-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz gaborbol #125542 üzenetére
Szerintem azert nem, mert senkinek nincs igazan tapasztalata a camry-vel, en vennem meg elolvastam par cikket, szinte mindenhol dicsertek, de ennyi, tapasztalat nincs vele. A toyota forumon is dicserik akinek van meg eleg sok oroszt es ukran lattam camryvel, szoval a ridegtartast birjak.
-
raczger
őstag
válasz Zedroxine #125551 üzenetére
Dízelt nem ajánlanék ilyen futás mellé (meg szerintem más sem a topikból), benzinesből még Honda, Accord, Toyota Avensis, Volvo S60. Talán egy Avensis 1.8 lehet a legjobb, ha a fogyasztás annyira számít, bár én inkább a 2 litereset ajánlanám, ilyen használat mellett nem lenne nagy különbség. Az Accordot a 2 literes motorral kicsit lomhának mondják és az is fogyaszt a legtöbbet. Viszont most itt kb tizedekről beszélünk. 1 literes fogyasztáskülönbség, az havi ~2000Ft különbség. Ezt csak jobb kifizetni, mint majd egyszerre a kuplung+kettős tömegűt 300k-400k-t dízel esetén.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
Ha jól tudom itthon nem árulták a 2.5i mk3 Legát de használtan megtalálható valóban akár csak az itthon szintén nem forgalmazott 2.5GT (mobile-n volt egy fent nem rég szlovák rendszámmal).
Azért a 2,5i beüti a 1,8-as Kuvikot lendületből is. Legalábbis az érdi emelkedőn nyáron úgy lenyomtam egyet mint a bélyeget (bezzeg az 1,6 VTi legyalult, ez azóta is fájó pont az életemben). Aztán persze lehet csak hagyott nyerni.
Am az a Spec B nem került fel újra, úgy látszik vki elvitte. Hát költhet rá mire azt gatyába rázza. A gyári Spec B. féktárcsája (Brembo) olyan 90k/db áron megy... 4 db az cca 400k (betétek nélkül!) és akkor még a gyári Blistein futóműhöz nem nyúltál, vezérlést sem cseréltél (+200k). Arról nem is beszélve, hogy lakatos munka is lesz vele, kell egy új hátsó lámpatest mert el van repedve az egyik...
Szóval 1M ráborít akkor lesz/lenne penge. De félő vmi BoyRacer vette meg aki végleg lerúgja.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Tessék, mondtam hogy a civic jobb Nem üt oda az a 2.5 legacy semmit
A 2.5GT csak amerikában volt, sima 2.5i volt európában is [link] lehet akkor nálunk nem árulták ... mindegy, teljesen impotens típus ez, hiába tetszik nekem is nagyon. Nem értem, ha a foresterekbe jutott rendes 2 literes feltöltött motor, ebbe miért nem. A 3.0 meg nagyon ritka, biztos finom a 6-os sti váltóval, de az a típus kb. nem is létezik a használt piacon, egy vagyon fenntartani, és még a kormány se állítható hosszirányban Annyi pénzből amiből olyat veszel meg fenntartasz, már kb. bármit, szebbet jobbat erősebbet..[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
utobbi par eveben lett par VTI, ami igen jol meg lett csinalva, de lassan mar ritka lesz az, amiben csak B16-s motor van, egyre tobb mar B18-s vagy B20-s is, 7gen CTR-ben is K24-s motor 230-250lovakkal
azok meg nem csoda ha odab@sznak, mert a B18-B20-sok is 200-220 lovasok, es egy 5gen bodeban 1100kg tokkal-vonoval hozzamondjuk egy 800k-1M-t azert belejuk kell ehhez tolni, de ugylatszik van ra keret
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
Ez tényleg elég vérszegény. Akkor hagyott nyerni a Kuvik. Vagy csak 1,4-es volt.
Spec B. ritka nagyon és rövidek az áttételek benne, 2-esben nincs meg a 100km/h...
Ezért írtam, hogy Subit általában meggyőződésből vesznek itthon.
mod:
hobizoli: Az sima 1,6VTi volt sztem mert állórajtból nem fogott meg (pedig az enyém azért nem egy rakéta) de lendületből lenyomott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Engem arról győz meg hogy el kell felejteni ezt a típust
Nekem subaruból egyedül csak második generációs impreza STI kéne, a 2 literes motorral.
Mondjuk van itt egy bordó mk2 forester, leültetve nagyfelnivel, valami jóféle kidörgővel, na az mindig megnézem Valami ilyesmi de ennyire nincs azért megcsinálva ..[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Lenyomlak én szívesen
Kornelka: Olyan corollája volt ismerősnek, ha nem törik meg, nem adja el. Neki nem evett sokat városban, kedvelte, most neki van az 1.4TSI octáv kombija. Irigylem tőle nagyon, a corollát kevésbé. Nekem nem tetszett, de hibamentes autónak írta le, pedig eléggé finnyás az öreg
Viszot menni tényleg úgy megy, mint a civic, de közelébe nem ér egyik se az 1.4TSI-nek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
RexpecT
addikt
Üdv!
Mi a véleményetek erről a verdáról: [opel_corsa_c_1.0_12v_club_1.tulaj.64ekm]
-
Qru
MODERÁTOR
Ezek a régi Forik nekem is bejönnek. Pl ez: [link]
Ez a FL előtti még jobban is tetszik mint az újabb. Havert is próbáltam rábeszélni de hát nem sikerült.
mod:
Tsebacsi: Köszi, tudtam, hogy számíthatok rád! Hungárián vagy Szentendrein majd tolunk egy duelt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Szarabb utat nem is lehetett volna találni A hungária helyenként olyan, mint egy 2. világháborús aknamező robbanás után Amúgy szerintem a Honda 50kg-os emberrel mérte ezt enyhe lejtőn majdnem üres tankkal. Sebaj, ma reggel tankoltam 15l prémium evo mol-benzint. Ez plusz 5 lóerő és 10nm!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TayRol
veterán
most nézem, mét T6 is van belőle 305 lóerővel. Na jó, az ellen nem volt esélyem.
tuti az volt, pont ilyen színben és kipuffal.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kalmanchris #125572 üzenetére
Nyamm Accordok is tetszenek. Vezettem egy 155 lovas 2.0i-t, nagyon korrektül ment. Akkor a 2.4-es mit léphet a 190 lovával...
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
Újként 6,2 misi, annyiért márt komolyabb használtautót veszek, pl. BMW-t. Most csak 3 körül lenne rá zsé, az is csak szeptember után.Most azt néztem, Taylor "kedvencei" 100k körül lezsíroznak egy behozatalt németországból, 250 az átírás meg a díjjak. Egy kinti 10-12ezer eurós kocsi így majdnem 3,8ba van De kint legalább van fullos 2.0-es Fóka, itthon nincs szinte darab se...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Mindenképp a 2012-es vagy újabb 3-as, szedán vagy kombi, navi, körberadar, automata, dízel 320d vagy feljebb, vagy 328i benzin. De erre van a legkisebb esély, mert most a ház elviszi a pénzt, és kocsira elbatyni felelőlet döntés lenne. A focust jóval átgondoltabb, racionálisabb megoldásnak tartanám, és a 2.0 dízel 140 vagy 163 lóval pont annyira megy jól, amivel kiegyezek. De akár az 1.6-os tdci is, ami cégesen van. Városba és pályára is pont elég. Igaz versenyezni, lámpától kilőni nem lehe vele. Az álom egy RS dízel kombi fóka lenne, de az is 7 újonnan, még nincs használtan, csak németbe (ott is drágán), plusz a fene tudja mennyire kemény a futóműve. Mert az a kocsi kívül-belül bejön.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #125582 üzenetére
En nem vagyok egy bmwfan, de a 4-es Grancoupe nagyon bejon.
Viszont amit furcsa hogy a japanok leszoknak a liftback-rol(nem ertem miert ) a bmw-nel pedig most kapnak ra.
-
-
footy
addikt
válasz bitpork #125585 üzenetére
Miert? A sedan forma nekem mostanaban jobban tetszik(es jobb az alaktenyezo is) szoval ennel adott ez is meg a jo pakolhatosag is.
Nem ertem ezt az ajtok szama es premiumsag kozotti osszefuggest. Ilyen alapon akkor az allroad sem premium mert 5 ajtaja van. Vagy mondjuk egy Q7? Ott meg ulesbol is lehet 7(#125586) Qru
Na az mondjuk tenyleg gaz...[ Szerkesztve ]
-
Az még valahol érthet. Nemsokára nem lesz elég olaj, meg belélegezhető levegő, ám legyen vmi kompromisszum. De amikor bmw kisteherautót vizionálnak (packing mule) és mindezt csillagászati áron, akkor azt gondolom, hogy ez a világ megérett az armageddon- ra.
(#125587) footy : ne keverd a Gizikét a gőzekével! A SUV más. Ez most egy luxus sedan lenne elméletben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #125589 üzenetére
MIért lenne luxus sedan? a luxus sedan az a luxus sedan, megvan az is: sedan és gran coupe. Nekem a gran coupe jobban is tetszik, attól, hogy vlaami drága, még lehet használható
[ Szerkesztve ]
-
válasz MPeter87 #125590 üzenetére
És ki mondta hogy az is normális?
(#125591) tomiii. : Rossz hír de nem a gyártón belüli hely határozza meg egy gyártó prémiumságát, hanem maga a gyártó brand leveling-je. A bmw azt tartja magáról h prémium gyártó, Innen meg már inkább sírvaröhögős. A 3 nagy német (AUDI-BMW-MERCI) sokkal több modellel rendelkezik egyenként mint a legtöbb szerintük kommersznek titulált gyártó. Pl bimmer:
-1er
-2er
-3er
-4er
-5er
-6er
-7er
-x1
-x3
-x5
-mostmár x4
-x6
-z széria
-i széria
(- és csak említésnek az M széia 7 modellel)Szerintem nem sok gyártót lehet mellé tenni ahol ilyen kibeb@szottul feleslegesen sok modell van.
(#125593) Qru: nem a motor, hanem a szolgáltatás alles zusammen ami vmit prémiummá tesz szvsz. Lehet benne 2000 ccm motor is vagy bármi, ha közben van masszírozós ülés hűtéssel-fűtéssel, kivételes anyagokkal és jó összeszerelési minőséggel. Ja, meg limitált kis szériákkal. Szerintem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
Hát nem ... pedig egy WRX STi -t nagyon elfogadnék
Még gondolkodom a Civic -en mert azért Vectra után félek hogy túl kicsi lenne, főleg a 11 éves gyerek miatt ...igazából 99% város, évente kb. 4-5X Bp. Balaton, talán 1X Olaszország, és 1-2X Erdély oda 350 és vissza 350km
Kölcsönben volt nálam egy Civic 4Gen és imádtam vezetni, tetszett a kemény sportos futómű és az hogy baromi megbízható, 1.5 -s 90LE -s motorral szépen szedte a lábát még autópályán is, ezért gondoltam a Civic -re
Illetve annyit még hogy a 6 Gen Civic -ben rövidek vagy hosszú a váltó benne
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
-
akos727
senior tag
Emberek, tudnatok adni valami otletet, honnan lehetne beszerezni elso ablaktorlo motort honda hrvhez? Bontok vegig lettek kerdezve es nincs nekik csak angol, gyari 110 ezer lenne...hol erdemes meg keresni?
-