-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
Üdv.
A minap elértem a 999.9km-t,és a motoron az olajlámpa elkezdett világítani.
Gyorsan leállítottam,de gyújtásadásnál már nem világított.
Ma reggel munkába befelé jövet,3km után ismét felvillant a lámpa,ugyan az volt a szitu.Ez mi lehet,nem kap rendesen olajat,vagy csak az ezres szervíz miatt villog?
Az SRV menüben nem jelez,csak lement a számláló és annyi,most nem visszafelé számol hanem rendesen. -
Topikgazda
válasz perge666 #68502 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen szervizvisszajelzés lehet ezen a motoron, passz. De ha nem az, akkor csak az olajtartályban lévő érzékelő miatt villoghat. Tudom, hogy hülye kérdés, de van elég olaj benne? Nem ment már le a jelzés szint alá? Másra nem tudok gondolni egy 2T motornál.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #68503 üzenetére
1000 km van benne. Ha beleborítottak egy litert új korában, akkor cinkes, ha elfogyott, nem?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #68504 üzenetére
Miért lenne cinkes? attól függ, hogy milyen keverési arányra van gyárilag beállítva. Nem tudom, hogy ez milyenre van állítva, de számoljunk egy sztenderd 1:50-es keverési aránnyal (valószínű, hogy nem ennyi, csak a példa miatt). Egyen 100 km-en mondjuk kb 3 litert. Ha ezt veszem alapul, akkor simán lemehetett az olajmennyiség addig a szintig ahol már jelez az érzékelő.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #68505 üzenetére
Igaz, ebbe nem gondoltam bele eléggé. Hm, 22 litert tankoltam bele tavaly. Akkor ezt is fel kell írjam majd.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68503 üzenetére
Még több mint félig van a tartály,3/4-ig éppen nincs.
Eddig még nem öntöttem bele,de délután jobban ránézek,lehet az alja szűkebb,kisebb és már alig van benne,lehet jelölés is van rajta..... -
Topikgazda
válasz perge666 #68509 üzenetére
Mondtam én, hogy az olaj mennyisége körül lesz valami.
Korábban akartam még írni, hogy ilyenkor sem kell félni ha kigyullad a lámpa, bőven van még tartalék benne. Persze jobb minél hamarább utána tölteni ahogy csak lehet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68492 üzenetére
Sikerült találnom egy nagyon szimpatikus srácot akinek alapos ismerete van ezekről az AF Honda blokkokról. Azt mondja hogy az Af 18 Dio ami megegyezik az Af24 Tact blokkal de nem teljesen. Alapból a tact hengeren a kipufogócsonk dőlésszöge más, így a Dio kipuff nem megy rá. Viszont at Af18 Dio henger rá megy és utána már a kipuff is. Ami még más félig az a főtengely mert hogy két fajtával?! gyártották az Af18-at és csak a vékonyabb megy bele a 24-be. Nah mind1 is csak gondoltam megosztom ha már ennyit segítettél
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
pellesmartin
tag
Hello! Multkori CDI problémám megoldódott,köszi nektek! Viszont most leszeretném tesztelni a különolajzásomat,nem vagyok benne biztos hogy működik,most kevert benzinnel használom,viszont újra különoljazást szeretnék,a szivattyút leszedtem,hibát nem találtam rajta,ki hogy szokta megnézni hogy jó-e? Honda Dio AF27.!
-
Expendable
aktív tag
A Peugeot speedfight 2 az jó robogó? Bocs, ha nagyon csapongok, de van belőle egy 2006-os egész jó áron. 2 ütem, vízhűtés. Kerestem róla teszteket, de csak elég elfogultakat találtam Érdekes az az első kerékfelfüggesztés. Van esetleg valakinek tapasztalata vele? Köszi.
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68510 üzenetére
Na jó hogy van benne tartalék,csak hirtelen megijedtem.
Az SR csak néha be-be villant amikor úgymond kevés volt benne,egyszer kipróbáltam mikor fog folyamatosan világítani és 9 nap telt el és 72km.
Ennél a Derbinél meg egyből világít folytonosan.nyogo83 : Inkább jelezzen előtte 100-200km-el minthogy ne jelezzen és olaj se legyen benne.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pellesmartin #68514 üzenetére
Úgy teszteled le a legegyszerűbben ha fel van szerelve, és kivezető csövet ami a karbihoz megy lehúzod róla. Ha jön az olaj ahonnan lehúztad a csövet akkor működik.
(#68515) Expendable Van itt speedfight-os kolléga is, ő lehet, hogy más véleményen van, de ha engem kérdezel akkor tutira nem kéne.
(#68517) perge666 Ez az egész csak attól függ, hogy milyen érzékeny az érzékelő benne. Ha csak be-bevillan, akkor az még nem tekinthető teljes értékű jelzésnek, az csak azt jelzi, hogy hamarosan abban lesz. Ez lehet fékezéskor, gyorsításkor, döntésnél stb, hiszen ilyenkor folyamatosan változik a szint. Álló helyzetben sík terepen kell nézni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz Expendable #68515 üzenetére
Mondhatom, hogy jó robogó. Nekem volt kettő is. Az első felfüggesztése érdekes, de működik. Viszont tapasztalat, hogy érdekes dolgokat is tud produkálni. Ha kapott már pár pofont - és ezt nem biztos, hogy szemmel észre lehet venni - akkor tud menet közben furcsaságokat művelni. Mivel próbáltam párat rájöttem, hogy a legkézenfekvőbb, ha mondjuk próbakörön felgyorsítasz, majd hagyod gurulni úgy, hogy "elengeded" a kormányt. Ez nem azt jelenti, hogy teljesen. Én azt csináltam, hogy csak lazán fogtam, vagy a markolat csak a hüvelyk- és mutatóujjam által képzett karikában volt. Fogtam a markolatot, de mégsem.
Na, ha kigurulásnál laza fogásnál el kezd szitálni, akkor el lehet felejteni. Én próbáltam egy olyan speedfight-ot, hogy kigurulásnál kezdett szitálni, majd egyre erősebben. Érdekes, hogy a kormányt rendesen markolva ennek nem volt semmi jele. De ha "elengedtem", akkor mint a hülye, úgy járt.Az első telója egyébként hajlamos szétmenni és brutális fékezésnél baromira felkoppan olyankor. A féke egyébként nagyon jó. A blokkja is.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
Na ma csak rászántam magam,és elgurultam a szervízbe,de nem voltak már ott.
Múlt héten mikor telefonáltam nekik,azt mondták hogy hétköznap vihetem 15 óráig.
Direkt elkérdezkedtem a melóhelyröl 12:30-kor,hazamentem gyorsan elkészültem és mentem.
13:50-re értem be mivel 35-40 km-re van a szervíz,erre pénteken 13:45-ig vannak.
Vagyis a szervíz,mert a szalonnak nyitva kellett volna lennie 16:30-ig,de ott sem volt senki.
Hiába telefonáltam,nem vette fel senki.Holnap elvileg 9-12 között van szalon,odatelefonálok,de egy nagyobb összeget mernék rá tenni hogy vagy nyitva sem lesznek,vagy azt fogja mondani hogy nem az ő dolga hanem a szervízé vigyem be hétközbe,de hogy a k.................................................... ha napközben dolgozok,ma is úgy kellett majdcsak veszekedni hogy engedjenek el.
Az meg a másik hogy oké beviszem,de érte is kellene mennem valamikor,de meló mellett eléggé nehézkes,most nagyon felbosszantottam magam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68522 üzenetére
Az.........
De meg vagyok lőve,nem tudom hova vinni.
Pedig elég nagy cég,csak nem akarom ide kiírni a nevüket,nehogy valaki olyan olvassa,és ha beviszem elhajtsanak,vagy direkt nem úgy csinálják a mocit ahogy szeretném...Mattb : Nem sajnos,hívtam őket 3X is,de nem vették fel,gondolom senki nem volt bent
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #68524 üzenetére
Parkettát árulok (butítva írom így), szombaton is nyitva a bolt, de csak egy ember szokott bent lenni, ügyelet. Nem ritka, hogy a szombat erősebb forgalmat generál, mint a hét hétköznapjai együttvéve.
Ettől függetlenül persze lehet, hogy a honlapot is elhanyagolják. Nálunk például még kint virít a karácsonyi nyitva tartás.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mattb
senior tag
válasz perge666 #68524 üzenetére
Sajnálom, remélem találsz egy helyet, én is keresgélek.
Srácok, erről vélemény? Nem találok gyári adatot, hogy ezek a gépek hány kw/le-sek? Derbi GPR Nude125.
[link]Supermoto mellett talán még ez, ami tetszik..mondjuk a fejidomot lecserélném másra.. Nincs belőlük sok viszont, nemtudom, hogy ez hátrány vagy előny.
-
Rivaul
addikt
Összeraktam a kis Tact-ot. Mivel az utolsó csavarig szétkaptam csak a blokkon nem húztam szét így voltak kétségeim hogy indulni fog de első rúgásra be is röffent. Elpucoltam mindenét, megragasztottam az elemeket, lecseréltem a csöveket, folyadékokat. A karbi legkisebb porcikáját is átpucoltam. Viszont még mindig lefullad ha húzás után leállok vele. Karbit hogy lehet nulláról beállítani? Tökig be a csavart és 1,5 ki?
Másik hogy az új olajozás csövei áttetszőek így láttam hogy hiába indítom nem megy bennük semmi. 4x fel és le mentem az elég hosszú utcán mire végignyomta az olajszivattyúból a karbiba a csövön. Tartottam tőle hogy besütöm a hengert. Ennek ilyen kicsit kell csak mennie?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz perge666 #68524 üzenetére
Na a moci a szervízben van,9:30-ra begurultam és sikerült leadnom.
Mostmár csak várnom kell a telefont hogy szóljanak,jajjj már nagyon várom.
Azt mondta a srác hogy a héten szeretné letudni,mondom én is.
Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz,mert ugye így 45-el erőtlenül zötyögni nem valami nagy élvezet. -
Topikgazda
válasz Rivaul #68527 üzenetére
Tökig be a csavart és 1,5 ki?
Elméletileg igen, de a gyakorlatban ez csak egy sztenderd érték, nem biztos, hogy az adott motorra pont jó lesz.
Nekem annakidején ezt úgy mutatták (közben utánanéztem, és a "nagykönyv" is így írja), hogy a teljesen üzem meleg motornál teljesen betekered a levegőcsavart. Ugye ha minden jó és nem szív sehol sem falsot, akkor ilyen helyzetben nincs alapjárat a motoron. Utána elkezded szépen lassan kitekerni egészen addig amíg ez a kitekerés alapjárat növekedéssel jár. Lesz majd egy pont ahogy tekered ki a levegőcsavart, ami után már nem nőni hanem ismét csökkenni fog a fordulat. Amikor megtaláltad azt a pontot ahol a legnagyobb az alapjárat, akkor erről az értékről egy fél fordulattal beljebb tekered a csavart. Ez lesz a megfelelő érték.Az olajpumpáról annyit, hogy ha minden csövet kicseréltél akkor idő kell ahhoz, amíg az egészet újratölti olajjal.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68530 üzenetére
Az SR-nek gondolom nem vágták szét a kipuját.
Mondta a srác hogy amiatt kell otthagyni.
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68532 üzenetére
Azt mondta van.
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #68535 üzenetére
Ebben 2T blokk van. Nézd meg rendesen, egy hosszúra tervezett rezonátor fut végig a blokk alatt.
Biztos, hogy nincs 40 ló benne, de 25-30 környékén simán el tudom képzelni.szerk:
De itt egy videó is ugyanerről a motorról. Itt hallod a hangját is.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #68537 üzenetére
Fura, igazad van.
Azert mondtam biztosra, mert ugy remlett. hogy 2005-tol mar csak 4T blokkal arultak ezeket.
Meg regebben mikor motort kerestem probaltam is egyet, ami 2005-os 4T volt de nekem ulespozicio miatt nem jott be.Szerk:
Kozben megtalaltam a 2T specifikaciojat is. Elvileg az is 11kW/14,9Le/8000-es fordulaton.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Nude volt mert a sima annyira nem jott be (aztan az is lehet nem a sajat idomjai voltak, mert tobb sebbol verzett ilyen teren). Ennek van mar vagy 8 eve, szoval nem mernek merget venni ra, de tuti 4T volt.
A 2T-rol annyit talaltam, hogy fojtottan 15Le, de ha minden igaz, akkor nagyon konnyen kilehet szedni, mivel csak a power szelep vezerlese van "letiltva" (nincs bent a biztositeka).
Hivatalos adatot nem talaltam rola, hogy fojtas nelkul mennyi lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #68538 üzenetére
Lehet, hogy gyárilag 11kw-al jön ki, de tuti, hogy több van ebben a motorban. Szerintem visszafogva lehet annyi.
szerk: lekéstem Akkor jól gondoltam, hogy fojtottan lehet annyi.
Ez a 2T 4T szerintem olyan dolog, hogy lehet, hogy unión belül már nem lehetett újonnan árulni őket, de máshova még simán gyárthatták a 2T-ket.
Olyan ez mint a csónakmotor. Itt azt hintették el a kereskedők, hogy 2010-től már nem gyártanak 2T csónakmotort miközben a gyártók külföldi honlapjain ugyanúgy szerepelnek csak ide nem hozhatják őket.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #68541 üzenetére
Nem hagyott nyugodni, ugyhogy csak keresgeltem, hogy milyen blokk lehet ebben.
A 2t Yamaha blokk ami a Derbi GRP Nude-ban van, ugyanaz ami a Gilera SC 125-ben es ugyanaz mint a Yamaha DT 125R- ben. Szoval kb abbol a teljesitmenyebol kell kiinduli.
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #68543 üzenetére
Nem tudom mennyire hiteles amit talaltam, de gyari spec szerint 14Le, fojtatlanul max 20Le. -
Topikgazda
válasz sityupityu #68543 üzenetére
Közben azért utánanéztem. A DT-nél még a régebbieknél is 25 ló fölött írogatnak. Ezek nem hivatalos adatok persze.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Mattb
senior tag
válasz sityupityu #68545 üzenetére
Köszönöm srácok!
Érdekes hogy alig van infó. -
Mattb
senior tag
válasz sityupityu #68547 üzenetére
Igyekszem majd..
de előbb nem ártana egy jogsi, bár pályára nem kell -
tween
őstag
Srácok! A garázsban rajta felejtettem a gyújtást a sárkányon és koccra lemerült az akksi... BTZ7S
Töltőre rakva errort ír ki. Kuka?
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző