-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Tetszik ez a ceed.
[link] -
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #125697 üzenetére
Azért - és nem akarlak még véletlenül sem megsérteni de- a Teddy egy felsőkategóriás, szinte luxus SUV, míg egy Jazz közel sem az a kategória így a Jazz kicsit sem azonos de még csak nem is hasonló rulett faktor.
Benne van a Hondában is de őszintén mennyire? Főleg egy szinte új autóban?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz Integrale #125706 üzenetére
Pl Teddy 2.4 milla volt, és motorikusan sok mindenbe nem lehet belekötni. a rulett faktor mindenben ott van. Még a honda-toyota vonalban is.
Persze olvastam, de konkrétan én meg erre írtam.
De Honda helyett írhattam volna Toyotát vagy Kiat is.
Szóval a lényeg,hogy közel sem ugyanaz a faktor lehet benne.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Kornel
veterán
-
runner 125
nagyúr
-
válasz rbalint88 #125675 üzenetére
Na ja, én voltam és körbe jártam eléggé. Nem igazán van velük hiba. Sőt az automatájával sincsenek gondok (bár ezekből kevés van). Erősen gondolkodom az automata irányába.
Japán motor, japán váltó...A benzineseket nem ismerem, azokról nem tudok nyilatkozni, bár a régebbi renault benzinekből kiindulva nem hiszem, hogy kényes lenne.
És így van, ahogy írod, szerencsére átragadt rá a "sz@rfrancia" 2-es lagunáról (az az autó azért okkal nyerte el ezt a címet) így nagyon jó áron hozzá lehet jutni. És valóban nagyon minőségiek (asszem még annó totalcar tesztben is dícsérték).
Egyébként a másik irány nekem is az ufo civic volt, ami kipróbálva számomra tényleg egy álom volt, csak az a baj, hogy kb. 2006-7 -es ufót tudok venni 2010-11 -es laguna 3 árában. (dízel). És bizony a lagunát kipróbálva, nálam felülmúlta az ufót mindenben.
Röviden ennyi. (párom nekem is ellene van a lagunának, de próbálom terelgetni)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Kornel #125708 üzenetére
Ha van benne kettőstömegű, és használtan veszed, akkor semmire nincs biztosítékod. Lehet ugyan szidni ezt a megoldást, de azt is ismerjük el, hogy valóban jó kényelmi faktor.
(#125705) m3tr0: miért sértenél meg ezzel? Simán más a kategória, de annyival nem rosszabb egy Teddy mint ahogy be van harangozva. Persze több benne a kopó egyedi alkatrész (most pl egy szintező érzékelő kezdett el WD40-ért könyörögni) de egy fiatalabb autóban is egyre több a kis bizbasz. Soha nem felejtem el az ex főnököm hyundai póniját ami egyik nap nem indult. Nagy volt a csodáááákozás, hogy majd 10 évig semmi nem romlott el benne -de tényleg semmi- most meg Mihály lett. Kiderült h egy azaz egy darab elektronika vezérlő doboz van benne, és nem javítható és sok-sok évvel ezelőtt kértek csak az alkatrészért 160k-t. Szóval lehet ugyan megkülönböztetni az rnd faktor mélységét, de véleményem szerint felesleges. Bármi tud nagy költséget generálni.
(#125709) runner 125: ezt lehet szajkózni, de szimplán nem egyezik az én tapasztalatommal. Persze lehet nyomni a standard szöveget, de én ezt egyszerűen képtelen vagyok komolyan venni, lévén saját tapasztalatom van nagy futású példányokkal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #125711 üzenetére
Mondjuk mi is most szaladtunk bele egy Punto II-es motorvezérlő elektronika cserébe...nem volt olcsó.
De ha azt hasonlítom össze egy Teddy-n bármelyik cserélendő alkatrészével, szerintem még mindig ég és föld.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
footy
addikt
válasz bitpork #125711 üzenetére
Ha van benne kettőstömegű, és használtan veszed, akkor semmire nincs biztosítékod. Lehet ugyan szidni ezt a megoldást, de azt is ismerjük el, hogy valóban jó kényelmi faktor.
Nekem mostaniban nincsen kettőstömegű(az előző kettőben volt) és semmilyen hátrányát sem érzem. Sőt jobb a gázreakció is. Eddig azon a véleményen voltam hogy kell a ketőtstömegű (mert az 1-es Ceedben kicsi érzik a hiánya) de 20ezer km-t nyomtam már a Golfba és egyre inkább azon a véleményen vagyok hogy a kettőstömegű csak lehúzásnak van benne az autókban. (A ceed1 FL-ben sem hiányolja már az ember)
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz trassher #125716 üzenetére
Yep.
Splash-t nyomattam nekik, de apamnak ertheto okokbol nem tetszik.
Meg egy jo splash 1,4-1,5M.
Egy jo ignis megvan 1M-bol.
Nem erdekli, ha kemeny a futomu, menni mar nem sokat mennek, apam 65 eves, szerintem max. 5 evre kell neki az auto, utana mar azert nagy batorsag autoba ulni.
Addig meg elgurul egy most 10 eves ignac is, ha jot keres belole az ember.Panda van olyan magas epitesu, mint az ignis?
Es van olyan a szo jo ertelmeben igenytelen muszakilag?
100 hp-n kivul mivel erdemes meg nezni benzinesben?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
footy
addikt
válasz bitpork #125714 üzenetére
Figy a Golf6 1.6 CR TDI-ből van kettőstömegűvel én anélkül szerelt változat is. Próbáltam minkedttőt., sőt az enyémről is azt hittem hogy van benne kettőstömegű amíg szét nem lett szedve. A Kettőstömegű előnyét pont abban a fordulati tartományban érzed (1500 alatt) ami amúgy sem tesz jót neki szóval így eléggé értelmetlen a dolog.
(#125718) kornelka
A Panda jó gép, nem kell mélyre huppanni beszállásnál. Kicsit olcsó a belseje, de az árát simán éri. Az 1.2-vel is élhető amúgy.[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz Morris #125725 üzenetére
Vagyonőrrel még nem mentem. Körforgalomban gondolom az is olyan mint az ignis. Maximum 30 km/h, afelett meg jön a halálfélelem és a kapaszkodás.
kornelka: Remélem a kérdés csak költői. Egy magas, szekértengelyes tyukülőről beszélünk jelen esetben.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Kornel #125728 üzenetére
Wagyonőrrel mi majdnem meghaltunk annakidején fősulin. 5-en, akkor sem kis darabokként beszuszakoltuk magunkat a csöppbe, és nekivágtunk a 2 km-es távnak, persze a sofőr hibbantidióta módon elkezdett jaszkarizni vele (wagyonőrrel érted ), és egy komolyabb(nak érzett) balos 90 fokos kanyarnál először a jobb majd a bal padkát érintette a hátsó kerék, nekünk meg a barna maci a gatyánkat...
Azóta nem ültem wagyonőrben, nem is szeretnék
lenko: Megint mi a prémium definíciója? Ami már mindenhol puha és minőségi műanyag, vékony illesztésekkel, fával, stb-vel az szerintem simán súrolja a prémium jelzőt. És ezeknek a 3as eleget tesz... szvsz
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz lenko #125730 üzenetére
Te lenko! Lassan ideje lenne valami konkrétumot írnod. Munez dolgozott egy spoiler gyárban sógoréknál, ahol Aston Marinokra fröccsöntöttek. Akkor ha nem a vanquishre ment hanem a db9-re, már nem is prémium?
Szvsz hagyjuk meg a gyártónak a brand pozicionálást ls levelingethttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz lenko #125734 üzenetére
Minden tiszteletem mellett, te aki beszállító vagy milyen alappal cáfolod a cégeden belüli diskurzusok alapján pl a BMW által épített imidzset? ( remélem a te érdekedben nem olvassa senki a megrendelőidtől ezt ) Ha te magad vagy a BMW PRért felelős dolgozója, akkor meghajlok a kijelentésed előtt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz lenko #125736 üzenetére
Másról beszélünk! Természetes h az 5er meg a 3er között van különbség de a bimmer maga a teljes BMW logó alá tartozó termékvonalat prémiumnak definiálja. Mi ezt mondjuk, te meg azt, hogy az 5-höz képest a 3 nem az. Almát az almával, körtét a körtével!
"BMW MARKETING GUIDELINESMARCH 2012 PAGE 3BMW is one of the most well-recognized and valuable brands in the world. In 2011 BMW was ranked the 15th best global brand by Interbrand. Our success is the result of consistent, clear communications worldwide – from BMW headquarters in Munich, to the plant in South Africa, to the individually owned and operated BMW centers in the United States. Together, we must work to ensure BMW communications are both premium and recognizable. Our collective effort will continue to strengthen the BMW brand for generations to come. The content within this document details the necessary information to achieve strong brand recognition. Please take a moment to read through this document to understand its content. This information should be shared with employees charged with leading your marketing efforts and the agencies that support them.Dealer support of these guidelines will help BMW continue its position as one of the most desirable premium automotive brands"MOD: az meg hogy mással gyártat bizonyos dolgokat, miért jelenti automatikusan azt hogy az xarabb? Nem lehet hogy az oda kívánt és tervezett anyagok ott olcsóbban előállíthatóak, és csak ennyi az ok?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rwin5
őstag
Ez a citroen milyen? Még ezek az újabbak is 11 litert esznek városban? [link]
-
-
Integrale
veterán
válasz lenko #125736 üzenetére
Johnson Controlsnál vagy? Ha igen, akkor ott készülnek a Ferrarikhoz is bizonyos alkatrészek (könyöklők, kapaszkodók stb) Rengeteg Mercihez, BMW-hez, az új Maserati teljes ajtókárpitja, Alfa Giulia belseje. Nagyapámék szomszédja szállítja Pápáról Maranellóba.
Lényeg a lényeg, azért mert valami külső gyártásban van, nem jelenti azt, hogy rosszabb minőségű.Az, hogy még mindig nem érted, hogy miről beszélünk, az hatalmas probléma. 3-as BMW a Passathoz Avensishez és társaihoz képest prémium, nettó hülyeség 5-ös BMW-hez hasonlítani. Prémium a 3-as, ha tetszik ha nem, de valószínűleg te jobban tudod a BMW-nél és az összes többi autókkal foglalkozó oldalnál.
rwin5: envy-nek van ilyen Citroene, ha ide téved akkor kérdezd meg tőle, vagy keress rá és kérdezd privátban. Benzinessel én nem vennék ekkora autót, vagy ha igen, akkor nagyobb motorral.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz Kornel #125718 üzenetére
Panda és magasépítés. Nem leszek nagy segítség mert ignisben nem ültem.
De szerintem elég magas a panda. Én mindig azt választom bérautónak ha lehet külföldön (pár nap alatt nem félek hogy elromlik). Nagy hasmagasságú, nem verem le sehol. Most voltam egy hete, és hegynek fel-le kis szűk utakon, városi dugóval evett 7 litert. Kaphattam volna ugyanannyiért 500-as fiatot is, de mégis a panda kellett. Szóval tetszenek a pandák csak fiattal már megégettem magam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mozgásban a 33 Immortals
- ASUS routerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Marvel Snap
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító