-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPeter87
őstag
válasz roberto211 #114617 üzenetére
-
MPeter87
őstag
A biztosítók valami alapján meghatározzák a díjaikat. Azt nem tudom, hogy konkrétan mik alapján, de valamilyen statisztikákkal is számolnak. Ez a szín dolog valami hasonló lehet, mint életbiztosításoknál a dohányzó/nemdohányzó tarifa. Egyik biztosító külön veszi őket, a másiknál pedig csak egy tarifa van, valamilyen átlagot vesz vagy szimplán egy magasabb díjjal számol.
-
MPeter87
őstag
válasz parandroid #114916 üzenetére
Tudom, hogy egyenértékűek, de autó átírásánál is ugyanúgy elég az útlevél? Nincs vele tapasztalatom, de én tuti nem indultam volna el lejárt személyivel autót venni Németországba.
-
MPeter87
őstag
Itt esetleg van tapasztalata valakinek Megane III 2.0L 180LE vagy RS valtozattal?
(Renault topic-ba is irtam, de ez kicsit jobban porog) -
MPeter87
őstag
A forgalomból kivonás téma kapcsán jutott eszembe..
A súlyadó fizetési kötelezettséget a kivonás vagy ideiglenesen kivonás hogyan befolyásolja?
Március közepe körül vettem az autót tavaly, viszont arra az évre is én fizettem, nem a kereskedő. Elvileg annak kell fizetnie a súlyadót, aki tárgyév jan. 1.-én tulajdonosa/üzembentartója az autónak. A kereskedések eladáskor az átírás előtt kivonatják, majd a vevő nevén helyeztetik újra forgalomba és ezért fizeti már a vevő a súlyadót?[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
-
MPeter87
őstag
válasz runner 125 #115976 üzenetére
Nem tudom miért erőlteti a VW is ezt a fényes fekete műanyagot minden modellben, annyira tré gagyi hatást kelt... Már csak emiatt sem lesz újabb VW konszernes modellem.
-
MPeter87
őstag
válasz roberto211 #118470 üzenetére
Tehát az az álláspontod, hogy akinek automata kell vagy van, annak baja van. Érdekes álláspont..
-
-
MPeter87
őstag
válasz Kornel #128077 üzenetére
Ez kicsit kamuszagú.. Magyarországon újonnan vásárolt és N-es rendszám, kormány atom fényes, indítógomb szétkopva és 123k km.. Kívülről jól néz ki, de 1-2 dolgot leszámítva elég fapad.
(#128079) footy
Én akkor lepődtem meg, mikor accordokat nézegettem (2.2 dízel) és a lendkerék ott kb 2,5x annyi, mint a mostani octaviamba (2.0 pd). Persze nem hetente kell cserélgetni, csak ha mégis befigyel..
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz B-L-A-C-K #128847 üzenetére
A BMW topic-ban H.Ezredes-t keresd. Én szalonba nem vinném, de akármilyen szerelőhöz sem, mert ha nemigazán konyít hozzá, nem javít heti szinten e60-akat, akkor jó eséllyel csak vakarni fogja néhány dolognál a fejét vagy nem biztos, hogy megnéz mindent, amit meg kellene.
-
MPeter87
őstag
válasz Luck Dragon #131880 üzenetére
Egy dolgot nem tettél csak meg, amit meg kellett volna, mégpedig indulás előtt odacsörögni, hogy megvan-e még. Kellemetlen dolog, de ezzel egy utat megspóroltál volna.
-
MPeter87
őstag
Aki ma még nem nevetett, mindenképp nézze meg!!
TC lada teszt. -
MPeter87
őstag
válasz ^Boss #132569 üzenetére
Ha 99% városban fogod használni, akkor tuti kinyírod a dpf-et és jó eséllyel a turbót is, ami a kettő együtt jó fél milla lesz, de inkább több, akár vw, akár bmw dízel. Sztem dízelt felejtsd el.. Ha fun is kell, hosszabb távra is tervezel, akkor ne fapad 320i bmw-ket nézz, mert a 4-4,5 millába 5-6 évesen ez az ársáv legalja alatt van, ráadásul a kínálat is kb nulla. Ha nagyobb motorost veszel, pl e90 325i (ez 2,5L sor6 szívó), városban sportos közlekedéssel tuti nem lesz 12 alatt, de inkább 13-14liter.
-
MPeter87
őstag
válasz barack1997 #132672 üzenetére
Vétel előtt át kell nézetni +kell egy kis tartalék a zsebben. Olyat vegyél, ami tetszik és amire van elég lóvé, tartalékkal együtt.
-
MPeter87
őstag
Bitpork linkelt nemrég egy 670ezret futott passatot. TC hanganyagban becsnepper mondta, hogy megvette tőle egy másik nepper és valami 160-180ezerre visszatekerve árulta.
-
MPeter87
őstag
válasz Declare #134347 üzenetére
Szakértelem = ph + yt!
Sokat lehet tanulni, kb mindenről van fenn videó. Nézegettem hogyan szednek szét, raknak össze zf váltókat, dsgt is, érdekes, nem tűnik olyan bonyolult dolognak. Csinálnám is szívesen, mert van benne potenciál, csak tényleg nem egyszerű elkezdeni.. Nem elég a lelkesedés és az utána járás, hogy mit hogy honnan kell. Kell hozzá némi szerszám, nem árt, ha ki tudod műteni az autóból, meg majd vissza, ahhoz plusz szerszámok, csápos emelő sem árt. Plusz a vállalkozáshoz autószerelő végzettség, mert enélkül még a vállalkozóit se tudod kiváltani. -
MPeter87
őstag
Sziasztok,
2016-os i30-ba mi a legerősebb fényű izzó, amit bele lehet rakni gond nélkül? Sima halogén van benne.
A jelenlegivel sötétben alig látni valamit.
Köszi előre is! -
-
MPeter87
őstag
válasz Krisz0418 #198879 üzenetére
Erre a BMW topikban valsz relevánsabb választ fogsz kapni (keress rá ezredes hozzászólásaira), de leírok néhány dolgot. Korábban én is E9x 30-35d-t akartam, úgyhogy valamennyire körbejártam ezt a témát. Ezek sem lesznek már fiatalabbak, úgyhogy nagyjából bármibe bele lehet futni és nem lesz olcsó, főleg a kereted alapján. Vezérlés mindegyik E9x dízelben nyúlik és szakad, aminek a cseréje 3-400ezer (30d-nél drágább) és akkor máshoz nem nyúltak még. Ha nyugodtan akarsz járni vele, akkor vétel után ellenőrzés és csere, ha szükséges. Xdrive-ot nem erőltetném, ha nem muszáj, mert az osztómű előszeretettel döglik le és az is hasonló összegű tétel. Aktív kormány állítólag nagyon jó extra, de ha elromlik, akkor szintén több százezres kiadás (nem mindben van, vin alapján meg tudod nézni, ha nincs feltüntetve). A sima kormánymű is elkopik (fogasléc) viszonylag hamar a fantasztikus utaknak köszönhetően, amire a nagyobb kerekek szintén rátesznek (ebből új utángyártottat láttam németben ebay-en 150 körül). Szívosor csappantyúkat ellenőrizni kell és dugózni vagy szívósor csere, mert ha letörik, akkor rendet rak a motorban. Ha nem melegszik fel a víz, akkor cserélni kell a termosztátokat és ellenőrizni kell az izzítógyertyákat/modult is, mert többek között ezek is kellenek ahhoz, hogy regenerálni tudjon, ami ha nincs meg, akkor eltömődik a dpf stb (ha még van benne..). Főtengely szíjtárcsa is szeret elfáradni, berepedezik és cserélni kell, amiből ha jól emlékszem csak a gyári vagy corteco, ami jó és ilyen 70ezer körül van. Ha leszakad, akkor tréler. Első fékek elég kényesek, sokaknak hullámosodott a tárcsa csere után, ha nem gyári lett feltéve (tavaly ilyen 130 körül volt a két első tárcsa és hozzá betét, gyári, nagyon akciós áron).
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valamit rosszul írtam, javítsatok ki. -
MPeter87
őstag
válasz yodamester10 #198892 üzenetére
Sajnos ez csak egy részlet a listáról. A problémák egy része vétel előtt nyilván kiszűrhető, főleg, ha jó helyre viszi az ember, és nem törvényszerű, hogy mindbe belefut valaki, de egy olcsó példánynál biztosan lesznek 'érdekességek'.
1.9pd-ről biztosan nem váltanék 20d-re, mert annyival nem lesz nagyobb élmény, mint amennyivel költségesebb lehet, de ez az én véleményem.
30d nyilván más kategória, de fenntartásban is együtt kell tudni élni vele.
Mérlegelni kell, aztán dönteni.Szerk.: E9x-nél nem rémlik kigyulladós sztori, az inkább F10/30 vonalon volt probléma.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz zsolt19900 #200430 üzenetére
Kia Ceed (JD), Hyundai i30 2015-6 koruli szeria 1.6crdi-ben nincs (i40 1.7crdi-ben mar van), az ujabb szeriarol nem tudok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- További aktív témák...