-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
válasz Morris #125044 üzenetére
Tesó!
Erről mi a véleményed? Csak mert ugye egy aszfalton is jaó meg mindenhun is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MODERÁTOR
20 éve a Prohardveren
-
-
-
Flashback
addikt
Sziasztok
1998-as Honda Civicemnek semmi baja sincs, még sok km sincs benne de idén lejár a műszaki és utánna szeretnék egy újabb, erősebb autót venni. Nem zárkózom el semmitől ezért sem fogok nagyon konkrétumokat írni:
Amit szeretnék:
- Megbízható legyen. Legalább mint az eddigi Hondáim
- Jó / Átlagos fogyasztása legyen (Max 6-7liter)
- Tempomat
- 150-es tempó mellet autópályán még kényelmesen lehessen beszélgetni benne!
- Ha van nagy csomagtér az előny, kombi, SUV, terepjáró is jöhet!
- Minél fiatalabb, 10 évesnél nem öregebb (csak ha nagyon olyan...)
- Fenntartása ne legyen tricsilliárd.
- Keret: 1.5M optimális, 2.5M max!Túl nagyok az elvárásaim?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #125065 üzenetére
Ezt akartam irni, de mondom nem leszek az elso, aki osszetori az almait.
Mondjuk ha valaki tud hasonlot, benzinesben, lehet elgondolkoznek en is rajtaEgyebkent 2,5M korul neznek egy priust esetleg, akar kintrol is, az atlagban elvan 6-bol, es viszonylag jol pakolhato...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #125073 üzenetére
X pénzmagból többet kapsz egy 1-3 éves autó esetében, mint egy újban, magasabb kategóriát, jobb általános minőséget stb.
Nem feltétlenül roller egy használt pár éves, viszont az értékvesztést már nagyrészt letudta.
Nem is tudom, hogy hol volt egy 1,5 éves A6 teszt, tízen millióval az új ára alatt, csak azért mert használt."Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #125074 üzenetére
Az also es kozep kategoriaban gyakorlatilag megszunt az ertekvesztes a par eves autoknal, foleg a benzineseknel, kis futassal.
Tehat egy ceed kategoriaig bezarva kb. ez igaz, keress ra mennyiert mennek.
Vagy egy lancer pl.
De mondhatnam az scrosst is.
Egy 100+ k-t futott premium (foleg dizel) valoban elbukja az aranak harmadat, felet is par ev alatt, de nem veletlenul.
Fenntartani se annyi lesz, mint amik covekul tartjak az arukat.
Szvsz veszek egy uj autot, nem fogom simogatni a muszerfalat, meg az ules se fogja maszirozni a hatam, cserebe csak olajat meg folyadekokat cserelek szurokkel, meg gumit veszek 10 evig. -
Integrale
veterán
válasz Kornel #125075 üzenetére
Nekem azért vannak igényeim.
Utálom a kopogós anyagokat, és a műszálas/ szálasított tejfölöspohárból szőtt üléseket is.
Masszázs nekem sem kell, fűtés igen, plüss vagy bőr és pár elvárható kényelmi extra.
Ha van 3-4 millióm egy ilyen bulira, akkor nem fapados Ceedet és buta Scrosst fogok venni, hanem 1-3 éves levetett középkategóriát, vagy igényesebb alsó-közepet (A3, 1, Giulietta stb).
10 évet túlzónak tartom, mármint, hogy addig gondtalan az élet, de ebből a szemszögből, az én életem miért lenne megnehezítve egy 1-3 éves "prémiumabb" alsó-középpel?Különbözünk, így szép.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #125076 üzenetére
4M-bol eleg sok minden benne van a buta gagyikba, futes pl. igen, pluss persze nem, de max. varratok egy raszabott pluss uleshuzatot.
A tobbi nem erdekel, uri huncutsag
De valoban igy szep, hogy kulonbozoek vagyunk.
En pl. az osszes hasznaltautoban talalok kivetni valot, sajnos ilyen vagyok, ezert meguntam mar ezt, legkozelebb uj lesz.[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
félig off, de én úgy emlékszem olvastam valahol, hogy 20 év feletti verdákat évente kell műszakiztatni, de most ennek semmi nyomát nem találom, szóval 20 éves kor feletti verda az 1 v 2 év?
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
MunezXBK
nagyúr
válasz concret_hp #125079 üzenetére
A taxit kell évente vinni.
-
TaaT
veterán
válasz concret_hp #125079 üzenetére
Tervezték hogy az idős autókat évente kell műszakiztatni, de nem lett belőle semmi. Szerencsére.
A négyesgolfom ugyanúgy kétévente megy műszakira mint fater kettesgolfja.
Give them hell Ukraine!
-
-
concret_hp
addikt
köszi a válaszokat, akkor még 1 érv, hogy ne adjam még el a verdát (amúgy teljesen jó állapotban van szerencsére)
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #125075 üzenetére
Az also es kozep kategoriaban gyakorlatilag megszunt az ertekvesztes a par eves autoknal, foleg a benzineseknel, kis futassal.
No, lássuk az esetemet. Octavia combi 2012 L&K. Lista ára 30 000 euró volt 2012-ben. Én 13600-ért vettem tavaly januárban. Akkor azt mondod nem vesztett semmit az értékéből 3 év alatt? Azért kicsit nézz szét a piacon, mielőtt félrevezetnéd a népet. Az, hogy tartják a 20 000km-t futott benzineseket magas áron, nem jelenti azt, hogy sikerül nekik el is adni. Inkább veszek egy pályáztt autót, ami 130 000km-t ment három év alatt, mint egy városi rövid utast 20 000km-vel sokkal drágábban.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #125085 üzenetére
Egy:
nem Mo-i piact írod.
kettő:
nem egy dízel octaviaról írtam, hanem mondjuk egy benzines ceed-ről, és nem 130k km-el, hanem mondjuk 20-50 ezer km-ig bezárólag.
(direkt kihangsúlyoztam ezeket a feltételeket)
az, hogy neked ezek nem fontosak, nem jelenti azt, hogy másnak nem.de megnézheted a hahu-t, nézegettem mostanában sokat, hogy majd mit vennék mondjuk 4M-ig bezárólag, 1-3 évig, benzines, 50k km-ig...
ja és ne VAG legyen, meg ne francia[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz TayRol #125046 üzenetére
Engem EZ érdekelne, mert a többihez képest gyanúsan olcsó. Ez is külföldről behozott? Mondjuk nem tudom, ennek mi a hátránya, de gondolom egy rakás plusz pénz a honosítás.
Nyilván felhívhatnám őket is, de 1-2 hónap múlva esedékes a vásárlás, addig piackutatok.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
rbalint88
addikt
válasz Dark Archon #125087 üzenetére
hát, ha pösti gyerek vagy, akkor ballagj el hozzájuk. Szerintem normális kereskedés, tudom ki csinálja és normálisan áll a dolgokhoz, plusz ami sok km-es, azt jó áron is adják.
TC projekt kapcsán néztem mobile.de-n a W140-es Bálnamerciket, 480 lenne csak a regadója egy kinti példánynak
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #125089 üzenetére
tudom, tudom, mondjuk én eleve drágábban nézegettem őket, abszolút csak jó állapotút kerestem. unokatesómnak aktuális lassan az autócsere, aztán agitálom mindenféle hülyeségre (más f.szával ugye ) és felmerült a bálna is, de lemértem és nem férne be a garázsba
btw. arra az aszkéta életmódra nem lennék képes, mint ő, hogy 13 éve ugyanabba a szálkás ülésű 1.2-es (!!!) kombi G astrába teszi be a seggét, aminek az egyetlen pozitív tulajdonsága, hogy SOHA nem romlott el. oké, most van benne 92 ezer km, de ennek a 90%-a városi tempóban ment bele... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Flashback #125094 üzenetére
Egyik sem csendes 150-nél. Ahhoz kevés lesz a 2.5M max keret.
Mindegyikből a legmgasabb felszereltséghez jár a jó hangszigetelés, az meg annyiba is kerül. Pl. L&K Octavia dupla üveget kapott, mindenhol, nem lehet betörni(elreped, de nem ömlik ki), zaj és hőszigetelő, de ez 900 euró felár volt új korában. Sokat szigetel, de új korában én sem csapnám hozzá az extralistához, viszont használtan már megfizethetőbb.
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz Integrale #125096 üzenetére
Persze meg a 150 az olyan hogy egy évben 4x ha járok ilyen "helyen"
A barátom 330d-je azért nagyon csendes és észre nem veszed a tempót.
Opelekről nem tudok nyilatkozni. Egy pár éves Octaviában volt szerencsém ülni az is nagyon csendes volt.
Accordok is nagyon piszkálják a fantáziám... Pl: EzBocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integrale
veterán
válasz Flashback #125097 üzenetére
Accord 8gen is kifejezetten csendes, de még a 6-ban is lehetett beszélgetni 150-160 körül.
Ennek a 2.2-es dízelnek számomra furcsa ropogós morgós hangja volt, de szépen kisimul, kifejezetten tetszett a dízeltől szokatlan moraj.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-