiszem tavaly )[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
tegnap mentem végre egy kört a robogóval, leszámítva hogy meghalt az akku (nem tett neki jót az egy éves állás), gond nélkül ment 40km-t.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
lbence
aktív tag
válasz macilaci78 #69961 üzenetére
Ha van index akkor működnie kell és azt használni, ha nincs index, akkor pedig karjelzés. Kresz 29. § (3) Az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni, oly módon, hogy az elölről, hátulról és a megfelelő oldalról jól látható legyen.
-
csocsosvuk
újonc
válasz sityupityu #69895 üzenetére
Köszi a tippet, vagy a rutint... a 8-assal tökéletesen indult reggeli harmatban is, szinte át se fordult a főtengely, már járt
A szorulásra meg... Hát nem tudom. Most gond nélkül üzemel.
Annyit csináltam még miután irtam a tüneteket, hogy a kihajtásnál lecseréltem az olajat. De az már le volt a megvétel után is, szóval csak egy szimpla probálkozás volt... De tény, hogy azóta tönetmentes a paripa, és vígan szaladgál..." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz csocsosvuk #69963 üzenetére
Lehet, a friss olaj és a kis járatás oldott némi dzsuvát, ami az újabb cserével ki is jött.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lbence
aktív tag
válasz BlackPriest #69958 üzenetére
Világítás nélkül szerintem semmilyen gépi meghajtású jármű nem vehet részt a forgalomban, majd este csekkolom a KRESZ-t.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69958 üzenetére
Hát ez nem kicsit fura nekem is.
(#69959) perge666 Ezt én is így tudtam/gondoltam ahogyan leírtad.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz BlackPriest #69958 üzenetére
Nem tudom milyen motorra gondolsz, de az összes motoron, ami közúton használható, van világítás. Ami pedig 49ccm-es Cross kategóriában beugrik, mind gyerekmotor, és közúton nem használható. Smkp ha jól rémlik 2005-től csak úgy gyártható/forgalmazható, ha tompított fényszóró működik használat közben. Korábbi kis NRG Power PJ robogómnál már gyújtás ráadása után ment a helyzetjelző és a tompított, ehhez még a motort sem kellett beindítani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
blizzrd
aktív tag
válasz Tothgera30 #69968 üzenetére
Sziasztok! Azt mi okothatja, hogy ha hosszabb uton hasznalom a mocit, es leallok vele akkor van hogy visszaall alapjaratra majd lefullad mintha levettem volna a gyujtast. Aztan ha inditom akkor rendesen ketyeg alapjaraton. Az alajarat biztoa nem alacsony mert sztenderen picit forgatja a kereket.
-
Rivaul
addikt
Kész vagyok az Aeroxal. Nah most az a baj hogy szerintem újra kéne állítani a karbit de mielőtt hozzányúlok, inkább megkérdezem mert a Tact-al is sokat szenvedtem. Mikor hoztam haza ment mint a barom és akasztotta az órát, viszont a nagyobb és hosszabb emelkedőkön átmentünk Frédi-Bénibe mert elfogyott az ereje. Meg persze a víznek is égett a lámpája. A vizes rendszert sikerült szépen rendbe tenni. Gyertyából ugyan nem volt túl rossz állapotú de az ngk ajánlása volt benne nem az aerox gyárija, így én kicseréltem új szintén ngk-ra de olyanra ami a rox gyárija. Görgők is furák voltak, 3 grammosak voltak. Vettem gyári 5,5-ös Dr.Pulley készletet. Az eredmény. Szépen felment a szőlőhegyre meredek emelkedő végig cca 2-3km-en keresztül. nem gyengült, víz nem melegedett. Viszont amíg eddig rúgásra indult azonnal, most fulladozik és csak gázra tartható ébren. Jah még dupla rétegű szűrőt is kapott. Szokás szerint az utolsó csavarig szétkaptam és elpucoltam. A karbi is tisztább mint a gyerek fürdés után A csavarjaihoz viszont nem nyúltam. Kezdjem el tekergetni vagy ezek a módosítások nem kellene hogy hatással legyenek rá?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
dtsdexter
csendes tag
El sem hiszem ... és ez csak egy variátor + görgő + fékbetét.
"Rendelés időpontja 2018-05-10 08:04:01"
"Megrendelve a gyártótól Érkezik: 1 db (2018-06-06)"[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
IBR
junior tag
Sziasztok!
Két kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni.
Szeretnék magamnak használt robogót vásárolni, és ehez keresek site ajánlatokat.
Eddig ezt az oldalt találtam: [link]
Mik a tapasztalataitok? Ajánlanátok nekem pár oldalt?A másik kérdésem az volna, hogy érdemes-e egyből nekiugrani az A1* jogosítványnak?
Én még abba a korosztályba tartozom, ahol a B kategória mellé megkaptuk az Am kategóriát is.
Eddig sajnos még nem ültem semmilyen motoron, se robogón, de úgy látom, hogy lehet érdemesebb lenne egy erősebb gépbe invesztálni alapból, csak hát ahhoz szükséges a külön jogsi megszerzése.Előre is köszönöm a pro tippeket!
Üdv,
IBR*Edit: Motoros iskola ajánlásokat is szívesen fogadok, Budapesti vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Hasznaltauto.hu motoros részlege, Kepesmotor.hu. Ezek az egyik legjobbak. Facebookot meg se próbáld. Veszedelem ami ott megy. A kategória attól függ mire akarod. Ha csak a környéken boltba rohangálni néha ide-oda eljutni akkor szerintem egy normálisabb 50-es tökéletes. Főleg ha nem motoroztál eddig semmin sem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
IBR
junior tag
válasz Rivaul #69975 üzenetére
Szia!
Köszi, a pro tippeket!
Most elsősorban az ingázási időt akarom lecsökkenteni, amennyire csak lehet, és persze gyakorolni.
Ha majd nagy leszek, és sok pénzem lesz (4-5 éven belül esedékes, ahogy a dolgaim most állnak), akkor szeretnék valami komolyabb járművet vezetni (chopperben/cruiserben gondolkodom, nem sportmocikban).Azért játszhat egy 125ccm-es és az A1, mert van egy hétvégi házunk a város peremén úgy 20 km-re, ahova könnyebben el tudnék jutni vele, mint autóval, de ha szerinted túl nagy az ugrás, én nem erőltetem. Ésszel szeretném csinálni ezt a projektet, mert elég veszélyes üzem a közlekedés az autóban is, nemhogy akkor, ha te is a karosszéria része vagy.
Ahogy nézem, a használt járgányok egész értékállóak (önmagukhoz képest).
-
Rivaul
addikt
Én is így voltam mint te. Csak nekem a seggem alól ki sem lehet/lehetett robbantani az autót. Egy 2.5 tonnás SUV-al jártam még boltba is. Ekkor jött hogy inkább ezt valamivel kompaktabba kéne előadnom. Mivel nem tudtam hogy szeretni fogom-e így vettem egy "ócska" kistestű robogót. Pár hónap alatt viszont úgy megszerettem hogy a napokba vettem egy nagytestűt de még mindig 50-est. Itt is nagy különbségek vannak robi és robi között. A népszerűbb jobb modellek szépen tartják az árukat még tízen, huszonévesen is. A 20km egy nagyobb testű normális robogó vígan letekeri neked (még a kicsik is lásd futárok). Én most készülök hébe-hóba bejárni az Aerox-al dolgozni 35-35km oda és vissza. persze nem napi szinten űzöm de heti 1x biztos. A többi meg helyi használat napi szinten rohangálás. Későbbre szintén szemezgetek a nagyobbal csak én supermoto vonalon de azt is 125-ig. Ajánlani ajánlják amúgy azt a kategóriát. Én az ésszerűség híve vagyok. Venni egy normális robogót és ha tényleg úgy alakul akkor beforgatni másba. A népszerű modellekre mindig van kereslet. bár ősztől tavaszig éri meg venni és tavasztól meg eladni mert szezonális az árazás erősen. Én csak egy lelkes amatőr vagyok viszont az itteni srácok nagyon ügyesek és segítőkészek
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
IBR
junior tag
válasz Rivaul #69977 üzenetére
Ezt szeretem a prohardverben. Aktív fórum, és gyakorlatilag minden témában találsz szuper hasznos topicot és segítőkész polgártársakat.
Azt hiszem megfogadom a tanácsod, és vadászok egy strapabíróbb 50 ccm-es robogót, az A1-est meg leteszem, ha megtetszik a móka.
Szerinted 200k körül már érdemes használtban gondolkodni? Azt olvastam sok helyen, hogy a japán srácokban nagyon meglehet bízni, de ha esetleg egy konkrét típust ajánlassz (vagy bárki aki ezt olvassa) azt nagyon szívesen venném!A másik amit vadászok, az egy jó motoros kellékbolt budapesten. Az a fő szempont, hogy megbízhatóak legyenek az ott dolgozók, és ne akarják rámsózni a csinos, színes-szagos és értelmetlenül drága holmikat.
Köszi előre is!
– IBR
-
perge666
veterán
Az 50-es smkp-k szerintem nem napi 20-30 km-re valók,ha így használják hamar gallyra vágják.
Szerintem a napi 10-15km-t vígan bírja akár évekig is ha vigyázol rá,meg ha néha becsúszik mondjuk havonta egy 30-40-50km-es táv ( oda-vissza ) az még egészséges is neki.... ezt sem árt néha meghajtani.200-ért igen lehet venni megbízható robogókat,én az olasz márkák közt nézelődnék,azon belül Aprilia SR,de csak karburátoros,injektorost semmiképp nem ajánlom.
Ez csak az én véleményem,nem muszály megfogadnod. -
spanglee001
addikt
Előbb próbálj ki egy 50cc motort ne ugorj bele egyből a jogsiba. Van átképzés B125 a neve 6 óra az egész tanfolyam ~40k az egész. De előbb kismotor, kell a rutin nem úgy kanyarodik mint egy autó.
Bárhol találhatsz jót, én futárkodom multhéten vettem egy hihetetlen állapotú mocit a képes motoron 130k ért. Szinte új A legfontosabb először olyannal menj motort venni aki ért hozzá. Legfontosabb szempont a kényelem, hiába megy jól ha nem kényelmes, vagy nem ér le a lábad, vagy belevered a lábad a kormányba. Egy jó állapotú 50cc motor stabilan megy 60k/h felett persze vannak jobbak meg lehet tuningolni, de tapasztalatból mondom pesten elég ennyi. Igaz multhéten száltam le a 100cc malagutiról de az nem futárkodni való gép. Fontos a felhasználás tipusa is ,heti 1-2 alkalom, vagy minden nap és mekkora távokat mész, googleba beirod eladó robogó pest képekre váltasz ami tetszik megnézed, rákeresel és ennyi. Facen is van több eladó robogó csoport is, ott tudsz érdeklődni is, de ott ne nagyon vegyél ha nem muszály . Sőt tudsz bérelni is robit 1500-3000 között kipróbálni az is jó, mert lehet nem fog tetszeni.Perge: 50 es futár motorok havi olajcsere fél évente hajtásolaj csere, és fél évente hengerszett csere havi 2000km átlagolva.
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
perge666
veterán
válasz spanglee001 #69980 üzenetére
Azta....
Nem olcsóbban kijönnél egy nagyobb motorral?
Vagy te is le vagy korlátozva 50-esre úgy mint én? -
dtsdexter
csendes tag
válasz Rivaul #69977 üzenetére
50-s és 125-s sőt 150-s között sincsen akkora különbség szerintem. Nagyon hamar meglehet szokni, irányításban nem sokat számít, hogy 50-s el döntögetsz vagy 125-el. Ha meg nem vágysz az ideális ív kihasználásra, akkor meg teljesen mind1. Egy jó 125/150 4T verhetetlen fogyasztásban, nem árt neki a rövid táv sem, és mégis ha úgy van nem kell üveghangon tépni, egy normális utazó sebességet elérj.
u.i.: Egy 50-s tuning pakkjából megcsinálod a nagyobb ccm-ez a jogsit. A motor maga meg nem drágább.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
siti
senior tag
válasz perge666 #69979 üzenetére
20-30km kb fél óra, főleg vidéken. Bőven üzem meleg, ha nem kap semmi extra terhelést (tuning) akkor nem fog két év után szétesni. Az enyém kb 30-40e után kapott motor generált, évente 2000km megyek 25km távon. Kibírja évekig. Hamarabb fog mondjuk a garázsban elporladni
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz Rivaul #69970 üzenetére
Hm, érdekes amit írsz. Vajon miért volt abban a robogóban 3 grammos görgő, amikor a cső is gyári rajta? Meg hogy a fenébe ment jól tőle előtte sík úton? Sőt, egyáltalán hogy lehetett normálisan közlekedni vele?
Nagyon nagyon fura és érthetetlen ez a kombó ezzel a görgőmérettel és a gyári csővel. A 3 grammos görgő már tuning szinten sem teljesen normális. Amikor össze van rakva frissen egy tuningrobogó és elkezdjük behangolni rá a hajtást, akkor ott is az van, hogy ha már 4 gramm alá kell lemenni a görgőkkel és még mindig nehéz ez a súly is neki, akkor jön az, hogy egy erősebb kontrasztrugó kell, és akkor ismét lehet keresni négy gramm fölött valahol az optimális görgőméretet (ugye a kontrasztrugó a variátor ellen dolgozik).
Aki már átesett az ilyesmi kísérletezgetésen, hogy pl egy gyári motorban drasztikusan könnyebb görgőket rak bele (márpedig egy gyári motornál a gyárilag megadott 5,5-6 gramm helyett a 3 gramm használata az irdatlan nagy különbség) az tudja, hogy egy ilyen alulgörgőzött robogóval gyakorlatilag szinte nem is lehet közlekedni. Pörögni pörög mint az őrült, de szinte alig akar menni.
Biztos, hogy 3 grammosak voltak azok a görgők benne? Vagy nem két különböző felemás súlyú görgőket használtak egymás mellett a variátorba felváltva (ugye így is ki lehet hozni a gyári össz görgőtömeget és még közlekedni is lehet vele, a stage6 ezért is árulja a görgőit hármas csomagolásban, hogy minél jobban lehessen variálni a tömeggel) és te pont csak a 3 grammosat mérted le?
Ha nem ez volt, akkor viszont megmondom őszintén, hogy értetlenül állok a dolog előtt.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #69985 üzenetére
A kipufogó nagyon gyáriasnak tűnt, a képek alapján is nagyon hasonló de ezen nincs katalizátor és kicsit markánsabba mérete. Magán a kipufogón semmi jelölés nincs de sokat nézegetve még sem gyári. A felfogató konzolján LeoVince felirat szerepel de magán a kipufogón semmit nem láttam. A netes képek alapján sem gyári. Megtévesztett mert nem sport kinézetű. Egyenes úton ahogy jöttem haza a feleségem jött mögöttem az autóval ő nézte hogy 75-öt mentünk, nekem az órán ez 80 fölött egy tízessel volt, fektetve az órát. Ahogy viszont emelkedő jött szépen leforgott hiába húztam neki. Most ez megszűnt az új görgőkkel. Minden görgő ez a méret azokból amit kivettem belőle. A hajtás többi része viszont gyári, legalább is amit látok mert gyári méretű a varió és a szíj is valami alap darab. Nekem kicsit úgy tűnik valaki belenyúlkált a motorba ilyen 2-3 alkalmas google keresés után mint pl könnyű görgő jobban gyorsul. Mindenesetre most már nem igazán bízok benne mi lett még elállítva rugók stb. találtam egy Polini Hi Speed készletet kompletten kontraszt, kis rugók, varió, szíj, görgő szettet egybe újonnan megfizethető áron. Megrendeltem azt. Ha már ennyit kiadtam a motorra akkor nem ezen fog múlni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
Ebben a topikban is van nagymotoros tapasztalat.
Ha még nincs semmilyen tapasztalatod, akkor fontold meg a hagyományos sebességváltós modelleket, ezekből is van 50 ccm. Én robogón kezdtem és alám raktak egy 250-es Pannóniát akkor, amikor már 4 keréken is gyakorlott sofőr voltam. Nem mertem vele menni.50 ccm-n is megtanulod a gép használatát: váltások, kuplung, stb. Hatalmas segítség lesz ez az A1-nél, mert valljuk be, eleget fogsz küzdeni az úton felvett rossz szokásokkal a vizsgán, ne tetézd azzal, hogy nem tudod magabiztosan kezelni a gépet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #69986 üzenetére
Az annyira nem is lényeg, hogy nem gyári, ebben a szituban az a fontos, hogy egy sima csőről van csak szó nem pedig egy rezonátorról. Igen, vannak a gyári kinézetre hajazó úgymond sportcsövek is, de azokban közel sincs annyi potenciál mint ami akár egy olcsóbb rezonárorban is megvan. Tehát egyszerűen nem tudom hova tenni ezeket a 3 grammos görgőket. Pedig ha valami, akkor a hajtás téma és annak a hangolása az erősségem a robogóknál, de nem értem, hogy hogyan tudott így menni vele. Természetesen elhiszem, hogy akkorák voltak benne a görgők.
Azért egy dologra csak tudok tippelni. Mégpedig, hogy a gyári (eleve gyenge ) kontrasztrugó már annyira gatya benne, hogy viszonylag elfogadhatóan ment még ilyen könnyű görgőkkel is.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
siti
senior tag
válasz perge666 #69984 üzenetére
Pedig de, 24,5km a munkahely, enyhén dimb domb. Ezt bírja éveken át, 20-30e km. Nyélgázon 70-80-al persze egy szezonban ki tudnám nyírni, 50-60km/h-val el megy 20e-t generál nélkül. Az igaz, hogy akinek ez egy év alatt összejön, hamarabb elkopik, mint nekem, akinek 10 év kell. De a táv nem, a napi 20-30km, szerintem egyáltalán nem vészes.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok! Azt mi okothatja, hogy ha hosszabb uton hasznalom a mocit, es leallok vele akkor van hogy visszaall alapjaratra majd lefullad mintha levettem volna a gyujtast. Aztan ha inditom akkor rendesen ketyeg alapjaraton. Az alajarat biztoa nem alacsony mert sztenderen picit forgatja a kereket.
Illetve korabban felvetettem a lassu indulast, es szo volt a kisrugok cserejerol. Lehet egyszerubb lenne egy konnyebb gorfot belerakni?
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #69989 üzenetére
Értem. Akkor remélem az új szettel minden a helyére kerül Egyben van a motor de azért mióta szétszedtem felfedeztem már jó pár kókányolást... Nem baj, körülbelül mire meg leszek vele akkor lesz árába de addigra már minden a helyén lesz és nem egy 200-ról indult gépnél jöhetnek ugyanilyen felismerések.
nyogo83
Köszi. Valóban ez az. Jól nekiestek... Magamtól nem tudtam volna beazonosítani.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
siti
senior tag
válasz lbence #69992 üzenetére
Et4 50. Malossi multivar, hozzá fúvókázott karbi, LX suber, malossi légszűrő, italy matrica önerőből 75, lejtőn vagy hátszélben eddig 90 volt a max. Óra szerint, gyárinál nagyobb első kerékkel. Majd egyszer megnézem mennyi az gps szerint.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
IBR
junior tag
válasz perge666 #69979 üzenetére
Sziasztok!
@(#69979) perge666
A melóhelyem 6,2 kmre van, így ez heti 5 nap 12,4 km ingázást jelentene + a hétvégente időnként 20 km amit a hétvégi házba tennék.
Injektorosokat nem akarok, már óvtak tőlük, és én is a stabilitás és biztonság híve vagyok, az injektorosba meg bele van építve a garantált szopás..
Köszönöm a márka tippet!@(#69980) spanglee001
Igen, és persze az a szívás, hogy 125 ccst nem is tudnám használni, mert ugye Am jogsi, gyakorlat nélkül meg valszeg meghúznának..@(#69987) macilaci78
Ez jól hangzik! Gondolom azért automata váltós a gépek nagyrésze. Fentebb egy kolléga javallotta az Apriliát. Esetleg eltudsz indítani manuális váltós irányba márka téren, vagy minden nevesebb gyártónak van ilyen terméke?@(#69982) dtsdexter
Szia!
Itt attól félek, hogy egyébként sem értek a motorokhoz, hát még a tuningolt motorokhoz..
Tényleg nem tűnik vészesnek a vizsga ára, de attól parázok, hogy nem tudnám otthon gyakorolni, amit kell, hiszen nem vezethetek csak 50-es gépeket.Köszönöm a sok pro tippet urak!
-
BlackPriest
őstag
lassan meglesz minden cucc a karbicseréhez, kérdés, hogyha már úgyis bontok arrafelé, érdemes egyből membránt is cserélni? ha igen, milyenre, vagy milyenre semmiképp?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69998 üzenetére
Valamilyen karbonlapos membránra kompletten házzal együtt. Azért írom, hogy kompletten, mert lehet külön is venni karbonlapokat és a hagyományost kicserélni erre, de én ezt nem javaslom. Az utólag beépített karbonlapok nagyon sok estben elállnak illetve nem zárnak el rendesen. Amikhez gyárilag karbonlapokat adnak szerintem mindegy a márka, jó minőségű mindegyik. Lehet venni malossit is dupla áron, de az sem lesz jobb minőség.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
lagoon79
tag
válasz sityupityu #69985 üzenetére
ha már görgőtéma: régebben írtam már ezzel kapcsolatban, akkor akos727 segített tanácsokkal. dióhéjban annyi, hogy nagyon nehezen indul meg a gép, akkor kicsit megugrik aztán meg nem húz úgy mint kéne. hétvégén szétszedésre került, az alábbiak derültek ki:
- malossi 4,7 grammos görgők voltak benne
- fehér kis rugók (nekem ez sokat nem mond)
- karbi fölötti gumikönyök szakadt, falsot szívott
- gyertya sem a gyári javasolt, hanem kisebb (vmi böszme nagy égésű kell bele, vmi 8-as asszem...ha létezik ilyen).még annyi, h a gyári görgők 6 grammosak.
A fentiek Nektek szakiknak többet mondhatnak mint nekem. Lehet, h a fent felsoroltak közül vmelyik (mindegyik) miatt indul meg olyan nehezen és gyorsul gyengén?
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A