-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Neoteric #124651 üzenetére
Neked lehet, nekem inkabb a korabbi alfak 159, 156, 155, 75, vegyitve Ferrarival es egy par koncepcio Alfaval az elmult 20 evbol. (Belter, kormany, beumlok, muszerfal)
Nekem meg keprol sem BMW, eloben pedig teljesen mas karakter. Az aranyok meg adottak a hatso hajtas miatt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
Egy munkatársam a volvot preferálja, szerinte német minőség, francia kényelem. (S60-S80)
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #124645 üzenetére
B5.5-nél nem valóban nem első tulaj voltam, mállott belülről ahol csak hozzáértem. Amúgy még azt szerettem a legjobban az összes VAG közül, abban csak a turbó halt meg (1.8T) meg a szokásos vákuumcső durrant el. Bár 10 évesen már kb annyi olajat evett mint benzint sztrádán.
A Skodánál első tulaj voltam 0 km-től nálam volt, az volt a legszarabb, nem csak anyagminőségre volt ordítóan sz@r (az üléshuzat tejfölös pohárból készült, a váltó fogása annyira kellemetlen volt hogy rosszul voltam minden egyes váltásnál, pedig 120L-es Skodán nőttem fel tehát nem voltam elkényeztetve soha).
Az ajtóhatároló kilazult nem egész 1 éves korában (érdekes a '98-as Fiat-unkon nincs és nem is volt kilazulva soha) és a motor (1.8 TSI) érdekes hibát produkált, hidegen maxon volt a hűtővíz, üzem melegen beesett min. alá és sípolt a fed. comp. ha visszahűlt a motor megint jó volt a vízszint. Márkaszervízben is csak vakarták a fejüket, cseréltek tartályt, meg kupakot de a hiba marad. Szerencsére gyorsan elváltak a útjaink attól a géptől.A mostani highline B6-ban is vannak igénytelen megoldások, karcolódó műanyagbetétek, az ülés külseje 2 tenyérnyi részen nem bőrőzött... Mi ez ha nem fillér szexuálás????.
Arról nem is beszélek, hogy alig 180k km után már döglődik a dsg benne...
Ja igen, elmúlt 5 éves le kéne cserélni mert kb ennyire vannak tervezve.mod:
8th: Igen, remekül ötvözi a kettő hátrányait.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Integrale #124653 üzenetére
Volt erröl pedig cikkezes [link]
de az A4 audibol is van benne...nem a legujabbol. A hatso resz, a km, fordulatszammerö, az üzemanyag szintjelzö, a közepsö display az abszolut audi szerintem (a regebbi generacioban, mielött bejött az uj tablet szerü, müszarfalba besüllyedö display)
(#124648) Tsebacsi neeeeeeeem....ha sport akkor nem kombi, ha kombi akkor nem sport!!! jo ertem en, hogy van kamion verseny is, de nekem az is ertelmezhetetlen ha kombi kell, akkor egy mondeo vignale....amit beszeltünk is multkor
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Skodát én sosem vennék, teljesen igaz a silány anyaghasználat/minőség. Talán csak az Rs-ben van elfogadható ülés.
Fater B7-jébe ilyen van csak sötétbarna, ez elég korrekt ülés, ott elég sok bőr is van ajtókon is, alu berakások, a km óra nál a fed computer kijelző is színes nem az a pixels förmedvény stb. Havernak van egy alap B7.(alap szövet ülés, sehol semmi alu, szövet borítások) a 2 auto ég is föld belül. Mintha nem is ugyanaz az auto lenne szó szerint
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #124645 üzenetére
Mernok ismeros kapott B6 Passatot cegesnek. 2.0pdtdi dsgvel. 3x lett kuka a motor, pedig pedansan vigyazott ra, sajat autoi (mb w124 300e, citroen cx break) is patikak, a Passatot is meg akarta venni, ha kifut a ceges km belole. De inkabb nagyon szepen megkoszknte a lehetoseget es nem vette meg azt a tragyadombot.
Alap b7 es fullos kozott van is arban egy 2x szorzo... Jo higy nem ugyanaz az auto erzetre
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124658 üzenetére
Hatulja Maserati, ami nem Audi, orak egyertelmuen Alfa, mellette a kicsi fuggolegesek meg Ferrari a kopoltyukkal egyutt ami emlekeztet az Alfasud kopoltyuira (2007 ota egy kalap ala van szervezve az Alfa, Maserati es a Ferrari).
Kormany nem BMW mint ahogy egy-ket cikkben is emlitik. Erdemes megnezni a regi Alfak kormanyat, vagy 2003-bol a 8C 2009-bol a Pandion es 2011-bol a Gloria kormanyat, na meg a Montreal, Alfasud Sprint stb.Amire sokan a szajukat huzzak, hogy BMW az az ovvonal es a benne levo kilincsek. 75 ota ott es ugy vannak a kilincsek, a hatso ajto ablakkerete 1970 ota olyan meg elotte egy-ket kupee, lasd Alfetta, 6,90 stb egeszen a mai napig.
Akkor tunik fel igazan, ha egymas melle rakod az elodoket, benne van a Giulia fara a lejtos veggel, es a kiszelesedo dundi kerekjarattal, a 75 es a 159 domboru orra.Aki nem latott, vagy nem ismeri a regebbi modelleket, azok persze, hogy BMW-t mondanak ra.
Nekem az orraval van bajom, szembol nezve ha a maszkot letakarom, akkor a jelenlegi A6-os elsolampakat latom, ugyan olyan kancsal az is, pedig az egyik legszebb Audinak tartom.
Ezen lehet polemizalni napestig, csak erdemes visszekeresni a multjaban.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #124664 üzenetére
Bőrt én sem szeretem, akkor már inkább a hasított bőr vagy a szövet alcantara (amit sokan bőrnek gondonak de az textil).
B6-ban félbőr-alcantara van. Az élhető, mert ahol nagy felületen érintkezel az üléssel ott kellemes szövet van.
Bár kényelemben nálam még mindig az S60 ülése az etalon (mk1-ben próbáltam), pl az A6-ban (C6) lévő a fasorban sincs hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #124666 üzenetére
Mert a 2.0 Pd-k szarok, fentebb írtam az 1.9-est kell venni. Vagy CR.
Volkswagen 2.0 PD TDI
Motorkód: BKP, BMR, BRD, BMN
Gyártás: 2004-2008
Típusok: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Skoda Octavia RS TDI, Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125"A piezo-injektoros motor a legkülönbözőbb hibajelenségekre képes, nem véletlen, hogy csak négy évig készült. Az adagolók számítanak a leggyengébb pontjának, kokszosodnak, zárlatokat okoznak, ettől az egész elektronika labilis. Bárhol, bármikor megállhat az autó, a "check engine" lámpa gyakran világít. A 170 lóerős változat nagyon kényes a részecskeszűrőre, és a kiegyensúlyozó tengely kenésére is figyelni kell."
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
Én azt nem értem, ha egy márkánál egyszer sikerült kényelmes ülést csinálni, onnantól miért variálják el?
Ez nem olyan dolog miben mindig változtatni kell, ha egyszer kényelmes volt onnantól miért nem lehet azt a kényelmeset rakni a következő modellekbe is, ha sikerült rájönni 1x hogyan kell olyat csinálni? -
8th
addikt
-
footy
addikt
válasz Declare #124640 üzenetére
Ha nemetkent mindenkeppen nemet autot akarsz venni azzal nincs is baj, az max lokal patriotizmus.
De ha magyarkent teszed ezt az siman bigottsag.
Az is ok, hogy az europai gazdasagot akarod erositeni, de akkor sem muszaj nemetet venni, vehetsz franciat, svedet is vagy olaszt. Sot tovabbmegyek, a koreai Kia Ceed-et is europaban terveztek europai emberek es raadasul meg europaban is gyartjak.
A lenyeg az hogy rengeteg jo ar/ertek aranyu (foleg hasznalt) autot kihagy az ember ha csak nemetre szukit es attol mert valki nemetet vesz nem vesz automatikusan kiemelkedo minosegu es megbizhatosagu autot. (Vannak jobban es kevesbe jol sikerult modellek ugyanugy mint az osszes tobbi markanal)ui.: En minden markanak tudnek olyan modelljet mondani ami tetszik
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #124662 üzenetére
Hogyne lenne kemeny ...meg ha kombi akkor az audi az mindig is nekem tetszöen oldotta meg a bmw vel ellentetben....viszont a sport es a kombi tovabbra sem illik az en vilagkepembe mintha holnap a ferrari elkezdene kombit gyartani...felhördülne a vilag
(#124667) Integrale en aztan nem polemizalok rajta semeddig soha nem fogott meg az alfa es valszeg soha nem is fog....inenntöl nekem mind1, csak olvastam a cikket anno es eszembe jutott...soha senki nem fogja ezeket a dolgokat bebizonyitani, hogy ki kitöl lop vagy sem...kb mindenki mindenkitöl
(#124674) footy na de miert van nalunk sok nemet? Mert sok nemet van nemetorszagban es azok jönnek hozzank hasznaltan. Ha japan lenne a szomszedunk, valszeg toyota es honda lenne az uralkodo...szvsz
Ar/ertek arany meg egy dolog. Soha nem ez erdekelt. Egy 3 as bmw pl ar ertek aranyban tök sz.r egy jettahoz kepest....es? ha nekem pont azok a kis finomsagok kellenek, amit a 3 as bmw ad, abszolut nem erdekel, hogy egy jetta is elvisz A-B be es ugyanannyit pakolhatok a csomagtartojaba
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
havercsaj ex hapsijanak ceges verdajaban is volt 676k-s gyogyitas 2.0TDI-vel meg vagy 6-7 eve
aszondta, jo hogy nem sajat verda volt, mert kb betolta volna az elso utbaeso kereskedesbe azonnal hazafelemondjuk akkoriban meg nem volt free az elemcsere, csak utan kb egy evvel lett az
de gondolom a VAG sem eroltette meg magat azzal, hogy akik evekig sajat zsebre csereltettek ki ezt benne, azoknak utolag visszakohogik ennek az arat, hanem azt a lovet ok siman bebuktak
több drón kell ;P
-
addikt
válasz bandus #124600 üzenetére
Hát, én most EZT néztem ki. Nem ismerem a márkát, de nagyon jól néz ki, bár ennek a sokadik szempontnak kéne lennie Igaz, hogy ez már 2,5mFt, de ebben aztán van minden.
Karbantartása és javítása kb. hol helyezkedik el árban?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
bmwsan
senior tag
válasz Dark Archon #124677 üzenetére
Szia!
Szerintem jó vétel, a karbantartás/javítás nem vészes, bár ahogy a kormány kinéz a kilométert kicsit kevéslem (nálam paszulyban 260-nál a borözés jobban nézki).
Ha jól tudom még talán kettostomegu lendkerék sincs benne (szóval erre sem kell költeni), de nem biztos, a vezérlés pedig láncos.
Eddig nem hallottam róluk rosszat. A részecskeszurore, viszont figyelni kell, se javítása, se a cseréje nem olyan olcsó dolog. -
Integrale
veterán
válasz bmwsan #124678 üzenetére
A kormány bőrözésére nem feltétlenül támaszkodnék, mint km meghatározó.
200e km-ig az Alfában éppen volt egy kis kopás a kormányon, aztán elkezdtem használni ilyen tubusos kézfertőtlenítőt, pl tankolás után, kb. 20e km alatt meg is látszott ennek a fertőtlenítőnek az áldásos hatása."Bad reklám is reklám too"
-
mdani01
aktív tag
válasz lenko #124617 üzenetére
Nincs baj azzal ha neked a VAG vonal jon be, nekem speciel kevesbe es ahogy Qru is irta a belso tér anyagaival nem vagyok kibekulve, foleg a muszerfaleval es valahogy nem az en vilagom, de ettol fuggetlen passat b5.5 oder b6, superb tetszik. Dehat kinek mi.
iPhone 6S SpaceGray
-
footy
addikt
válasz Declare #124675 üzenetére
na de miert van nalunk sok nemet?
Azért mert magyarországon az emberek szemében a VW valamiért státusz szimbólum és mert a nepperek ezt tudják olcsón behozni.Ar/ertek arany meg egy dolog. Soha nem ez erdekelt. Egy 3 as bmw pl ar ertek aranyban tök sz.r egy jettahoz kepest....es? ha nekem pont azok a kis finomsagok kellenek, amit a 3 as bmw ad, abszolut nem erdekel, hogy egy jetta is elvisz A-B be es ugyanannyit pakolhatok a csomagtartojaba
Akkor neked 3-as BMW-d van?Amúgy a 3-as BMW-nek szerintem pont nem szar az ár/érték aránya, mert nagyon jó a zajszigetelése és a vezetési élménye ami sok embernél(nálam is) ugyanúgy hozzáadott érték mint az alacsony fogyasztás.
A BMW-nél szerintem a probléma inkább az hogy a motorok fele konstrukcióhibás és az alkatrészek rövid élettartamra vannak tervezve. (Én ezért nem vettem végül)[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #124681 üzenetére
komolyan nem értem, h hogy lehet oktáv helyett fókuszt venni. nekem volt fókuszom is, és egész más kategória az oktáv. oktáv 2 kicsivel kevéssé játékos, de valóságban stabilabb, és gyorsabb, mint a fóka. szóval nem venni észre vezetés közben, de ismerős kanyarokat vagy 20al többel veszek be,mint a fókával. persze a fóka gokartosabb, de ettől még lassabb... most nyilván a motorerőtől függetlenül írom.
minőségérzet, helykinálat sokkal jobb az oktáv esetén.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
8th
addikt
válasz hobizoli #124676 üzenetére
PD elem probléma köztudott. Undorító húzás volt a friccektől, hogy elsunnyogták a dolgot. De ha ezt leszámítjuk még akkor is van több olyan probléma ami miatt én nem vennék 2.0PD motort. Ennek ellenére amikor ilyet látok leírva, hogy 3x lett kuka a motor akkor felszalad a szemöldököm a fejem tetejére. Ilyen nincs annyira még a 2.0tdi sem szar. Ott vagy a használati móddal vagy a karbantartással volt probléma. Esetleg mindkettővel egyszerre.
A siemens alkatrészekről pedig horror regényt lehetne írni. Masszívan kínai piaci minőségű arany áron javítható (ha egyáltalán javítható) befecskendező rendszereket és motorvezérlőket gyártanak. Az utóbbi években néhány rendszerükhöz megvan már a javítási technológia azokat meg lehet gyógyítani okosba bár úgy is húzós az áruk. De jellemzően inkább komplett részegységet kell cserélni tokkal vonóval multicsilliárdokért. Elég jó buli. Befecskendező javító cimbi ódákat tudna zengni erről meg a psa/ford tulajokról is akik ott omlanak össze a műhely közepén a három kilós számla láttán. Mindennek a legalja a siemens. Futva kell menekülni attól az autótól aminek a motorjához bármilyen szinten is köze van/volt a siemensnek."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
Konkrétan az ember annyira vigyáz az autóra, hogy a váltásnál vár egy-két tizedet "középen" és csak utána húzza be a másik fokozatba.
Na nála egyszer volt dugótörés, egyszer hajtókar könyökölt ki, végül pedig besült a motor. Mindhárom alkalommal autópályán, állandó tempónál.
Akitől a Toyotát vettem, szintén B6 Passatot vett. Már CRTDI motorost, abban is már cserélték a motort, merthogy abban repednek a blokkok...
Szóval városi legendákat akkor érdemes emlegetni, ha nincsenek mögötte valós dolgok. -
nagyúr
válasz bajnokpityu #124684 üzenetére
Egyáltalán nem tetszik a kettes octavia. A hármas is fenntartásokkal. És mivel most 3 millió a keret abba a focus fér bele és az is tetszik a legjobban. A sima octavia futóműve nem hiszem hogy a focusénál jobb lenne.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #124684 üzenetére
Jobb minőségű az Octavia beltere mint a Focusé? Akkor mi nem ugyan olyan Focusban és Octaviaban ültünk.
Kívülről pedig nem is kérdés, főleg a FL Octavia 2.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #124688 üzenetére
1es fókával ugyanazt a kanyart 70el vigyorogva vettem, most 90nél még telefont indítok oktávból.
egyikben vigyorogsz,másikban meg gyorsabban mégy. ennyi. majd beültem a most futó fókába, és hagyjukmárral kiszálltam. oktáv maradt, és ahogy elnézem maradni is fog.benyás 140lovasig van gyengébb futómű, ahogy olvastam, a normálisabb motorokkal már rendben van, enyém is ilyen. soha nem adnám egy modernebb fókáért, pedig sose volt gondom a fókával, és mindig vigyorogtam benne. de nem gyors, csak vigyorogsz. skoda stabilabb, nem is kevéssel, és talán emiatt, de jobb a futóműve összességében. viszont nagyon határon van a kemény és a feszes között.
Integrale: sztem tök egyértelműen jobb minőségű belül az oktáv. az, h mennyire szögletes, milyen a design, az más kérdés. a tükörtojás oktáv sztem is erős ballépés volt, a FL nélküli 2es, és a mostani sztem szebb kivül, mint a fóka. utóbbi nekem nagyon gagyi hatású..
nekem ez a véleményem, tapasztalatom. megtehettem volna, h vegyek egy fókát, akár újat is, el is mentem megnézni, de kösznemkérem. az ülésre feltett kérdésemre meg vállat vont az eladó, h túl jóhoz vagyok szokva, titanium alatt szar az ülés fókában.
izlésről kár vitázni, szóval ne gyere, h joban tetszik a design. minőségérzetre sztem igazam van
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #124690 üzenetére
"Ez eddig 2 ember. Mennyit adtak el belőle?"
Erről a TSI-s olaj fogyasztásos sztori jutott az eszembe "az Auto Bild egy Skoda Superb tulajdonost említ, aki 1.8 TSI motorjának meghibásodása miatt 5500 eurót (autója értékének közel felét) volt kénytelen a szervizben hagyni."
Ebből a motorból éves szinten százezres darabszámban gyártanak, van ám arány.
Mondjuk ettől függetlenül tényleg egy betegágy a 2.0PD, nincs mit rajta szépíteni.
Give them hell Ukraine!
-
#03969024
törölt tag
válasz runner 125 #124692 üzenetére
Nem ennél a motornál vannak rejtélyes vezérműszíj-szakadások? 163 paci, az elpusztíthatatlan!
-
bajnokpityu
félisten
1.8 tsi és a 2.0tsi ugye nagyon közeli rokonok. akár hány haveromat kérdeztem ilyen motoros kocsikkal, senkinek csöppet se evett. 2-300e km környékén se. az h fórumon mindenki azt mond, amit akar, az egy dolog, de utóbbi években sajtó irányából is megszaporodtak a lejáratások, és ez sztem nagyon nem oké..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz Kornel #124693 üzenetére
Ahogyan az is tény, hogy a megmondhatatlan km-res VAG retteneteim soha nem hagytak ott.
Azt kellene végre elfogadni, hogy minden márkának van jó és rossz konstrukciója. És minden autót tönkre lehet tenni egységsugarú júzernek. Kivétel nélkül. Illenők azt is figyelembe venni, hogy aki megszívja, mindig hangosabb mint aki elégedett.Az sem lenne rossz, ha végre eljutnánk oda, hogy tiszteljük egymás véleményét, pláne ha nem a haverom apukájának a negyedunokatestvérének a szobatársa elmondásából "tudnám", hanem valós üzemeltetési tapasztalatból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz bajnokpityu #124696 üzenetére
"utóbbi években sajtó irányából is megszaporodtak a lejáratások, és ez sztem nagyon nem oké.."
Főleg a VW irányába, de ez még a nagy diesel gate előtt volt, azóta mindenki nyugodtan bele törölheti a lábát a VW-be hiszen csak ők gyilkolják halomra a fóka bébiket, a többi gyártó mint a ma született bárány. [link]
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz runner 125 #124692 üzenetére
Hát be kell vallanom nem indít be bennem semmit csak a motorja. Az az utólagos kinézetű navi se túl szép. Nameg nem akarok 2011nél öregebb kocsit.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz Kornel #124686 üzenetére
Igen. Az sokkal jobb. Az javítható felújítható a siemensek zöme nem, ráadásul nemcsak, hogy javítható még olcsóbban is mint a siemens cuccok. Egy siemens féle common rail befecskendező ha elmegy vadászni az általában azonnal visz magával még egyet de akár mindet egyszerre. Bosch rendszernél ez elképzelhetetlen. Siemensnek meg kellett volna maradni a konyhai vízforralónál meg a mosógépnél, ahhoz értenek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs