Hirdetés
- EAFC 25
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Monster Hunter (gyűjtő topik) - PC/PS/XBOX/SWITCH
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- PlayStation 4
- The First Berserker: Khazan
- Rövid videón a Heroes of Might and Magic: Olden Era
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
brickm #96590 üzenetére
Toyota 1.4 és 1.6 benzinnel 2000 után (facelift e11) óvatosan, bele lehet nyúlni a fosba. Gyárilag cserélték a fűzött blokkot, ha az megtörtént, akkor tuti vétel, örök élet + 1 nap kis fogyasztással. Amelyiknél nem, az viszont lutri. Az angol gyártásúaknál meg nem okos az ecu, szeret becsörögni terhelésnél. Nem nagy baj, csak idegesítő.
3 ajtós g6-okat érdemes megnézni, jó a váltó, kellemes a 6 fokozat és jól viszi a moci a kis bódét. Illetve azok mind Japánban szereltek.Civicből 1.5 114 le-t nézz, az egy kurvajó motor. Keveset eszik, pörög, él, még az 5 ajtós kasztnit is tök kellemesen viszi. 3 ajtósokat inkább kerülném, rengeteg a tuningolt boyracer fos.
Avensis oké, de ha a mérete miatt nem kell, akkor szerintem túl nagy és uncsi.
Ha pedig játszik az Ave, akkor nézd meg a 2.2-es Camryket is, azok is kimennek a világból, viszont kicsit komolyabb gép.Ha már rászánsz ennyi casht (500+), akkor azért legyen benne klíma. Ha járnál városon kívül, és nem 3 deci fogyasztáson akarsz fillérbaszni, akkor pedig 100 ló alá ne nagyon add.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest