-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #142873 üzenetére
nem biztos hogy azert nem engedtek feljebb, hiszen 450Nm-t megkapja 2000-nel is mar, ha nem birna, az kinyirna ott is
elegge latvanyosan el van vagva a nyomatek kb 4600-tol, ennek tobb oka is lehet:
-lehet a turbo nem tud eleg levegot tolni mar fent, es nem akarjak, hogy szetforogja magat, vagy amugy is esik a toltonyomas mar
-ha kicsit a turbo turina kereke/haza, akkor megno a EMAP a hengerfej es a turbo kozott, ami nem engedi annyira jol kitisztulni kipufogoutemben a hengert, es reszben visszamarado kipuffgaz (=EGR) miatt kevesebb "uj" levego fer csak be hengerbe, amivel romlik az eges
-vagy a levego melegszik el fent az intercooler merete miatt, ami magas CR mellett nem tul nyero dolog, mert megno a kopogasi hajlam, emiatt butitani kell az elogyujtast, amivel csokken a nyomatek
-vagy az uzemanyagrendszer nem tud tolni eleget feljebb , es ennel tobbet kerve mar esne a railnyomas vagy 80-85% duty cycle fole futna az injektor
-vagy ezek kozul tobb is egyszerrea turbobenzin motor nem tud magas terhelesen szegeny AFR-l mukodni
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen