Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
hm15
senior tag
válasz makkai #38199 üzenetére
Nem épp ide való téma, inkább valamelyik PC vagy multimédiás témakör, de
A kérdés, mire kellene állítanom a vezérlőpultban, hogy jó legyen?
Jó a 60Hz, de olyan lejátszó szoftver kell, amelyik képes a filmek szerinti frekvenciára automatikusan váltani, a Power DVD nem ilyen, kivéve BD iso, azt 24-re rakja. Ha továbbra is ragaszkodsz hozzá, akkor az asztalt kell 23Hz-re (23.976 fps) rakni, hogy ne kelljen állandóan váltogatni, és a ritkább 24, 29, 59, 60p filmeknél manuálisan váltani Windowsban, majd vissza 23-ra. De ez nem életszerű, Kodi és MPC viszont tud automata módon frekvenciát váltani, a kényelem érdekében cserélned kéne ezek egyikére.
Illetve a projektor nem tudja a 23,976 Hz-et? Vagy tudja, de 24 Hz-nek írja?