-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blizzrd
aktív tag
válasz macilaci78 #69852 üzenetére
Nem motorosbolt,maszek szerelo Pecsett. Eleg ennyi?
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #69852 üzenetére
szabad ilyet? még a végén beperel
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #69854 üzenetére
Egy maszek?
De igazad van, nyilván tilos, ezért sincs se facebook komment, se google hozzászólás egyik cégnél sem például vendéglátóipari egységeknél, vagy szervizeknél.
De a logikád mentén elindulva a Lakásfelújító, szerelő- és szakemberkereső topic zárható is, ezen a néven legalábbis semmi értelme nincs, ha nem lehetne nevén nevezni azt, akivel elégedett, vagy elégedetlen volt a megrendelő.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Rivaul
addikt
válasz macilaci78 #69855 üzenetére
Nevén nevezni pl a szerelőt nem ajánlott. A helyet hogy Pl Zaj utca 27-be soha nem vinném. (Nem tudom van-e ott valami, csak kitaláltam ). Azt lehet.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
fradi81
veterán
szegedi nem lehúzós hozzáértő szerelőt tud valaki?
moto g72, Ninebot d28e
-
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #69855 üzenetére
https://www.vidakovics.hu/ragalmazas-btk-226/
de ez nem ide való, felőlem bárki beírhat nevet, max pórul jár...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
macilaci78
nagyúr
válasz BlackPriest #69860 üzenetére
Minden csak megfogalmazás kérdése.
Például ha azt mondom, hogy nem voltam elégedett XY munkájával, a munkalapot, számlán rögzített egyes tételek eltérnek a tapasztalttól, például a cserélt gyújtógyertya típusa, az rendben van.
Ha azt mondom, hogy XY elkúrta a motoromat, meglopott, az már annyira nem kerek.Én például az Eleven Motor-hoz vittem a gépet, átnézték, kivették a fojtást, ami volt benne, folyadékokat cseréltek, kifizettem, hazahoztam. Másnap este nem tudtam elindítani, olajfolt állt alatta és istentelen benzinszag terjengett a tárolóban. Harmadnap (szombaton) toltam vissza, hétfő délután mehettem érte. Azóta mentem vele kb 230 km-t, a deklit a légszűr alatt megint olajfoltos.
Ezzel nem rágalmazom, nem állítom, hogy bármit is elkúrtak, sőt, valótlant sem állítok, csak tényeket. Vidákovics is kiröhögné, ha ennyivel megkeresné az Eleven Motor, hogy felperesként bíróság elé citálna rágalmazásért.
Mindezzel együtt az Eleven Motor a megbeszélt időben fogadott és az előre jósolt idő alatt elvégezte a munkát. Visszatolást követően a következő munkanapon üzemkész volt a gép és ezért egy fillért sem kértek. Sőt, megmutatták, hogy hasonló esetben hogy járjak el, mivel érdemes próbálkozni "az út szélén".Kicsit olyan, mint amikor elmégy a szájsebészetre egy letört fogat kivetetni, és még háromszor visszamégy a bennmaradt szilánkok miatt, amit persze díjmentesen kiszednek, de azért nem őszinte a mosolyod...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
blizzrd
aktív tag
válasz macilaci78 #69861 üzenetére
Csak hogy kerek legyen a tortenet. Aprilisban hivtam az illetot, hogy hajtokarcsapagy csereben tud-e segiteni. Minden tovabbi nelkul elvallalta, illetve kertem hogy nezze at a motort,illetve vittem pluszba alkatreszt amit szerettem volna meg hogy kicsereljenek (szij, gorgo stb). Kb 4-5 nap alatt vegeztek a motorral, hivtak hogy kesz, mehetek erte. Mivel elegge a varoa vegen van ahova napi ket busz megy igy kellett fuvar amikor elvittem es amikor mentem erte. Miutan kesz volt ugye, elvittek a motorert, ahol vartunk meg 2 orat mire eletre keltettek a motort (hozzateszem, szereles elott a csapagyon kivul hibatlan volt, jo karbibeallitassal). Alapjarat az egekben, de allitasa szerint ez azert van mert picivel rovidebb a szij a gyarinal.
Motor ket napig jo majd nem indul. Telefonaltam, vigyek el mert nem indul. Par nap alatt nagy nehezen ide is ertek, elvittek. Parnap,hivnak hogy kesz. Ujabb fuvarral kimegyek, motorra masfel orat varok, nem indul, otthagytam.
Par nap hasznalat utan megallt alattam. Hivtam a szerelot hogy akkor ez most mi. O nem tudja de eljon erte,megnezi. Ennek egy honapja, azotanem erem utol.
Kozben egy idom el lett torve, egy ossze lett karcolva, egy vadonatuj sztender rugot ugy gorbitettek el a rossz visszaszereles miatt ahogymeg nem lattam. Volt hogy en szoltam a szerelo kollegajanak hogy anszender felig logvavan visszarakva. Ja es pluszba kijartak ket tank benzint a motorbol es ures tankkal kaptam vissza hogy akkor hasznaljam.
Nagyjabol ez a tortenete ennek az egesznek.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz blizzrd #69862 üzenetére
Világos, én is be lennék rezelve, ha nevesíteném ezeket.
Ja, egy hasonló portál.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Szomszédnak van egy Gilera Runner motorja és olyannal küzd, hogy reggel korán ha a garázsban beindítja, akkor pöc röff. De ha a ház előtti kis dombról legurul az utcára, hogy ne zavarjon senkit, akkor már nem indul.
Ez csak reggel van. Ha bemelegedett és utána leteszed, 2 óra múlva legurulsz, akkor is pöc röff. De a hajnali első indulásnál legurulva az Istennek se indul, csak ha fél órát rugdosod.Gondoltuk az úszon kell állítani, de a szerelő azt mondta ma neki, hogy ezen fix az úszó.
Van rá ötletetek a hibára és a megoldására?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
martillo
tag
2T motorba erdemes a normal 95-nel "extrabbat" tankolni?
Vmelyik kuthalozat adalekolt 95-et vagy magasabb oktanszamut?
Levegoszurot milyen gyakran erdemes pucolni, mi a jele, ha mar illo volna a tisztitas? -
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #69859 üzenetére
Köszönöm. Úgy láttam más aeroxokon hogy ott is le vannak vakolva így. A másik kép meg valóban úgy tűnik hogy katalizátor levegőztető, de nem katalizátoros a kipufogó rajta, gondolom nem gyári. Akkor viszont az sem kell, le is vettem. Ma összerendeltem amiket láttam hogy kell hozzá. 10-ből kijött, a vizes rendszeren kívül egész rendben volt. most meló de hétvégére remélem összerakom és kiderül milyen is valójában
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz blizzrd #69862 üzenetére
Atyavilág. Most olvastam csak el rendesen amit írtál:
"Alapjarat az egekben, de allitasa szerint ez azert van mert picivel rovidebb a szij a gyarinal."
Mi a bánat köze lenne a szíjnak az alapjárathoz (kicsit rövidebb vagy hosszabb)?
Egyébként meg ja,egy igazi kókler tróger banda lehet, az ilyeneket messzire el kell kerülni. Itt a fórumon azt mondom én is, hogy nem kell megnevezni az ilyen szerelőt, de ott helyben azért "népszerűsíteném" őket az biztos. Érted, hogy mire gondolok...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #69867 üzenetére
Valamiféle karburációs probléma lehet. A nem jól működő automata szívatónak is lehetnek ilyen jelei, hogy a tök hideg motort simán indítja, de a már egyszer beindított és 1-2 percig járatott (egyébként még nem üzem meleg) motort meg nem akarja.
(#69870) Rivaul Igen, az a plusz cucc annak volt. Nyugodtan leveheted, felesleges.
Jó lesz az a moci. A vízzel kapcsolatos dolgokat jól mosd jól át, és nem lesz baj szerintem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #69872 üzenetére
Ha jól értem, akkor nincsen járatás, csak legurul a lejtőről.
És mivel utána csak sok rugdosásra indul el, én arra tippelek, hogy valamiért megszívja magát.
Itt mondjuk megint érdekes lehet, hogy ráteszi-e a gyujtást, és esetleg az automata szivató miatt valahogy megindul a benzin, és esetleg a tűszelep sem zár rendesen (a lejtő miatti szög is bejátszhat), így jó sok benzin befolyik.
Gyujtás nélkül még izgalmasabb a dolog -
Topikgazda
Én úgy vettem ki, hogy beindítja, járatja egy kicsit, majd leállítva a motort legurul és a lejtő alján újra próbálja beindítani. De akkor lehet, hogy tévedek. Majd elmondja, hogy pontosan hogyan is történik ez a legurulás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #69866 üzenetére
qrva nagy szükség erre. nyilván elsőre kiderült a teljes történet és nyilván igazolni is lehet az elmondottakat. szerencse, hogy te a jövőbe látsz és ilyen okos vagy. sok ilyen emberre lenne szükség
csak, hogy on topik is legyen: a karbi helyett, amit rendeltem, tök más érkezett. sebaj, jó lesz eladni, vagy bármi, rendeltem másikat. itt én csesztem el, nem figyeltem a szívócsonk oldalra és most nem passzolnak. (karbiba is bedugni kéne, meg a szívócsonkba is). létezik ide valami közdarab, vagy szívócsonk csere? ez utóbbiból egyet találtam csak az egümotorsnál, ennyire ritka lenne?
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69875 üzenetére
Nyugalom srácok, hülyeségeken ne veszekedjünk és vitatkozzunk.
szerk: Gondolom netes rendelés, miért nem küldöd vissza?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
fradi81
veterán
Az normális hogy ezek a csövek a levegőbe lógnak?
Ahhoz képest hogy most hoztam el a szerelőtől pár napja most már alig döcög.. vigyem vissza ugyanoda vagy új szerelő?
moto g72, Ninebot d28e
-
Bib
őstag
válasz fradi81 #69877 üzenetére
Az alsón szívja be a hajtás felé a hűtőlevegőt, a másiknak a levegőszűrőre kellene rámennie. Úgyhogy nem a levegőbe kell lógnia.Döcögésről a videón nagyon darál, ez nagyon dús, vagy levegő szegény. Próbáld meg levegőszűrő nélkül egy rövid próbakört. A karbi és szűrő közötti gumicsonk se mindegy hogy van forgatva,mert a karbi alsó levegő furatait tudja blokkolni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69876 üzenetére
Nincs itt gond, ő a vitában nem partner, én meg a személyeskedésben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
blizzrd
aktív tag
válasz sityupityu #69871 üzenetére
Nos ez az en kis tortenetem, megvolt a tanulopenz. Annyi haszna volt hogy azota parszor volt elottem szetszedve a moci es tobbe kevesbe kepbe lettem az osszefuggesekkel. A szij meg kulon azert volt vicces mert a gyari merettabla alapjan rendeltem le plusz utana ossze is mertem a regi szijjal..hat akkor is en voltam a hulye
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #69876 üzenetére
mert nem igazán találom a megfelelőt. most egy phgn 16-os van fent. légszűrő felé ki van alakítva a házon a csatlakozás, a szívócsonkba pedig be kell dugni, ez tiszta sor. ez a karbi tüzetesebb vizsgálat után a gazdasági totálkár. Ilyen kialakításút nem találni megfizethető áron, továbbá pár dolgot nem is értek a karbival, illetve nem is használnék. külön olaj kikötve, a nyíllal jelölt csonk nem tudom hova kell menjen, gyárilag egy darab csövet adnak hozzá, de sehova nem ér el. erre találtam ki a phbg karbit, ezen csak azok a dolgok vannak, amiket használnék is. és akkor itt jön a szívócsonk probléma...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
suste
veterán
Hátha valakinek majd jól jön:
Meg volt a beszerelés, kapott egy új szíjat is, hogy ne az legyen a gyenge láncszem.
Bekerült:
-gyári (igazi kínai ) QMI153-as variátorszett,
-kicsit hosszab szíj (835/20/30 a 828/20/30 helyett),
-piros, 2000RPM-es kuplung kisrugó (kuplungpofa visszahúzó).Így most jól indul, nem pörög a motor mint állat, kicsit talán lassabban is gyorsul (de szép egyenletesen), viszont a fogyasztása kb 1L-rel kevesebb (4->3).
Egyelőre még mindig kb 60-65-ig dolgozik egyenletesen a variátor, de 70-ig elforgatna és azt tartva sem visít.
Azt tippelem, hogy ha ránézek majd, akkor még mindig nagyon nem fut ki teljesen a szíj, ezért majd lesz még esztergálás ....Érintett motorok:
125ccm/4T/ AC: Keeway Matrix/ARN/Leone/F-Act, Benelli Velvet -
csocsosvuk
újonc
Sziasztok!
Újfent a rutinotokra volna szükségem.
Gyertya csere volt a kis Scarabeoban, (50 2T), NGK BR7HS bent bele elvileg ez volna a gyári.
Viszont míg a szarrá égett gyertyával pöc-röfre indult, az új gyertyával írtó nehezen kapja el...Ötlet?
Esetleg nem jól gugliztam mi a gyári gyertyára? (mindene gyári a motornak tudtommal
Valami champion volt benne, de meg se néztem hogy milyen igazából..." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz sityupityu #69872 üzenetére
Rosszul fejeztem ki magam. Szóval hidegen fent a garázsban rányom, egyből indul. Viszont ha másnap reggel indítás előtt a kis lejtőn legurul a kapuba, hogy ne fent a háznál röfögtesse a motort, akkor ott meg nem indul be.
Valamiért a lejtő miatt történik valami. Én úszóra gondoltam, de azt mondta neki a szerelő, hogy nem állítható az úszója.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69884 üzenetére
Most akkor ezt vetted ami a képen van? A képen egy PHBN típusú karbi van (manuális szívatós)
A különolajozásnak a bemenete az mindegyiknek le van dugózva újonnan, hiszen a gyártó nem tudja, hogy te akarod-e lötypőlni a benzint vagy nem. Azt a kis műanyag dugót csak ki kell húzni. A nyíllal jelölt kimenet a a vákuum csőnek a helye, ugye az azért szükséges, hogy tudjon szívni üzemanyagot. A különolajozás bemenete mögött a képen ugye alul és fölül is van még két kimenet. Ha ezek nincsenek gyárilag ledugózva akkor tedd meg. Ha meg nem stimmel a szívócsonknál valami, akkor azt is le kell cserélni. Ha valamit nem jól értettem meg akkor majd javíts ki.(#69888) V.Stryker Ja értem. Érdekes szitu. Igen, az úszószintet ezekben már nem nagyon lehet állítani, de még ha lehetne is nem hiszem, hogy ez lenne a probléma. Megmondom őszintén, hogy meg nem mondom így, hogy mi lehet. Max találgatni lehetne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #69890 üzenetére
nem, jelenleg ilyen van, illetve ilyenből 16-os. amikor a beállítással játszottam, akkor futottam bele a nyíllal jelölt csonkba, a többi megvan (2 ugye a melegítő, egy az olajozás). Viszont a jelölt, ezek szerint vákuum üresen állt. így a levegőt szívta, szűretlenül. ha befogtam, felpörgött a motor, majd leállt. gány a karbi, nem tudom hogy kell működnie. emiatt akartam a PHBG-t, mert a 17,5-esen se vákuum, se olajozás, se fűtés csatlakozó nincs, manuális szívatóval. ez lenne a nyerő, csak ennek más a szívó oldala. elvileg ilyen szívócső lenne a jó?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #69891 üzenetére
Értem. De akkor neked nincs is olyan, hogy vákuumcső?
Igen, egy ilyen jó lenne elméletileg.(#69886) csocsosvuk Az a gyertya biztos, hogy nem jó bele, ugyanis 7-es hőértékű egyik 2t scarabeo-ba sem való. A régebbi minarelli blokkosokba 8-as hőértékű kell, a piaggio blokkosba meg 9-es. Ez egészen biztos.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csocsosvuk
újonc
válasz sityupityu #69892 üzenetére
Akkor én gugliztam hülyeséget...
Veszek is melo után 8-asat, hátha..." A semmi az nem semmi, mert ha semmi, akkor az már valami, a valami pedig nem semmi..."
-
akos727
senior tag
válasz csocsosvuk #69886 üzenetére
Gyertyahézag jó? Változó de kb 0.8-1mm környékén jónak kéne lennie.
-
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #69892 üzenetére
ha van (vagy lennie kéne) nem tudom hova csatlakozik. ha benzincsaphoz, akkor nincs, sima manuális benzincsap. ha máshova, akkor a cső nélkül vettem a motort
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
akos727
senior tag
válasz sityupityu #69895 üzenetére
Akkor igencsak rosszul emlékeztem, elnézést
-
Rivaul
addikt
Hali.
Elég koxos a kipufogó, gondolom a retek olaj és kis távok nem tettek jót neki. Tudnátok adni tanácsot miként égethetem ki itthon? Próbáltam keresni valamit aki megcsinálja rendesen de senki. Felkerestem a környék egyetlen motorszervizét ahol nemes egyszerűséggel közölték hogy ők ilyet nem vállalnak. Szóval magad uram ha...Ami adott pl benzin, meg egy minőségi 20 ezres hőlégfúvó ami 650 fok-ig képes fűteni. Ezzel a párossal működhet? Ha igen akkor miként?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Bib
őstag
válasz csocsosvuk #69893 üzenetére
scarabeoba lehet hogy r-nélküli kell.Az r egy 5kohmos ellenállás. Induláskor nem számít annyira a hőérték, indulnia kellene 7-essel is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron