Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz focvis #142873 üzenetére

    nem biztos hogy azert nem engedtek feljebb, hiszen 450Nm-t megkapja 2000-nel is mar, ha nem birna, az kinyirna ott is
    elegge latvanyosan el van vagva a nyomatek kb 4600-tol, ennek tobb oka is lehet:
    -lehet a turbo nem tud eleg levegot tolni mar fent, es nem akarjak, hogy szetforogja magat, vagy amugy is esik a toltonyomas mar
    -ha kicsit a turbo turina kereke/haza, akkor megno a EMAP a hengerfej es a turbo kozott, ami nem engedi annyira jol kitisztulni kipufogoutemben a hengert, es reszben visszamarado kipuffgaz (=EGR) miatt kevesebb "uj" levego fer csak be hengerbe, amivel romlik az eges
    -vagy a levego melegszik el fent az intercooler merete miatt, ami magas CR mellett nem tul nyero dolog, mert megno a kopogasi hajlam, emiatt butitani kell az elogyujtast, amivel csokken a nyomatek
    -vagy az uzemanyagrendszer nem tud tolni eleget feljebb , es ennel tobbet kerve mar esne a railnyomas vagy 80-85% duty cycle fole futna az injektor
    -vagy ezek kozul tobb is egyszerre

    a turbobenzin motor nem tud magas terhelesen szegeny AFR-l mukodni

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák