Hirdetés
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5 Pro teszt
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- Age of Mythology: Retold teszt
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tween
őstag
válasz sityupityu #68550 üzenetére
Bacca meg, szinte új...és nem olcsó akksi ...
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Nah ma így késő délután két keréken a kis Tact. Sok melóm volt vele. Az utolsó csavarig szétszedtem és néha kételkedtem hogy ebből még használható robogó lesz valaha. Kicsit ütött, kopott, állott de 30-ért mit várhatok, nem mai csirke. A karbival megszenvedtem rendesen, alig tudtam elindítani. Most is hallom laikusként hogy nem jó de pöfög és használható. Egyenlőre már ennek is örülök.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68557 üzenetére
sajnos semmi logikára nem reagált. Végül cca 2 fordulatnál csavaronként indult el egyáltalán de üvöltött. Akkor a felsőt elkezdtem még tekerni míg meg nem állt a hátsó kerék. Viszont ahogy bemelegedett le is állt. Az alsó csavar most tökig be van hajtva és így hidegen leállna de kicsit húzogatom a bajszát és végül megmarad. pattogós lassan pöfögős az alapjárat amibe halványan belecsuklik. Viszont bármelyik csavart baszkurálom lenyomja magát :/
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #68558 üzenetére
Az egyik az alapjárat állítócsavar, azt kell a végére hagyni.
A tökig becsavart meg tuti, hogy a levegőcsavar lesz. Azt kellene beállítani rendesen ahogy leírtam. Ha az megvan utána jöhet az alapjárat, az már semmi extra. Viszont ha tökig be van csavarva a levegőcsavar és van alapjárat a motoron, akkor ott valami nem jó. Falsot szív, ezért soha nem lesz normális alapjáratod. Ha a karburátornál vagy a szívócsonknál nem tud plusz levegőt szívni, akkor mivel mondtad, hogy sokat állt ezért jó eséllyel főtengely szimeringes.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Egy Motowell Crogen RS 50-es 2 ütemű robogóba szeretném leecserélni a hajtóműolajat. Eddig úgy tudtam, hogy a legtöbb robogóba 80w90-es szokott kelleni, de ehhez a könyvben 10w40 van írva amit furcsállok. Szerintetek is olyan való bele? Képként feltettem mit ír a könyve. -
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68559 üzenetére
Ezt nem igazán hallom örömmel Megnézem még egyszer jobban hogy valóban most is betekertem-e mert össze vissza csavargattam. De ezt majd csak holnap reggel mert mára elég volt Szóval akkor elvileg alul a levegőcsavar az első és aztán a felső csavargatása. Nekileselkedek megint akkor.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68560 üzenetére
Elég ritka, de van ilyen. Csodálkozom, hogy ilyet javasolnak bele.
(#68561) Rivaul A levegőcsavar beállítása fontos. Ne összevissza tekergesd, mert akkor nem lesz jó. Ha azzal megvagy utána már a te dolgod, hogy milyen alapjáratot állítasz be (magasabbat vagy alacsonyat).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SPeti1984
senior tag
válasz sityupityu #68562 üzenetére
Eddig minden szerelő azt mondta jó a 80w90 bele. De nem tudom az nem lenne-e rossz neki mert tuti sokkal sűrűbb
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68563 üzenetére
Igen, ez így van. A 95%-ban ilyen kell bele.
Viszont hallottam már olyanról, hogy gyárilag nem ezt írják hozzá.
Egyébként nekem több mint gyanús az egész. Ebben a motorban semmi olyan nincs ami ilyen olajat indokolna. Én megmondom őszintén, hogy én úgy beleraknám a 80w90 olajat mint a pinty. De nem tehetem, hogy neked is ezt mondom, mert a manual-al nem ezt írja. Utána kéne ennek járni jobban. Szerintem simán benne van, hogy elírták.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz sityupityu #68554 üzenetére
Igen, az SR-be kellene
Másik kérdésre a válasz, hetekig volt gyújtáson
-
SPeti1984
senior tag
válasz sityupityu #68564 üzenetére
Lehet akkor Repsol Moto Transmisiones 80W90 lesz. Vagy milyet ajánlanátok?
-
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68564 üzenetére
a rieju manualja is 10w40-et ír (tudom, nem robogó, de akkor sem tipikus váltó olaj )
The recommen-ded oil is SAE 10W/40, with a total gearboxcapacity of 820c.c.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68569 üzenetére
Nem tudom, hogy igazán mivel magyarázzák ezt. Lehet, hogy írnak valami pimpós dumát, de az engem nem fog meggyőzni. Nézzünk csak két robogót. Legyen az egyik a motovell, a másik meg egy nagyon hasonló hozzá (nem írok konkrét példát, mert egy vagon lenne) amihez viszont a szokásos 80w90-es olajat írnak. Kb ugyanaz a mennyiség kell mind a kettőbe. Ha szét szeded a két robogó végáttételét, akkor a fogszámokat meg pár méretbeli eltérést leszámítva gyakorlatilag ugyanaz belül. Egy gyári robogóban sem lesz pl egyenes fogazás mint egy módosított végáttételben, de még az egyenes fogazás sem indokolja a más olajat. Más anyagból lenne a végáttétel? Ez hülyeség, azon nem segítene a 10w40-es olaj sem. Amúgy is miért lenne másból? Márpedig ennek az olajnak más szerepe nincsen, mint hogy egy egyszerű végáttétel fogaskerekeit kenje.
Majd valaki talán elmagyarázza itt az értelmét. Hallottam már egyébként egy-két magyarázatot rá amiket szándékosan nem írtam most le. Számomra eddig mind nevetséges dolgok voltak, és nem győztek meg.
A motorolajnak én is nagy jelentőséget tulajdonítok (még többet is mint a nagy átlag). De egy ilyen egyszerű dolognál mint egy robogó végáttétel, amiben van kb 4-5 fogaskerék még nem tudtam megérteni, hogy miért írnak az egyikbe ilyen a másikba meg olyan váltóolajat amikor mint fentebb írtam, kb dettó ugyanaz belül. És ugye itt jóval egyszerűbb kenési feladatot kell ellátnia az olajnak pl egy dugó-hengerhez képest. Nem is érdemes összehasonlítani a kettőt.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68571 üzenetére
nem lehet, hogy más a váltó illesztése és emiatt írnak elő mást?
közben megnéztem egy yamaha dt olajat és oda is 10w30 vagy 10w40et írnak. továbbra is enduro, nem robogó, de úgy tűnik azért ez nem egyedi
aki a 10w40 mellett dönt, az mindenképp figyeljen oda, hogy váltó olaj legyen, ne motorolaj.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68572 üzenetére
nem lehet, hogy más a váltó illesztése és emiatt írnak elő mást?
De, elméletileg ez lehet indok. Persze ha tényleg más. Mondjuk olyan túl nagy játék nem lehet itt sem elméletileg. Viszont ilyen-olyan okokból még két telesen egyforma motornál is lehet minimális eltérés.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68573 üzenetére
Érdekes de autók váltójába is írnak gyárilag motorolajat. Pl a Honda-Rover vonalon is van több ilyen modell régebbi autóiknál.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68575 üzenetére
Ohh akkor én kevertem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68575 üzenetére
jaja, én is írtam. ez jónak tűnik, nem is vészesen drága:
https://www.premiumolaj.hu/repsol_moto_transmisiones_10w40_1_liter
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
SPeti1984
senior tag
válasz sityupityu #68568 üzenetére
Közben írtam pár motowell szervíznek, a legnagyobb közülük a fő értékesítő azt írta hogy ők 10w40-et szoktak beletenni, másik kettő illetve helyi szerelő meg 80w90-et mondott. Szóval hol az igazság. Német oldalukon a motowellnek pl a manualban át is van húzva a 10w40 de más ajánlás nincs helyette.
Itt: Német kezelési[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68578 üzenetére
Hm.
Ha állást kell foglalni - persze nem kell rám hallgatni, ez csak az én véleményem - akkor már eleve gyanús, hogy az egyik ezt mondja a másik meg azt, és szerintem a német oldalon nem véletlenül van kihúzva.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SPeti1984
senior tag
válasz sityupityu #68579 üzenetére
Gondolom a 80w90 picit sűrűbb lehet és mivel főleg csak nyáron van használva a motor mikor jó meleg van lehet nem ártana a sűrűbb akkor hogy jobb kenés legyen. Talán emiatt hajlanék én is a 80w90 felé.
-
tween
őstag
Szóval még mindig keresek az SR-be 12V6Ah-ás kitűnő minőségű akksit
-
Topikgazda
-
tween
őstag
válasz sityupityu #68582 üzenetére
110mm széles, 68mm vastag, 105mm magas a jelenlegi
-
Topikgazda
Ezt találtam ami az általad megadott méreteknek kb megfelel. 110mm hosszúságút nem is nagyon láttam csak 113mm-est. Vagy ha igen, akkor a magasság nem stimmelt, alacsonyabb vagy magasabb volt. De gondolom ez a plusz 3mm még belefér. Egyébként a tárhelyet kéne inkább lemérni ahova bemegy.
Én ettől drágább akkut tuti, hogy nem vennék kismotorba. Ennél gagyibbakat szoktam használni 2-3 évig.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68584 üzenetére
a fenti típushoz ezt találtam: 114L x 71W x 106H mm
forrásmagyar oldalon: Hossz: 113 mm, Szélesség: 70 mm, Magasság: 105 mm
forrásennyi pénzért robogó akku?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz perge666 #68528 üzenetére
Ma reggel hívtak a szervízböl hogy kész a motor,be is mentem érte.
Kipufogót szétvágták de szépen megcsinálták.
Olajat is cseréltek,garipapírt is kitöltötték frankón.
Viszont fúvókát nem cserélt,és a kis lyukacsos lemezkét se vette ki.
Mondta hogy próbáljam ki és ha úgy gondolom vigyem vissza,és akkor rak bele nagyobb fúvókát.
Megindultam vele,és olyan volt mintha nem is az én motoromon ülnék,sokkal jobban húz,többet megy végre is.
Viszont lehet nem ártana bele nagyobb fúvóka mert van hogy gondolkodik kisebb fordulaton,ha ráhúzom a szivatót akkor meg egyből elkezd húzni. -
Topikgazda
válasz BlackPriest #68585 üzenetére
Ez még nem is drága...
(#68586) perge666 Melyik lukacsos lemezről van szó?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
Topikgazda
-
válasz sityupityu #68589 üzenetére
De azt nem elég csak kivenni,úgy olvastam fúvókázni is kell.
2 hete próbáltam folytottan,lemez nélkül nem bírt menni. -
Topikgazda
-
SPeti1984
senior tag
Jövőben tervezem majd még, hogy a Motowell Crogen RS-en cserélem a kipufogót. Ezeket néztem hozzá, szerintetek melyik a legjobb ezek közül?
Gianelli Extra V2
Technigas Q-tre
Arrow StreetKipufogón kívül mi az amit érdemes ilyenkor cserélni még (ami nem olyan vészesen drága) a jobb gyorsulás és végsebesség érdekében?
-
BlackPriest
őstag
válasz SPeti1984 #68592 üzenetére
én kifogtam egy használt stage 6 pro replikát, egyáltalán nem volt durva hangja, mellé ment egy stage 6 variátor, 50 helyett 80at ment, alul gyengébb lett.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
SPeti1984
senior tag
válasz BlackPriest #68593 üzenetére
Most a folytás van kivéve a motorból így megy velem olyan 70 - 75 körül (~110kg). Egyedül 13%-os emelkedőn van gondom vele mert alul fekvőrendőr van szóval eléggé le kell lassítani és onnét dombtetőre max 30-ig ér el. Ezért gondoltam, de majd nyáron meglátom, mert ebben a hidegben nemigen használtam még a motort mivel nemrég vettem.
Én mindenképp újban gondolkodom és amiket írtam azok olyan 20-27 között vannak.
-
BlackPriest
őstag
válasz SPeti1984 #68594 üzenetére
én nem próbáltam azokat, csak néztem. de nem véletlen dupla annyi a másik. ez pl össze volt hangolva a variátorral (illetve fordítva), másikkal nem biztos, hogy akkorát javul a helyzet. rezonátor fordulatra van kitalálva, a giannelli go ami inkább minden tartományban jó, de nem pörög tőle annyira a motor
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
tween
őstag
válasz sityupityu #68584 üzenetére
Mivel nem értek hozzá....Ez az akksi 4Ah, az enyém 6Ah volt. Jelent ez nekem valami észrevehető különbséget?
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68593 üzenetére
Persze, hogy gyengébb lett, mert a rezonátor miatt fordulaton van csak ereje, viszont ott nagyobb mint korábban.
(#68595) BlackPriest ez pl össze volt hangolva a variátorral (illetve fordítva),
Ez így ebben a formában nem létezik. Hozzáhangolni egy variátort egy kipufogóhoz csak akkor lehet, ha az már rajta van a motoron. Ha a kipufogó-variátor kombót átrakod egy másik motorra , akkor az már tutira nem lesz olyan mint az előző motoron amire be lett hangolva. De még ha ugyanolyan típusú motorra teszed is, akkor is jó eséllyel utána kell hangolni, mert nincs két teljesen egyforma motor.
#68592) SPeti1984 Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy ha kicsit komolyabb figyelmet szentel az ember erre , akkor az sem mindegy, hogy milyen hengerre akarod a rezonátort. Nem mindegy, hogy gyári 50 vagy 70-es vashengerre, vagy pedig aluhengerhez kell-e a kipufogó. Az aluhengerekre optimalizált kipufogók (még az olcsóbbak is) inkább magasabb fordulaton működnek jobban, mivel maga az aluhenger is többet pörög mint egy vas. A vashengerekhez optimalizált kipufogók valamivel nyomatékosabbak és kicsit alacsonyabb fordulaton működnek jobban, idomulva ezzel a kevésbé pörgős és kicsit nyomatékosabb vashengerekhez. Természetesen a gyárihoz képest jóval pörgősebb lesz így is.
Ennek tükrében ha vashengerhez kell akkor a Gianelli Extra V2-t és a Technigas Q-tre-t hagynám, mert azok inkább aluhengerekhez passzolnak jobban, a harmadik, az Arrow Street már inkább való egy vashengerhez. Ha nem akarsz sokat költeni, akkor még ez az ami kimondottan inkább vashengerekhez való (ennél nem néztem a motorod típusát, csak példának hoztam fel, azt külön kell még kiválasztanod).[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
Nah meg volt a beavatása a kis Tact-nak.Elmenetem a boltba, és egy másikba, és rokonokhoz. nem nagy út de sok emelkedő stb, pár km. Hidegen 1 kick és röff. Megy mint a barom, szépen megy kis gázon és tép teljes gázon is. Viszont a boltoknál mire elraktam a sisakom már lepöfögött. kijöttem, két kick és röfög. minden megállásnál cca 2 perc után ledadogott de az úton zokszó nélkül ment. Hazaérve elkezdtem nagyon apránként kicsavarni a levegőcsavart és megmaradt pattogósan az alapjárat. Ma már nem tesztelgetem de remélem így marad Nagyon elégedett vagyok ennyi pénzért. Nem kell beindítanom a baxom dög autóm és nem kell az irgalmatlan "hegytetőre" feltekernem bicóval Köszönöm a sok segítségetek!
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #68598 üzenetére
"A variátor gyárilag egy 50 ccm-es henger és Stage 6 Pro Replica kipufogó kombinációra lett hangolva. (görgők és kontrasztrugó a szettben) Fejlesztve és optimalizálva viszont nagyobb hengerekre lett, úgy mint a Stage6 Pro avagy Streetrace, vagy hasonló 70-es sport hengerek."
én ezért írtam. valószínű, hogy egy random összerakott variátor-kipuf kombónál sokkal jobb eredményt hoz minden egyéb mókolás nélkül a fenti. az is biztos, hogy az nem a tökéletes eredmény, biztosan tovább javítható
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest