-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lbence
aktív tag
Ha megallitanak es keresnek egy alvázszámot vagy motorszámot rajta akkor abban valószínűleg szerepni fog a 125 karaktersor. Egyik ismerősömnek tizen egynéhány évvel ezelőtt amikor még csak smkp jogsija volt, elvették pár hónapra mert egy 125-ös kis Zip-el mászkált, pedig az még nem is egy feltűnő darab.
-
Micsurin
nagyúr
Ránéz a lengővillára... zártszelvény vs banánvilla, ég és föld. A 125-ösön már nem szimpla puritán telo van hanem egy USD villa. Elég könnyű levágni, plusz az újabb kasznisoknak a kicsiknek az ülés alatt a dob....
10 közlekedésisből 3-4 motorozik, csak megsúgom. És nem hülyék, de ha annak nézed őket már csak juszt is megfognak torkozni hidd el, haverom tudna mesélni pedig felénk a Dunakeszisek jó arcok..
Mielőtt megkérdezed, a Mito is ilyen, SŐT az Evolution szériát SOHA nem gyártották 50-es blokkal, csak a régebbi dupla körlámpás nagy szeműt. (Ott a tengelyhossz fog azonnal elárulni.)
NSR megint nagyon feltűnő lenne.
Egyéb 2T váltós?
Kis update a Hyoró (Hátha valaki elagyalna egyszer eggye.)l: Első komolyabb hibánk közös ~17-18k kmrel és 50.000-rel az órában -> egy hengerfejtömítés. (Részben a marha sok állás a kereskedésben ~6 hónap okozhatta talán, vagy nem, de nem a világvége.)
Amit átalakítottam komolyabb elem: Megkapta a 250-es a 650-es rúgostagját, végre úgy fekszik a kanyarban ahogy kéne és nem ül össze a valaga. Még mindig patent, és 2,5 hónap után pöccre.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rika
csendes tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #68456 üzenetére
Nálam is van túlfolyó, az ülés alatt tankolok és a tanksapka körül van egy jó kéttenyérnyi peremes kád, az egyik sarkában egy lyukkal. Az direkt csövön az alsó idomig van vezetve bal oldalt.
Viszont újabban azt vettem észre, hogy ha csurig tankolok, akkor az első pár kilométeren jobb oldalt is csepeg valami, a kipufogó dob előtti részére és a dob elejére és szabályosan kéken füstöl. Sehol sem látok csurgásnyomot, se laza kötést, igaz, szét se szedtem azóta.Az Eleven Motor közel van hozzám, oda tervezem bejelenteni a BW's SPY-t. 6.000 km-es szerviz, kivetetni a fojtásokat a kipufogóból, varióból, szíjcsere, folyadékok cseréje. Ezt a jobb oldali csepegést és a tavaszi megállt alattam a gép című történetet is megemlítem. Ha a görgők, variótárcsa igényli, akkor azt is cseréltetem. A blokkot, hajtásláncot gyárinak szeretném meghagyni.
Úgy gondolom, a fékek, futómű jó. Esetleg a nagy súlyomra való tekintettel egy hátsó lengéscsillapítót lehetne méretezni, de nem biztos, hogy kell.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz perge666 #68456 üzenetére
Szerintem is arra gondolhat, mást így hirtelen én sem tudok elképzelni. A kép sem olyan szögből készült, hogy pontosan lehessen látni.
(#68455) rika A hajtóműnél a fekete cső az egy szellőző/levegőző cső. Nincsen más szerepe csak ez.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #68457 üzenetére
Komolyan mondom, tök szívesen szétszedném a motorodat, teljesen gyári BWS-el még nem volt dolgom.
Amúgy nem tudom, hogy lesz-e bármilyen fojtás is a kipufogónál. Vakcső itt nincsen. A könyöknél talán lehet valami szűkítés, bár ez sem biztos. De nem tudom én sem biztosan, teljesen gyári Bws még nem járt nálam. Jó kis levegős állóhengeres minarelli.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #68459 üzenetére
Hol a műhelyed? SC Racingnél vettem a letört lámpatartó okán első idomot, ott kértem ajánlást budapesti szervizre és egyiket sem tudták ajánlani, mindnél van hiba és mind rendre visszamegy a frissiben tönkretett alkatrészek pótlása okán.
Ja, a fekete csövet én is néztem, mi lehet, de a műanyag bontásakor nem láttam helyét, abban a távban, ameddig elért, nem volt szabad csonk.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mattb
senior tag
válasz macilaci78 #68460 üzenetére
pityuhoz én is szívesen elvinném a gépem, ha közelben lenne
-
Mattb
senior tag
-
Mattb
senior tag
válasz macilaci78 #68464 üzenetére
Ráférne egy jó generál valóban a kis 50-esre. Várom a Pityu válaszát Kíváncsi leszek hogy fogadja ezt a hajrát
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #68460 üzenetére
Nincs külön műhelyem gyerekek, otthon a garázsomban szerelek. És még mielőtt olvassa a NAV ezt e fórumot gyors kijelentem (mint ahogy így is van), hogy csak magamnak illetve közeli ismerősöknek szerelek. Tehát ez nálam nem a pénzről szól, nincs biznisz mögötte, hanem hobbi. Régebben persze több időm volt rá, ma már kevesebb. És persze akkor azért bevállaltam/bevállaltunk egy-két komolyabb munkát tuning téren. Na jó, azokért azért kértünk némi kárpótlást ismerősi alapon.
Viccet félretéve nem vállalok el így ismeretlenben el dolgokat. Egyrészt eleve tiltja a fórumszabályzat, hogy ilyet itt megtegyek, másrészt egyébként sem. Jóval többet dolgozom mint régen így időm sem lenne rá. Örülök, hogy a magam vackaira van időm.
Amúgy esztergomi vagyok.
Csak azért írtam, hogy bevállalnám a robogódat, mert nekem is egy élmény lenne egy teljesen gyári bws-t szétszedni.
Te amúgy most melyik fekete csőről beszélsz? Ami a képen van vagy a sajátodról?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Mattb
senior tag
válasz sityupityu #68466 üzenetére
Hát persze, mi is csak szigoruan barati kérésből fordultunk hozzád. Eszunk ágában nem volt, hogy ebből neked jövedelmed legyen ( ), de ha így is lett volna, biztos vagyok benne, hogy adóztál volna utánna.
Szomorú sajnos, nehéz pesten olyan embert találni, akihez szívesen mennék.
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #68466 üzenetére
Ha bárki is úgy gomdolná, hogy fizetnék érte, ne aggódj, szerintem is tévúton járna.
Én is szaktudást keresek és ajánlás híján a bélyegzőnek hiszek.
Szeheden a Kalmárnál lett véve, karbi, levegőszűrő közti vastag gumicső szakadt, csere helyett ragasztották 12 k-ért, 2002-ben. Márkaszerviz... Inkább elvinném egy ismeretlen, hobbistának, aki legalább bevallja, hogy ilyet eddig legfeljebb monitoron látott, de amúgy tapasztalt és lelkiismeretes. Sajnos az ilyesmit megfizetni sem lehet.
Szóval mit iszol?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #68469 üzenetére
csere helyett ragasztották 12 k-ért, 2002-ben.
Téged sajnos nem kicsit átvertek ott és akkor.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #68470 üzenetére
Szerinted miért keresek ajánlás alapján? Még akkor is kevesebb kár ér, ha hajtom szerviz nélkül, amíg megy, majd egy évig alkatrészként kiárulom, amit lehet, lomtalanításkor meg kirakom a kuka mellé.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rika
csendes tag
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.Tavaszra összedobom a vasat.Már csak a fékeket várom és egy hátsó teleszkópot.
-
Mattb
senior tag
Tudom nem ez a témakör.. de itt vagyok aktív.. és nem is a motoron akadt meg a szemem.. hanem a szövegen
Már nem csak az autó iparban menő az idős tulaj... de valahogy itt nehezebben fér a fejembe az 50+-os életkor -
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Régóta kerestem a legolcsóbb vackot ami elpöfög nekem itt a kisvárosba boltba meg ha épp kel valahova. Sok romot megnéztem olcsón de mindig tudtam hogy csodát ne várjak. Ennek ellenére azért eddig nem sikerült olyat találnom amit be is vállalnék. Egészen máig. Feladtam egy hirdetést itt a környéki face aprón. Pár óra múlva írtak hogy lenne egy kis motor ami a pajtába raboskodik egy jó ideje. A tulaj nem akarta eladni, soha nem is hirdette de állítása szerint 20 éve nála van. Most meglátta hogy keresek és gondolta ne álljon ott tovább. Megnéztem és első látásra szerelem. Egy Honda Tact af16 ha minden igaz. A motorba 4100km van, állítása szerint csak a közeli szőlősbe járt vele nyaranként. Por és pókháló borította, elemei nem álltak el de már egyszer kétszer neki pakolhattak mert apró törések vannak. Rugdosta egy darabig és köhögve de elindult. Elvileg 2 éve hozzá sem nyúlt. A benya is állt benne ami nem túl szerencsés. Amint magához tért önindítóról és egy rúgásról is indult. Minden egész jól néz ki rajta. Próbakörön felengedtem a gázt mert úgy húz hogy majd le vágott magáról. Aztán megállt és se kép se hang. Fél utca tologatás majd indít és megint hasít. A kapu előtt viszont ismét feladtuk. Itthon első szóra indult hidegen is. A tankba nézve szmötyis már az az öreg nafta.
Ami a kérdésem lenne. Mivel nem ismerek rajta semmit. Mit kéne leszervizelnem, takarítanom, cserélnem hogy egy üzembiztos kis járgányt kapjak?
30eft-ért sikerült elhoznom. Jön, megy, dudál, világít, indexel, rekeszek zárhatóak, gumik épek, nem a szabad égen állt. Elsőre nagyon elégedett vagyok
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
Nekem ez nem fura.
Uncsim 47 éves és van neki hasonló is és túra motor is.
Van egy fószer,ő már bőven 50 felett van és Quadozik de elég komolyan csinálja.
Szintén egyik uncsim 40 éves,neki is van túra motorja,ez nem is érdekes de apósával meg még páran szoktak járni motorral Romániába,fel a hegyekbe.....Szóval nem értem míért ne lehetne egy 53 éves embernek ilyen motorja?
Ha bírja had csinálja,lehet már azért eladó neki mert érzi hogy már elég. -
nyogo83
Topikgazda
Fater 62 eves, tavaly neztem neki motort es azota is egy Honda CG125 motorral tolja.
Raadasul a vicc, hogy videken vettuk (szinten videkre) egy idosebb fickotol, 6000 valamennyi volt benne, szinte gyari allapotu. Ja, raadasul 140 vagy 150k-ert (mar nem remlik), papiros, rendszamos.
Elejen meg gondolkodott rajta, aztan mondtam neki, hogy ha neki nem kell, akkor megveszem magamnak masodik motornak.Szerk: egyebkent ertem a mi a problema, mert tenyleg minden auto (de lassan mar motor is), kivetel nelkul holgy vagy idos bacsi tulajdonossal rendelkezik
[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
válasz Rivaul #68477 üzenetére
Valószínűleg nagyon jó kis gépet fogtál ki, sokan vágynak ilyen vételre...
Karbi, üzemanyag rendszer tisztítás, gumi alkatrészek, benzincsövek átnézése, ha kell cseréje, akksi desztvízzel utántöltése, ha jól megy, és más baja nincs, akkor örök élet még egy nap.Sovány szakácsban sose bízz!
-
BlackPriest
őstag
-
Topikgazda
Kikérem magamnak ezt én is, idén leszek 40.
Én 36 évesen hagytam abba a crossozást, de nem azért mert nem bírtam, hanem mert egy éven belül két komoly sérülést is elszenvedtem ezért döntöttem úgy, hogy kiszállok belőle. De most kezdem úgy érezni, hogy ez korántsem volt végleges döntés, nagyon hiányzik. Majd meglátom, hogy mi lesz. Egyébként így amatőr szinten ahogy én is toltam jó 50-es fószerek is csapatják simán, és nem is akárhogyan. Az edzettségen múlik csak minden.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #68477 üzenetére
Gratulálok a mocihoz, biztos jó kis gépet fogtál ki.
Azokat végezd el rajta amit a többiek is leírtak, szerintem minden rendeben lesz vele.(#68484) BlackPriest Lehet cserélni csövet csak nem a legolcsóbbat kell megvenni. Egy teljesen kikeményedett csövet én mindenképp cserélnék, bármikor bármi történhet egy olyannal.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
Egy kérdés. Nézegetem az alkatrészeket de sok helyen nincsen Tact feltüntetve. Amint viszont látom nagyon sokba egyezik a régebbi Dio-val. Megtaláltam rajta hogy af24-es az enyém nem af16. Viszont sok helyen az alkatrészeket így látom Honda af18-af28. Ezek átfogó számok? Tehát egy hengerfejet ezekből vehetnék ha kellene az enyémhez?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68486 üzenetére
akkor úgy mondom, hogy mások által kipróbált csőre. nyilván a kemény cső cserélendő, az már a végszükség kategória. de biztos ami biztos alapon nem, csak akkor nyúlnék hozzá, ha tényleg indokolt
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Expendable
aktív tag
Malaguti F12R-en filózok. Volt/van valakinek? Felejtős vagy jó kis robogók?
Munkába járása használnám, autó helyett. Eddig csak nagy gépem volt (R6), ez lenne az első robogóm.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #68484 üzenetére
én is cseréltem minden csövet a robogómon, miután megvettem, de amit kapni robogó benzincső alatt, azok vicc kategóriák. kb az akvárium levegőztető cső minőségét ütik meg, (átlátszó, meg kék, a kék az hőre lágyult is, szerencsére csak a vákuumcsapot nyitotta, valamelyik webes robogó shoppból) majd lecseréltem ilyen szövetes csőre. (kép csak tájékoztató)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
gabe_
őstag
Jófajta szilikonos benzincsövet vettem pár éve, eddig bírja a strapát.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #68487 üzenetére
Érdekes amit mondasz, mert egyébként pont, hogy nem csereszabatosak a blokkalkatrészek. Vagy műanyagokon láttad ezeket a jelzéseket?
Egyébként kívülről megszólalásig hasonló a blokk a két motorban, de mégsem ugyanaz. Az af18-ban más a henger-hengerfej, más a variátor, és még többek között más hosszúságú a hajtókar is mint a takt-ban. A karburátor elhelyezkedése is hasonló, de emlékeim szerint az sem teljesen ugyanaz. Hirtelen ezek jutottak az eszembe. Viszont maga a variátor dekli az azt hiszem, hogy ugyanaz. Nem kell szentírásnak venni amit írok, de én így emlékszem.
A hondáék akkoriban nagyon szerettek variálni.
Ami ugyanaz motorilag mint a takt, az talán a honda lead, meg talán a jazz.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Expendable #68489 üzenetére
Jó robogó. Hosszú minarelli van benne. A régebbiekben talán volt fekvőhengeres levegős, de az újabbak már fekvő vizes minarelli blokkosak. Az én szememben a vizes minarelli a legjobb, legmegbízhatóbb blokk az 50-es robogóknál. Persze piaggio sem rossz, de valamiért mindig a minarelli felé húztam. Viszont F12 jött ki gyárilag 100-as változatban is, ezeket viszont a Morini blokk miatt jobb kerülni. Azt most így hirtelen nem tudom, hogy csak azzal, vagy azzal is jött ki, de tutira van Morini blokkos belőle.
Tehát a kérdésedre a válasz igen, jó robogó.(#68491) gabe_ Én is szilikonos benzincsöveket használok és semmi gond nem volt még velük.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Expendable
aktív tag
válasz sityupityu #68493 üzenetére
Köszönöm, akkor vadászok belőle valami kevésbé kókányoltat
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68492 üzenetére
Huh, köszi. Sok meglepetéstől mentettél meg Ma megcsináltam amiket mondatok. Kipucoltam a tankot, kapott új üzemanyagcsöveket, új szűrőszivacsot. Nagyon szépen megy és húz viszont ahogy leállok vele hogy pl megforduljak akkor leforog és megáll. Megfordítom és első rúgásra indul, gázt húzok és megint repül. A következő megállóig sejtésem sincs mihez kéne nyúlnom hogy jó legyen
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68496 üzenetére
Eddig annyira nem is figyeltem de most ráindítottam és ingadozik. Gyertyát nem néztem mert szépen indul nem gondoltam lehet vele baj.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68499 üzenetére
Csak egy alap pucolást kapott az egész de már elkezdtem lebontani. Csak egyszer már pórul jártam mikor belefogtam ilyen műveletbe egy fekvő minával... A végén annyi mindent kiszedtem hogy ez is meg az is csere hogy az egészet eladtam szétszedve mert már nem érte volna meg... Bár annyiba ment el mint amennyiért egybe vettem de megfogadtam hogy nem megyek bele többet ilyenbe, elég hogy pöfög. De már most ott tartok hogy nincs rajta egy műanyag elem sem... Szóval újfent megszívatom magam és rendbe teszem az egészet. Köszönöm szépen a segítségeiteket!
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000