Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #69188 üzenetére
Igen, az SR egyértelműen kényelmesebb valamivel (mármint egy nagyobb embernek). Nekem van két ismerősöm is, akik 1,90 környékén és jóval a mázsa felett vannak, és mégis jól elvannak az SR-en.
A múltkor beszéltünk itt a legajánlottabb robogó típusokról. Na már most ha a kényelmet vesszük alapul, akkor viszont az én véleményem szerint a runner veri az SR-t is. Számomra ez a legkényelmesebb 50-es robogó. Nem véletlen, hogy a nagyobb motorral rendelkező runnereknek (125 2-4T, 180 2-4T, 200 4T) is ugyanez a vázuk.szerk: Jó, azért a nagyobbaknál van némi eltérés (villa, teló...), de maga a kaszni/felépítmény ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #69191 üzenetére
Persze, nem is arra ajánlottam egyiket sem. Kényelmi szempontból véleményem szerint így van a sorrend, pláne ha egy nagyobb emberről van szó: Runner, SR, Aerox...
De azt mondom, hogy ha az ember nem magasabb mint 1,80 és plusz pár centi és mellette normál testalkatú, akkor szerintem simán jó az Aerox is. Viszont ez egyéni ízlés kérdése is lehet, az az igazi ha elmegy az ember és ráül.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz Yosolo28 #69242 üzenetére
Szakavatottabbak fülre, gyertyaképre megállapítják. Van, ahol kipufogógáz hömérsékketet is néznek. 2T-nél kicsit másképp működnek a dolgok. Igazság szerint a karbit jól belőni gyakorlitilag három gázzáklásban szokás, ha tényleg egy kicsit odafigyelnek rá.
De sok a tényező, hiába viszonylag egyszerű a motor. -
dtsdexter
csendes tag
válasz Yosolo28 #69186 üzenetére
Nekem régi SR-em van viszonylag kényelmes jól ülhető bár a nekem a hátam fájt néha rajta de legalább a se**em nem. 193 cm akkor 115 kg voltam.
Haverom akitől vettem balatonról haza jött vele egyse**en a hülye gyökér. Tankolni állt meg vagy 2szer.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #69376 üzenetére
Biztos valami gond volt a gyári karburátorral, és az új vásárlásánál inkább a kézi szívatós mellett döntöttek. örülj neki, csak nyűg tud sok esetben lenni az automatával.
(#69385) tween Erről már én is hallottam, de hogy a gyakorlatban is így van e....
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
akos727
senior tag
válasz Yosolo28 #69492 üzenetére
Ha Budaörs még belefér. Egy telefont megérhet.
-
-
Topikgazda
-
Tothgera30
Ármester
válasz Yosolo28 #69698 üzenetére
Paioli gázrugós teleszkópot kapott minden Replika modell. Apró különbségek vannak, mint műszerfal (fordulatszámmérős), és társai. De mint írtam, a lényeges dolog az eltérő fényezés és matricázás. A többi csak figyelemfelkeltő apróság.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #69812 üzenetére
Persze, húzhatod neki és bírja, de hidd el, hogy a szelepeknek és a szelepfészeknek nem teszel jót vele.
Hosszabb távon már azzal kárt tehetsz egy 4T motorban ha valami nyitott sportdob van rajta, és motorféknél állandóan visszadurrog.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz Yosolo28 #69824 üzenetére
Lada Samara, benzin-gáz kettős üzem. Az átalakítás után két évvel a 8-ból 3 szelep átégett, további 3-at kellett még cserélni. Az autó erőtlen volt, de alapjárat volt, kompresszió 8-10 bar közt minden hengernél. Sokat próbálkoztunk vele, mielőbb belenéztünk volna a blokkba, ott már egyértelmű volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #69824 üzenetére
Ez nem városi legenda, akár a visszadurrogás is károsodást tud okozni. Igaz nem rövid idő alatt, de biztosan fog. Abban igazad van, hogy nem mindegy, hogy milyen kaliberű motorra kerül fel egy nyitott rendszer...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #70363 üzenetére
Persze, ekkorát tud számítani.
Mivel az új szíj szélesebb (a te esetedben meglehet, hogy jóval szélesebb. Írtad, hogy nem mai darab volt) ezért a variátornál jóval messzebb (följebb) került a csapszegtől mint a kopott szíj. Ennek ugye az lett a következménye, hogy nagyobb áttételről indul alapból a motor mint korábban. Mivel elől nagyobb lett az "induló áttétel", ezért hátul ugyanannál a motorfordulatnál nagyobb lett hátsó tárcsa fordulata az elindulásnál, és ezzel együtt a kuplung nyitási fordulata is megváltozott. Magyarul hamarább nyit. A szíj kihézagolásával tudod elérni azt, hogy olyan, vagy hasonló legyen a motor viselkedése mint korábban. Úgy kell kihézagolni alátétek segítségével a szíjat, hogy összerakott állapotban alapállásban minél közelebb legyen a szíj a csapszeghez, de semmiképp sem érjen rá. ez nagyon fontos. Inkább legyen az optimálistól kicsit feljebb, mintsem ráérjen.
Egyébként a kontrasztrugóra is ránézhetnél ha az is gyári még, mert biztos, hogy az is valamennyire el van már fáradva.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Monitor hiba topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Hálózati / IP kamera
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest