Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani nekem olyan mennyezeti konzolt, amit lehet finomhangolni? Úgy értem, hogy nem nyeklik, nyaklik, és a konzolon pár mm elmozdulás a képen fél métert fog okozni. Betekerek egy csavart, hogy rögzítsem a pozíciót, biztos, hogy elmozdul a kép. Eddig elvoltam vele, de költöztünk, és most már idegesít.Köszönöm előre is.