-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Így van, én meg mondtam akkor is, hogy Opel, vagyis GM platform ( GM2900 ), de a futőművön kívül nem sok egyező dolgot találsz. A motoromnak semmi köze, a belsőmnek semmi köze egy Vectrához. Talán az olajbetöltő sapka, meg kábelek egyformák benne.
Futőmű cuccokkal együtt lesz még kuplungcsere (LUK), váltóolajcsere, aztán jók leszünk egy darabig.
-
-
Tothgera30
Ármester
Nosza, úgy néz ki hogy kezd megérni a gondolat. Tehát elsődleges autónak kellene, lehetőleg japán márka, évi 10-15e km-hez, szívó benzinmotororral, kissé emelt hasmagassággal, aránylag olcsó fenntartási költségvetéssel.
- SUV / Szabadidő-autó kategória.
- 1.6-2.0 ccm között (benzin), nagyobb felesleges.
- Manuális sebességváltós.
- 2WD elég.
- Igazolható előélet.
- 100-150e km-től ne legyen több (ne csak óra szerint).
- Tetősín - Nagyon fontos!
- Vonóhorog előny.
- 6. sebesség előny.Lényeges hogy természetjárásra, gyümölcsösbe is alkalmas legyen, utánfutóval is, ládákkal megrakva, nagy távokat ritkán lenne használva, inkább heti 15-15km-ek, illetve rossz időben munkába járni. Annak örülnék ha egy-két kerékpár elférne benne, így könnyű lenne akár versenyre is szállítani (nem kell mindig bringatartózni).
Eddig kinézettek:
- CR-V - hátulja nem annyira szép.
- Rav4 - átlagosan jóval drágább mint a Honda."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #124507 üzenetére
A RAV-4 szerintem kisebb, mint a CR-V.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tothgera30 #124507 üzenetére
Már csak a ráfordítást nem írtad.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tsebacsi #124508 üzenetére
Szerinted vagy biztosan kisebb? Mert én 4570mm-t látok mindkettőnél (CR-V IV és RAV 4 IV 5 ajtós SUV-ok).
#124509 bitpork: Hát ha megnézed a hahu-t, akkor 3.5-ig lehet találni jókat, bár mobil.de-n 10k eur-ért már akad igen ütős gépezet. A rászánt összeg most annyira nem lényeges, mert ha ismerősi körben akad egy jó vétel, ami megkímélt és leinformálható, akkor nem tökölünk a vásárlással.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Kornel #124510 üzenetére
De legalább 4x4 és lehet vele riogatni mindenkit h mennyire sz@r
(#124511) Tothgera30: Próbáljatok meg kint körülnézni Teddy sem itthonról van, és a csóka elég őszinte volt, aminek a fejébe jó áron hirdette. Itthoni üzembe helyezéssel (2x kiutazás költséggel, mert először ugyí meg is néztem) együtt is a hazai árak alatt maradtam kb 15%kal!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #124512 üzenetére
Kint sincs kolbászból a keríés. Nem egyszer hasonlítgattam árakat, egy árva euroval olcsóbban nem találtam jónak látszó vételeket az itthoniak alatt. Sőt, utazással, regadókkal még többre is jöttem volna ki.
A megkímélt, hibátlan, piac felső szegmensét jelentő darabokért kinti is vastagon kell fizetni. Max. a problémásabb darabokat lehet kicsivel ár alatt megvenni, mert a javítás, szerviz kint sokkal drágább.Tothgera30
Ilyen célra én biztosan féltenék egy 3,5m ft körüli, fiatalabb, karcmentes SUV-t, legyen az RAV4 vagy CR-V.
Az újabb gömbölyű CR-V-ben még nem ültem, de a 2. gen baromi tágas, biztosan tágasabb, mint a vele azonos korú (2002-6) RAV4-ek.
2 - 2,5 körüli abból már remek darabok vannak, s itt legalább még a hajtás is rendben van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #124512 üzenetére
Sajnos innen a keleti régióból elindulni amúgy is nagy vállalkozás. Biztos hogy hozzáértőbb, vagy kereskedő személyt vinnék magammal, aki intézett már ilyesmit.
De egy pár ötlet:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]#124513 runner 125: Főleg 2007-8 utánit keresünk, de persze lehet öregebb is, csak állapotban legyen patent. Félteni nem kell, mert terepre soha nem menne, de földút, vagy kátyús úthálózat igen gyakori.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #124507 üzenetére
1.gen kaskaj, km-t meg lefosni, inkabb szervizmultja legyen rendben.
-
Tothgera30
Ármester
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #124516 üzenetére
Alvázszám alapján lekérdezed, azt nem lehet hamisítani.
-
Integrale
veterán
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Integrale #124518 üzenetére
+1,
Haverom 2010-es octaviat vett 1,6 tdi-t 2,4m-ért tavaly 240e km-el, és mióta meg van neki semmi baja, pedig volt átnézetni párszor, és tényleg patika ki kell fogni.Én is 310e-el vettem meg az 5er-t igaz ez 98-as én nem szórakoztam átnézéssel, tudom mikre kell figyelni és mint kiderült elég jól beleválasztottam, kopó csere alkatrészek cseréje után majdnem tökéletes, már csak esztétikai dolgokat kell de hát nem egy pár éves autóról beszélünk.
-
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Integrale #124520 üzenetére
Igen ezzel egyetértek, én is tudok új 1es bmw-ről ami "szalon" autó volt, és kiderült, hogy jégkárosan került be a szalonba, ahonnan elvitték ismerősék.
Első télen, lepattogzott a javítás nyomai, majd 3-4 év pereskedés a kocsi karosszériája összevissza rohadt már, mert silányul csinálták meg, mármint látszatra jó volt de minőségre no komment.
De végül visszakapták a vétel ár felét. -
válasz runner 125 #124513 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy jónak kinéző és a személyes megtekintés között óriási a szakadék: én nem egyszer jártam ki megnézni a mi tetszett, mert fotó alapján nem akarok elhamarkodottan ítélni. Nem mellesleg Te nem jó állapotút akarsz hanem közel hibátlant, ami nem baj, de messze esnek a fogalmak.
(#124514) Tothgera30Olyan sokkal messzebb nem laksz: én Szegedről mászkáltam mindig is. Ha 700km akkor annyi, ha 1000, akkor meg annyi. Ez az ára a jó kocsinak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. Féléven belül esedékes lenne egy autó vásárlása. Keretem rá kb. 1,5 millió forint, de feljebb tornázható ha szükséges. Hétvégén használnám csak, havi 1000km környékére tippelném amennyit mennék vele maximum. Városban nem sokat lenne használva, országúton és autópályán futna főleg. Nincs semmilyen támogatott illetve ellenzett márkám, a legfontosabb az lenne hogy ne legyen sok a fenntartási költsége. (fogyasztás, biztosítás stb) Gyakran lenne benne utas hátul is, illetve legalább egy közepes méretű csomagtartóra szükségem lenne. Köszönöm előre is, elnézést ha hagytam ki fontos infókat.
-
szőröscica
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #124528 üzenetére
Utolsónak varrták már az ülését ha a képen jól látom. Plusz elég kevés a km... gyanúsan kevés mindbe. Szerintem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
máyköl
veterán
válasz Alvin_ti4200 #124528 üzenetére
Havernak van egy ugyanilyene, dízel motorral. Ő az első tulaj. 750ezer km van az autóban, ami komolyabb szerviz volt az egy teljes váltócsere, de motorhoz még nem volt nyúlva.
-
Alvin_ti4200
félisten
-
hobizoli
nagyúr
-
w333
félisten
válasz Alvin_ti4200 #124528 üzenetére
Miért nem inkább valami hasonló Octavia -t nézel ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
-
-
-
Ha meghallanátok néha amit páran mondunk, akkor nem kellene tartanod a városi használattól. Mágus2 naponta 2x4km-t tett meg vele melóba meg vissza, havonta 1x szülőkhöz meghajtotta 1-200 km-n. Semmi baja nem volt annak az autónak. Most ugyanerre használ egy CR 2.0 tdi octávot. Annak sem lesz baja (igaz h nagyon odafigyelt a vételnél, hogy ne legyen benne DPF, de én is a városon belül használom most a legtöbbet Teddy-t és igen, fel-fel villan a DPF lámpa de ha kimegyek vele pályázok kicsit, vagy csak figyelek h 2000+ rpm körül használjam akkor nincs vele baj).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
válasz bitpork #124540 üzenetére
Nem vagyok semmi jó elrontója ... városi használatra ha mégis majd dieselt vennék valamilyen oknál fogva az biztosan hogy Octavia, Leon vagy Golf 4 lenne, és ezekből is a régi sima adagolós 1.9 TDi (90-110LE) a kisebbik is bővel elég volna nincs benne ketőstömegű és örök élet + 1 nap és egy kis laza chip -el 120LE + 300NM sem lehetetlen, fogyasztásban meg kb. max. 5-6L
Csak 1 dologtól félek ... olcsó pénzért 600-700k -ért nagyon max. 800k nem nagyon van semmi jó, max. esetleg a Golf 3 de azok ugye már nagyon régiek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Kornel
veterán
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #124547 üzenetére
ja, aztan reccsen a 20 eves Polo-val, akkor jo esetben kivagjak feszitovagoval, rosszabb esetben berakjak zsakba
az mk2 Megane-nak meg mondjuk pont eleg jo a NCAP tesztje, meg kenyelmesebb is, meg valszeg sokkal kevesebbet is futott, mar eleve a fiatalabb mivolta miatt is...adagolos TDI meg hagyjuk mar, ostechnika 201x-ben
olyan, mintha benzinesbol a karburatoros* autot ajanlana
lassan tobb kerul hozzanyulni, mint egy modern rendszerhezamugy pont az a vicc, hogy egy rendes(!) adagolo felujitas, nem koklereknel, amibe mar siman bele lehet szaladni egy-ket-par 3-400k km-t futott TDI-vel, az lazan benne van 90-100 rudiban
(es akkor meg nem is egy tuning adagolorol van szo, mert az a masfelszerese/duplaja ennek)
ennek a harmadabol-negyedebol kapsz egy CR pumpat, de a felujito keszlet is meg sokkal olcsobb
a TDI csucsok csereje, ha becsopog meg beallittatasuk, hogy egyforma nyomason nyissanak sem olcsobb semmivel mara dCi-ben is egy a lenyeg: az olaj legyen RENDESEN(!) cserelve benne evente vagy 10k, max 12km futas utan, a gazolajszuro meg evente
akik nem tartottak be a gyari, nagyon optimista, marketingesek altal kitalalt 30k km-s ajanlast, hanem ezt a modit kovettek, azok jol jartak
*multkor beszelgettem egy benzintunneres mukival, hogy hengerenkenti pillangosor (ITB) meg vmi zsiiiiirfain Weber karbik ujan(!) mennyibe kerulnek
horror ar, ha ujan veszed
csak az ITB ~200k, a Weber DCOE 45-k darabja 120k (2 hengerre), mindez az USA-bol jonne, azaz plusz p&p+VAM+AFA
430-440k(!) +posta, +VAM, +27% AFA... kozel 6 kilo
persze lehet venni kinai ITB-ket is olcsobban, ami legtobbszor nem meretpontos, es falsot sziv meg modosittatni kell vmit rajta, ami plusz love
bazze, a 4 injektor egy Walbro AC-vel meg egy nyomasszabalyzoval az otodebol kijon ennek szinten ujan, sot, ha melle szamolok egy standalone ECU-t is, akkor sincsenek egy arban, mert a karbis+ITB-s megoldas siman dragabb marad
mirol beszelunk?es az injektorokkal meg a ECU-val olyan dolgokat meg lehet csinalni, amit a ITB+karbikkal sosem
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #124549 üzenetére
ITB és weber együtt? ezt nem értem. Miért kell a karbira még egy pillangó? Jöhet privátban is a válasz, de ezt nem vágom. Egyébként az új 45-ös DCOE 100k/db itthon, újonnan.
(#124547) kornelka: Miért? Egy szakadt kispolskinál azért a presztízs nagyobb, akármelyiket is választja.
[ Szerkesztve ]