Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
3,5 - 4 m nézési távolsághoz 230 - 260 cm széles vetített kép ajánlott 1080p (Full HD) felbontáshoz.
Ha van ott egy fal, akkor arra fix keretes vásznat is fel lehet tenni, ami akár függönnyel takarható, ha használaton kívül nem akarod látni. Az ilyen méretű kézzel mozgatható vásznak előbb-utóbb hullámossá válnak.
Az Epson EH-TW5650 és EH-TW6700 is kb. 5,2 m távolságból tud megvetíteni egy 240 cm széles képet, ráadásul kb. 2 m magasságban helyezhető el, így elég távol (kb. 1,5 -2 m) lehet a nézési pozíciótól, hogy ne zavarjon a zaja.
-
péjé
őstag
Új gépek LCD vonalon : [link]
Epson EH-TW5650
Epson EH-TW6700 ez túllóg a kereten, 350eft.
Ezek inkább belépő kat. gépek, az adatlapjuk alapján nem hangtalanok, az a felsőbb árkategóriában kezdődik.