-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #125594 üzenetére
És nem is csak a gyártó brandje, hanem az, hogy egy 1-es BMW-t nem a passathoz kell hasonlítani ...
Egy A3-mas audit a ford focushoz kell. Nem prémium az E46 bmw szerintetek? Üljünk már bele egy akkori, '98-as ford mondeóba, na ugye hogy prémium volt az ahhoz képest. Igen, az azokkal versenyzik, nem a 2015-ös teslával Nagy itt a képzavar, mit is jelent a prémium sokszor fogalomzavar is van, mert sokan keverik a presztízzsel, az ár érték aránnyal stb.
Falnak megyek ezektől az "5er alatt semmi nem prémium" faszságoktól.
Érdekes amikor a focus után beülsz az A3-ba, azért eléggé azt érzed, az prémium. Érdekes, amikor nyomogatom a konfigurátort, akkor olyanokat tudok hozzá rendelni, amiket a focushoz nem. Érdekes, olyan motorok vannak bele, amikről a focus csak álmodhat. Miért is nem prémium akkor? Ha az nem az, akkor ugyanabban a kategóriában (!! nem a superbet kell most itt felhozni) mi az?
Nem prémium a 3er? Nem nagyon látom a nem prémium gyártóknál, hogy azonos kategóriában rendelhető lenne a 300< lóerős sorhatos. Na hagyjuk is.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #125594 üzenetére
Masszázs ülés már a "pórnépnek" szánt Astrában is van. Nekem attól volt prémium, hogy S6, V8 meg V10-es motorok voltak bennük.
w333: Jaja, csak ahhoz benzinkutat is kéne venni...
mod:
Gyerek mellé nem vennék 3 ajtósat de végülis fiatal még, könnyen behajtogatható hátra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Kb. semmit nem tudok értelmezni abból, amit írsz.
Azért E46 vs. E39 pl. között is van különbség, máshogy puffan azért az az ajtó becsukáskor, más a komfortérzeted, stb.
Most ezt mire is írod válasznak abból amit írtam... ? Vagy érvként vagy cáfolatként?
A 3ert én mindig is a felső-közép kategória egy jeles képviselőjének tartottam inkább, prémiumabb árakon.
Felső közép? Tengelytávra közép, helykínálatra inkább kompakt a 3er, vagy milyen szempontból felső közép?
Na mindegy is nekem, ki hogy értelmezi a prémiumot, ki is szálltam
-
És itt értünk egyet.
Nem vicc amikor aszongyák h vmi prémium. A presztízs teljesen más. Az csak egy placebó, valamilyen jelvényre nyomva.Qru: akkor neked ifa kell mert az is sok ezer köbcenti, és csak képszemélyes A masszázs ülés mennyi idő alatt is szivárgott a "pórnép" astrájába? Cirka 10 év alatt?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Ezzel ott a baj, hogy a 3-as papiron is kozep kat. Az 5 a feksokozep. (D szegmens, ahogy az A4, C osztaly,Passat, Insignia, 159 stb. E szegmens A6, E, 5, Legend stb)
3-as nem premium? Ne vicceljunk mar Egy Mini Cooper is premium liga, hasoblitsd egy C1-hez, vagy Splashez.
Alap 3-ast alap Passattal es alapfelszereltsegu Avensissel hasonlitsuk ossze, ugy mar erzodik a kontraszt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
stickermajom
addikt
válasz Integrale #125607 üzenetére
Alap 3-ast alap Passattal
Most miért? Te magad javítottál ki, hogy más kategória.
Valószínűleg máshogy értelmezzük a prémiumságot, felesleges ezen vitatkozni. Maximum annyiban vallom prémiumnak, hogy adott időszakban különlegesebbnek számító extrák előbb csorognak le egy 3-asba, mint ahogy egy mondjuk Astrában megjelennének. Ettől függetlenül érzetre szerintem nem az.
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125609 üzenetére
Mert a 3 es a Passat ugyan ugy kozepkategoria.
Meg az extrakhoz sem kotnem a premiumsagot, lasd 98-ban az A4-et meg tudtad venni 4 tekeros ablakkal, ettol fuggetlenul az anyagok pl egy akkori Vectrahoz kepest, a rendelkezesedre allo lehetosegek, a konfiguralhatosag, motorok mind mind szinvonalasabbak.Erzetre pedig ukj be egy E46-ba es egy akkori Avensisbe, Mareaba. Ahogy rvilike is irta, almat az almaval.
Egy Astra C szegmens (also-kozep) oda a 3 Compact valo az A3 a Golf, Stilo stb[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz RexpecT #125608 üzenetére
Én csak annyit tudok hozzátenni, hogy rettenetesen gyötrelmesen gyenge.
(#125611) Qru: de ha a többi versenytárs is mind 3 hengeres (lesz), akkor azok között de, az lesz. Almát a körtével, nem a régi V8-asokhoz kell hasonlítani A prémiumság azt jelenti, adott kategórián belül, a többi márkához képest. Ugyanabban az időben és nem abszolút fogalom relatív. Lehet azt mondani, egy nagy kaksi az a 3 hengeres. Szerintem is.
Az a kérdés van-e jobb? Ha a többi még szarabb, és azokhoz képest az kínálja a legtöbbet, akkor abban a kategóriában éppen az a felső szegmens, az a prémium. Régen lehet gyártottak jobbat, meg lehet később is fognak, vagy még szarabbat, a most elérhetők közt meg az a teteje, ennyi.
(értem mit mondasz, szerintem is egy nagy kula egy bármilyen 3 hengeres fos, de most megint keverjük a dolgokat, nem az én értékrendemhez vagy elvárásaimhoz képest lesz prémium vagy nem prémium valami, hanem a kapható többi versenyzőhöz képest)(#125609) stickermajom: nagyanyám meg azt se érzi, dízelben vagy benzinesben ül.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
A premium az attól az, hogy jól össze van szerelve jó anyagokból, felhasznált (kárpit) anyagok jó minősége( bőr varrás helyessége gyűrődésmentessége hézagmentessége), sok minőségi extra, méret, motor, futómű. Tehát minden összessége.
Hiába van masszírozós ülés egy astrába, ha kb. a műanyag műszerfal úgy van feltéve, hogy pl. Az A oszlopnál nagyobb hézag van bal oldalt mint a jobbon stb. A premium attól az, hogy ezen hiba tényezők jóval kisebb tűrésmezőn mozognak, mint egy alsóbb kategóriánál.Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz lenko #125613 üzenetére
Meret? A Chrysler 300/Lancia Thema nagyobb mint egy A8, de a Superb is nagyobb mint egy Passat.
A VW-nel figyelheto meg legjobban a Premium, nem premium es a ketto kozotti valami, ami maga a VW.
Skodaba nem kerhetsz ilyen olyan apro biszbaszokat, kemenyebb a muszerfal, kicsit puritanabb minden szemszogbol. Audiba megtobbet, finoman mozgo szellozok, napelemes tokomtudja stb, alaparon is tobb extra.Pl regen amikor meg a Lancia volt valami, vilagitottak a bajuszkapcsolokon levo piktogrammok, a szellozok, a hamutartok, kilincsek, ugyan azon Fiatban nem, nem, es nem is kerhettel ilyet.
lenko: az A8-ban evek ota van 4 hengeres motor, S osztalyban szinten, raadasuk meg dizel is.
2-16 henger kozott kapsz ma autot, vicces lenne ha ez szabna meg a rangot. Fiatot is kaptal 90-ben V6-tal, megsem lett tole premium.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125617 üzenetére
3-as BMW-d van? Na, hat az az.
Vannak benne apro figyelmes dolgok, pl engem a kilincse is megfogott amikor eloszor probaltam, egy iv menten mozog, ahogy igazabol ergonomikus, nem csak az ajtora merolegesen mint egy kommersz valaminel.
De vannak olyan hianyossagok, amik szerintem egbekialtoak, hatso szellozo hianya ilyen peldaul.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz stickermajom #125619 üzenetére
Gondolom ezt az alkatrész árakon is látod, mert azok idővel sem mennek lejjebb
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rwin5 #125622 üzenetére
Ne foglalkozz vele hogy ki a tulajdonos, ha a kocsi jó állapotban van. Ezt meg innen elég nehéz megmondani, meg kell sasolni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
stickermajom
addikt
válasz bitpork #125620 üzenetére
Fene tudja, talán az E46 most épp szerencsés ilyen szempontból. Nem túl fiatal, nem túl öreg és a külföldről beáramló autók miatt rengetegen kezdtek el foglalkozni vele (nem bontósokra gondolok, gyári alkatrészeket is rengetegen árulnak).
De még nem futottam bele nagyobb dologba, lehet majd akkor megváltozik a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz lenko #125624 üzenetére
Ez, hogy kapcsolódik a hozzászólásomhoz? Tudom, hogy te azt szajkózod, hogy az E46 nem prémium, de nem az 5-höz kell hasonlítani, hanem a többi középkategóriáshoz. Ez szerintem nem bonyolult.
Én inkább úgy mondanám, hogy minden kategóriának megvan a krémje.Tessék 3-as F30, semmivel sem prolibb mint az 5-ös.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #125544 üzenetére
Nem, 2015-ös GS 450H volt..
SzlobiG
Semmi baj nincs a Corolla-val, de nekem túl faterautó. Szürke, egyszerű, olyan semmilyen.
rwin5
Passzolom mennyi lehetett a pontos új ára a 4 ajtós Civic-nek, 6 - 6,5m?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #125629 üzenetére
Hát kevés azonosításra alkalmas pont maradt rajt Egy LS 460 jobban begyönne
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #125594 üzenetére
A1-A2-A3-A4-A5-A6-A7-A8-Q3-Q5-Q7-TT-R8
Nekem hasonlónak tűnik, mint a bmw..annyi, hogy ott a 4-es is valójában 3-as stbstb.És igazad van, rohadt sok a felesleges modell mindegyiknél, de csinálnák, ha nagy bukfenc lenne? Nem. Örülni kell, hogy mindenki tud választani. Legyen 3 modell és mindenki ossza be? Hülyeség SZVSZ.
-
válasz tomiii. #125633 üzenetére
Tata. A mérnök diploma mellé megkövetelik a szövegértést?
" A 3 nagy német (AUDI-BMW-MERCI) sokkal több modellel rendelkezik egyenként mint a legtöbb szerintük kommersznek titulált gyártó. Pl bimmer:..."
Azt írtam hogy külön külön is feleslegesen sok a modell. Mindnél. Egyenként-külön. És pl volt a bimmer, mert ugye abból indult ki a mi a prémium vita.
Aggyad csak meg a suli elérhetőségét, odaszólok mán bármilyen szégyen is, hogy kell egy kis korrepetálás nekedÉs (#125634) Integrale még igazat is szól az A2 meglétével kapcsolatban, még ha szép sort is alkotna. Inkább sorold fel a mostani Ford kínálatot, hogy van-é ennyi modellje.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kornel
veterán
Ha kitekintenek a #csakahonda burokbol, akkor mit neznetek 2,5M-ert?
Max. 8 ev, dizeltol felek, fontosabb az olcso fenntarthatosag, ha beeri atlag 8 literrel, inkabb arra koltom a penzt, mint szerelokre.
Kicsit se akarok, csak ha kelloen eros -
válasz bitpork #125635 üzenetére
Fordból van 9 + a sport modellek + ugye az amcsi modellek. Ha meg még a haszon / kishaszon gépeket is mellérakjuk, már bőven le is körözi a bmw-t.
Természetesen, hogy fer legyen a bmw-nél is számoljuk hozzá az amcsi + haszonjárműveket.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Kornel #125638 üzenetére
Nem kell kilépni a Hondából szükségszerűen. Ha elég a 3 ajtó akkó ne: [link]
Ha mög bétyárkonni akarsz és hely is kő. Mongyuk itt bő 1 literrel több az átlag.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Integrale #125643 üzenetére
Most tőled is kérdezzem meg?
Most-ról van szó. Lehet holnap a Fiat előáll plusz 10 modellel. Majd akkor foglalkozunk vele, bár megint hangsúlyozhatnám, hogy már most is a szükségesnél több modellje van mind a három általam felsorolt náci gyártónak.
Áh feladomhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
htomi85
tag
válasz stickermajom #125627 üzenetére
Nem túl öreg?
A legfiatalabb is 13 éves, az átlag minimum 15. -
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #125640 üzenetére
kompakt méret jó lenne, tehát egy astra/golf méret bőven elég.
igazából kisebbel is ellenék, de ha már most nézek, akkor egy darabig nem szeretnék cserélni...
ha az isten és a tolvajok is úgy akarjákbitpork: köszi, már néztem a type S-t, lehet még az lesz belőle, de az 5 ajtós praktikusabb lenne...
a futóművön kívül meg megegyezik a stock 1.8-al...
szóval inkább az 5 ajtós felé hajlok.
egyébként leginkább magyar autókat néznék, vagy B verziónak lesz kapcsolatom hondára specializálódott nepperrel, akivel ki is lehet menni együtt, és úgy hozni be gépet,bejáratott, megbízható helyekről.
szóval ez a vonal eléggé "forró", inkább én néznék meg kint egy tuti jó példányt, mint egy korábban behozott, törött kikalapált példányra költsek.runner: automata sebességváltón kívül teljesen vállalható lenne, akár a honda ellenében is...
ránézek majd egy párra élőben is.
tied mennyiért adod?[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
Ezért utálom a modern világot [link]
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #125635 üzenetére
Nem ismerem a Ford kínálatát, nem szeretem különösebben a márkát. Egyébként igen, tudok szöveget értelmezni, csak kíváncsi voltam, mint vált ki, ha az Audit is részletezzük, hogy tudjak egy jót audifanatikusozni, de ez úgy látszik elmarad. A magyar nyelv és ir. érettségim úgy is csak 96% lett, mert szívből utáltam ezeket tárgyakat, ideje lenne fejlesztenem ezen a területen, Mechanika és szilárdságtan között úgy is sok szabadidőm van. valami fasza kis kurzust fel is veszek.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #125647 üzenetére
Le kell benne cserélni a váltóolajat és semmi gond nem lesz vele, ez már a 6 sebessegées Geratronic.
Pont ma gondolkodtam rajta, de nem azért mert eladnám, csak h mi lenne ha mégis.
Téligumival, 16-os gyári lemezfelnivel, gyári dísztárcsával, gyári rádióval 3,2 alatt nem húzom fel a garázst sem. 17-es Tucana szettel, 2000-et futott szőrös Sportrac 5-ökkel, navis okosfejjel, tolatókamerával legalább 350k +. Szóval marad.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!