-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #125650 üzenetére
Nyilvan megerne azt az arat is
Mas: e90 felejtos ennyiert gondolom?
-
Kornel
veterán
-
nesa
veterán
Most miert nem dizel ez, pedig nagyon kivanom ....
-
Kornel
veterán
[link]
Ezek mennyire rollerek? -
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #125656 üzenetére
Ha mar a tied nem lesz elado, muszaj valamit nezni
Vasarnap akkor ok?W333: a subarura sajnalnam, mert nem jon be annyira.
De ez...
Raadasul ebben "alanyi jogon" tolhatnam le magam elol az embereket, suzukiba eleg hulyen nezett ki, amikor toltam le a sort[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #125552 üzenetére
Némi fáziskéséssel...
Sőt Európában nem is forgalmazzák már egy ideje Camryt, nem igen kellett itt senkinek: nagy dög, és nulla tartást ad. A hibrid Camry pedig mind használtimport volt Észak-Amerikából. Egy cimborám apjának van ilyen, tökig van zsével, az autók teljesen hidegen hagyják, panaszt nem hallottam rá. -
Kornel
veterán
Astra opc?
[link] -
válasz Kornel #125660 üzenetére
Én a bmwt venném, ha nem a betyárkodás a szempont. Az OPC decide-betyár, és csak 3 ajtós. A bimmerből kettő is van rokonnak (egy melóját nem fizették ki uh kapott egy kocsit) Nagyon szereti és nem panaszkodik rá.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Kornel #125660 üzenetére
Nem rossz, ha hétköznapibb motort, de minőségibb belsőt keresel, akkor kukkants meg egy Golf 6-ot is.
Augusztusban 2,3-ért adtam el a 2009-es 1.4 TSI-t.2 év alatt ezekre költöttem gumin, olajon és szűrőkön felül:
- 4 db gyertya (~12 e.)
- 1 db gyújtótekercs (8 e.), gyertyacserekor szállt el, béna volt a szerelő
- gyári szoftverfrissítés (7 500)
- hátsó fékbetét (passz, kb. 15)
- szívótraktus vegyszeres pucolása 18 ezerért, vélhetően felesleges volt
- kellett volna bele - de nem jutott időm foglalkozni a kérdéssel - FM zajszűrő 4 ezerért, mert beázott egyszer.(Vettem bele gyári bőrkormányt 15, gyári bőrváltógombot 5, gyári alufelnit 65 e., de ez a pimpelés kategória.)
160-ig jól fogyaszt, nyugodt országút @100: 5-5,5 liter, autópálya 120-150 között ~ 7-es átlag.
Szerk: úgy vettem, hogy kb. 3 hónapig lesz meg, végül 2 évig megvolt és ma is megvenném.
Szerk2: nyáron néztem E90 BMW-t , még mindig eladó, de a Golf után kicsi és olcsóbb hatású volt.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
Legujabb toyotakra csak rosszat hallok eddig, tobb helyrol...
Nem lehet veletlen.Bmw azert ennyiert bator huzas lenne, de ki tudja.
Astra opc felesleges lenne, de azert csabito
Tsi-knel mi a helyzet a lanc hibaval, meddig jellemzo?
Illetve ha nem benzin, akkor 1.6 crtdi elvileg egy jo motor, golfba ki lehet fogni ennyiert?Lopnak itt mindent, kivancsi lennek nyugaton is igy megy-e...
Vicces, hogy olcsobb egy golf, mint egy kia...
[link]Ettol felek en is...
De ugyanez igaz a tsi-re is nem?[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125660 üzenetére
se a bimmer, se az opc nem felel meg a szempontrendszerednek (fogyasztás, karbantartás). szerintem vegyél egy megfelelő állapotú és futású Swiftet vagy SX4-et (csak ne szedánt az istenszerelmére ) GS felszereltséggel és a legnagyobb kommersz motorral, aztán pár évig le van tudva a dolog. Swiftben az 1.5-höz még a sportfutómű se butaság, lehet vele gokartozni akkor.
Amúgy 2M-ig 2007 utáni Alfa 147 is belefér, ha bele mersz ülni valami olasz foskupacba btw fiat bravo, grande punto, lancia delta is belefér 2,5M-ig. H asztmát semmi pénzért nem vennék, nem hogy OPC-t jó drágán, mert az alap nagyon buta, szerintem dizájnban a leggyengébb astra mind közül. BMW-ből ennyiért max e46-ot vagy e39-et nézz, ilyen fapad+ e90-ért sem adnék pénzt, főleg nem 320i-ért. ennyiért melósautónak vennék e90-et, dízellel, ha megkövetelné a munkám.
de továbbra is tartom magam ahhoz, hogy be kellene hitelezned a vitarát, mert akkor legalább nem pörögne az agyad a faszságon, lenne egy pöpec új autót, amit fillérekből fenn tudsz tartani, alacsony az értékvesztése és keveset eszik és kellően felszerelt is. csak döntsd el, hogy 5 évig benne ülsz-e legalább vagy elkezdesz majd vakarózni két év múlva másik kocsiért...ja, toyota már egyenszar az első auris, második avensis óta. ugyanolyan problémásak, mint bármi más.
btw ha nem lennél ennyire évjárat és km-mániás, akkor lehetne értelmes autókat is ajánlani neked, de így nagyon nehéz. csak egy példa, renyó laguna3, 2,5-ért hétzenés darabot kapsz értelmes motorral és nem világvége futással, plusz nagyon rágyúrtak a minőségre, megbízhatóságra. masszívan alulértékelt típus, jó vétel. aztán akkor 3 gyerekig be vagy védve autóval.
1.4tsi 122 lovast próbáltam kézivel és dsg-vel is, csak utóbbival venném. azzal sokkal használhatóbb, erősebbnek érződik, mint kézivel, nekem azzal nagyon nem jött be, viszont a dsg-vel egész potens volt, bár nem villám, de közlekedni elég.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #125670 üzenetére
Ez a verzio is benne van...
Kerdes, hogy mernek-e egy uj suzukit venni, ugy, hogy lehet hogy holnap elviszik...
Sx4 swift most nem jatszik egyenlore, valtani akarok.
Ertem, hogy miert mondod, a jozan eszem is ezt mondana, de nem
Amugy nem vitara lenne, hanem scross
Ja olaszba nem ulok be, bar a t jet bravok kicsit megfogtak, de annyira hal istennek nem...
Alfa nem, nem merem.
Bmw opel opc stb. nem, ertem az erveid, es jogosakMagus2: az ufo civc volt a kiindulasi pont, de eddig jobbat senki sem mondott...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #125667 üzenetére
1.4 TSI lánc: enyém a 2 év alatt végig produkálta, hogy a reggeli hidegindításkor az esetek kb. 50%-ában zörgött 1-2 másodpercig. Eleinte jobban zavart, de ha nagyon megnyúlna a lánc, akkor dobna hibakódot - ez nem dobott, és ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani.
Félre kell tenni ~ 200 ezer forintot, abban benne van az vezérlésállító fogaskerék cseréje is. Viszont ha ezt az alkatrészt nem kell cserélni, akkor kb. 80-ból (50-100 között valahol) megoldható a vezérléscsere, gond letudva. Itt a fórumon belül tudok ajánlani hozzáértőt aki 220-ért cakkpakk cseréli gyári cuccal.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125671 üzenetére
nézd meg a szerkesztett részt is.
lopás ellen nincs orvosság. én pl ezért is veszek olcsó és nem csillivilli autót, mert ezt nem akarják ellopni, de ha mégis, akkor nem a többévi hitelemet lopták el, hanem két komolyabb bringát.
na de ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz
menj el egy nagy telepre vagy leginkább a nagykőrösi piacra, üld végig az összes típust, ami árkategórián belül szóba jöhet és vedd azt, ami a legjobban tetszik. a szopási rizikófaktora nagyjából mindnek ugyanaz, ha nem konstrukciósan betegágy motorral veszed. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #125674 üzenetére
2.0dci-vel venném, ekkora bódéhoz kellenek a nyúlmókusok. talán mycso volt belemélyedve a témába, de lehet tévedek. de az megvan a típusról, hogy abszolúte alulértékelt, megbízható cuccok.
ez meg eléggé szívecske. nem kellenek nekem drága autók, de egy húszállásos garázst meg tudnék tölteni ilyen olcsó autókkal -
-
Kornel
veterán
Dci-t biztos nem vennek...
Elso korben amit talaltam, hogy megbizhatonak irjak ezt 2.0 motort, 9,5 sec szerintem boven eleg, mint ahogy a 140 paci es a 195 Nm is...
Lehet ranezek ezekre is
Koszi a tippet! -
-
-
Kornel
veterán
Azert maradjunk annyiba, hogy kozos kasszan vagyunk, igy azert meghallgatom, hogy mit mond, de nyilvan en dontok
Igazabol eddig minden a honda mellett szol...Tothgera: szep az a jazz, de gondolom arany aron megy.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #125688 üzenetére
Koszi, en ie igy latom a hirdetesek alapjan.
-
Kornel
veterán
válasz Lacy6 #125690 üzenetére
Evi 20k km-t megyek, jellemzoen m0 es kisebb reszben orszagut/autopalya.
2 liter fogyasztaskulonbseggel szamolva 400 liter benya, ami 120 ezer ft.
Egy kettostomegu, vagy turbo, vagy ne adj isten magasnyomasu uzemanyagrendszer javitasa tobb evi uzemanyagmegtakaritast emesztene fel, elore...
Rasdasul a karakteruket se szeretem, egy jol porgetheto szivot jobban szeretek.
Egy szoval fontosabb a megbizhatosag, mint a fogyasztas. -
Lacy6
senior tag
válasz Kornel #125691 üzenetére
Azért évi 20 ezer Km-nél Én már átgondolnám.
Ez 150 ezer Ft különbséget is jelenthet évente, ami azért elég sok.
Egy viszonylag jó állapotú dízeles autóra nem jellemző, hogy évente cserélni kellene benne valamit.
Benzinesnél is van kiugróan magas szervizköltség, ha olyan állapotú autót veszel.
Ha nem szereted akkor nem akarlak rábeszélni, csak ezzel a költség számolással nem értek egyet.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Kornel
veterán
válasz Lacy6 #125692 üzenetére
Jo allapotu dizelt 2,5M-ert?
Hm.
En meg nem lattam
Illetve fontos szempont, hogy a tervezett karbantartaskn kivul ne kelljen szerelohoz (pekhez...) vinni a verdat.
Ezert is jon kepbe adott esetben az uj is.
Vegyuk peldanak, hogy megvarom a balenot, ami ha jon svhs verzioban, akkor boven elvan 5 alatt benzines letere. Meretre eleg, a sportossagrol akkor lemondok a megbizhatosag javara, es van 3-5 ev garival egy uj autom.
Racsingolas gyanant meg havi egyszer elmegyek gokartozni, vagy veszek valami regi bimmert, vagy escort rs-t, vagy valami hasonlo ertektelen verdat, ahol nem lesz szempont, hogy ne rohadjon, meg mindig menjen, mert lesz mellette megegy, ami biztosan mukodik.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Kornel
veterán
Fogalmazzunk ugy, hogy minel kisebb eselyt szeretnek hagyni a szproller faktornak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mikrotik routerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Autós topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...