Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atilla001
senior tag
ugye megvan, hogy ez egy orosz oldalról linkelt PÉLDA.
Az enyém ehhez nagyon hasonló.
18mm-es legolcsóbb fehér bútorlap, feketén élezve. (szerintem elég lett volna a 16 vagy 12, de féltem, hogy hullámos lesz. 1 baja van hogy iszonyat súlya van így) Kevert tikkurila H499 festékkel, kicsi hengerrel felfestve. 120x214cm-es hasznos felület, +6-6cm-es hungarocell dekorléc körbe feketére festve. Felfúrva a falra a földtől az alja 75cm re van. (szerintem még így is magas a közepe, felfele kell néznem)
4 méterről nézem. DLP-hez "feketéhez" csináltam amit mos LCD re váltottam, de nekem megfelel.
Csak akarat kell és nagyon kevés pénz a létrehozáshoz. -
EgySrac
tag
Hi all!
200 körül keresnék valami faszántos full HD projit filmnézésre és játékra 120"-on.Amiket eddig néztem: Benq TH530, Viewsonic PJD 7720HD, Benq W1050.Nagyjából ezeket. Vagy esetleg tudtok jobbat?
-
illes0102
aktív tag
válasz