-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
2004-es dízel Mazda6-osunk van, nagyon rendben, most volt márkaszervízben, vezérléscsere, injektorbevizsgálás, minden ok, imádjuk is. Láttam azonban egy cikket a Citroen szintszabályzós hidraulikus felfüggesztéséről, és rájöttem milyen jó is lenne az. A feleségem ugyanis gerincbeteg, és nagyon jó lenne egy olyan autó, amiben nem érződnek a kátyúk meg a fekvőrendőrök, hanem suhan mint egy repülőszőnyeg. Milyen márkák és típusok kaphatóak ilyennel? Mi az és milyen évjárat amire nem kellene sokat ráfizetni, és nem kell dönteni bele a pénzt kéthavonta? A dízel nem lenne feltétlenül feltétel, az első évben 26 ezret mentünk, de valószínűleg ez kevesebb lesz. Úgy tudom a Citroen C5, C6, Audi Allroad és a Mercedes autókban van ilyen felfüggesztés. Allroad például anyagilag másfél alatt már megvehető, de dízelből csak a hírhedt 2.5-ös V6 van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
gzbotii
veterán
válasz htomi85 #124453 üzenetére
És te is minden heten levereted a motrot, amikor mosod a kocsit? Azért az nem olyan általános. De nem én mondom, hanem nepperek, hogy legjobb módja eltüntetni az olajat amit kivert..pl.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz MunezXBK #124457 üzenetére
[moderálva] Te akadékoskodsz, hogy mitől hírhedt az a motor. Megmutattam miért mondom. Azt megítélni, hogy a 2.5 V6 TDI vagy a Mazda 2.0 RF5C megbízhatóbb-e nem egyszerű és nem az én feladatom.
Azért a kultúrált hangnemet tartsuk meg.
[ Módosította: Qru ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #124463 üzenetére
Az egyik újként vette, az A6-ot, a másik a Passatot VW szerelő társaságában ment megvenni, 6 évesen stabil megbízható állapotban.
Jut eszembe faterom ex munkatársa vett 2.5 V6-tal egyet, aztán amikor megkotlott, akkor ment a helyére egy 1.9, és nincs gond.
Elhiszem, hogy Neked jók a tapasztalataid, a cikkben említett TS Alfával nekem is, ettől függetlenül nem véletlenül van ilyen híre egyiknek sem.De úgy emlékszem, hogy rbalint88-nak is volt egy V6 TDI Passatja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
A kulturálatlan hangnemért elnézést. Az eredeti, tehát hidrofelfüggesztéses kérdésemre kérhetnék javaslatokat? Köszönöm!
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
-
TaaT
veterán
válasz zoo8800 #124473 üzenetére
"A sima légrugózást ne keverjük össze a Citroen-féle hidropneumatikus rugózással."
Ez nekem kicsit úgy hangzott mintha a légrugót az acél tekercsrugó szintjére degradálnánk.
"Manapság ilyet csak a Citroen gyárt"
Nem sokáig. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #124464 üzenetére
ne tépjük fel a régi sebeket, ha kérhetem!
hozzáteszem, én 8 évesen vettem az autót, szép állapotban, (nem vw) márkakereskedésből, átnézettem magam is és így is beszoptam vele.MunezXBK: amikor jó, akkor nagyon jó motor, csak sajnos eléggé péntekre súlyozott volt a gyártása, abból is a péntek 13-akat járatták csúcsra a szalagon, if you know what I mean...
minden "magyar swift"-nél bonyolultabb technikájú autóban benne van a szopkó lehetősége. használtnál különösen.
egyik fórumtársnak segítettem autóvételben, mivel nekem már van benne rutinom, meg olyan típust nézett ki, amibe már mondhatni beleástam magam. élőben is nagyon egyben volt az autó, teljesen lekövethető szervizmúlt, összes számla, vezetett szervizkönyv, szóval tényleg jónak tűnt. aztán vétel után 200km után kapitale motorschaden, de az a fajta, amit egy szervizes átvizsgálás se mond meg, mert csak bontás után derültek ki a nyűgök. szóval a használtautónál a vakszerencse legalább akkora szerepet játszik, mint a gondos előkészítés, ellenőrzés.rasotamas: ezek közül citromot, az kb a mazdával azonos költségigényű. klubélet is jó, vannak specifikus szerelők, akik bármi dolgot megoldanak. volt főnökömnek van 1.gen C5-ből HDI kombi, a kevéssé kímélő használat ellenére is egyben volt mechanikailag, nem számolt be különösebb parajelenségekről. a nála töltött sok év és még több km alatt a hidróval semmi baja nem volt.
légrugó nem feltétlen a puhaságra van kitalálva, allroad esetében inkább az állítható hasmagasság miatt került be. mercik abc felfüggesztése tud puha lenni úgy, hogy nem esel le vele kanyarban, de ezt 10+ évesen nem merném bevállalni, mert ha az beszarik, akkor a mazda teljes árat beleborítani a futóműbe, mivel ezzel csal cl és s-osztályokat szereltek.motormosás: alapvetően nem kellene rajta a poron kívül másnak lennie, ha nem ereszt, akkor meg minek mosogatni? a takaróműanyag legyen letörölve, de számomra is bizalomgerjesztőbb, ha a blokk poros és nincs eltüntetve róla egy esetleges olajfolyás.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Ezt a régi cikket most olvastam, nagyon jó, hátha valaki nem látta [link]
-
veterán
válasz zoo8800 #124473 üzenetére
Tehát ha a magyar közutakon azt szeretném érezni mintha hajókáznék, a kátyúkat pedig észre sem venni, mindezt emberi áron akkor Citroen C5? És abból az összes ilyen vagy ez extra volt? Merciéről hallottam már horror szervízszámla végösszegeket, 7 számjeggyel.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz rasotamas #124480 üzenetére
Valamit azért nem árt tudni. Hydro, légrugó teljesen mind1: egyik sem simítja ki az itthoni utakat. Sokkal jobbá teszi de nem lesz észrevétlen.
A C5nél vannak olyan hírek h 200-250k km körül a teljes hidraulikus rendszert kell felújítani ami 6 számjegyű és nem 1gyel kezdődik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kalmanchris
tag
válasz rasotamas #124480 üzenetére
A 2008-tól gyártott c5III már kapható tekercsrugós felfüggesztéssel is. 2001-2007-ig csak hidrós c5-öt találsz.
Bitpork: ez így szerintem kacsa. Nem mobil a futómű hogy csak egyben lehet cserélni vagy felújítani. Itt is vannak külön elemek, melyek cserélhetőek.Egyáltalán nem költségesebb a futómű rendben tartása, mint egy sima társáé. Persze hozzáértőhöz kell vinni, mert a nagy szerelő emberek elküldik, mert sz.r francia. Ahelyett hogy bevállalná, bocsi én ehhez nem értek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kalmanchris #124483 üzenetére
Rokon citrony/rönyó szervizben volt alkalmazott még az első-második c5 széria idején. Gyk tőle tanultam meg káromkodni
És valóban lehet elemenként cserélni mint minden rendszert, de a legtöbb rendszernél nem éri meg , mert ha megbontod akkor már hozza magával a többi meghibásodást.(#124484) Neoteric : a belit leszámítva én teljesen élhetőnek tartom. Anno akartam is venni. Éppen az említett rokon kért meg hogy ha megveszem, akkor hozzá ne menjek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #124483 üzenetére
ja ecce olvastam vhol, hogy egy hirdogomb olcsobb is amugy, mint egy adaptiv futomuvesnel a lengescsillapito pl
30-35k egy gömb ara, csók% nelkulPuttoba Bilstein B8-s lengescsillapito 49k per darab puszi%nelkul, es ez nem adaptiv cucc
Alfa 155 Q4-be az elektronikusan is allithato kemenysegu, adaptiv futomuves valtozathoz a gatlok darabja: [link]
na ehhez kepest a Citromok hirdogombje maris lofutty
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zoo8800
veterán
válasz rasotamas #124480 üzenetére
Tizenpár éve ültem egy XM-ben, az egy léghajó volt.
Szerintem menj el és próbálj ki egyet, biztos, hogy tetszeni fog. Nem tudom, mennyi a kereted, ez nekem igencsak tetszik.
Bp-n pedig van C5-mágus, akire rá lehet bízni a kocsit, ha baj van.rip and tear, until it is done
-
válasz rasotamas #124489 üzenetére
Madzagot nem ismerem
A melyik simít jobban kérdésre a próba fogja megmondani neked a szubjektív választ: én már mentem elég sokat mindkettővel és nekem az allroad jobban bejött. Másnak a C5 kényelmesebb. Akkora különbséget én nem éreztem, de valahogy az allroadban jobban éreztem magam. Nem elhanyagolható tényként az allroad valódi 4x4 (=16 ) és ha teljesen fel van emelve akkor komoly terepképességei vannak. Ellenpontként a citrony felét fogyasztja.
Ha szegedi utad van a touaregen kipróbálhatod a légrugót.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz zoo8800 #124488 üzenetére
Az már nekem is meglehetősen tetszene Mondom, 2004-es Mazda 6om van, jó esetben el tudom adni egymillió néhányszázezerért, erre icipicit esetleg rátennék, tehát egyessel kezdődő ár kellene. Ebből csak az előző jön ki annak meg olyan ocsmány a beltere hogy fáj :S
https://tinyurl.com/rasoapro
-
A ló réndzs a felező . De csak manuál váltósban van uh hazudik a hirdető
(#124496) w333: én is kíváncsi lennék az állagára nálam a milla majdnem beleugrott, de menet is rendesen. Ahogy elnézem Munez polírja még mindig tart rajta.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- PlayStation 5
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xbox Series X|S
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Nintendo Switch
- PlayStation 3
- További aktív témák...