Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beni2360
félisten
válasz
yanpec #40497 üzenetére
Ilyen volt: OPTOMA DE1123ETT
-
yanpec
aktív tag
Nekem koppra ki van tekerve a zoom, semmi homályosodást nem tapaszalok a sarkoknál.
Láttam a szaturnban egy nagyon komoly kifeszített rolós vásznat, komolyan mondom az egyenesebb volt mint a falam. Sajnos ár nem volt kint csak a projektorokè. 😱 Beleszerelmesedtem.😂
[ Szerkesztve ]
-
code1005
senior tag
Sziasztok,
Miskolcon tud valaki projektor szervizt?
-
péjé
őstag
válasz
mcmike #40491 üzenetére
szia,
ha koppra kitekered az optikát akkor biztosan lesz a sarkokban torzítás, a legjobb képet nem meglepően a középállásban adják a vetítők, ezt érdemes lenne megnézned.nekem volt benq w2000-em, jó gép, sztem érdemes még kicsit várni. A w1070+ ua. mint a w1070 csak nagyobb fényerővel. Jó kis alapgép de sztem is alulmarad a w2000-el szemben.